Forum › Legionowo i Jabłonna
# Krystow 13.03.2023 21:17 |
|
Przepraszam bardzo ale stary szlak jest przez gminę Wiliszew! Wybudowany w 1939 roku, a ze względu na wojnę wysadzony przez naszych saperów, przed zajęciem Warszawy. 85% tej starej trasy to lasy, pola i łąki.
Linia nr 6 wiąże się z wielkimi problemami dla Legionowa i Chotomowa w tym wysiedleniami. Nie mówiąc wielich problemach komunikacyjncych. 6 wariant jest najgoszy !!! |
# Dariusz Nowak 05.04.2023 00:21 |
|
Znowu zaczyna się urabianie mieszkańców, korytarz nr 4 który ma biec przez Wieliszew zakłada także budowę czwartego toru centralnie przez Legionowo co będzie się wiązało z wyburzeniami w samym Legionowie
Idąc tropem starego szlaku przez Wieliszew to równie dobrze można przyjąć że do większość podwarszawskich miejscowości dochodziła kiedyś jakaś linia kolejowa, plus linie kolejowe w samej Warszawie Może teraz reaktywujmy kolej marecką, kolej jabłonowską, kolej wilanowską i tak dalej A jakoś nie wydaje mi się aby przedwojenni inżynierowie projektując prawie 90 lat temu linię przez Wieliszew brali pod uwagę budowę ponad 3 kilometrowego tunelu pod Legionowem, budowę kilkunastometrowego nasypu w Łajskach i przynajmniej 4 wiaduktów jak planuje to zrobić PKP PLK w wariancie 4 Już chociażby po tym widać jak przedwojenne plany nijak się mają do dzisiejszej sytuacji |
# Użytkownik SKM 17.04.2023 11:48 |
|
Potrzeba dodatkowych torów.
Wszyscy zapominają o tym ile osób korzysta z SKM i KM dojeżdżając do pracy. Kilka wniosków. 1. Dodatkowe tory pomogą w tym aby SKM-i i KM-i jeździły częściej np. co dziesięć minut. W najlepszych latach z przestanku PKP legionowo Dobowa wymiana pasażerska 6500 osób Częstsze pociągi miej zatłoczona Modlińska itd. Pan Prezydent nie chce tego rozwiązania ponieważ musiałby rozbudować Centrum Komunikacyjne 2. W tej chwili jak jedzie Pendolino musi być 20 km wolnej trasy przed nim. Dlatego mamy maksymalną ilość SKM i KM która mówić szczerze aż tak często nie jeździ Pociąg na Wschodnią - Centralną tak zwany Lotniskowy jest raz na godzinę to zdecydowanie za mało ! Raz na godzinę to dojeżdża się z Bardzo daleka. 3. Dużo osób jest wprowadzanych w błąd ze Pendolino będzie jeździło 7 minut szybciej zapominając o innych argumentach 4. Legionowo ma tendencje do złych wyborów - jak robiono trasę nr 61 wybrano przez legionowo teraz widać jakie to problemy jak się wszystko korkuje na niemal każdych światłach 5. Przy centrum komunikacyjnym powinno być Centrum handlowe - ktoś spyta po co Po to ze jak jedziesz np. na 9 do pracy droga zajmuje ci 1 godzinę do pracy to w obie strony dwie Czas poza domem to już 10 - 11 godzin chciałbyś wszystko załatwiać po trasie. Dodatkowe miejsca pracy w Legionowie dla osób które by sprzedawały itd. 6. Stara trasa jest najrozsądniejsza dlatego ze poza Legionowem i Łajskami najmniej koliduje w teren. Centrum Policji, Grudzie i cześć Łajsk w tym korytarzu wcale nie jest gęsto zaludniona te kilkanaście domów to akurat nie jest problem. Kilkanaście domów=max 100osób a 6500 dojeżdżających dziś a być może dojdzie np. do 10 000 jak pociągi będą co 10 minut Mniejsze korki ekologia itd. Użytkownik SKM |
# Dariusz Nowak 18.04.2023 09:56 |
|
Drogi użytkowniku SKM szkoda że ani jednym słowem nie wspomniałeś że na te cuda będziesz czekał minimum 10 lat
Widocznie "użytkownicy" mają krótką pamięć i "zapomnieli" już jak wyglądał rozkład jazdy pociągów podczas poprzedniej ślimaczącej się przebudowy Przez kolejne lata czeka nas paraliż komunikacyjny, okrojony do minimum rozkład SKM i KM, czekają nas wyburzone i budowane od nowa stacje Choszczówka, Płudy, Zerań, Toruńska, Praga, wyburzone wiadukty i tunele Tak poczekajcie jeszcze kilka latek ale już będzie wspaniale |
# Użytkownik SKM 20.04.2023 16:27 |
|
Panie Dariuszu z takim podejsciem ze na cos sie czeka to nic byśmy nie wybudowali
|
# Dariusz Nowak 20.04.2023 17:50 |
|
#Użytkownik SKM napisał(a) 20.04.2023 16:27 Panie Dariuszu z takim podejsciem ze na cos sie czeka to nic byśmy nie wybudowali Buduje się ale z głową. W chwili obecnej wszystkie inwestycje które robi PLK powodują jedynie frustrację pasażerów. Na kilkanaście lat zaplanowano kolejną już w ostatnich latach przebudowę linii średnicowej, rozgrzebany Dworzec Zachodni to pasmo ciągłych awarii i opóźnień. W planach jest dalsza przebudowa linii średnicowej z planowaną budową nowego przystanku w tunelu, przebudową wiaduktu nad Targową i kompletną przebudową Dworca Wschodniego Jeżeli do skutku dojdzie przebudowa linii Warszawa-Gdańsk stanie dosłownie wszystko, pasżerowie mają dość ciągłych modernizacji które po kilku latach robi się od nowa 10 lat prac, okrojonego rozkładu, opóźnień spowoduje że duża część pasażerów zrezygnuje z pociągów |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuLegionowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.