REKLAMA

Forum › Legionowo i Jabłonna

REKLAMA

# Krystow

13.03.2023 21:17

Przepraszam bardzo ale stary szlak jest przez gminę Wiliszew! Wybudowany w 1939 roku, a ze względu na wojnę wysadzony przez naszych saperów, przed zajęciem Warszawy. 85% tej starej trasy to lasy, pola i łąki.
Linia nr 6 wiąże się z wielkimi problemami dla Legionowa i Chotomowa w tym wysiedleniami. Nie mówiąc wielich problemach komunikacyjncych. 6 wariant jest najgoszy !!!

# Dariusz Nowak

05.04.2023 00:21

Znowu zaczyna się urabianie mieszkańców, korytarz nr 4 który ma biec przez Wieliszew zakłada także budowę czwartego toru centralnie przez Legionowo co będzie się wiązało z wyburzeniami w samym Legionowie
Idąc tropem starego szlaku przez Wieliszew to równie dobrze można przyjąć że do większość podwarszawskich miejscowości dochodziła kiedyś jakaś linia kolejowa, plus linie kolejowe w samej Warszawie
Może teraz reaktywujmy kolej marecką, kolej jabłonowską, kolej wilanowską i tak dalej
A jakoś nie wydaje mi się aby przedwojenni inżynierowie projektując prawie 90 lat temu linię przez Wieliszew brali pod uwagę budowę ponad 3 kilometrowego tunelu pod Legionowem, budowę kilkunastometrowego nasypu w Łajskach i przynajmniej 4 wiaduktów jak planuje to zrobić PKP PLK w wariancie 4
Już chociażby po tym widać jak przedwojenne plany nijak się mają do dzisiejszej sytuacji

# Użytkownik SKM

17.04.2023 11:48

Potrzeba dodatkowych torów.
Wszyscy zapominają o tym ile osób korzysta z SKM i KM dojeżdżając do pracy. Kilka wniosków.
1. Dodatkowe tory pomogą w tym aby SKM-i i KM-i jeździły częściej np. co dziesięć minut.
W najlepszych latach z przestanku PKP legionowo Dobowa wymiana pasażerska 6500 osób
Częstsze pociągi miej zatłoczona Modlińska itd.
Pan Prezydent nie chce tego rozwiązania ponieważ musiałby rozbudować Centrum Komunikacyjne
2. W tej chwili jak jedzie Pendolino musi być 20 km wolnej trasy przed nim.
Dlatego mamy maksymalną ilość SKM i KM która mówić szczerze aż tak często nie jeździ
Pociąg na Wschodnią - Centralną tak zwany Lotniskowy jest raz na godzinę to zdecydowanie za mało ! Raz na godzinę to dojeżdża się z Bardzo daleka.
3. Dużo osób jest wprowadzanych w błąd ze Pendolino będzie jeździło 7 minut szybciej zapominając o innych argumentach
4. Legionowo ma tendencje do złych wyborów - jak robiono trasę nr 61 wybrano przez legionowo teraz widać jakie to problemy jak się wszystko korkuje na niemal każdych światłach
5. Przy centrum komunikacyjnym powinno być Centrum handlowe - ktoś spyta po co
Po to ze jak jedziesz np. na 9 do pracy droga zajmuje ci 1 godzinę do pracy to w obie strony dwie Czas poza domem to już 10 - 11 godzin chciałbyś wszystko załatwiać po trasie. Dodatkowe miejsca pracy w Legionowie dla osób które by sprzedawały itd.
6. Stara trasa jest najrozsądniejsza dlatego ze poza Legionowem i Łajskami najmniej koliduje w teren.
Centrum Policji, Grudzie i cześć Łajsk w tym korytarzu wcale nie jest gęsto zaludniona te kilkanaście domów to akurat nie jest problem.
Kilkanaście domów=max 100osób a 6500 dojeżdżających dziś a być może dojdzie np. do 10 000 jak pociągi będą co 10 minut
Mniejsze korki ekologia itd.
Użytkownik SKM

REKLAMA

# Dariusz Nowak

18.04.2023 09:56

Drogi użytkowniku SKM szkoda że ani jednym słowem nie wspomniałeś że na te cuda będziesz czekał minimum 10 lat
Widocznie "użytkownicy" mają krótką pamięć i "zapomnieli" już jak wyglądał rozkład jazdy pociągów podczas poprzedniej ślimaczącej się przebudowy
Przez kolejne lata czeka nas paraliż komunikacyjny, okrojony do minimum rozkład SKM i KM, czekają nas wyburzone i budowane od nowa stacje Choszczówka, Płudy, Zerań, Toruńska, Praga, wyburzone wiadukty i tunele
Tak poczekajcie jeszcze kilka latek ale już będzie wspaniale

# Użytkownik SKM

20.04.2023 16:27

Panie Dariuszu z takim podejsciem ze na cos sie czeka to nic byśmy nie wybudowali

# Dariusz Nowak

20.04.2023 17:50

#Użytkownik SKM napisał(a) 20.04.2023 16:27
Panie Dariuszu z takim podejsciem ze na cos sie czeka to nic byśmy nie wybudowali

Buduje się ale z głową. W chwili obecnej wszystkie inwestycje które robi PLK powodują jedynie frustrację pasażerów. Na kilkanaście lat zaplanowano kolejną już w ostatnich latach przebudowę linii średnicowej, rozgrzebany Dworzec Zachodni to pasmo ciągłych awarii i opóźnień. W planach jest dalsza przebudowa linii średnicowej z planowaną budową nowego przystanku w tunelu, przebudową wiaduktu nad Targową i kompletną przebudową Dworca Wschodniego
Jeżeli do skutku dojdzie przebudowa linii Warszawa-Gdańsk stanie dosłownie wszystko, pasżerowie mają dość ciągłych modernizacji które po kilku latach robi się od nowa
10 lat prac, okrojonego rozkładu, opóźnień spowoduje że duża część pasażerów zrezygnuje z pociągów

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024