REKLAMA

Forum › Legionowo i Jabłonna

REKLAMA

# Krystow

13.03.2023 21:17

Przepraszam bardzo ale stary szlak jest przez gminę Wiliszew! Wybudowany w 1939 roku, a ze względu na wojnę wysadzony przez naszych saperów, przed zajęciem Warszawy. 85% tej starej trasy to lasy, pola i łąki.
Linia nr 6 wiąże się z wielkimi problemami dla Legionowa i Chotomowa w tym wysiedleniami. Nie mówiąc wielich problemach komunikacyjncych. 6 wariant jest najgoszy !!!

# Dariusz Nowak

05.04.2023 00:21

Znowu zaczyna się urabianie mieszkańców, korytarz nr 4 który ma biec przez Wieliszew zakłada także budowę czwartego toru centralnie przez Legionowo co będzie się wiązało z wyburzeniami w samym Legionowie
Idąc tropem starego szlaku przez Wieliszew to równie dobrze można przyjąć że do większość podwarszawskich miejscowości dochodziła kiedyś jakaś linia kolejowa, plus linie kolejowe w samej Warszawie
Może teraz reaktywujmy kolej marecką, kolej jabłonowską, kolej wilanowską i tak dalej
A jakoś nie wydaje mi się aby przedwojenni inżynierowie projektując prawie 90 lat temu linię przez Wieliszew brali pod uwagę budowę ponad 3 kilometrowego tunelu pod Legionowem, budowę kilkunastometrowego nasypu w Łajskach i przynajmniej 4 wiaduktów jak planuje to zrobić PKP PLK w wariancie 4
Już chociażby po tym widać jak przedwojenne plany nijak się mają do dzisiejszej sytuacji

# Użytkownik SKM

17.04.2023 11:48

Potrzeba dodatkowych torów.
Wszyscy zapominają o tym ile osób korzysta z SKM i KM dojeżdżając do pracy. Kilka wniosków.
1. Dodatkowe tory pomogą w tym aby SKM-i i KM-i jeździły częściej np. co dziesięć minut.
W najlepszych latach z przestanku PKP legionowo Dobowa wymiana pasażerska 6500 osób
Częstsze pociągi miej zatłoczona Modlińska itd.
Pan Prezydent nie chce tego rozwiązania ponieważ musiałby rozbudować Centrum Komunikacyjne
2. W tej chwili jak jedzie Pendolino musi być 20 km wolnej trasy przed nim.
Dlatego mamy maksymalną ilość SKM i KM która mówić szczerze aż tak często nie jeździ
Pociąg na Wschodnią - Centralną tak zwany Lotniskowy jest raz na godzinę to zdecydowanie za mało ! Raz na godzinę to dojeżdża się z Bardzo daleka.
3. Dużo osób jest wprowadzanych w błąd ze Pendolino będzie jeździło 7 minut szybciej zapominając o innych argumentach
4. Legionowo ma tendencje do złych wyborów - jak robiono trasę nr 61 wybrano przez legionowo teraz widać jakie to problemy jak się wszystko korkuje na niemal każdych światłach
5. Przy centrum komunikacyjnym powinno być Centrum handlowe - ktoś spyta po co
Po to ze jak jedziesz np. na 9 do pracy droga zajmuje ci 1 godzinę do pracy to w obie strony dwie Czas poza domem to już 10 - 11 godzin chciałbyś wszystko załatwiać po trasie. Dodatkowe miejsca pracy w Legionowie dla osób które by sprzedawały itd.
6. Stara trasa jest najrozsądniejsza dlatego ze poza Legionowem i Łajskami najmniej koliduje w teren.
Centrum Policji, Grudzie i cześć Łajsk w tym korytarzu wcale nie jest gęsto zaludniona te kilkanaście domów to akurat nie jest problem.
Kilkanaście domów=max 100osób a 6500 dojeżdżających dziś a być może dojdzie np. do 10 000 jak pociągi będą co 10 minut
Mniejsze korki ekologia itd.
Użytkownik SKM

REKLAMA

# Dariusz Nowak

18.04.2023 09:56

Drogi użytkowniku SKM szkoda że ani jednym słowem nie wspomniałeś że na te cuda będziesz czekał minimum 10 lat
Widocznie "użytkownicy" mają krótką pamięć i "zapomnieli" już jak wyglądał rozkład jazdy pociągów podczas poprzedniej ślimaczącej się przebudowy
Przez kolejne lata czeka nas paraliż komunikacyjny, okrojony do minimum rozkład SKM i KM, czekają nas wyburzone i budowane od nowa stacje Choszczówka, Płudy, Zerań, Toruńska, Praga, wyburzone wiadukty i tunele
Tak poczekajcie jeszcze kilka latek ale już będzie wspaniale

# Użytkownik SKM

20.04.2023 16:27

Panie Dariuszu z takim podejsciem ze na cos sie czeka to nic byśmy nie wybudowali

# Dariusz Nowak

20.04.2023 17:50

#Użytkownik SKM napisał(a) 20.04.2023 16:27
Panie Dariuszu z takim podejsciem ze na cos sie czeka to nic byśmy nie wybudowali

Buduje się ale z głową. W chwili obecnej wszystkie inwestycje które robi PLK powodują jedynie frustrację pasażerów. Na kilkanaście lat zaplanowano kolejną już w ostatnich latach przebudowę linii średnicowej, rozgrzebany Dworzec Zachodni to pasmo ciągłych awarii i opóźnień. W planach jest dalsza przebudowa linii średnicowej z planowaną budową nowego przystanku w tunelu, przebudową wiaduktu nad Targową i kompletną przebudową Dworca Wschodniego
Jeżeli do skutku dojdzie przebudowa linii Warszawa-Gdańsk stanie dosłownie wszystko, pasżerowie mają dość ciągłych modernizacji które po kilku latach robi się od nowa
10 lat prac, okrojonego rozkładu, opóźnień spowoduje że duża część pasażerów zrezygnuje z pociągów

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break