# wasd 20.03.2015 11:02 |
|
Nie mogłem być wczoraj na spotkaniu. Jak będzie wyglądało skrzyżowanie z Lewandów i Berensona?
|
# wasd 20.03.2015 11:03 |
|
i czy Sieczna powstanie wraz z budową Głębockiej?
|
# Marcin 20.03.2015 13:04 |
|
Dobrze, że nie będzie świateł. Na żadne światła się nie zgadzam!
|
# bromex 20.03.2015 13:14 |
|
Ja również chciałbym wiedzieć, jak będzie wyglądało skrzyżowanie ul. Glebockiej z ulicami Lewandow i Berensona. Z pewnoscia ronda w tych okolicach, znacząco ulatiwly by wjazd i wyjazd z ul. Lewandow. Czy ten wstepny projekt jest moze udostepniony gdzies w internecie?
|
# ner 20.03.2015 13:35 |
|
Tutaj jest dostępny wstępny projekt: http://zmid.waw.pl/uploads/media/Glebocka-prezentacja.pdf Ronda zdecydowanie lepsze od świateł
|
# adr17 20.03.2015 14:34 |
|
Proszę wziąć się za naprawianie ulicy Lewandów, postawić wiaty przystankowe, zlikwidować przystanek na żadanie os. Lewandów II
|
# krsio 20.03.2015 15:09 |
|
#adr17 napisał(a) 20.03.2015 14:34 Trzeba było zgłosić te projekty w ramach budżetu partycypacyjnego, a nie teraz zrzędzić i narzekać na wszystkoProszę wziąć się za naprawianie ulicy Lewandów, postawić wiaty przystankowe, zlikwidować przystanek na żadanie os. Lewandów II |
# brawo 20.03.2015 15:26 |
|
Wszystko wygląda całkiem dobrze. Jestem przeciwny światłom. Ronda to dobry pomysł.
Cieszę się, że pozostanie pętla autobusowa przy ul. Lewandów. Ciekawe jak będą jeździły istniejące już linie autobusowe. |
# jaro 20.03.2015 20:48 |
|
Super projekt, również opowiadam się za rondami, swiatla spowodują duże korki
|
# xyz 20.03.2015 21:05 |
|
Projekt wygląda dobrze, poza fatalnie zaprojektowaną drogą rowerową. Lawirowanie między stronami jezdni nie jest wygodne... Dużo lepiej byłoby zaprojektować na ulicy pasy rowerowe.
|
# Katta 20.03.2015 21:28 |
|
A może jeszcze buspasy?
|
# jarik 21.03.2015 06:09 |
|
co do zieleni przy ulicy. Jest Bardzo POTRZEBNA !!!! "ale sensowna" zieleń. na pasie o szerokości do 0,5m żadna trawa się nie utrzyma będzie rozjeżdżona przez dziko parkujących a nastawianie szpaleru słupków psuje efekt i estetykę. naj lepszym rozwiązaniem wydaje mi się gęste nasadzenia PORZĄDNYCH kolorowych krzewów. nowych drzew oczywiście nie będzie zastanawiam się czy nie wytną tych które jeszcze rosną prze Głębockiej.
|
# kdhl 21.03.2015 09:25 |
|
A co ze skrzyżowaniem Głębocka-Magiczna? Czy tu zostanie coś zrobione w ramach tej przebudowy? Dodatkowo z tego co widzę pomiędzy Lewandów i Berensona planowana jest zajezdnia dla autobusów tam chyba teraz jest tymczasowa pętla 527 i E7 - jak zatem planowane są linie autobusowe, jeżeli pętla będzie w tamtym miejscu, a Głębocka otwarta? Teraz ponieważ Głębocka jest zamknięta wszystkie linie jadą przez Skarbka obsługując Derby, a docelowo jak wrócą na Głębocką to jak to będzie wyglądać? - Znowu autobus będzie krążył po całej okolicy na około z pętli Magiczna, w górę do Berensona, Głębockiej i dopiero wyjazd po 10-15 min ?
|
# wars 21.03.2015 20:13 |
|
#ner napisał(a) 20.03.2015 13:35 no i link znik :)Tutaj jest dostępny wstępny projekt: http://zmid.waw.pl/uploads/media/Glebocka-prezentacja.pdf Ronda zdecydowanie lepsze od świateł |
# wars 21.03.2015 20:39 |
|
http://zmid.waw.pl/index.php?id=812
|
# KAcper 22.03.2015 17:07 |
|
najwazniejsze żeby droga była równa i bez dziur!
|
kobza0 22.03.2015 20:27 |
|
Najlepsze na ulicy jest rondo wtedy idzie wszystko sprawnie, A światła to tylko miejsce gdzie ludzie się bardziej denerwują.
|
# abrakadabra 23.03.2015 08:32 |
|
Do wszystkich zwolenników rond - a znacie słynne rondo w Kołbieli??? Myślę, że nie znacie, skoro uważacie, że ronda upłynniają ruch, a światła powodują korki. Jak kiedyś w Kołbieli były zwykłe swiatła - nie było korków, odkąd zrobiono rondo - korki są zawsze.
Najlepszym rozwiązaniem na skrzyżowaniach głównej ulicy z dojazdowymi są światła, ale z takim systemem czujnika, że jak samochód podjeżdża z ulicy dojazdowej to tylko wtedy zapala mu się zielone światło, a jak nie ma aut z ul. dojazdowej, to na głównej cały czas jest zielone. A te beznadziejne progi, jak na Ostródzkiej, też będą? To sa dopiero spowalniacze. Wcześniej na Ostódzkiej nie było korków, a odkąd zamontowano te progi - zaczęło się korkować! |
# Taltos2 23.03.2015 08:57 |
|
Do abra,
Rondo w Kołbieli się korkuje, bo tam stykają się DWIE duże trasy. Cudów nie ma, światła też by nie pomogły, bo cykl musiał by być równy dla obu kierunków. A byłoby gorzej, bo jeszcze trzeba by wydzielić fazę dla lewoskrętów... Przy światłach, pierwszych na jakiejkolwiek trasie z długim odcinkiem bez, ZAWSZE są korki. Przypomnij sobie Trasę Toruńską przed modernizacją i światła przy Łabiszyńskiej. Trasą się jechało, a potem światła na Łabiszyńskiej i korek przez cały most.... Teza, ze spowalniacze powodują korki na Ostródzkiej, śmiała. Rozumiem, że piszący te słowa przed każdym progiem hamował, wychodził z samochodu, sprawdzał czy da radę przejechać i potem pełznąc pokonywał tę straszliwą barierę.... A już tak na serio, przy światłach właśnie progi by zainstalowali, ronda z natury rzeczy wymuszą ograniczenie szaleństw, bo nie będzie już trasa równa, jasna, prosta |
# lisek 23.03.2015 10:50 |
|
tylko ronda
|
# Usia 24.03.2015 10:19 |
|
Pięknie dziękujemy za otwarcie ul. Kartograficznej, to nasze okno na świat, mniej czasu , paliwa do M1 i Targówka. Serdeczne pozdrowienia dla Pana Piotra Jaworskiego Burmistrza Białołęki i jego pracowników , którzy wspaniale się starają o naszą dzielnicę.
|
# mieszkaniecbiałołęki 24.03.2015 11:23 |
|
na osiedlu Derby jest tak ciasno że faktycznie przydałby się jakiś parking. Ostatnio wieczorem przyjechali do mnie znajomi, pytali gdzie parkować,bo wszystko pozastawiane a na osiedla nie wpuszczają,bo też nie ma miejsc... niedługo trzeba będzie zostawiać auto na środku drogi;/
|
# gość 24.03.2015 13:57 |
|
#Usia jakoś nie widzę kartograficznej przy os. Lew II wiec to nie jest otwarcie.
|
# Biały 27.03.2015 10:02 |
|
Po co zielony pas???. Odpowiadam: żeby było estetycznie!!!!! Brawo dla projektanta że o tym pomyślał. Jak staną latarnie i krzewy nikt tego nie rozjeździ. Po co rondka? Wymuszają kulturalną jazdę! Chyba że chcecie ruszenia z pieskiem opon spod świateł. Ludzie czasami nie można wam dogodzić.
|
# gosc 27.03.2015 12:21 |
|
Dokładnie tak!.
#Biały napisał(a) 27.03.2015 10:02 Po co zielony pas???. Odpowiadam: żeby było estetycznie!!!!! Brawo dla projektanta że o tym pomyślał. Jak staną latarnie i krzewy nikt tego nie rozjeździ. Po co rondka? Wymuszają kulturalną jazdę! Chyba że chcecie ruszenia z pieskiem opon spod świateł. Ludzie czasami nie można wam dogodzić. |
# gość 10.06.2015 13:04 |
|
kiedy ta modernizacja?
|
LINKI SPONSOROWANE