# gość 23.06.2015 09:46 |
|
idea E-7 rewelacja.
Kursy powinny być częściej, niestety o 7. wsiadając na Jesiennych Liści nie ma wolnej przestrzeni, to samo tyczy się powrotów ok. 16:30. Więcej kursów E-7. |
# Kamiljada 23.06.2015 09:56 |
|
Większość kierowców w drodze powrotnej uparcie skręca w Młodzieńczą, mimo że z daleka widać, że jest duży korek. Tym samym stoi się do skrętu w prawo średnio 7 minut. Gdy kiedyś kierowca pojechał prosto, to dostał opieprz od nadzoru ruchu, że nie skręcił w Młodzieńczą. Z rozmowy wynikało, że lepiej, żeby stał w korku niż jechał inną trasą. My pasażerowie jak i kierowca byliśmy zaskoczeni usłyszaną rozmową.
Problemem na Radzymińskiej są kierowcy, który jeżdzą buspasem. |
# gość 23.06.2015 10:10 |
|
7 min. to nie jest najgorzej, mi się zdarzyło ok. 20 min. tam koczować ;/ oczywiście bez klimatyzacji w upalne popołudnie...
|
# Dżery 23.06.2015 11:05 |
|
Przystanek na Rzeszotarskiej... ;-) Za chwilę posypią się prośby "grupy pasażerów", by autobus stanął jeszcze tu i tam i zrobi nam się linia zwykła.
Co do powrotu w Młodzieńczą (jako chyba jedyne skrzyżowanie na Radzymińskiej bez wydzielonej fazy do lewoskrętu!) - to faktycznie idiotyzm. Powinien lecieć do TT i tam skręcić w lewo, potem wjechać na Głębocką przy Lidlu. Żadnego przystanku w ten sposób nie omija. Domyślam się jednak, że chodzi o opłaty z viaToll na TT (nawet na jezdni lokalnej). |
# marian 23.06.2015 11:21 |
|
Pismo do ZTM wysłaliśmy 3.06. Równo 20 dni ZTM bada tę sprawę i końca nie widać. Wiem, ustawowo ma jeszcze całe 10 dni, ale do ch...a Pana, czy ta banda urzędasów 8-16 nie mogłaby czegoś zrobić szybciej niż ustawa przewiduje? Czy naprawdę to pismo musi na tym piep...nym biurku leżeć cały miesiąc? Gdyby w ustawie było 60 dni, to by to robili 60 dni? A Gdyby 90?
Ja już zrezygnowałem z E-7 i 527. Jeżdżę czarnymi, jest szybciej i dzięki temu mam prawo twierdzić, że w ZTM (Zrzeszeniu Tępych Mózgów) pracują debile. Bo tylko debile przez 20 dni się dziwią, że linie normalne są szybsze od pospiesznych i ekspresowych. |
# derbiak 23.06.2015 11:51 |
|
mi też podoba się idea e-7. oczywiście trzeba ja modyfikować w celu usprawnienia np. kursy co 5 min albo jak wraca to aby też zabierał pasażerów a nie tylko w jedną stronę
|
# Witold 23.06.2015 12:35 |
|
Dwa razy zdarzyło mi się, by E-7 nie skręcał w Młodzieńczą, a jeżdżę ta linią codziennie. Zawsze uparcie autobus stoi w korku do skrętu. Natomiast ruch na TT cały czas jest płynny nie rozumiem czemu w ogóle w godzinach szczytu (kiedy E-7 kursuje)pchać się w św. Wincentego i Młodzieńczą, pewnie faktycznie chodzi o viaToll.
|
# gość 23.06.2015 14:30 |
|
ale czy on wjeżdża na TT? tak naprawdę znajduje się cały czas na pasach dojazdowych do TT a nie stricte na TT :)
|
# Gość 23.06.2015 19:15 |
|
Lepiej zrobić jeszcze nowe dwa autobusy jeden do dw centralnego :) i do marymontu ekspresowy :)
|
# kkd 24.06.2015 08:42 |
|
A mnie najbardziej denerwuje to, ze autobus objeżdża Głębocką. Dlaczego po południu nie może jechać tak jak w trakcie remontu Głębockiej tzn. skręcać w Magiczną, potem Skarbka, Berensona, dalej Głębocką. Kończyłby na Jesiennych Liści i dalej jechał do bazy. Przecież ten autobus nie ma żadnego postoju u nas na Derbach. Rano przyjeżdża bezpośrednio z zajezdni, po południu kończy trasę i zjeżdża od razu do zajezdni. 527 jechałby tak jak do tej pory, a E-7 najpierw przez Derby.
|
# Pasazerka 24.06.2015 09:35 |
|
Może się powtórzę, ale okrutnie mnie to mierzi. E7 bywa super rozwiązaniem, bywanie zależy od.... kierowcy autobusy. Gdy pojazd jedzie trasą 527, to to jest bez sensu, kierowcy doskonale wiedzą jakie korki bywają na tej drodze. Zdarzają się jednak natchnieni kierowcy (dziękuje im za to!) którzy jadą przez marki i wtedy podróż na prawdę jest super szybka. Niestety, jest to wielka loteria i nie rozumiem, czemu kierowca wiedząc, że jest korek i tak w niego wjeżdża, mając alternatywę. Wchodząc do E7 do wjazdu na wiadukt przy CH Atrium modlę się, aby kierowca skręcił na trasę Toruńską, niestety rzadko się to zdarza...
|
# sudari 24.06.2015 16:50 |
|
Szybko też się jedzie trasą przez Wincentego aż do Jórskiego, tak jak jeździ 120. Ale też nie zdarzyło się to zbyt często... Szkoda, bo E-7 to niezła alternatywa, tylko źle zarządzana.
|
# abrakadabra 29.06.2015 15:11 |
|
Przede wszystkim, jak to ktoś wyzej wspomniał, mogłoby być tak, ze jeden autobus jadąc od centrum jedzie Głębocka i potem w Skarbka, a drugi - odwrotnie - w Magiczną i Skarbka a potem Głębocką i tak samo w kierunku centrum. Byłoby rozsądniej dla wszystkich - bo to troche bez sensu, zeby E-7 jechał dokładnie tak samo jak 527. Ale to juz musi ZTM ruszyć głową, a z tym moze być ciężko....
|
# Lolee 02.07.2015 10:55 |
|
Ja jeżdżę "siódemkami" po 6, wracam przed 16. W tych godzinach nie łapię się na żadne korki i utrudnienia. Cieszę się, że mamy te autobusy.
|
# niecha 02.07.2015 15:38 |
|
a już bez sensowne jest jedzenie na pusto żeby pojechać znów na początek trasy nie lepiej zabtac pasażerów po drodze jada rano ze Skarbka z Gór i na odwrót
|
# Białołęka Jest Jedna 18.08.2015 14:48 |
|
"Ponieważ korkuje się także al. "Solidarności" w pobliżu Dworca Wileńskiego, grupa pasażerów wysłała do ZTM pismo z prośbą, by E-7 zatrzymywało się na żądanie przy Rzeszotarskiej, umożliwiając "ewakuację" ze stojącego w korku autobusu. "
I udało się! Wiadomość dla osób korzystających z linii E-7, 527 i innych (412, 512, 517, E-3). ZTM zobowiązał przewoźnika (MZA) do dopuszczenia przejazdu innymi trasami w przypadku wystąpienia korków na trasie podstawowej. Oczywiście z zachowaniem wszystkich przystanków. Odniósł się również pozytywnie do naszego drugiego postulatu i od 1 września przystanek RZESZOTARSKIEJ będzie funkcjonował jako przystanek na żądanie, dzięki czemu będzie możliwie wyskoczenie z E-7 lub 527, jeśli przed Dw. Wileńskim będzie sznur aut. Da się? |
# gość 18.08.2015 15:25 |
|
super :)
|
# hardy 20.08.2015 22:10 |
|
O matko, teraz rzucą się mieszkańcy Targówka, żeby E-7 zatrzymywał się na Piotra Skargi oraz mieszkańcy Bródna, żeby stawał na Kondratowicza.... i zrobi się żółw dublujący 527.
Co do jazdy Trasą Toruńską - rzeczywiście kasują wtedy bramki Via Toll, a po drugie po południu jest fatalna organizacja świateł w Markach od CH Marki do skrętu w TT. Autobus zalicza po kolei wszystkie 3 czerwone (bardzo dłuuuuugie) światła i cały zysk czasowy z ominięcia Młodzieńczej i Atrium Targówek idzie w dupu... |
# gość 16.09.2015 15:24 |
|
E7 - nim się jeździć nie da, z powodu ogromnego PRZEŁADOWANIA. w ok. godz. 7.00 powinna być zwiększona częstotliwość jego kursowania
|
LINKI SPONSOROWANE