# xxx1xxx 08.06.2016 09:58 |
|
Wszystko fajnie i pięknie, a co z infrastrukturą drogową ? Już teraz jest problem skręcić w lewo z Modlińskiej w Światowida, korek zaczyna się już od Płochocińskiej. Wjazd na Tarchomin również jest blokowany przez tramwaj, który w godzinach szczytu wymusza co 2 minuty czerwone światło wciągu Światowida. Odcinek Światowida od Modlińskiej do Myśliborskiej powinien zostać rozbudowany NATYCHMIAST.
|
# drugastrona 08.06.2016 10:52 |
|
#xxx1xxx napisał(a) 08.06.2016 09:58 Wszystko fajnie i pięknie, a co z infrastrukturą drogową ? Już teraz jest problem skręcić w lewo z Modlińskiej w Światowida, korek zaczyna się już od Płochocińskiej. Wjazd na Tarchomin również jest blokowany przez tramwaj, który w godzinach szczytu wymusza co 2 minuty czerwone światło wciągu Światowida. Odcinek Światowida od Modlińskiej do Myśliborskiej powinien zostać rozbudowany NATYCHMIAST. Jedź tramwajem. Problem rozwiązany. Dziękuję. |
# ejbisidi 08.06.2016 11:31 |
|
Jedź tramwajem. Problem rozwiązany. Dziękuję.
[quote]Tramwajem Modlińską? Myśl. Dziękuję. |
# HGW 08.06.2016 12:10 |
|
tramwaj wzdłuż Modlińskej TERAZ!
|
# xxx1xxx 08.06.2016 12:12 |
|
#ejbisidi napisał(a) 08.06.2016 11:31 Dokładnie. DziękujęJedź tramwajem. Problem rozwiązany. Dziękuję. [quote]Tramwajem Modlińską? Myśl. Dziękuję. |
# BBN 08.06.2016 12:13 |
|
McDonald's na Klasyków! wait...
|
# Pierre de Lony 08.06.2016 13:03 |
|
"Według szacunków w jej zasięgu znajdzie się ok. 750 tys. osób z Warszawy i okolicznych gmin"
Panie Redaktorze - nie ma już GMIN cyt. "Gminę zniesiono 27 października 2002 roku (łącznie z całym powiatem warszawskim) na mocy ustawy z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy, likwidującej podział Warszawy na gminy" |
# mądry 08.06.2016 13:17 |
|
Pierre - ty durniu! Przecież chodzi o gminy podwarszawskie. Np. Gminę Jabłonna idioto skończony.
|
# wawik 08.06.2016 16:49 |
|
#xxx1xxx napisał(a) 08.06.2016 09:58 Wszystko fajnie i pięknie, a co z infrastrukturą drogową ? Już teraz jest problem skręcić w lewo z Modlińskiej w Światowida, korek zaczyna się już od Płochocińskiej. Wjazd na Tarchomin również jest blokowany przez tramwaj, który w godzinach szczytu wymusza co 2 minuty czerwone światło wciągu Światowida. Odcinek Światowida od Modlińskiej do Myśliborskiej powinien zostać rozbudowany NATYCHMIAST. Z tego co się orientuję bo byłem na spotkaniu z GTC w Ratuszu, to GTC po wybudowaniu Galerii Północnej, ma poszerzyć ul Światowida od skrzyżowania z Modlińską do Traktu Nadwiślańskiego. Ma tam mieć po 2 pasy w każdą stronę, tak jak dalsza planowana ul. Światowida. |
# Haniu 08.06.2016 16:54 |
|
#HGW napisał(a) 08.06.2016 12:10 tramwaj wzdłuż Modlińskej TERAZ! Miał być do 2010 ale władze Białołęki mają takie przebicie u HGW że przełożyli na 2030. Jeszcze tylko 13,5 roku, szybko zleci |
# drugastrona 08.06.2016 19:02 |
|
#ejbisidi napisał(a) 08.06.2016 11:31 Jedź tramwajem. Problem rozwiązany. Dziękuję. [quote]Tramwajem Modlińską? Myśl. Dziękuję. Nie ma tramwaju na Modlińskiej. Ale jest do metra Młociny i do Śródmieścia. Na dodatek niedaleko jest też SKMka. Opcji jest sporo. Na pewno żadną opcją jest poszerzanie ulic. Z tej prostej przyczyny, że przepustowość całego ciągu jest tak mała jak jego najwęższe gardło. Żeby poszerzenie Światowida przyniosło poprawę, trzeba by poszerzyć też Milenijną, Ćmielowską, Myśliborską, zbudować Talarową. No i przede wszystkim trzeba by właściwie skasować inne fazy na światłach przy ratuszu, bo to one blokują skręt w lewo na Tarchomin. A dalej skasować priorytet dla tramwaju przy Lidlu, bo on też blokuje ruch samochodów. Czyli fantastyka nienaukowa. Lepiej przesiąść się na tramwaj. |
# Dzika 08.06.2016 20:51 |
|
Klub Fitness - Pewnie Pure czyli idealna konkurencja dla Total Fitness na przeciwko :D
|
# zakonnimar 09.06.2016 09:49 |
|
ten teren świetnie nadaje się na szpital centuw handlowych ci u nas dostatek
|
# perspektywiczny 09.06.2016 10:11 |
|
Program dla Warszawy na lata 2006-2010
15.10.2013 Te obietnice czekają na realizację: 1. Tramwaj wzdłuż ulicy Modlińskiej na Żerań FSO 03.11.2015 Nowością są projekty, które nazwano "perspektywicznymi". Za 10-15 lat tramwaje jeździłyby ulicą Modlińską, od pętli Żerań FSO na Tarchomin |
# strajk 09.06.2016 10:11 |
|
Cały ruch wokół galeri czyli modlinska i Światowida będzie dramatyczny sZczególnie dla mieszkańców tarchomina dla których jest to jedyny wjazd i wyjazd w świat bo nie wszyscy jadą na most północny gdzie też jest nie wesoło co rano. Jeżeli nagle będzie tam chciało wjechać 10 x tyle osób" bo do galerii " to można śmiało powiedzieć że nawet trasa do Legionowa, Jabłonny, NDM, i innych będzie sparalizowana bez dwóch zdań A jeżeli jakiś cwaniak uważa że wszyscy na zakupy będą jeździć tramwajem to gratuluję temu komuś i życzę sobie żeby był on także z tarchomina i stał tam codzień w korku wtedy niech mu się przypomni że może jeździć tramwajem !
|
# Lew II 09.06.2016 10:32 |
|
obietnice i obietnice i jeszcze raz obietnice, żeby nie ta Galeria to nadal by nawet tych kilku metrów torowiska pod tramwaj nie było. Taka smutna prawda. Buduje się infrastrukturę pod galerie a nie dla mieszkańców.
|
# pif 09.06.2016 10:33 |
|
czy w Galerii Polnocnej powstanie kaplica- może ktoś wie
|
# z Ochoty 09.06.2016 10:40 |
|
tramwaj wzdłuż ul Modlinskiej - będzie wozil powietrze- przyjechali ludzie na Bialoleke z roznych zakatkow Polski i czasami z małych dziur gdzie tylko buda z piwem, remiza na potancowki i kosciol a zadania maja wygorowane - i nic się nie podoba - jak mawiam drzwi otwarte można przeprowadzić się na Ochote, Mokotow
|
# perspektywiczny 09.06.2016 10:49 |
|
Nigdzie się nie zamierzam przeprowadzić bo jeszcze trafię na sąsiada takiego jak ty. Tramwaj na Modlińskiej był obiecany do 2010 więc przesunięcie go o 10-15 lat to jawna kpina z mieszkańców. O jego zapełnienie sie nie martw, jak zrobią zgodnie z założeniami szybki tramwaj który dowiezie ludzi np na Żerań FSO albo dalej na Rondo Starzyńskiego, metro Dworzec Wileński to będzie full. Odciąży zapchane 518, 509
|
# marko 09.06.2016 12:12 |
|
jak będzie tramwaj na żerań fso to skasują 518 i 509
|
# Galeria 09.06.2016 21:07 |
|
Ktoś zapytał całkowicie zasadnie, co z dojazdem, a tu niektórzy rozczarowują odpowiedziami typu: "jedź tramwajem". Takie odpowiedzi nic nie wnoszą, a problem ewidentnie jest. Ten tramwaj powoduje, że trudno wyjechać na przykład z parkingu spod Lidla, a jak otworzą Galerię Północną to ta uliczka utknie w gigantycznym korku. Dość długo blokowane były na Białołęce decyzje lokalizacji dużych marketów. Po pewnym czasie powstało kilka sklepów typu Biedronka, Lidl, Galeria pod Dębami, ale tak dużego sklepu jak Galeria Północna, to dotąd nie było! I to w tak ciasnej uliczce!
Uważam, że Inwestor powinien zrealizować w związku z tak dużą inwestycją jakąś przebudowę tej części drogi i zapewnić dojazd. Tak naprawdę, to potrzebny jest bezkolizyjny wiadukt zjazdu na Tarchomin, jeśli ma się rozwijać dalej. Podobne wiadukty powstały już kilkanaście lat temu z Puławskiej na Ursynów. Tarchomin niestety takiego bezkolizyjnego zjazdu nie ma, a po wybudowaniu Galerii Północnej jeszcze się utrudni. Oczywiście znajdą się tacy "mondrale" co powiedzą: "jedź tramwajem", ale to idiotyczna odpowiedź, gdy problem będzie się pogłębiał. |
# drugastrona 10.06.2016 13:30 |
|
#Galeria napisał(a) 09.06.2016 21:07 Uważam, że Inwestor powinien zrealizować w związku z tak dużą inwestycją jakąś przebudowę tej części drogi i zapewnić dojazd. Tak naprawdę, to potrzebny jest bezkolizyjny wiadukt zjazdu na Tarchomin, jeśli ma się rozwijać dalej. Podobne wiadukty powstały już kilkanaście lat temu z Puławskiej na Ursynów. Tarchomin niestety takiego bezkolizyjnego zjazdu nie ma, a po wybudowaniu Galerii Północnej jeszcze się utrudni. Oczywiście znajdą się tacy "mondrale" co powiedzą: "jedź tramwajem", ale to idiotyczna odpowiedź, gdy problem będzie się pogłębiał. I uważasz, że łącznica na Światowida rozwiąże problem korków na tym skrzyżowaniu? Wyprowadzę Cię z błędu - korek przeniesie się na kolejne skrzyżowanie ze światłami i rozłoży się na większą długość. ŻADNA inwestycja drogowa nie naprawi sytuacji na Tarchominie. Jedynie nowa linia metra, albo podziemne podłączenie Tarchomina do linii kolejowej w okolicy Płud. Nowe czy szersze drogi na samym osiedlu nie poprawią sytuacji, bo problemem są skrzyżowania ze światłami, których nie da się wyeliminować. Odbija się czkawką decyzja o niebudowaniu metra do nas, bo "za mało ludzi tu mieszka". |
# drugastrona 10.06.2016 13:31 |
|
A właściwie nie - jest jedna inwestycja drogowa, która coś mogłaby zmienić na lepsze. Nowy most.
|
# Nox 10.06.2016 14:01 |
|
#drugastrona napisał(a) 10.06.2016 13:30 Odbija się czkawką decyzja o niebudowaniu metra do nas, bo "za mało ludzi tu mieszka". Ano właśnie. Tak samo tramwajem na Modlińskiej, rozwojem dróg i linii autobusowych. Już niedługo dojdzie do sytuacji że ludzie zmuszą te nasze kochane władzunie do działania |
# Galeria 12.06.2016 23:34 |
|
Do #drugastrona:
Jeśli żadne zmiany w drogach nic nie zmienią, to po co je budować? To w tej sytuacji: zamknąć wjazd samochodami do parkingu galerii Północnej i niech wszyscy dochodzą piechotą z tramwaju ! Mieszkam w Warszawie od urodzenia i pamiętam Ursynów i Kabaty na początku lat 90-tych. Puławska to była taka analogiczna Modlińska. Dojeżdża się nią do Piaseczna, takiego naszego Legionowa. Obie ulice były szerokie i z rozmachem, zanim wokół pobudowały się osiedla. Analogii jest pewnie więcej, bo to sypialnie Warszawy. Zawsze uważałem, że projektanci pierwszej linii metra okazali się kompletnymi ignorantami, nie przyjmując żadnych głosów Tarchomina, aby linię metra zakończyć nie na Młocinach ale dwie stacje dalej - na Tarchominie. Oczywiście, że to byłoby z sensem niż dziś budować jakieś tramwaje na Młociny. To rozwiązania nieefektywne i wcale nie tańsze. I możemy zauważyć, że wokół Puławskiej nie buduje się skrzyżowań wyłącznie ze światłami, ale powstały także wiadukty wjazdu bezkolizyjnego na osiedle. I tego właśnie oczekiwałbym od urzędów wydających pozwolenia na budowę tak dużej galerii: żeby zobligować Inwestora do budowy takich bezkolizyjnych wjazdów i wyjazdów na Modlińską na wiaduktach. Ale oczywiście po co planować teraz? Jak się zakorkuje to się wybuduje za 10 lat. Na nasz koszt, a nie inwestora galerii handlowej. A jaka jest stopa zwrotu z takiej inwestycji jak galeria handlowa? Za te 10 lat już się inwestorowi zwróci. |
LINKI SPONSOROWANE