# eRDe 26.12.2011 22:14 |
|
"Zarząd Transportu Miejskiego odpowiada krótko: - Połączenie Bielan z Dworcem Wschodnim zapewnia linia metra, z przesiadką do pociągów"
Bo ja proszę pana to mam bardzo dobre połączenie.... |
# Rafał 10.01.2012 22:18 |
|
Ja chcę pozostawienia linii 103 na trasie, która obowiązuje obecnie! Jeśli ktoś jeździ w godzinach szczytu linią 103 to wie, że jest ona potrzebna. Może na tej linii nie ma tłoku takiego jak w 114, które wiezie pół UKSW na zajęcia, ale ludzie dojeżdżają tym autobusem do szkół, do pracy i do metra. Niestety wszędzie nie da się dojechać bez żadnej przesiadki panie Jacku. Wałkowanie wciąż na okrągło tego tematu staje się już nudne.
|
# Rafał 10.01.2012 22:20 |
|
Połączenie metro-pociąg, jeśli chodzi o dojazd do Dw. Wschodniego wcale nie jest złym pomysłem, obecnie chyba najlepszym.
|
E-1 18.01.2012 12:24 |
|
103 przez most północny.
|
# z Przasnyskiej 04.08.2013 12:00 |
|
Chcę reaktywacji linii 103 na starej bardzo dobrej trasie od METRO MŁOCINY (d.Huta) przez Kaspropwicza Przybyszewskiego Żeromskiego Perzyńskiego Broniewskiego AL Jana Pawła II Słomińskiego Starzyńskiego Jagiellońską PL.Hallera Dąbrowszczaków Inżynierską Wileńską Targową Kijowską do DW.WSCHODNIEGO
|
# Rafał 05.08.2013 15:38 |
|
Na Dw. Wschodni jeździ 156. Po co 103?
|
# Jacek 05.08.2013 18:17 |
|
Ale dawniejsze 103 jeżdziło przez Broniewskiego , Al.Jana Pawła 2 , Słonimskiego , most Gdański , Jagiellońska , Pl.Hallera , Dąbrowszczaków , Inżynierska , Wileńska , Targowa , Dw.Wschodni(Kijowska) a 156 jeżdzi Kasprowicza , mostem Grota , przez Bródno , Targówek i na Dw.Wschodni. Ja jestem za tym by w końcu 103 wróciło na trasę z Metra Młociny na Dw.Wschodni a beznadziejne 28 skasować.
|
# z Przasnyskiej 05.08.2013 22:07 |
|
No przecież tak zostało napisane co stuprocentowo popiera "Jacek"-a a "Rafał" mąci czystą wodę brudnym kijem.
|
# Rafał 09.08.2013 01:23 |
|
Jacku, wiem jak dawniej jeździło 103. Na obecnej trasie linia może nie jest oblegana tak jak autobusy kursujące przez centrum miasta, ale w godzinach szczytu jeździ naprawdę sporo pasażerów. Co im zaproponujecie?
Warszawa się zmienia, komunikacja miejska też się musi zmieniać. Przez kilka lat linia autobusowa może przewozić dużą liczbę pasażerów, a po kilku latach może stać się linią wożącą powietrze. Nie umiem powiedzieć, czy tak by było z dawną linią 103 gdyby przywrócić jej starą trasę. Pamiętam jednak, że kiedy bym nie jechał 103 zanim wycofano go z dawnej trasy (chodzi mi o końcowy okres), to nie podróżowało nim zbyt wiele osób. Jakie macie argumenty za przywróceniem dawnej trasy, bo jak na razie wszędzie gdzie bym nie czytał, pada jeden argument: bo nie ma bezpośredniego połączenia Bielan z Dw. Wschodnim. A ja twierdzę, że być nie musi! Niestety nie da się z każdego miejsca w Warszawie poprowadzić linii autobusowej do każdego innego miejsca. Jest to po prostu niewykonalne. Niestety nie wszyscy są w stanie to zrozumieć. Ilekroć jakaś linia zmieni trasę, tylekroć będzie ktoś niezadowolony ze zmiany. Wszystkim dogodzić się nie da. Wydaje mi się, że gdyby aż tak wiele osób chciałoby przywrócenia dawnej trasy linii 103 (ew. utworzenia linii na tej trasie z inną numeracją) to by pisali do ZTM, a wiem, że nie zawsze Zarząd Transportu Miejskiego jest głuchy na prośby mieszkańców, szczególnie gdy są dobrze umotywowane i poparte odpowiednią liczbą wniosków. |
# z Przasnyskiej 09.08.2013 08:40 |
|
Właśnie, że (ZTM) jest głuchy, Ci młodzi (z Białegostoku i Płocka), którzy tam pracują mają swoje koncepcje i wdrażająją je wbrew zdrowemu rozsądkowi za aprobatą tego głównodowodzącego, który został odwołany ze stanowiska w lipcu 2013. Być może pod innym kierownictwem ustatkują się ale co namieszali i napsuli tego nie przywrócą. Jacek może jest upierdliwy ale ma rację. (Rafał natomiast wydaje się, że jest pracownikiem tej instytucji <ZTM> ale powtarzam - wydaje się tylko).
|
# Jacek 09.08.2013 13:13 |
|
Najlepiej zrobić tak. Linię 103 wycofać z Dw.Zachodniego(Tunelowa) i przywrócić na trasę:Metro Młociny-Dw.Wschodni(Kijowska). Linię 156 wycofać z Pragi i skierować na trasę:Metro Marymont-Dw.Zachodni(Tunelowa). Uruchomić linię 140 na trasie:Dw.Wschodni(Kijowska)-Bródno Podgrodzie przez Targówek. Przywrócić linię tramwajową 28 na nowej trasie:Koło-Cm.Wolski. Skasować linie 27 i 303. Gościu z Przasnyskiej co sądzisz o tym co napisałem i co ty Rafale o tym sądzisz. Odpiszcie.
|
# Rafał 10.08.2013 00:29 |
|
@ zPrzasnyskiej:
Muszę Cię zmartwić, Rafał nie jest pracownikiem ZTM :) ale Rafał niejednokrotnie zwracał się do ZTM w różnych sprawach i bardzo rzadko zdarzało się by ZTM pozostał głuchy na składane wnioski. |
# Rafał 10.08.2013 00:33 |
|
@ Jacek
A co zaproponujesz w zamian pasażerom za 103 na odcinku Przy Agorze-Marymoncka - Al. Zjednoczenia - Galla Anonima - Kochanowskiego - Rudnickiego - Maczka po likwidacji obecnej trasy 103 i puszczeniu na Zachodni 156 z Metra Marymont? Chcesz wycofać 103 z os. Wrzeciono i proponujesz likwidację 303, dzięki czemu mieszkańcy tego osiedla zostają tak naprawdę bez dojazdu do metra, uczniowie bez dojazdu do szkoły, urzędnicy bez dojazdu do pracy. Jeśli już rozważać Twoją propozycję linii na Wschodni, to należałoby połączyć linię 303 z dawną linią 103 (dać jej nowy numer by nie mieszać niepotrzebnie ludziom w głowach kolejnymi zmianami numeracji), a obecne 103 pozostawić bez zmian. Czy nie uważacie, że lepszym pomysłem byłaby linia 28 kursująca między Piaskami (ew. Kołem, Nowym Bemowem lub Metrem Młociny) a Dw. Wschodnim? Oczywiście po otwarciu torowiska na Targowej. O ile mogę zrozumieć zamach na 156 (na Bródno z Bielan można dotrzeć także 112 i 114, po co jeszcze 156?), to nie mogę zrozumieć dlaczego tak Ci zależy na likwidacji obecnej trasy linii 103, skoro autobusy tej linii nie wożą powietrza, wręcz przeciwnie. Po co linia Koło-Cm. Wolski? Wg mnie zupełnie bezsensowna trasa, dla kogo? z Koła na Cm. Wolski można dojechać szybciej 129. Dowóz z Koła do PeDeTu na Woli zapewnia 20, 23 i 24, a z Cm. Wolskiego 26 i inne. Nie widzę też sensu tworzenia kolejnej linii z Bródna Podgrodzia na Dw, Wschodni (jeździ już 169). Pozdrawiam, Rafał |
# Jacek 10.08.2013 08:09 |
|
Wycofać linię 156 i skierować na trasę:Metro Marymont , Słowackiego , Marymoncka , Kasprowicza , Al.Zjednoczenia , Jarzębskiego , Galla Anonima , Rudnickiego , Kochanowskiego , Gen.Maczka , Powązkowska , Tatarska , Ostroroga , Obozowa , Płocka , Krzyżanowskiego , Szarych Szeregów , Brylowska , Prądzyńskiego , Dw.Zachodni(Tunelowa). Zgadzam się by połączyć linie 303 i 103 w jedną linię 103 może lepiej na trasie:Cm.Północny(Brama Główna) , Wójcickiego , Żubrowa , Dzierżoniowska, Pułkowa , Marymoncka , Przy Agorze , Kasprowicza , Oczapowskiego , Al.Reymonta i dalej na Dw.Wschodni jaka kiedyś. Co o tym myślisz Rafale. Odpisz.
|
# Rafał 10.08.2013 17:29 |
|
Z takim przebiegiem linii 156 i po połączeniu 103 z 303 jest znacznie lepiej. Dojazd do urzędu i szkoły będzie zapewniony, do metra także, Kasprowicza szersza więc 103 nie utknie w korku przy Wolumenie. O ile 103 by kursowało z taką częstotliwością jak obecnie, to mieszkańcy Młocin i Wrzeciona zyskaliby na dojeździe na bazar przy Wolumenie.
Pozdrawiam, Rafał |
# Jacek 10.08.2013 23:29 |
|
Rafał a jak przekonać ZTM do mojego pomysłu. Odpisz.
|
# Rafał 12.08.2013 14:42 |
|
Jacku, a tego to ja już nie wiem. Być może moje wnioski były rozpatrywane pozytywnie bo nie tylko ja pisałem do ZTM.
Jeśli chodzi o 103, to (o ile to nie plotka) są inne plany - przedłużenie jej do Chomiczówki zamiast do Metra Młociny, 121 przez Lindego, Kasprowicza, Sokratesa, Kwitnącą do Fortu Wawrzyszew, likwidacja 203. Ale oficjalnych informacji jeszcze nie widziałem. |
# z Przasnyskiej 13.08.2013 12:31 |
|
@Rafał - niczym mnie nie zmartwiłeś lecz po następnych Twoich wpisach - upewniłeś.
@Jacek - jesli tylko swoje propozycje podpiszesz własnym nazwiskiem, nawet Twoje najlepsze pomysły firma ta natychmiast odrzuci. ;-) |
# Rafał 14.08.2013 11:47 |
|
#z Przasnyskiej napisał(a) 13.08.2013 12:31 @Rafał - niczym mnie nie zmartwiłeś lecz po następnych Twoich wpisach - upewniłeś. W czym Cię upewniłem? Że jestem pracownikiem ZTM? |
# jb/sk z tvn warszawa 10.12.2015 08:50 |
|
linia 103 na Bielanach
Wymusił pierwszeństwo, łamał przepisy. Niebezpieczna jazda kierowcy autobusu. Wymusza pierwszeństwo, przekracza linię ciągłą i nie przepuszcza pieszych na przejściu |
LINKI SPONSOROWANE