# Daniel 11.05.2016 11:33 |
|
Maciek Kowara, masz rację jestem za. Chociaż uważam, że zatoczki autobusowe powinny znaleźć się w projekcie, aby kierowcy samochodów nie stali na przystanku razem ze stojącym autobusem... ZTM powinien to przewidzieć. Jak coś robić, to porządnie. Co do godziny 7-8 to 8 minut przynajmniej trzeba stać w korku do skrętu w prawo poza tym włączają się mieszkańcy osiedla Derby 14 na wysokości nowopowstającego marketu Aldik. Inwestycja bardzo potrzebna, ale czy na pewno do końca przemyślany projekt? Czas pokaże :)
|
# Lew II 11.05.2016 11:39 |
|
Każdy dodatkowy metr na ZB jest na wagę złota, więc niech się buduje.
Dodatkowo, Głębocka w rejonie szkoły i skrzyżowania z Magiczną zostanie odciążona jak powstanie Sieczna i Geometryczna. Osiedla Lewandów będą mogły skorzystać z wyjazdu na TT przy Decatlonie, ale na realizacje tych inwestycji jeszcze chwilę trzeba poczekać. |
Taltos2 11.05.2016 13:05 |
|
Budować, budować i budować!
|
# karol 11.05.2016 13:54 |
|
jakiego "jedynego parku na ZB" ??? przecież to nie jest park tylko 2 ha placu zabaw ...!!! niestety ... i dodatkowo teraz budują drogę przy samym "parku magiczna" bez żadnych nowych drzew, czy ktoś wie, że mają być jakieś nasadzenia wzdłuż tej drogi pomiędzy chodnikiem a "parkiem" ????
|
Taltos2 11.05.2016 14:28 |
|
Bo to nie jest park, tylko teren sportowo-rekreacyjny. Tak zresztą był zapisany w planach finansowych. Parczek to może będzie za 10 lat, kiedy nowo posadzone drzewa urosną.
Wystarczy spojrzeć na zdjęcie, wzdłuż nowo wybudowanego płotu rośnie rząd nowych drzewek. Nie drogę, a zwykłą miejską ulicę. Która była i jest w planach, bo kiedy powstanie TOG, Skarbka z gór zostałaby odcięta od Głębockiej i S8. |
# Nowoczesny 11.05.2016 17:33 |
|
To tylko bardzo potrzeban prowizorka. Niestety bez TOG nie wiele da.
Pani Burmistrz czekamy na TOG |
# jan 11.05.2016 18:10 |
|
"...Powstaną na nim przystanki autobusowe (bez zatok)"
To ciekawe.A jak 10 lat temu pisaliśmy pisma żeby wprowadzić nowe linie, to wymogiem była budowa przystanków z zatokami.Czyli Białołęka się cofa, zamiast rozwijać. |
# Gość 11.05.2016 18:18 |
|
Czekamy na Metro w du pie mam tog!
#Nowoczesny napisał(a) 11.05.2016 17:33 To tylko bardzo potrzeban prowizorka. Niestety bez TOG nie wiele da. Pani Burmistrz czekamy na TOG |
# Nowoczesny 11.05.2016 18:35 |
|
#Gość napisał(a) 11.05.2016 18:18 Jedyne 500mln i masz metro a pozniej budowanie mieszkan na wyscigi przez developrow co spowoduje znowu zapchane szkoly i zakorkowane osiedle bo Marki i Radzymin zrobia sobie punkt przesiadkowy dojerzajac tymi waskimi drogami :)Czekamy na Metro w du pie mam tog! Dzieki ale metro nie jest tu potrzebne moze za 20 lat tak ale nie teraz. Potrzebny jest TOG ale nie jako szeroka droga tranzytowa tylko jednopasmowa lokalna + sciezka rowerowa i miejsce na tramwaj na przyszlosc |
# Lewandów 11.05.2016 18:42 |
|
potrzebny jest TOG i metro (odnoga na ZB nie powstanie - miasto stoi murem za swoją decyzją).
Jedyną opcją jest przedłużenie metra za TT i stworzenie stacji PKP Toruńska, łącząc perony SKM i metra. Do tego P+R i mamy świetny węzeł przesiadkowy. Wystarczyłoby dobrze skomunikować ZB z tą stacją i część problemów komunikacyjnych rozwiązana. wiedzę, że kolega #Nowoczesny, widzi tą nowoczesność ale tylko "na przyszłość". Mam dość czekania. Większości tych inwestycji się nawet nie doczekam. Moze wnuki dożyją, ale i to nie jest pewne, wiec i TOG i przedłużenie metra na DZIŚ!!! |
Taltos2 11.05.2016 23:05 |
|
Do Lewandów:
i będziesz jechał aż do PKP Toruńska, żeby potem na "okrągło" jechać do centrum? Przecież dojazd do Ratusza Targówek i start stamtąd to przynajmniej 15 minut do przodu.... Już pomijam, skąd weźmiesz dodatkowe 350 mln na kolejną stację i odcinek tunelu, a potem kolejne miliony na porządny parking P&R i sensowne zjazdy do niego? Przypominam S8 to trasa ekspresowa i NIE MOŻNA dostawiać do niej kolejnych wjazdów i zjazdów. Cały ruch zrzucisz więc na jednego ślimaka na Marywilską? |
# Konrad K 11.05.2016 23:07 |
|
Intencją Tu stolica jest podważanie każdej decyzji obecnych władz dzielnicy, wszak to media "niezalezne". Gdybyście się wzięli za rzetelne dziennikarstwo, sprawdzili byście np. w ratuszu po co powstaje teraz ten kawałek ulicy, nie musielibyscie zaczynać tego zenujacego tematu
|
# Lew II 12.05.2016 08:10 |
|
do Centrum wsiądzie w SKM.
do pracy na Woli/Pradze w metro - bezpośrednie połączenie jest komfortowe? Taltos2 napisał 11.05.2016 23:05 i będziesz jechał aż do PKP Toruńska, żeby potem na "okrągło" jechać do centrum? ale fakt z kasą na kolejną stację i P+R może być trudno ;) ale uważam też, ze warto spróbować a nie odrzucać temat bo: - do centrum dłużej - wole niezakorkowane metro, które jest najbardziej przewidywalnym środkiem transportu; - zakorkowany ślimak na TT - trzeba się z tym liczyć; ale gdzie nie ma korków na ZB? - alternatywny dojazd na Annopol - drogi lokalne, bo na Annopolu powinna powstać powierzchnia biurowa (bliskość metra, pozwoli dobrze skomunikować np.: przyszły mordor na Annopolu :P) jaki jest sens kończyć metro w środku osiedla na Bródnie? |
Taltos2 12.05.2016 08:56 |
|
Dalej nie widzę sensu w pakowaniu kilkuset milionów w przedłużanie M-2 do PKP Toruńska. Przecież jeśli ktoś z ZB chce skorzystać z SKM, może to zrobić i teraz - 104, 112, 132, można by dorobić na żądanie dla E-9, wybudować P&R po północnej stronie S8 między torami i Marywilską - na razie kolizyjny wjazd, ale skoro mają i tak budować nową Marywilską, to pewnie dałoby się zaprojektować bezkolizyjny wjazd na parking. ALE po co ciągnąć tam metro? Nikt z SKM nie przesiądzie się tam do M-2, skoro za 21 minut tą samą SKM będzie na Centralnym, czy za 11 minut na Gdańskim....Bez przesiadki.
Jesli chodzi o metro i ZB, za te 300-350 mln można wybudować kawałek ulicy w śladzie TOG od Ronda Jesiennych liści do Zdziarskiej, linię tramwajową z ZB do Budowlanej, a wtedy w rejonie TT możliwe byłoby wybudowanie potężnych parkingów P&R - polecam opracowanie na stronie siskomu gdzie przy przy wariantach tramwaju przewidziano takie parkingi na 5000 samochodów + pętla dla autobusów podmiejskich) oraz przebudowę i poszerzenie ciągu Głębocka/Wincentego. I w 5-10 minut ZB jest na stacji Ratusz Targówek. Ja zresztą bym zaszalał i pociągnął wtedy linie tramwajową także wzdłuż Wincentego aż do Żaby, szybki dojazd z ZB do Gdańskiego i obsługa szynówką powstających nowych dużych osiedli na polach pomiędzy cmentarzem a Gilarską - to dla przeciwników poszerzenia Wincentego na tym odcinku. PS. Uważam, ze ideałem byłby przebieg M-2 od stacji Trocka - (bez Zacisza): stacja Gilarska - okolice Rolanda (przyszłe wielkie osiedla) - Ratusz Targówek w osii północ -południe (jedna głowica stacji przy Ratuszu, druga pod Malborską) i stacja Lewandów okolice Jesiennych - z możliwością przedłużenia, jeśli ZB się jeszcze bardziej rozrośnie. Niestety, przy już podjętych decyzjach, nierealne, nawet jako odnoga na ZB, stąd priorytet dla tramwajów. |
# Lew II 12.05.2016 09:15 |
|
SKM teraz? no słabo to widzę, bo jedziesz do stacji SKM dłużej niż samą SKM do Centrum. Niestety zanim wspomniane 132 czy 112 pojawi się na PKP Toruńska trochę mija.
Pełna zgoda! tylko czemu miasto ma w d*** Białołękę? przedstawia się im gotowy projekt dwupoziomowej stacji by w przyszłości mogła powstać odnoga na ZB i odrzucają to mówiąc, ze dla 20 tys. czy 40 tys. mieszkańców nie buduje się metra. Serio? co za spec to liczył? Szlag trafia jak patrzy się na decyzje włodarzy tego miasta! Taltos2 napisał 12.05.2016 08:56 PS. Uważam, ze ideałem byłby przebieg M-2 od stacji Trocka - (bez Zacisza): stacja Gilarska - okolice Rolanda (przyszłe wielkie osiedla) - Ratusz Targówek w osii północ -południe (jedna głowica stacji przy Ratuszu, druga pod Malborską) i stacja Lewandów okolice Jesiennych - z możliwością przedłużenia, jeśli ZB się jeszcze bardziej rozrośnie. Niestety, przy już podjętych decyzjach, nierealne, nawet jako odnoga na ZB, stąd priorytet dla tramwajów. |
# Puchat 12.05.2016 09:15 |
|
Nie rozumiem dlaczego przedłużenie Skarbka z Gór nie będzie dociągnięte bezpośrednio do ronda. Jest przecież miejsce na takie rozwiązanie. To co teraz budują to jakaś proteza. Już widzę jak przegubowce mijają się na skrzyżowaniu z Jesiennych Liści. Brak zatoczek dla autobusów to skandal. Równie dobrze mogliby zrezygnować z chodników na rzecz polnej ścieżki wzdłuż ulicy. Jak budować to porządnie, nie stać nas na prowizorki.
|
Taltos2 12.05.2016 09:36 |
|
Do Lew:
czyli żeby lepiej ZB mogła wykorzystać SKM wystarczy poprawić autobusy - dołożyć/zmodyfikować linię, albo zrobić przystanek na żądanie dla E-9 na PKP Toruńska. Plus parking P&R w wersji wypas. Tanio i szybko, metro niepotrzebne. Do Puchat: niemożliwe, bo do samego ronda będzie dochodził łącznik/zjazd z planowanej TOG. Skarbka bez tego przedłużenia do Jesiennych liści byłaby ślepą ulicą. Polecam rzut oka na mapki publikowane przy okazji wątku TOG nawet na tej stronie |
# jarik 12.05.2016 10:18 |
|
zatoczki zatoczkami ciekawe czy będą jakieś miejsca postojowe
|
# Go%u015B%u0107 12.05.2016 10:34 |
|
Po co?
#jarik napisał(a) 12.05.2016 10:18 zatoczki zatoczkami ciekawe czy będą jakieś miejsca postojowe |
# Aska 12.05.2016 18:25 |
|
Zobaczycie co bedzię się działo na wysokości skrętu w osiedle Derby14 :D a tam ma powstać jeszcze dość duży sklep :D Droga TAK ale jest totalnie nieprzemyślany projekt.Bez zatoczek,bez pasów do swobodnego włączania się do ruchu to będzie totalna klapa!
|
# ZBZdziarska 13.05.2016 07:38 |
|
Bo w ZB nie budeuje się prawdziwych,miejskich ulic, tylko wąskie, jak najwęższe dróżki. Gdzie macie takie wąskie ulice w " normalnej" Warszawie?
|
# jki 03.08.2016 10:02 |
|
Czy planowane jest zakończenie tej "inwestycji" jeszcze w tym roku? Tempo prac jest iście imponujące! Ciekawe co na to UD?
|
# gość 03.08.2016 10:34 |
|
no właśnie, czemu to tyle trawa?
|
# Mmmm2736 05.08.2016 15:17 |
|
Otworzą nowy odcinek Skarbka z gór a zamkną Glebocka. O tym nikt tutaj nie pisze;)
|
# niecha 05.08.2016 15:20 |
|
może polepszy się wyjazd z Lewandowa
|
# petycja 12.09.2016 09:55 |
|
Prośba: podpiszcie http://www.petycjeonline.com/petycja_na_rzecz_zwoania_nadzwyczajnej_sesji_rady_m_st_warszaw
|
LINKI SPONSOROWANE