REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Lew II

09.06.2016 10:33

"W kwietniu radni dzielnicy podjęli uchwałę w sprawie wniosków do planu miejscowego TOG. Poruszyliśmy w niej wyżej wymienione tematy. Poparł je zarząd. Uznaliśmy, że warto spróbować zachować klasę GP i równocześnie wybudować więcej połączeń z lokalnymi ulicami. Projektanci staną przed naprawdę trudnym zadaniem. Za kilka miesięcy powinniśmy otrzymać pierwszą wersję projektu nowego planu miejscowego. Wtedy będzie można przystąpić do dyskusji i wybrać najlepsze rozwiązanie.
Jeżeli zapadnie decyzja o obniżeniu klasy Trasy Olszynki do G, to najpierw trzeba będzie zmienić zapisy SUiKZP, co potrwa zapewne dwa lata. Następnym krokiem będzie zmiana uchwalonego już mam nadzieję wtedy planu miejscowego."
kurde nadal długa, bardzo długa perspektywa realizacji...

# mapki Roszaka

09.06.2016 10:39

Powstają kolejne osiedla. Wąskie ulice Ostródzka i Głębocka nie są z gumy i wkrótce nie będą w stanie przyjąć większej liczby samochodów.
Bez tego, dojazd do Trasy Toruńskiej stanie się długotrwałą i frustrującą wyprawą.
Nie no geniusz po prostu! A to porównanie do kręgosłupa godne Mickiewicza! Szkoda tylko że na razie Białołęka jest kompletnym inwalidą. Czego nie zmienią kolejne obietnice

# zombiak45

09.06.2016 10:42

Panie Waldku.
Niech Pan nie będzie śmieszny i nie wypisuje kolejne dyrdymały o drogach, metrze czy tramwaju na Białołece. Jak na razie Pan i Pana koledzy i koleżanki jesteście odpowiedzialni za opóźnienia inwestycyjne na Białołęce np ul Sieczna.
Celowo to robicie?

REKLAMA

# perspektywiczny

09.06.2016 10:53

Poproszę o informacje w jaki sposób Waldemar Roszak walczy o powstanie stacji II linii metra "Grodzisk", jak twierdzi? Dokumenty, pisma, cokolwiek. Podobną prośbę miałby w temacie tramwaju na ZB, który tak samo jak tramwaj wzdłuż Modlińskiej ma termin realizacji do 2030 roku co jest jawną kpiną z mieszkańców, jako że tramwaj wzdłuż Modlińskiej miał być zrealizowany do 2010! Tak jest w planach ZTM i tak obiecywała HGW w kampanii. Co radny Roszak i reszta robią w tej sprawie skoro tak zaciekle walczą???

# BleBleBlaBla

09.06.2016 11:02

Waldek, Waldek, bajanie o przyszłości, niewiadomej, niepewnej, odległej. A Ty wciąż mamisz ludzi swoimi superpaintowymi mapkami.
Nie szkoda Ci czasu i energii? A może zawalczysz o to, co da się zrobić tu i teraz?
Chciałbym, żeby TOG szybko powstała, ale jestem realistą, a poza tym sięgam wzrokiem dalej niż nasza Zielona Białołęka. Są w mieście inwestycje drogowej bardziej priorytetowe niż TOG...

# Lew II

09.06.2016 11:03

jakie? Brzezińska? :)
#BleBleBlaBla napisał(a) 09.06.2016 11:02
Chciałbym, żeby TOG szybko powstała, ale jestem realistą, a poza tym sięgam wzrokiem dalej niż nasza Zielona Białołęka. Są w mieście inwestycje drogowej bardziej priorytetowe niż TOG...

REKLAMA

# deeded

09.06.2016 11:36

W kwietniu dobyło się spotkanie mieszkańców z Radnymi (m.in. Panią Agnieszką Borowską i Anną Myślińską) - na spotkaniu mieszkańcy opowiedzieli się za nadaniem drodze klasy G (czyli jej obniżeniem) tak by nie mieć pod oknami autostrady. Teraz czytam, że radni i zarząd chcą klasy GP???

# BJJ

09.06.2016 11:37

#zombiak45 napisał(a) 09.06.2016 10:42
Panie Waldku.
Niech Pan nie będzie śmieszny i nie wypisuje kolejne dyrdymały o drogach, metrze czy tramwaju na Białołece. Jak na razie Pan i Pana koledzy i koleżanki jesteście odpowiedzialni za opóźnienia inwestycyjne na Białołęce np ul Sieczna.
Celowo to robicie?
Rada i Zarząd Dzielnicy wycofali się na szczęście z proponowanych w maju zmian i na chwilę obecną Sieczna planowana jest na rok 2018.

# ecl

09.06.2016 11:38

Warto walczyć o to, by ta droga była klasy G a nie GP. Jeśli powstanie GP z wiaduktami i ekranami to nie ma już ratunku dla Zielonej Białołęki a w cywilizowanym kraju mogłaby być to świetna dzielnica, zielona i z normalną drogą jak KEN albo Mickiewicza.

REKLAMA

# ...

09.06.2016 12:29

#deeded napisał(a) 09.06.2016 11:36
W kwietniu dobyło się spotkanie mieszkańców z Radnymi (m.in. Panią Agnieszką Borowską i Anną Myślińską) - na spotkaniu mieszkańcy opowiedzieli się za nadaniem drodze klasy G (czyli jej obniżeniem) tak by nie mieć pod oknami autostrady. Teraz czytam, że radni i zarząd chcą klasy GP???

#ecl napisał(a) 09.06.2016 11:38
Warto walczyć o to, by ta droga była klasy G a nie GP. Jeśli powstanie GP z wiaduktami i ekranami to nie ma już ratunku dla Zielonej Białołęki a w cywilizowanym kraju mogłaby być to świetna dzielnica, zielona i z normalną drogą jak KEN albo Mickiewicza.

Jak widać na załączonym obrazku Roszak i reszta chcą dorżnąć do końca Zieloną Białołekę, a spotkania to była zwykła ściema i zasłona dymna. Pisane w pocie czoła wnioski idą do niszczarki bo pan radny i jego ekipa wiedzą lepiej

# Lili

09.06.2016 13:10

Panie Roszak, niech pan złoży mandat radnego i zajmie się praca w JWC, bo opowiada pan zwykłe pierdoły. Taka pisanina i rysowanie mapek poglądowych po prostu wku...a mieszkańców. Pan jest po prostu niewiarygodny i tylko dziecko da się na nabrać.
Od tego nie będzie metra, tramwaju ani dróg. Cud, że Sieczna wraca na tapetę i oby powstała.

 Taltos2

09.06.2016 14:09

Wariant GP z drogami lokalnymi ma sens tylko wtedy, gdy TOG ma być nową wylotówką na Gdańsk i częścią drogi krajowej. Jeśli taka decyzja zapadnie na szczeblu GDAKI i Miasta. Najgorszy jet ten stan zawieszenia... Na TOG trzeba patrzeć całościowo, chociaż już podjęte decyzje o nie robieniu węzła TOG z POW sugerują rezygnację z drogi krajowej
Jeśli TOG "redukujemy" do ulicy miejskiej, to róbmy w wersji G i etapami. Wtedy ten odcinek na ZB może powstać w pierwszej kolejności.
Ale to decyzje PONAD głowami dzielnicowych radnych

REKLAMA

# Zielona Białołęka

09.06.2016 14:33

Hmmm to skoro jest to ponad głowami radnych to dlaczego radny Roszak opowiada ludziom bajki o klasie GP albo o metrze o które tak walczy?
Po co zarząd przyjmuje jakieś nic nie warte stanowisko? Znowu chcą oszukać ludzi jak ostatnio??

# JW Construction

09.06.2016 15:20

Błąd w podpisie. Powinno być Autor jest nie-po-radnym Białołęki, pracownkiem firmy deweloperskiej JW Construction, przewodniczącym komisji inwestycyjnej, rysownikiem mapek w Paincie i autorem obietnic bez pokrycia (metro, tramwaj, infrastruktura drogowa)

# xyz

09.06.2016 17:14

"Autor jest .......członkiem zarządu Stowarzyszenia Zielona Białołęka" - jest się czym szczycić- stowarzyszenie od kilku miesięcy już niż istnieje.

REKLAMA

# TeżZB

09.06.2016 21:30

To jest wizja na rok 2050, bo już nie na 2030. Ta data kiedyś wydawała się śmieszna, dziś 2030 odchodzi do lamusa. Dzisiejsi radni bedą mieli w okolicach 70-80 tki. To se pojeżdżą autami.

# eededd

10.06.2016 09:41

SZUKAM NA STRONIE URZĘDU DZIALNICY BIAŁOŁĘKA UCHWAŁY RADNYCH KTÓRA TO POPARŁA BY TOG BYŁ JEDNAK KLASY GP a NIE G. RADNE - PANI AGNIESZKA BOROWSKA I ANNA MYŚLIŃSKA - ZORGANIZOWAŁY W MARCU SPOTKANIE NA KTÓRYM TO ZEBRAŁY OPINIE OD MIESZKAŃCÓW KTÓRZY MÓWILI IŻ CHCĄ ZMNIEJSZENIA KLASY TOG do G ABY NIE MIEĆ AUTOSTRADY W DZIALNICY. TERAZ CZYTAMY ŻE RADNI PODJĘLI UCHWAŁĘ IŻ KLASA GP BĘDZIE LEPSZA. CZY MAMY ROZUMIEĆ, ŻE PANIE BOROWSKA I MYŚLIŃSKA OSZUKAŁY MIESZKAŃCÓW??

# Abecadło

10.06.2016 11:22

No tak, Waldermar R, wzięty budowlaniec - i u dewelopera popracuje, i drogę zaprojektuje...
A tak na poważnie, to trzeba się na coś zdecydować - albo GP, albo przyjazność dla okolicy. Nie da się zjeść ciasteczka i mieć ciasteczka. Są ulice zaprojektowane tak jak zaproponował Radny - Aleje Jerozolimskie czy Prymasa Tysiąclecia. I są to ordynarne, tranzytowe ścieki komunikacyjne, tramwaj na środku to tylko listek figowy (jeszcze z autobusem na torach, żeby co dwa lata tory remontować - patrz Most Śląsko - Dąbrowski).
"trasa" Olszynki Grochowskiej to powinna być normalna, miejska ulica: po dwa pasy w każdą stronę, normalne skrzyżowania z wydzielonymi skrętami, trawiaste torowisko. Jak starczy miejsca (a przy 50 m powinno) to parkowanie w zatoczkach czy na serwisowkach, do tego szpaler drzew. Im mniej tranzytowa - tym lepiej. Na taką pieniądze się w mieście znajdą prędzej, niż na skundlone GP w sytuacji, gdy brakuje pieniędzy na dokończenie Sikorskiego i Witosa nawet...

REKLAMA

# Projektanci

10.06.2016 12:29

Im większa przepustowość takiej trasy tym lepiej. Co chwila jakiś ekolog albo miłośnik rowerów zamierza dowalić samochodziarzom i zmniejszyć jezdnię, spowolnić, a najlepiej niech ludzie jeżdżą autobusem. Nie wszyscy jeżdżą rowerem względnie autobusem, a samochód nie jest żadnym luksusem tylko normalnym środkiem transportu. Musicie Państwo mieć na uwadze, że osiedla na obrzeżach Warszawy będą się bardzo szybko rozrastać i wkrótce uliczka, która dziś byłaby rozwiązaniem sytuacji, za kilka lat będzie ponownie wymagała poszerzenia, powiększenia i wydatkowania kolejnych milionów.
Nasuwa się samoistny wniosek, że drogi trzeba budować nie na dziś, tylko na jutro. Dalekie jutro.
Projektujcie z wizją przyszłości, że Warszawa za 5 lat może mieć dodatkowy 1 albo 2 mln mieszkańców więcej.
Gdy słyszę, że projektanci mądrze zaprojektowali trasę szerszą na przyszłość, a jakiś mądrala z internetu się domaga jej zwężenia, to myślę, że ludziom odbija i demokracja nie powinna mieć w tych sprawach miejsca.

 Taltos2

10.06.2016 13:02

Najpierw ustalmy, czym ma być TOG. Jeśli nową wylotówką na północ z Wawy, to GP, wiadukty i mniejsza ilość skrzyżowań lokalnych. Najgorszy wariant do druga Modlińska, 3 pasy oraz kolizyjne skrzyżowania.
Jeśli miejską ulicą głównie do obsługi wschodniej Białołęki, to wystarczy 2x2 + tramwaj + ścieżka i chodniki.
PS. Przepustowość jest ważna, ale nie jest jedynym kryterium, bo jej zwiększanie spowoduje większy tranzyt przez ZB. A jeśli TOG nie pociągną dalej, to skończy się na korku do wjazdu na S8.
PS2. Ostatnie zdanie to kuriozum, bo dla kogo robi się te nowe drogi, przecież dla LUDZI, chyba, że kierowcy to nie ludzie są... Więc zdanie ludzi, także tych mieszkających obok trasy - też ma znaczenie.
PS 3. TOG był kiedyś planowany jako wylotówka, ale wtedy nie było S8, nie planowano S17, a dziś są też protesty na rezerwę TOG POZA granicami Warszawy.

# Nox

10.06.2016 14:08

#Projektanci napisał(a) 10.06.2016 12:29
ludziom odbija i demokracja nie powinna mieć w tych sprawach miejsca.

To właśnie myślenie Roszaka Jaworskiego i spółki. Każdy jeden lepszy "budowniczy" co wszystko spierniczy. Bajki, mapki, a ludziom zgotowali piekło swoim nieróbstwem i niedasizmem. Tylko im dobrze, domy sobie postawili za sowite pensyjki, za publiczne pieniadze pobudowali do nich drogi, ale jeszcze mało to ciągną kasę na "stowarzyszenia"

REKLAMA

# taka prawda

10.06.2016 14:38

#Projektanci to jest właśnie błędne myślenie dlatego, że nie jest możliwe wybudowanie takiej mega sieci dróg żebyś ty i tysiące ludzi np. z os. Lewandów o 7:30 wsiedli do swoich samochodów, które nie są żadnym luksusem i pojechali gładko do pracy na 8:00 do centrum i wrócili szybciutko do domciu o 16:30. Samochód jest i będzie najgorszym środkiem transportu po mieście. Dla mnie TOG jest potrzebny tylko po to żeby wybudować w jej pobliżu linię tramwajową. A tak na prawdę to lepiej by było za te pieniądze wybudować metro. Nie ważne ile jezdni będzie miała trasa i tak będzie niewystarczające na tysiące samochodów, w których siedzi jeden człowieczek. Przykład Trasa Toruńska w poniedziałek rano.
Jeśli ktoś taki jak #Projektanci czyta to i się wkurza, że idiota nie chce budowy trasy to niech chwilę pomyśli, że to nie doprowadzi do rozwiązania problemu. Tylko szybka, sprawna komunikacja publiczna rozwiąże problem ZB (metro, tramwaj).

# lid

11.06.2016 23:39

TOG jako klasa G ma sens. Jako GP już mniej. Istnieje już szybkie połączenie autostradą w kierunku Gdańska.
Nie ma środków na wiele dróg to i na klasę GP dla TOG też nie będzie. Gdy domkną ekspresową obwodnicę Warszawy to sens budowania TOG w klasie GP upadnie. Nie będzie uzasadnienie dla budowy trasy konkurującej z pierścieniem ekspresówek.
Niech najpierw zbudują drogę klasy G stanowiącą szkielet komunikacyjny dla ZB.
Trasa Mostu Północnego sprawdzi się z kolei jako arteria łącząca obie połówki dzielnicy.

# Projektanci

12.06.2016 23:07

To może nie budować żadnej trasy, niech będzie jak jest obecnie? Jedźcie ludzie autobusem i dajcie spokój innym. Napisałem o tym, że demokracja zawodzi w takich sprawach, że bardzo często lokalni mieszkańcy chcą mieć drogę tylko dla siebie. O Sieczną walczyli tu niektórzy jak głodne wilki o kawałek mięsa. Jak się zapytać tych samych ludzi, czy może Sieczną przedłużyć dalej do Marek, to połowa odpowie że oczywiście nie, bo nam zablokują naszą uliczkę, która jest tylko dla naszej wygody.
Trasa Olszynki Grochowskiej podobnie: Pan Taltos2 proponuje zastanowić się nad tym, czym ma być ta trasa. Dobrze, warto się zastanowić. Ale przy słuchaniu tylko głosów lokalnych stworzy się coś, co nie zadowoli wszystkich, a należy założyć, że również kierownicy spoza przyległego osiedla będą z tych dróg korzystać i tyle miałem na myśli. Jak będziemy chodzić po lokalnych chałupach i pytać, dokąd ma by ta droga, to daleko nie pojedziemy.

REKLAMA

# Lew II

13.06.2016 07:59

Przykład nietrafiony, bo Sieczna zostanie połączona z ulicą Lewandów, przez ulicę przy os. Konik Polny, wiec będzie również dostępna dla mieszkańców Marek. Ulica ogólnodostępna, wraz z komunikacją miejską, dostępna dla każdego zainteresowanego przejazdem a nie tylko dla Lewandowa.
i teoria obalona
TOG musi powstać, czy klasa G czy GP jest to konieczna inwestycja!
Osobiście jeśli na zmianę samej klasy drogi w papierach mam czekać 2 lata to niech już pozostanie w klasie GP.
#Projektanci napisał(a) 12.06.2016 23:07
O Sieczną walczyli tu niektórzy jak głodne wilki o kawałek mięsa. Jak się zapytać tych samych ludzi, czy może Sieczną przedłużyć dalej do Marek, to połowa odpowie że oczywiście nie, bo nam zablokują naszą uliczkę, która jest tylko dla naszej wygody.

# ExLewandowicz

13.06.2016 18:43

TOG w wariancie GP = bardzo wysokie koszty budowy = inwestycja będzie odkładana na św. NIGDY.
Pomijam już fakt, że to by było nic innego niż autostrada pod oknami osiedlowymi. A jak by miała jeszcze dodatkowe jezdnie zbiorczo-rozprowadzające co proponują radni, to byłaby kopią Trasy Toruńskiej. Jednym słowem masakra.

# Białołęka Jest Jedna

04.08.2016 13:05

Pan Roszak, będąc przewodniczącym dzielnicowej komisji inwestycji, nie potrafił prawidłowo ocenić przebudowy niewielkiej drogi powiatowej - ul. Głębockiej. I to w momencie, gdy były pieniądze i zgody polityczne co do przebiegu i budowy. W 2014 pisał, że remont będzie w latach 2014-2016, a może wcześniej (!), tymczasem będziemy szczęśliwi, jeśli powstanie w 2018 (przed wyborami jesiennymi???), bo mimo że miasto zaklepało pieniądze, to dotychczas prawie nic nie zrobiono, jeśli chodzi o dokumentację.
Miej, szanowny panie radny, trochę poczucia przyzwoitości i nie opowiadaj bajek na temat inwestycji, na którą masz 10-krotnie mniejszy wpływ niż na Głębocką, i której budowa jest 10-krotnie trudniejsza logistycznie, finansowo i politycznie od remontu Głębockiej.
Drodzy sąsiedzi. Porzućcie wszelką nadzieję. Trasa Olszynki Grochowskiej najprawdopodobniej nigdy nie powstanie. Za 10 lat Polska, Mazowsze i Warszawa będą miały zupełnie inne problemy i TOG umrze śmiercią naturalną.

REKLAMA

# gość

04.08.2016 13:29

albo prędzej my umrzemy w korkach po zamknięciu Głębockiej, bo pewnie termin modernizacji Głębockiej z planowanych 12 miesięcy wydłuży się, tak jak budowa kilku metrów SzG.
#Białołęka Jest Jedna napisał(a) 04.08.2016 13:05
Drodzy sąsiedzi. Porzućcie wszelką nadzieję. Trasa Olszynki Grochowskiej najprawdopodobniej nigdy nie powstanie. Za 10 lat Polska, Mazowsze i Warszawa będą miały zupełnie inne problemy i TOG umrze śmiercią naturalną.

# petycja

12.09.2016 09:54

Prośba: podpiszcie http://www.petycjeonline.com/petycja_na_rzecz_zwoania_nadzwyczajnej_sesji_rady_m_st_warszaw
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024