Forum › Targówek
# RJW 08.01.2020 16:12 |
|
I to wszystko mimo że od lat piszę o tym w artykułach oraz pismach do PLK i Ratusza. Wszystko odbija się jak od ściany. Stacja miała się nazwać Stalowa. Potem zaczęli opowieści o tym jak to będzie węzeł z metrem (stacja Szwedzka). Nazw z nim nie uzgadniają co do zasady, co widać na stacji Stadion, ale też Zacisze-Wilno (środek Elsnerowa) sto kilometrów od przyszłej stacji metra Zacisze..... Ręce opadają!!!! @Grochow.Praga
|
drugastrona 08.01.2020 19:47 |
|
PKP. Tego rozum nie ogarnie. Relikt poprzedniego ustroju wiecznie żywy.
|
# jan 09.01.2020 08:28 |
|
metro na placu konstytucji bardziej niedorzeczne
|
# sen 09.01.2020 13:50 |
|
Dla mieszkańców Legionowa idealną przesiadkę do metra zapewnia niedoceniana linia S9 która kursuje do Dworca Gdańskiego. Nie dosyć że pociągi tej linii jadą do Gdańskiego dużo krócej niż linia S3 przez Centralny to przesiadka na Gdańskim do metra jest o wiele łatwiejsza niż przymusowy prawie kilometrowy spacer z Centralnego do metra
Nie wiem kto wpadł na pomysł aby preferować rozwiązanie z S3 przez Centralny które to pociągi jadąc po torach dalekobieżnych omijają przystanki w ścisłym centrum Warszawy |
drugastrona 09.01.2020 17:20 |
|
Żeby z lotniska łatwo było się dostać na Centralny i odwrotnie.
|
# m68 09.01.2020 22:49 |
|
Zaś co do metra to dwie dodatkowe stacje na linii M1 są przykładem wywalania pieniędzy na nieuzasadnione potrzeby komunikacyjne. Ale przecież Ratusz wie lepiej. Porażka.
|
# qvertz 10.01.2020 22:03 |
|
Bez przesady. Wystarczy zastosować, tak jak w Paryżu, specjalny podziemny taśmociąg dla pasażerów (nawet o długości kilkuset metrów), by cały ten problem przestał istnieć raz na zawsze. Takie rozwiązania sprawdziły się w najpiękniejszym mieście świata. Sprawdziłyby się również w Warszawie. Ale czy ktoś podejmie odważną decyzję, by połączyć w ten sposób dość oddalone od siebie ważne węzły komunikacyjne? Trzaskowski chyba nie. To go przerasta. Lepiej pluć na PiS.
|
# tak sobie myślę 11.01.2020 10:02 |
|
#qvertz napisał(a) 10.01.2020 22:03 Bez przesady. Wystarczy zastosować, tak jak w Paryżu, specjalny podziemny taśmociąg dla pasażerów (nawet o długości kilkuset metrów), by cały ten problem przestał istnieć raz na zawsze. Takie rozwiązania sprawdziły się w najpiękniejszym mieście świata. Sprawdziłyby się również w Warszawie. Ale czy ktoś podejmie odważną decyzję, by połączyć w ten sposób dość oddalone od siebie ważne węzły komunikacyjne? Trzaskowski chyba nie. To go przerasta. Lepiej pluć na PiS. Podstawowe pytanie brzmi jednak: po co ten taśmociąg? Zastanówmy się, czy pasażerowie jadący SKM-ką z Legionowa i Białołęki do centrum będą chcieli skorzystać z taśmociągu? Zanim dojadą nim na stację metra, to pociągiem będą na Wschodnim. Zanim wsiądą do wagonu, będą na Warszawa-Stadion. Zanim dojadą na Stadion metrem, będą SKM-ką w Śródmieściu. A może pasażerowie metra będą chcieli do SKM-ki? Też nie. Zaraz powstanie osiedle na terenie starej fabryki, więc SKM-ka ma tu sens - czytam w komentarzach. Jaki? Przecież z tego osiedla będzie właśnie bliżej do metra! Zabudowane zostaną ogródki działkowe - piszecie. Otóż nie. Ich posiadacze zostali lata temu uwłaszczeni przez SLD. Ale nawet gdyby, to mieszkańcy nowych bloków "na działkach" mieliby równie łatwe dojście spacerem do peronów na rondzie Żaba i na Radzymińskiej (i dwa przystanki do wyboru). Jednym słowem autor ma 100% racji. Nie ma żadnych rozsądnych argumentów za przystankiem SKM w tym miejscu. Zmarnowana kasa. |
Daro 13.01.2020 09:33 |
|
Całkowicie się zgadzam że są to gigantyczne pieniądze wywalone w możliwie najgłupszy sposób. Idealną przesiadkę do metra pierwszej linii jak i drugiej zapewnia pociąg SKM linii S9 na Dworcu Gdańskim, niestety linii całkowicie marginalizowanej i pomijanej
S9 z Legionowa jedzie na Gdański 20 minut, to jest krócej niż podróżują po swoim mieście warszawiacy. Linia nie cieszy się popularnością z powodu idiotycznie ułożonego rozkładu jazdy i tego że nie kursuje w święta i weekendy Budowa nowej stacji z przesiadką do metra ma taki sam sens jak "idealne" przesiadki do metra na Dworcu Centralnym. Od peronów Centralnego do wejścia do metra jest do pokonania odcinek około 1000 metrów |
# praga północ 31.05.2020 12:23 |
|
Przystanek jest bardzo potrzeby..nie bierzesz pod uwagę mieszkańców Pragi. Dla nas dojazd do np. Legionowa jest utrudniony przez dojazd tramwajem do stacji pkp Praga na Pożarowej. Ta lokalizacja znacznie ułatwi dostanie się do Legionowa, Nowego Dworu Mazowieckiego czy innych miejscowości. Inną sprawą jest mała częstotliwość przejazdu pociągów - S3 jeździ raz na godzinę, tak samo MODLIN - LOTNISKO czyli raz na pół godziny jest transport. Może to ulegnie zmianie po zrealizowaniu całego przedsięwzięcia. Pozdrawiam i życzę jak najszybszego zakończenia budowy.
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź swoje wakacje
Najnowsze informacje na TuTargówek
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.