REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# gordon

23.03.2015 23:42

Jasne, potoki do do ronda Daszyńskiego ... ZTM kpi sobie w żywe oczy wmawiając ludziom że chcą jechać do Daszyńskiego a nie do centrum. Dlaczego to właśnie na Jelonki się uwzięli i wtłaczają na siłę do metra? Oddawajcie 506, bo Jelonki mają tyle wspólnego z tym metrem co choćby Gocław. Przez taką chorą przesiadkową politykę bilet 75min właśnie nie zawsze wystarcza w podróży po Warszawie, wszystko zależy jak się ułożą przesiadki bo rozkładowi nie ma co ufać.

# lutek

24.03.2015 00:15

Żadne konsultacje.
Wystarczy przeczytać skrót czatu ztmu na ich stronie.
Zwyczajne mydlenie oczu.
Zrobią co będą uważali za słuszne.
Jak zwykle z resztą.
Prawda "bem" (d. osg) ?

# a/p talent

24.03.2015 11:24

Byłem na bemowskich konsultacjach. W porównaniu z drakami jakie były przy okazji konsultacji jakie prowadziło MZK na początku lat 90-tych w sprawie budowy linii tramwajowej z Koła na Nowe Bemowo, spotkanie to było spokojne i merytoryczne. Dyskutanci byli przygotowani i raczej nie przynudzali. Dyr. Witek wił się jak piskorz. Zwłaszcza, jak obecni wypominali, ile linii autobusowych niedawno wykasowano , bo gdzieś tam w oddali pojawiło się metro / np. 406, 422, 501, 507 itd./. Wyśmiano pozorne dobrodziejstwo w postaci linii tramwajowej 11 - zesztukowane z istniejących linii 6 i 8.
Wytknięto szereg innych dziwnych pomysłów, zwłaszcza projektowaną pokrętną i turystyczną linię autobusu 197. Przypomniano decydentom, że w przez ostatnie parę lat na Bemowie powstało szereg nowych inwestycji mieszkaniowych, w tym wiele osiedli lokowanych na polach kapusty, bez żadnej infrastruktury typu przedszkola, szkoły, przychodnie zdrowia itd. Infrastruktura istnieje w starych bemowskich osiedlach spółdzielczych i trzeba tam zapewnić dojazd dla mieszkańców tych suburbii. W konsultacjach brało udział wiele osób młodych autentycznie zaangażowanych w sprawy swojej dzielnicy.

REKLAMA

# miu

24.03.2015 11:26

Dlaczego takie pytanie nie pada w stosunku do Targówka, Bródna, czy Białołęki ???
Widocznie nikt tam nie ma z tym problemu - jeżdżą same autobusy...

# mec

24.03.2015 11:34

W Warszawie panuje ogólny chaos komunikacyjny - jedne dzielnice maja jedynie autobusy do dyspozycji, a inne maja problem z tym, na rozwój czego postawić (autobus czy tramwaj)... żałosne
Brak jakiejkolwiek spójności decyzyjnej - Każdy wój na swój strój.
Ciag dalszy szopki będzie...???

# Jelonek z Puszczy

24.03.2015 14:25

PAC!!!, coś spadło, a to kupa wazeliny spod pióra redaktora Gadomskiego na tryby bezmyślnej machiny ZTMu. Silisz się pan na bycie drugim Osowskim, czy jak??? Przecież tych bzdur nie da się czytać.

REKLAMA

# pasażerka

24.03.2015 16:04

#gordon napisał(a) 23.03.2015 23:42
Jasne, potoki do do ronda Daszyńskiego ... ZTM kpi sobie w żywe oczy wmawiając ludziom że chcą jechać do Daszyńskiego (...)
no właśnie 109 jeździ bardzo puste. Jeszcze nie widziałam, żeby wszystkie miejsca siedzące były zajęte (w godzinach szczytu tak samo!)

# Yelonkers

24.03.2015 16:15

Nie byłem na tych konsultacjach, ale odsłuchałem nagranie. Jak już ktoś pod innym artykułem napisał, występ jednego inżyniera z głową na karku przyćmił cały ztm. Po wysłuchaniu nagrania potwierdzam. Facet był gigant, a skoro jego pomysły są lepsze i na dodatek tańsze tańsze, to powinny być bez gadania wprowadzone. Człuchowska czeka na te 109!

# @mec

24.03.2015 16:20

Ciąg dalszy oczywiście będzie po wybudowaniu kolejnych stacji...

REKLAMA

# Nawiasem mówiąc

24.03.2015 20:30

Mam takie wrażenie, że Pan który napisał ten pożal się Boże artykuł, używa terminów i tonu wypowiedzi jak by wszystkie rozumy pozjadał, a czytelników miał za głupszych od siebie. Może coś tam i wie o komunikacji, chociaż pewnie niezbyt wiele, ale w kulturze dziennikarskiej, to widzę duuuużo do nadrobienia.

# zjelonek

24.03.2015 22:54

Najwieksze potoki sa kształtowane nie prze popyt tylko przez podaż - gdyby ruszyły linie kursujace czesto jak 109 czy 190/171 przez Maczka do Gdańskiego , albo przez Ochote np. na Wilanowską to by się okazało czy jeździmy do Centrum po nam po drodze czy dlatego że nie mamy innego wyjścia.
A dylemat tramwaj czy autobus jest prosty - oczywiscie że tramwaj bo ekologiczny , wygodniejszy itd. , ale wybieramy autobus bo mimo korków jest szybciej.

# trójrzędowy-prostopadły

25.03.2015 00:27

#a/p talent napisał(a) 24.03.2015 11:24
Byłem na bemowskich konsultacjach... W konsultacjach brało udział wiele osób młodych autentycznie zaangażowanych w sprawy swojej dzielnicy.

wawkom już ci nie wystarcza ?

REKLAMA

# a/p talent

25.03.2015 08:54

trójrzędowy-prostopadły, nie trolluj, a pisz na temat. Jak nie masz nic merytorycznego do napisania w temacie komunikacji na Bemowie, to spadaj do swego matecznika na onet i interię.

# gordon

25.03.2015 10:28

#zjelonek napisał(a) 24.03.2015 22:54
Najwieksze potoki sa kształtowane nie prze popyt tylko przez podaż
Bardzo słuszna uwaga - z zastrzeżeniem, że w centrum jest dużo opcji przesiadek (choć nie na wysokości Świętokrzyskiej, a Al. Jerozolimskich). Dlatego tam można puszczać autobusy co 5 minut i nie będą jeździły pustawe. Dlatego też przesiadka do M2 na obrzeżach centrum jest bzdurą.
A swoją drogą ZTM powinien obserwować potoki aut osobowych, to może coś więcej zrozumie z otaczającej rzeczywistości. Przecież kierowcy podróżują do pracy w podobnych relacjach, jak pasażerowie komunikacji - i wybierają trasy najszybsze. A taka np. Wisłostrada (i przy okazji M2 CNK) jest z jakichś powodów prawie niewykorzystywana w komunikacji miejskiej.

# trójrzedowy-prostopadły

25.03.2015 23:52

#a/p talent napisał(a) 25.03.2015 08:54
trójrzędowy-prostopadły...spadaj...
oto kultura "arcybiskupa talenta" wyniesiona z tamtejszego forum.
a przecież tylko zadałem konkretne pytanie, na które nie uzyskałem odpowiedzi.

REKLAMA

# a/p talent

26.03.2015 13:48

Godz. 23.52 - nocne mary i halucynacje trolla trójrzedowego-prostopadłego. Apage satanas. Koniec karmienia trolla.

# trójrzędowy-prostopadły

27.03.2015 08:12

#a/p talent sam do siebie taką propozycję napisał(a) 26.03.2015 13:48
Apage satanas. Koniec karmienia trolla.
ponieważ "arcybiskup talent" dobrze się czuje wśród swoich (Bastian, fikander i tamtejsza spółka).

# a/p talent

27.03.2015 08:23

Twoja twarz brzmi znajomo. Moje bycie arcybiskupem to wiedza ekskluzywna na wawkomie. Wobec tego zero błogosławieństwa i jeden karny kij za kijowe pisanie. Dodatkowo ekskomunika za odpuszczenie ubiegłorocznego wawkomspotu. Amen.
PS. Pzdr.

REKLAMA

# jelonek z człuchowskiej

27.03.2015 09:30

109 na człuchowską 109 na człuchowską 109 na człuchowską 109 na człuchowską

# tutejszy

27.03.2015 18:31

#jelonek z człuchowskiej napisał(a) 27.03.2015 09:30
109 na człuchowską 109 na człuchowską 109 na człuchowską 109 na człuchowską

105 na starej trasie: Stare Bemowo- Lazurowa- Połczyńska- Wolska- Kasprzaka- Prosta- Świętokrzyska- Em.Plater- Dworzec.Centralny
105 na starej trasie: Stare Bemowo- Lazurowa- Połczyńska- Wolska- Kasprzaka- Prosta- Świętokrzyska- Em.Plater- Dworzec.Centralny
105 na starej trasie: Stare Bemowo- Lazurowa- Połczyńska- Wolska- Kasprzaka- Prosta- Świętokrzyska- Em.Plater- Dworzec.Centralny
105 na starej trasie: Stare Bemowo- Lazurowa- Połczyńska- Wolska- Kasprzaka- Prosta- Świętokrzyska- Em.Plater- Dworzec.Centralny
105 na starej trasie: Stare Bemowo- Lazurowa- Połczyńska- Wolska- Kasprzaka- Prosta- Świętokrzyska- Em.Plater- Dworzec.Centralny
105 na starej trasie: Stare Bemowo- Lazurowa- Połczyńska- Wolska- Kasprzaka- Prosta- Świętokrzyska- Em.Plater- Dworzec.Centralny

# trójrzędowy-prostopadły

28.03.2015 17:35

#a/p talent napisał(a) 27.03.2015 08:23
Twoja twarz brzmi znajomo. Moje bycie arcybiskupem to wiedza ekskluzywna na wawkomie. Wobec tego zero błogosławieństwa i jeden karny kij za kijowe pisanie. Dodatkowo ekskomunika za odpuszczenie ubiegłorocznego wawkomspotu. Amen.
PS. Pzdr.
Najpierw kij, potem ekskomunika. Podświadomie gardzę reakcjami wywołanymi wsadzeniem kija w mrowisko wymienionej przeze mnie grupy wzajemnej adoracji tamtejszego forum.

REKLAMA

# pasażer z Jelonek

28.03.2015 18:41

Popieram pomysł przywrócenia 105 na starą trasę i wzmocnienie go na odcinku Os. Górczewska- Metro jakimś 305 lub 205 (koniecznie zwykłym), bo to całe E5 to porażka. Jeździ jak chce i praktycznie odjeżdża razem ze 105, więc odczuwalnie teraz autobusy kursują rzadziej. Ograniczyli też samo 105, a z wykorzystaniem E5 nie ma możliwości dojazdu do Prymasa 1000-lecia. 109 oczywiście powinien iść na Człuchowską.

# jelonica

29.03.2015 12:41

nie zgodzę się - E-5 to jest właśnie strzał w dziesiątkę a nawet setkę - 10-12 minut i z jelonek pd jesteś prawie w centrum - dla mnie z szeligowskiej to rewolucja - szczególnie droga powrotna , do tej pory i tak przesiadałam się na daszyśkim i snułam się 105 20 minut albo i dłużej, teraz 10 minut i jestem w domu. E-5 TO REWELACJA. co do 109 na czluchowskiej to chyba dobry pomysł

# trójrzędowy-prostopadły

29.03.2015 13:09

#jelonica napisał(a) 29.03.2015 12:41
nie zgodzę się - E-5 to jest właśnie strzał w dziesiątkę a nawet setkę - 10-12 minut i z jelonek pd jesteś prawie w centrum - dla mnie z szeligowskiej to rewolucja - szczególnie droga powrotna , do tej pory i tak przesiadałam się na daszyśkim i snułam się 105 20 minut albo i dłużej, teraz 10 minut i jestem w domu. E-5 TO REWELACJA. co do 109 na czluchowskiej to chyba dobry pomysł

Obecne E-5 jest tylko 4 minuty szybsze od 105 na odcinku Górczewska - stacja przesiadkowa metra przy Towarowej ulicy.
Siejesz zamęt.

REKLAMA

# jelonica

29.03.2015 18:49

nie 4 minuty tylko ok 10 minut jadę szybciej z przystanku Szeligowska do ronda daszyńskiego - dzień w dzień to wiem. Sam siejesz zamęt. E-5 jest super

# trójrzędowy-prostopadły

29.03.2015 20:17

#jelonica napisał(a) 29.03.2015 18:49
E-5 jest super
Ty też jesteś super (jak Twoje E-5) ?

# Sunlex

29.03.2015 21:30

E-5 daje bardzo sprawny dojazd do metra z Jelonek południowych, a szczególnie z przystanków Sternicza/Szeligowska - ok. 15 minut. Z Jelonek Północnych jedzie się znacznie dłużej, bo E-5 zatrzymuje się na wszystkich przystankach na Lazurowej. Z pętli Os.Górczewska praktycznie do metra szybciej można dojechać 109.
Zmiana trasy 109 na Człuchowską wydłuży dojazd do Centrum z Os.Górczewska o ok. 8 minut, więc na pewno będzie wielu niezadowolonych z takiej zmiany. Część z nich przesiądzie się do E-5, ale wtedy będą narzekać ci z Jelonek południowych, bo E-5 będzie zatłoczone. W porannym szczycie 109 często odjeżdża pełny już z Os.Górczewska, zwłaszcza jak przesiądą się ludzie z siedemsetek.
Podobno ZTM rozważa przedłużenie 167 Człuchowską do Os.Górczewska. Nie załatwi to dojazdu do Centrum, ale byłoby ułatwieniem dla jeżdżących z Jelonek do Dw.Zachodniego, na Ochotę i Mokotów.

REKLAMA

# Brak słów panie Sunlex

30.03.2015 00:08

Z pańskiej wypowiedzi wynika mniej więcej tyle: E5 jest fajne bo robi dobrze jednemu przystankowi. 109-tki na którą liczy Człuchowska po stracie 501 i 506 ruszyć nie można bo komuś kto ma z pętli tramwaj, autobus 105 i 190, jazda jednym z kilku dostępnych połączeń wydłuży się o kilka minut. Nikogo nie interesuje że centralna, intensywnie zabudowana i zaludniona część dzielnicy, nie posiada ŻADNEJ linii, ani tramwajowej, ani autobusowej, ani szybkiej, ani wolnej do centrum i metra. Sunlex przyjmując absurdalną logikę ZTM (jesteś ich zakonspirowanym pracownikiem?) usiłuje udowodnić, że pasażer tracący jedno z czterech połączeń będzie w gorszej sytuacji niż ludzie pozostający bez jakiejkolwiek linii. Nie rozumiem po co to 167 na Człuchowską? Czy tylko po to żeby później bredzić coś o braku autobusów? W efekcie kretyńskich rozwiązań autorstwa ZTM de facto nastąpi zamiana miejscami 167 ze 184. 167 z Nowego Bemowa i Koła trafi na Jelonki, a 184 z Jelonek na Koło i Nowe Bemowo. Czy 167 będzie miało krótszą trasę jadąc przez Jelonki na Górczewską? Chyba nie, a przecież to skrócenie trasy miało być głównym powodem zmian. Słowem sztuka dla sztuki i kolejne koszty za które znowu zapłaci podatnik i pasażer.Zełnie nie pojmuję skąd upór ZTM w forsowaniu idiotycznych pomysłów? Przecież linie się nie skrócą, a koszty pozostaną te same. Pozostaje tylko jeden argument. Skłonności psychopatyczne z upodobaniem robienia na złość. Bo przecież "dzięki" tej zamianie Nowe Bemowo nie dojedzie na Służewiec i Mokotów, Koło nie dostanie nic do śródmieścia, a Jelonki będą drałowały pieszką ponad kilometr do 105 lub tramwaju. K..wa, was nie można sądzić, was trzeba leczyć -jak powiedział jeden z filmowych bohaterów.

# tutejszy

30.03.2015 00:55

Ich trzeba pognać precz do ich rodzinnych miejscowości łącznie z panem dwuimiennym głównodowodzącym i odpowiadającym za całość warszawskiego mętliku tramwajowo-autobusowego. Niech mieszają w swoich miejscowościach dla swoich ziomali bo w Warszawie już niezłego "bigosu" narobili odkąd się dostali do tej instytucji miejskiej wyrabiając jej swoją działalnością fatalną opinię.

# Cyrk Monty Pythona

30.03.2015 06:52

"ZTM rozważa przedłużenie 167 Człuchowską do Os. Górczewska. Nie załatwi to dojazdu do Centrum, ale byłoby ułatwieniem dla jeżdżących z Jelonek do Dw. Zachodniego, na Ochotę i Mokotów"... To ja proponuję likwidację wszystkiego z pętli Os. Górczewska do Śródmieścia i uruchomienie drugiej linii w stylu 122, może jeszcze 197 i 103 do kompletu. Nie załatwi to dojazdu do centrum, ale ułatwi dojazd pasażerom 700-setek na Powązki (gdyby któremu chciało się umrzeć)...

REKLAMA

# jelonek z jelonek pd

30.03.2015 09:33

do Sunlex - wydaje się, że te 109 na Człuchowskiej to fajny pomysł - Jelonki Pn dostaną bezpośrednie połączenie z Centrum i M2. Ci z oś. Górczewska mają do wyboru: tramwaje, 105, 190 i E-5 żeby dojechać do Centrum i M2+M1 to naprawdę duży wybór. Jelonki PD spokojnie wytrzymają ewentualny tłok w E-5 a to z prostego powodu - do daszyńskiego jadą tylko 10-14 minut, to nie jest długo i da się spokojnie wytrzymać na ewentualnego śledzia - ja przynajmniej wolę to niż wygodne siedzenie w ślimaku (np.105) :) także wydaje się, że 109 na Człuchowskiej to naprawdę dobre rozwiązanie, pomimo, że kilku osobom z os.Górczewska wydłuży się czas dojazdu o kilka minut

# 109 na Człuchowską

30.03.2015 10:26

Oczywiście, zwłaszcza że apokaliptyczna wizja Sunlexa odnośnie szturmu pasażerów na E5 to argument z kapelusza. Jeśli 190 wróciłoby na pierwszą trasę czyli prosto z pętli przez ul.Górczewską, to przejęłoby część pasażerów do M1 lub na Pragę. Do samego centrum lub M2 z rejonu Tesco jest natomiast tramwaj 10, który dzisiaj jest słabo wykorzystany. Sunlex lubi ZTM więc tym bardziej powinien porzucić autobus 109 na rzecz tramwaju 10 w drodze na Centralny czy do M2.

# a/p talent

30.03.2015 12:22

trójrzędowy-prostopadły
Zły to ptak co własne gniazdo kala. Nieskromnie zapytam się, co sądzisz o Wielkim Eliminatorze Trolli na Wawkomie Sobiepanie na Szwedzkich Górkach - też on w grupie wzajemnej adoracji?
PS Z żartami mogłeś poczekać do 1 kwietnia. Pzdr.

REKLAMA

# trójrzędowy-prostopadły

30.03.2015 12:47

#a/p talent napisał(a) 30.03.2015 12:22
trójrzędowy-prostopadły...
Z żartami mogłeś poczekać do 1 kwietnia.

Przed premierą zawsze jest próba generalna, która między nami się odbyła ;-)

# byłemnakonsultacjach

30.03.2015 17:15

Prawda jest taka, że pewien facet na konsultacjach udowodnił durnotę zet-te-emu chcącego pchać 167 do Cm.Wolskiego. No więc zet-te-em wydumał jazdę do Os. Górczewska i rzeczywiście wyszło jeszcze głupiej, bo zrobiono jak już ktoś napisał zamianę miejscami 167 ze 184. Co ciekawe 184 jadące na Ochotę wzdłuż tramwaju 11 im przeszkadzało, ale 167 już nie. Sunlex na 99% ma związek z zet-te-emem. Na tym portalu znalazłem jego wypociny sprzed około roku, gdzie bzdurzył o skróceniu 112, puszczeniu 184 przez Koło i skróceniu 167 do ZM Nowotki. Problem zet-te-emu faktycznie może być kłopot ze zdolnością racjonalnego myślenia. Czy skłonności psychopayczne? Może, ale jest też zwykła bezmyślność wyniesiona z szeregów tzw. miłośników komunikacji. Ci wieczni chłopcy mają ubaw po pachy robiąc zdjęcia autobusom. Ich marzeniem jest wielka makieta w skali1:1 (taki efekt deficytu zabawy kolejką elektryczną w dzieciństwie). Kłopot w tym, że marzenie realizują kosztem ludzi, traktowanych jak makietowe figurki które są tylko tłem dla fajnie pokręconych tras. Może to i rzeczywiście jakaś forma niedorozwinięcia emocjonalnego, hmm?

# Sunlex

30.03.2015 19:53

Pokazując przynajmniej cześć elementów, które trzeba brać pod uwagę proponując zmiany tras, najwyraźniej wsadziłem kij w mrowisko.
Bardzo łatwo jest pisać "ja tego chcę, tak ma być", nie zwracając uwagi na innych. W rezultacie pojawiło się kilka wypowiedzi merytorycznych i kilka typu jęczenie, narzekanie i w pewnym sensie mieszanie z błotem. Szczerze mówiąc/pisząc tylko mnie to rozśmieszyło.
Starałem się pokazać punkty widzenia różnych użytkowników. Jest oczywiste, że potrzeby różnych osób mogą sprzeczne. Nigdzie nie napisałem, że ja chcę albo nie chcę takich zmian.
Jasnowidzowi, który pisze, że na 99% mam związek z zet-te-emem, mogę napisać, że marnuje swój dar - mam 100% związek z ZTM - dwa razy dziennie korzystam z jego usług. Niestety, nie jestem z tego szczególnie zadowolony.
Czego mi brakuje? Szybkiego autobusu z OsG do Centrum. Nawet szybszego niż dawne 506 i do tego jadącego Człuchowską - tak, bo myślę, że to jest właściwsza trasa i chyba szybsza niż Lazurową. To zapewne spodoba się mieszkańcom Człuchowskiej i okolic, ale będą na mnie pluć z Jelonek południowych, bo będą się czuli dyskryminowani. Brakuje mi też priorytetu dla tramwajów na Górczewskiej, Powstańców Śląskich, Połczyńskiej/Wolskiej.
A co do tego, co pisałem kiedyś o 112, 184 czy 167, to nawet nie pamiętam szczegółów - były to pomysły jakich można wygenerować milion i tak jak teraz miały pobudzić do konstruktywnego myślenia.
Wtedy najbardziej zależało mi na autobusie, który dałby namiastkę metra na Bemowo tzn. takiego autobusu, który jechałby planowaną trasą metra i miał przystanki w miejscach stacji metra - czyli żeby od Ratusza do Centrum można było dojechać w 15 minut. Wiem, że to nie zadowoliłoby wszystkich, ale przecież prędzej czy później właśnie tak ma jeździć metro.

REKLAMA

# tutejszy

31.03.2015 08:56

#Sunlex napisał(a) 30.03.2015 19:53
Pokazując przynajmniej cześć elementów, które trzeba brać pod uwagę proponując zmiany tras, najwyraźniej wsadziłem kij w mrowisko...
ponieważ propozycje Twoje są proztmowskie i jednocześnie przeciwko pasażerom, zwykłym użytkownikom komunikacji warszawskiej. Twoje proponowane "usprawnienia" to wstecznictwo podchwycone (jeśli wierzyć Twoim słowom) przez pracowników ztm, których (jak wcześniej pisałem) trzeba pognać precz do ich rodzinnych miejscowości ponieważ w Warszawie już niezłego "bigosu" narobili odkąd zajmują się bezsensownym mieszaniem liniami tramwajowymi i autobusowymi przez co komunikacja warszawska jest niestabilna. Zamiast rozwoju komunikacji miejskiej stosują oni zasadę "stąd wyjął, tam włożył" lub "temu zabrał, tamtemu dał" (chwilowo) i jednocześnie ograniczył w imię jakiegośtam wyimaginowanego skąpstwa zwanego "oszczędnością". Ty swoimi antyusprawnieniami tym kolesiom pomagasz. Nie pasażerom tyko im. Jaki masz w tym cel antyusprawniaczu ? Satysfakcja własna ? Pamiętaj o zasadzie kija, który ma dwa końce bo w rezultacie w przyszłości gdy się zestarzejesz możesz dotkliwie odczuć na sobie propozycje Twoich antyusprawnień i oby tak się stało. Wtedy zrozumiesz błędy Twoich propozycji antyusprawniających, które ztm wciela wykorzystając za darmo Twoje antypomysły.
W tym miejscu przeczytaj i uświadom sobie prawdę wynikającą ze słów niżej cytowanych
#byłemnakonsultacjach napisał(a) 30.03.2015 17:15
Prawda jest taka, że pewien facet na konsultacjach udowodnił durnotę zet-te-emu chcącego pchać 167 do Cm.Wolskiego. No więc zet-te-em wydumał jazdę do Os. Górczewska i rzeczywiście wyszło jeszcze głupiej, bo zrobiono jak już ktoś napisał zamianę miejscami 167 ze 184... Problem zet-te-emu faktycznie może być kłopot ze zdolnością racjonalnego myślenia. Czy skłonności psychopayczne? Może, ale jest też zwykła bezmyślność wyniesiona z szeregów tzw. miłośników komunikacji. Ci wieczni chłopcy mają ubaw po pachy robiąc zdjęcia autobusom. Ich marzeniem jest wielka makieta w skali1:1 (taki efekt deficytu zabawy kolejką elektryczną w dzieciństwie). Kłopot w tym, że marzenie realizują kosztem ludzi, traktowanych jak makietowe figurki które są tylko tłem dla fajnie pokręconych tras. Może to i rzeczywiście jakaś forma niedorozwinięcia emocjonalnego, hmm?

# darq

31.03.2015 21:59

Nie wiem, czemu się tak czepiliście Sunleksa. Jak wyjdziecie poza to forum to zobaczycie, że on akurat pisze *względnie* sensownie. Owszem, zamiast 167 wolałbym na Człuchowskiej 423 - a najlepiej coś w rodzaju 506 , ale o tym akurat pisał Sunlex.
Na blogu red. Osowskiego ze "Stołecznej" toczę teraz dyskusję o przyszłości komunikacji na Kasprzaka - ma być tam tramwaj i zapewne zero autobusów. Groźni są nie usprawniacze internetowi, ale ci, którzy mają moc sprawczą i świetlane wizje przyszłej komunikacji, a jęczący pasażerowie im tylko przeszkadzają. Zachęcam, żeby domagać się od ZTM konsultacji przed rozpoczęciem budowy tramwaju (który nota bene zabierze kierowcom i linii E5 tunel przy Redutowej). Inaczej będzie tak, jak z tramwajem na Powstańców - linia zbudowana i "nie możemy sobie pozwolić, by wykorzystywać ją źle."

# ola

31.03.2015 23:26

"do Sunlex - wydaje się, że te 109 na Człuchowskiej to fajny pomysł - Jelonki Pn dostaną bezpośrednie połączenie z Centrum i M2. Ci z oś. Górczewska mają do wyboru: tramwaje, 105, 190 i E-5 żeby dojechać do Centrum i M2+M1 to naprawdę duży wybór. Jelonki PD spokojnie wytrzymają ewentualny tłok w E-5 a to z prostego powodu - do daszyńskiego jadą tylko 10-14 minut, to nie jest długo i da się spokojnie wytrzymać na ewentualnego śledzia - ja przynajmniej wolę to niż wygodne siedzenie w ślimaku (np.105) :) także wydaje się, że 109 na Człuchowskiej to naprawdę dobre rozwiązanie, pomimo, że kilku osobom z os.Górczewska wydłuży się czas dojazdu o kilka minut "
ktory tramwaj z os. Gorczewska jezdzi do centrum? 105 i E-5 tez jezdzi do centrum? pozostaje jedynie 109 pod dworzec centralny, ktory jedzie 30 min, wydluzajac przejazd o 10 min, wole wybrac samochod, i zapewne nie tylko ja. nie mowiac o tym, ze 109 jest juz zaladowany na samej petli

REKLAMA

# ola

31.03.2015 23:30

a czluchowska ma przeciez 190, ktory jezdzi czesto, kilka minut i pod ratuszem mozna przesiasc sie w 171 lub 109

# pasażer z Jelonek

01.04.2015 00:36

No i kolejna miłośniczka ZTM z brakiem umiejętności logicznego myślenia. Do Ronda ONZ i Centralnego dojedziesz z Górczewskiej tramwajem 10 bezpośrednio. Nie proponuj innym przesiadek, skoro sama masz bezpośrednie połączenie .My z Człuchowskiej i okolic nie mamy nic bezpośredniego. Widzisz różnicę? Co do pomysłów Sunlexa, to są one bardzo podobne do ZTMowskich i z tego powodu zasługują na kosz. Puszczenie 167 na Człuchowską nie rozwiąże problemu braku dojazdu do Centrum, a mimo to Sunlex w ZTMowskim stylu chciałby uszczęśliwić ludzi na siłę. Nawiasem mówiąc skąd wie o tych planach ZTM? Czy z tych dwóch kontaktów dziennie w czasie jazdy "do" i "z" pracy? Swoją drogą 167 na Człuchowskiej to będzie początek końca lub wyrzucenia gdzie indziej linii 189. I znów nasz rejon będzie stratny? Poeksperymentujcie w innych dzielnicach . Nas już "doceniliście" wystarczająco.

# tutejszy

01.04.2015 08:26

#pasażer z Jelonek napisał(a) 01.04.2015 00:36
No i kolejna miłośniczka ZTM z brakiem umiejętności logicznego myślenia.
lub pracowniczka tej nielubianej przez pasażerów (dzięki destabilizacyjnej działalności w warszawskiej komunikacji miejskiej) firmy.
#pasażer z Jelonek napisał(a) 01.04.2015 00:36
I znów nasz rejon będzie stratny? Poeksperymentujcie w innych dzielnicach .
Dość ich eksperymentowania gdziekolwiek (z mojej strony brak aprobaty dla Twojej propozycji), niech eksperymentują w miejscowościach, z których przybyli, niech tam mieszają ku tamtejszych ziomali radości.

REKLAMA

# trójrzedowy-prostopadły

01.04.2015 16:17

#a/p talent na jego ulubionym forum wawkom w ramach żartu primaaprilisowego napisał(a) 01.04.2015 13:22
Uwaga. Na niszowym forum Tu Stolica w mutacji bemowskiej został zdemaskowany pewien zgryźliwy "miłośnik wawkomu" występujący pod nickiem trójrzędowy-prostopadły. Prawda was zaboli, kto schował się pod tym nickiem.
czym wywołał zainteresowanie jego tamtejszego kolegi, który zapytał: "Któż taki?", a we mnie "arcybiskup talent" wywołał reakcję nożyczek, które się odzywają po uderzeniu w stół (co tym moim wpisem zaakcentowałem na tutejszym forum równie primaaprilisowo jak ów "arcybiskup talent" na tamtejszym układnym pro zet-te-em-owskim forum, na którym dzieciarnia i młodzież "wachlują" marszrutyzacją linii komunikacyjnych nauczona przez swoich nauczycieli-guru zet-te-em-iarzy).

# i wszystko jasne

01.04.2015 17:31

Czyli wychodzi na to, że ZTM tworzy dzieciarnia wciągnięta przez nieco starszą dzieciarnie wskutek publicznego podlizywania się jeszcze starszej dzieciarni. Ktoś miał rację. Może Bemowo zrobi zrzutkę i kupimy tym pajacom kilka kompletów kolejki elektrycznej. Zajmą się dzieciuchy zabawą to może nie będą miąchać w autobusach?

# pasażer z Jelonek

01.04.2015 18:46

@tutejszy: Oczywiście, najlepiej gdyby nie eksperymentowali nigdzie. Jeśli muszą się wykazywać, niech może zorganizują sobie firmowy konkurs "kto wyciągnie większego gila z nosa". Tak samo bez sensu jak te eksperymenty, a przynajmniej krwi ludziom nie popsują ;-)

REKLAMA

# a/p talent

02.04.2015 08:42

Do Sobiepana ze Szwedzkich Górek.
Wesołego Alleluja i do przodu.

# darq

02.04.2015 17:04

Ciekawe, że ta młodsza dzieciarnia ma pretensje do starej dzieciarni z ZTM o niedostateczny poziom radykalizmu. Przeglądanie forum Wawkomu może zjeżyć włos na głowie. Dwa przykłady:
"Jeśli 112 nie zostanie skrócone do Chomików, to uważam, że należałoby zacząć zabiegać o wyrzucenie kierownictwa ZTM. Jak u cholery można pozwalać na taką niegospodarność i jawnie olewać politykę transportową? :/ I w ogóle jaki to ma sens? Dlaczego tak im zależy, żeby postulaty nie mających pojęcia o transporcie krzykaczy i bazarowiczów były spełniane?"
"Czemu do tej pory nie zostały uporządkowane sprawy dojazdu Żwirek do Daszyńskiego i Gocławia do Stadionu? Czemu naprawdę tam u góry ktoś się patyczkuje, zamiast zorganizować nowe możliwości w dojeździe, z początku może nieprzychylne, z czasem pożyteczne dla kształtowania sensownego układu komunikacyjnego"
Ci ludzie urodzili się o pół wieku za późno. Ze swoimi ciągotami totalitarnymi i językiem pełnym eufemizmów świetnie spełnialiby się w roli utrwalaczy władzy ludowej. A dziś zostało im tylko planowanie tras palcem po mapie. Byle tylko nie znaleźli zatrudnienia w ZTM, bo wtedy okaże się, że lepiej to już było...

# ola

02.04.2015 19:57

#pasażer z Jelonek napisał(a) 01.04.2015 00:36
No i kolejna miłośniczka ZTM z brakiem umiejętności logicznego myślenia. Do Ronda ONZ i Centralnego dojedziesz z Górczewskiej tramwajem 10 bezpośrednio. Nie proponuj innym przesiadek, skoro sama masz bezpośrednie połączenie .My z Człuchowskiej i okolic nie mamy nic bezpośredniego. Widzisz różnicę?

Widzę taką, że przejazd z osiedla górczewska do dworca centralnego zająłby min. 40 minut, co jest absurdem, bo z białołęki można dojechać szybciej. jaki jest sens wydłużania przejazdu jednym mieszkańcom, tylko dlatego żeby mieszkańcy człuchowskiej nie musieliby się przesiadać? Nie mówiąc o tym, że do samego centrum również os. górczewska nie ma bezpośredniego połączenia (centrum, nie dworzec centralny czy rondo onz).

REKLAMA

# lutek

03.04.2015 11:28

Jedna ola, druga ola, trzecia ola - zaiwania do przedszkola.

# Yelonkers

03.04.2015 22:46

@Ola: Górczewska dostałaby przeca 190 więc miałabyś autobus jadący prosto. Do centrum owszem z przesiadką, ale sama pisałaś że przesiadka z często jadącego 190 do 109 to nie problem. To skoro dla starych Yelonkersów z Człuchowskiej, Suchara czy Wyki skakanie po astanowkach twierdzisz nie robi problemu, to co dopiero dla młodego wiernego elektoratu HGW i Dąbrowskiego ze słoikowa (Pełczyńskiego)?

# trójrzędowy-prostopadły

04.04.2015 20:59

oni (z drobnymi wyjątkami) z zet-te-emu i wawkomu nie widzą problemu z wielokrotnością przesiadek, które skwapliwie lansują. taka moda tam panuje i tę modę narzucają pozostałym. czyli mniejszość atakuje większość.
dodatkowo mają problem wywołany przez "arcybiskupa talenta" (bardzo go frapuje myśl kto to taki ten "trójrzędowy-prostopadły"), który omawiają w zakładce "humor" działu "wolne chwile" (mają również problem dotyczący "wesołego kierowcy" od "michasia" czyli ITS Mchalczewski, niejakiego pana Roberta Chilmończyka, z którego wręcz szydzą.)
zajmując się tego rodzaju problemami według mnie nie są w stanie pojąć odczuć zwykłego pasażera, któremu narzucają swoje wyimaginowane wizje.

REKLAMA

# ???

07.04.2015 01:07

A co im kierowca wadzi? Jeździ, wozi ludzi. Nie rozumiem.

# trójrzędowy-prostopadły

08.04.2015 15:53

do odpowiedzi na powyższe pytanie należy wezwać arcybiskupa talenta. albo kogoś innego z wawkomu.

# Yelonkers

09.04.2015 00:54

A ten Biskup antytalent to kto? Jakiś kolejny oszołom z ZTMu???

# a/p talent

09.04.2015 08:58

Yelonkers i pozostali forumowicze. Trójrzędowy czyli mój ulubiony kol. ...wpuszcza cię/was w maliny. Jak przeczytacie moje posty tu, czy na wawkomie to przekonacie się, że pomysły ztm-u to nie moja bajka. Trójrzędowy, czy po prostu ... już tak ma, że z przekory i dla dowcipu wkręci każdego. Ja się nie obrażam i np. mam full fun z tego, że mianował mnie arcybiskupem.

# trójrzędowy-prostopadły

09.04.2015 09:43

#a/p talent napisał(a) 09.04.2015 08:58
Yelonkers i pozostali forumowicze... Jak przeczytacie moje posty tu, czy na wawkomie to przekonacie się, że pomysły ztm-u to nie moja bajka.
I właśnie tam jest Twoje miejsce, gdzie możesz rozwijać swój arcybiskupi talent czyniąc z rozwagą jeden krok do przodu, dwa w tył zgodnie z Twoim raczym stylem. Pozdrawiam.

# a/p talent

09.04.2015 11:31

Trójrzędowy, wyczuwam u sobiepana ze Szwedzkich Górek wiosenne osłabienie i poważny niedobór promili we krwi, może jakieś piwko naprzeciwko? Na ognicho nie liczę - słomiany zapał w tym temacie.

# Fikander

09.04.2015 20:44

dochodzę do wniosku, że "a/p talent" ma kompleks psychiczny dotyczący "trójrzędowy-prostopadły".

# a/p talent

10.04.2015 08:55

Przepraszam za śmietnik w tym temacie, ale dawno tak się nie ubawiłem.

# a/p talent

10.04.2015 11:35

#a/p talent napisał(a) 10.04.2015 08:55
Przepraszam za śmietnik w tym temacie, ale dawno tak się nie ubawiłem.
ponieważ piszę sam ze sobą i to był najlepszy z mojej strony żart aprilisowy.

# a/p talent

10.04.2015 14:50

Trójrzędowy, Fikander, a/p talent - Kolego ... nieźle odjechałeś. Pisałem wcześniej,
zamiast tramlogować się na niszowym forum zapraszam na piwo.

# trójrzędowy-prostopadły

30.04.2015 08:23

Wykopanie z ziemi ludzkich kości podczas przebudowy ulicy Zambrowskiej w Kleosinie wywołało dyskusję, czy kiedyś był tu cmentarz. - Odkąd pamiętam, na to miejsce wszyscy w okolicy mówili Szwedzka Górka, bo nazwę wzniesienia wiązano z potopem szwedzkim.

# bigos

02.05.2015 11:15

Ciekawe rzeczy piszesz bo dotychczas odnosiłem wrażenie, że szwedzkie górki są w okolicach Zatrasia.

# tutejszy

05.05.2015 09:28

Autobusy czy tramwaje ?
Bzdurna alternatywa.
Oba środki lokomocji bez ograniczeń.
Niech urzędnicy ZTMu i Ratuszów ograniczą sobie pobory pieniężne (pensje i premie) i jeżdżenie samochodami na rzecz publicznych środków lokomocji.

# grylaż

19.08.2017 23:35

No o tym, że 167 miało jakoby jechać przez Człuchowską do Osiedla Górczewska to jeszcze nie słyszałem. Wiem tylko, że 384 zniknęło z powierzchni ziemi, chociaż ZTM formalnie tego w żaden sposób nie ogłosił. Przed tym spotkaniem dyrektor Witek przeprowadził czat z mieszkańcami Bemowa, Bielan i Woli w którym jasno powiedział, że ZTM ma swoje wewnętrzne badania migracji pasażerów, ale są one niemiarodajne i dlatego ich nie upublicznią. Ździebko mi się to nie skleja z użytymi w materiale zestawieniami. I cytat perła:" Marszrutyzacja linii, zmiana układu komunikacyjnego, tworzenie krótszych, ale kursujących z wyższą częstotliwością i regularnością linii to trend światowy. Ma na celu lepsze wykorzystywanie taboru i umożliwianie wykonywania podróży w dowolnych relacjach w optymalny i szybki sposób." Tłumacząc z polskiego na nasze, ten swoisty metajęzyk, chodzi oto, że po zabraniu 167 z Bemowa i Bielan i wtrynieniu 184 na Wrocławską, wmawia się ludziom, iż w istocie mają lepiej niż mieli do tej pory, więc problemu nie ma.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

City Break
City Break

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe