Atrium urosło. Ponad 30 nowych sklepów
29 października 2018
Największe centrum handlowe w dzielnicy powiększyło się o kolejnych kilka tysięcy metrów kwadratowych.
Roczna przebudowa Atrium Targówek dobiegła końca. Klienci centrum handlowego przy Głębockiej mogą już robić zakupy w 32 dodatkowych sklepach, wśród których aż 27 to nowe marki, oraz jeść w wyremontowanej strefie barów i restauracji. Po remoncie budynek powiększył się o dokładnie 8,6 tys. m2.
Sporo nowości
Najbardziej charakterystycznym elementem nowego skrzydła Atrium jest podwójnej wysokości witryna dwupoziomowego sklepu H&M, mająca być wizytówką tej części centrum handlowego. Przeniosły się do niej także Mohito, Ryłko, Stradivarius i Zara. Wśród nowych marek znajdziemy Anabel Arto, Bershkę, Etam, Greenpoint, Guess, KMX Fashion, Medicine, Pull and Bear, Swarovskiego oraz Tous.
(dg)