Starostwo powiatowe ostatnio skutecznie się modernizuje. Niedawno ruszyła nowa funkcjonalna strona internetowa, teraz przyszedł czas na unowocześnienie procedur urzędowych.
REKLAMA
Część spraw w starostwie powiatu legionowskiego można od marca tego roku załatwić przez internet. Na razie można złożyć drogą mailową wniosek do wydziału komunikacji. Odpowiednie karty usług można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej powiatu, a następnie wysłać je na adres mailowy wydziału komunikacji. Dostaniemy wtedy informację zwrotną - gdzie i o której godzinie mamy się stawić w starostwie, by załatwić daną sprawę. Wszystkie informacje dotyczące wypełnia-nia i przesyłania wniosków można znaleźć na stronie internetowej
www.powiat-legionowski.pl w dziale Wirtualne Biuro Obsługi.
Już wkrótce wniosek będzie można wypełnić online i wysłać go bezpośrednio ze strony powiatu, bez konieczności szukania w BIP-ie formularza wniosku i wysyłania go, jako załącznika do wiadomości elektronicznej. Starostwo planuje, że w najbliż-szym czasie oferta Wirtualnego Biura Obsługi będzie się rozszerzać. Dzięki elektro-nicznym wnioskom mieszkańcy powiatu będą mogli unikać kolejek w urzędzie.