REKLAMA

Puls Warszawy

różne

 

Pogadamy z automatem

  7 listopada 2008

ZTM uruchomił automatyczną infolinię. Teraz dodzwoni się każdy - a przynajmniej taki jest cel.

REKLAMA

Infolinia pracuje bez przerwy 24 godziny. W ciągu doby pracownicy przyjmują ok. 650 telefonów. Wystarczy zadzwonić pod numer 94-84 i odpowiadać na pytania. Jeśli ktoś np. chce uzyskać informację o czasie odjazdów konkretnej linii autobu-sowej z konkretnego przystanku, wystarczy, że powie do słuchawki hasło: "Rozkład jazdy" (automat rozpoznaje mowę). Następnie automat poprosi o podanie daty od-jazdu, numeru linii, nazwy przystanku czy wreszcie orientacyjnej godziny odjazdu. I już po chwili pasażer uzyska interesujące go informacje.

Do każdego zagadnienia przypisane są konkretne hasła: "Jak dojechać" (wy-szukiwanie połączeń), "Zgłoszenie skargi", "Taryfa przewozowa", "Ulgi biletowe" i "Aktualności". Jeśli pasażer wciśnie jakikolwiek klawisz w telefonie, zostanie przełą-czony do konsultanta. To rozwiązanie ułatwi korzystanie z infolinii. Nowa usługa uruchamiana jest pilotażowo na pół roku. Jeśli pasażerowie będą z niej zadowoleni, portal głosowy będzie wprowadzony na stałe - informuje ZTM.

Czy pomysł na informatyzację infolinii spodoba się mieszkańcom Warszawy? Można zadzwonić do ZTM i przekazać swoją opinię. To dobry sposób, aby przeko-nać się, czy teraz łatwiej jest się dodzwonić.

Agnieszka Pająk-Czech

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane w Pulsie Warszawy

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024