Nowa poczta, stara jakość
29 sierpnia 2008
Mieszkańcy okolic hali Wola już wkrótce będą mieli powody do zadowolenia. Poczta Polska zapowiada otwarcie swojej nowej placówki.
 - Wiemy, że zapotrzebowanie na usługi pocztowe wzrasta niemal w każdej dzielnicy. Staramy się podą-żać za wymaganiami naszych klientów, dlatego chce-my, by placówek pocztowych było coraz więcej. Nie-stety nie jest łatwo znaleźć nową lokalizację. Na Woli nam się udało, dlatego w przyszłym roku otwieramy w tej dzielnicy nowy, samodzielny urząd pocztowy. Z pewnością rozładuje on kolejki w dotychczasowych placówkach - mówi Michał Dziewulski z Poczty Polskiej.
- Wiemy, że zapotrzebowanie na usługi pocztowe wzrasta niemal w każdej dzielnicy. Staramy się podą-żać za wymaganiami naszych klientów, dlatego chce-my, by placówek pocztowych było coraz więcej. Nie-stety nie jest łatwo znaleźć nową lokalizację. Na Woli nam się udało, dlatego w przyszłym roku otwieramy w tej dzielnicy nowy, samodzielny urząd pocztowy. Z pewnością rozładuje on kolejki w dotychczasowych placówkach - mówi Michał Dziewulski z Poczty Polskiej.
Mieszkańcy już się cieszą, choć otwarcie placówki nastąpi dopiero w drugim lub trzecim kwartale przyszłego roku. - Musimy mieć jeszcze czas na załatwienie wszystkich formalności i przystosowanie lokalu do naszych potrzeb - dodaje Dzie-wulski.
- To bardzo dobrze, że będziemy mieć nową pocztę. Oby nie trzeba było spę-dzać w niej połowy dnia, jak to miało miejsce do tej pory - mówi jedna z mieszka-nek.
Pocztowcy przyznają, że niełatwo jest znaleźć niedrogi, położony w dogodnym miejscu lokal. Dotyczy to także Woli. Od dłuższego czasu trwały pertraktacje z firmą zarządzającą Wola Parkiem. Rzecznik Poczty na początku roku oficjalnie za-powiadał uruchomienie w centrum handlowym nowego oddziału. Jednak wielomie-sięczne negocjacje spełzły na niczym, bo pocztowcy nie mogli dogadać się w spra-wie wysokości czynszu.
Mimo zapewnień Poczty, że dba ona o klientów, świadczone przez nią usługi pozostawiają w dalszym ciągu wiele do życzenia. Cały czas zdarzają się zaginięcia wartościowych paczek, a listy priorytetowe nagminnie nie dochodzą w określonym terminie. Nie tylko z powodu kolejek ludzie marzą, aby Poczcie Polskiej wyrosła prężna i sprawna konkurencja. Zwłaszcza, że Poczta zapowiada na przyszły rok duże podwyżki cen swoich usług.
Agnieszka Pająk-Czech





























