Rynek radiowy w Polsce
autor: | Mirosław Lakomy |
wydawnictwo: | WAM |
kolekcja: | Dyskurs politologiczny |
wydanie: | pierwsze, Kraków |
data: | 14 października 2014 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 232 × 156 mm |
liczba stron: | 144 |
ISBN: | 978-83-7505881-9 |
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku i ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego wnaszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historiai specyfika radia począwszy od jego powstania.
Na sąsiedniej półce
-
[ książka ]Problemy demokracjiPraca zbiorowa, Mirosław Lakomy, Maria Nowina-Konopka
-
[ książka ]Rozum a porządek polityczny. Wokół sporu o demokrację deliberatywnąAnna Krzynówek-Arndt
-
[ książka ]Grupy interesu i lobbing w amerykańskim systemie politycznymKonrad Oświecimski
-
nowość[ książka ]Żaba. Mało historia o żałobieAnja Franczak
-
nowość[ książka ]Dumbledore. Życie i kłamstwa najsłynniejszego dyrektora HogwartuIrvin Khaytman
-
nowość[ książka ]Playmobil Action Heroes. Ekstrazdrapka. Odważni strażacypraca zbiorowa
-
nowość[ książka ]Monster High. Ekstrazdrapka. Witamy w straszyceum!praca zbiorowa
-
nowość[ książka ]Podróżuj w czasieJulien Hervieux
-
nowość[ książka ]Lukrecja i przygoda życiaAnne Goscinny
-
nowość[ audiobook ]Świnka Peppa - Mogę być kim chcę i inne historieNeville Astley, Mark Baker
-
nowość[ audiobook ]Świnka Peppa - Magiczny jednorożec i inne historieNeville Astley, Mark Baker
-
nowość[ audiobook ]Świnka Peppa - Pierwsza nocowanka Peppy i inne historieNeville Astley, Mark Baker
LINKI SPONSOROWANE