Rynek radiowy w Polsce
autor: | Mirosław Lakomy |
wydawnictwo: | WAM |
kolekcja: | Dyskurs politologiczny |
wydanie: | pierwsze, Kraków |
data: | 14 października 2014 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 232 × 156 mm |
liczba stron: | 144 |
ISBN: | 978-83-7505881-9 |
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku i ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego wnaszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historiai specyfika radia począwszy od jego powstania.
Na sąsiedniej półce
-
[ książka ]Problemy demokracjiPraca zbiorowa, Mirosław Lakomy, Maria Nowina-Konopka
-
[ książka ]Rozum a porządek polityczny. Wokół sporu o demokrację deliberatywnąAnna Krzynówek-Arndt
-
[ książka ]Grupy interesu i lobbing w amerykańskim systemie politycznymKonrad Oświecimski
-
nowość[ audiobook ]Święty Mikołaj i niesforny StaszekEwa Marszałek
-
nowość[ książka, audiobook, e-book ]Lottie Brooks kontra wredne dziewczynyKatie Kirby
-
nowość[ audiobook ]Transformers - Prime - kolekcja przygódTransformers
-
nowość[ książka ]Zwyczajna wieś z rodziną JanssonówMartin Widmark, Pelle Forshed
-
nowość[ książka ]Zwyczajny piątkowy wieczór z rodziną JanssonówMartin Widmark, Pelle Forshed
-
nowość[ książka, audiobook ]Misia i jej mali pacjenci. Leśne obrazyAniela Cholewińska-Szkolik
-
nowość[ książka, audiobook ]Popik i jego wielkie przygody. Harce nad rzekąAniela Cholewińska-Szkolik
-
nowość[ książka ]Sztuka dla dzieciFerren Gipson, Amanda Renshaw, Gilda Williams-Ruggi
-
nowość[ książka ]Wyszukiwanka. Gdzie jest elf?Mara Alperin