Rynek radiowy w Polsce
| autor: | Mirosław Lakomy |
| wydawnictwo: | WAM |
| kolekcja: | Dyskurs politologiczny |
| wydanie: | pierwsze, Kraków |
| data: | 14 października 2014 |
| forma: | książka, okładka miękka |
| wymiary: | 232 × 156 mm |
| liczba stron: | 144 |
| ISBN: | 978-83-7505881-9 |
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku i ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego wnaszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historiai specyfika radia począwszy od jego powstania.
Na sąsiedniej półce
-
[ książka ]Problemy demokracjiPraca zbiorowa, Mirosław Lakomy, Maria Nowina-Konopka
-
[ książka ]Rozum a porządek polityczny. Wokół sporu o demokrację deliberatywnąAnna Krzynówek-Arndt
-
[ książka ]Grupy interesu i lobbing w amerykańskim systemie politycznymKonrad Oświecimski
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 14. Gotowi do startu, SiggeLin Hallberg
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 11. Na zawsze, SiggeLin Hallberg
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 6. Płyń spokojnie, SiggeLin Hallberg
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 2. Czwartki z SiggeLin Hallberg
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 12. Wakacje z SiggeLin Hallberg
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 4. Lato z SiggeLin Hallberg
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 7. Przygoda z SiggeHallberg Lin
-
nowość[ książka, audiobook ]Sigge. Tom 3. Dalej, Sigge!Lin Hallberg
-
nowość[ książka ]O tańcuZuzanna Kisielewska
LINKI SPONSOROWANE
















































