Rynek radiowy w Polsce
autor: | Mirosław Lakomy |
wydawnictwo: | WAM |
kolekcja: | Dyskurs politologiczny |
wydanie: | pierwsze, Kraków |
data: | 14 października 2014 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 232 × 156 mm |
liczba stron: | 144 |
ISBN: | 978-83-7505881-9 |
Publikacja prezentuje procesy urynkowienia radia w Polsce od roku i ona doskonałe wypełnienie luki w opisie rynku medialnego wnaszym kraju w zakresie dotyczącym stacji radiowych. Tłem jest historiai specyfika radia począwszy od jego powstania.
Na sąsiedniej półce
-
[ książka ]Problemy demokracjiPraca zbiorowa, Mirosław Lakomy, Maria Nowina-Konopka
-
[ książka ]Rozum a porządek polityczny. Wokół sporu o demokrację deliberatywnąAnna Krzynówek-Arndt
-
[ książka ]Grupy interesu i lobbing w amerykańskim systemie politycznymKonrad Oświecimski
-
[ książka ]Pobawmy się na dworze! Bluey. Książka z magnesamipraca zbiorowa
-
[ książka ]Muminek i Włóczykij szukają przygódpraca zbiorowa
-
[ książka ]Psi Patrol. Pora na dobranocpraca zbiorowa
-
[ książka ]Peppa Pig. Uczę się z Peppą. Peppa i kurczątkapraca zbiorowa
-
[ książka ]Labirynty. Magiczny światpraca zbiorowa
-
[ książka ]Bluey. SpankoJoe Brumm
-
[ książka ]Mary JaneJessica Anya Blau
-
[ książka ]Labirynty. Fantastyczne krainypraca zbiorowa
-
[ książka ]Wielkie Niebieskie CośYuval Zommer, Yuval Zommer
LINKI SPONSOROWANE