Endgame. Wezwanie
tytuł oryg.: | Endgame |
autor: | James Frey, Nils Johanson-Shelton |
przekład: | Bartosz Czartoryski |
wydawnictwo: | Wydawnictwo Sine Qua Non |
wydanie: | Kraków |
data: | 7 października 2014 |
forma: | książka, okładka miękka |
wymiary: | 140 × 205 mm |
liczba stron: | 512 |
ISBN: | 978-83-7924251-1 |
Książka? Nie, to przyszłość rozrywki!
Projekt Endgame to multimedialne doświadczenie, w którym rzeczywistość przeplata się z fikcją.
Trzy powieści, jedna gra dla miliardów graczy.
No i 3 000 000 $ nagrody!
Przyszłość nie została jeszcze określona.
Dopiero Endgame ją zweryfikuje.
__________________
W Ziemię uderza seria meteorytów. Tylko garstka jest świadoma tego, co to oznacza...
W ich żyłach płynie krew starożytnych cywilizacji.
W ich umysłach odzywa się głośne wezwanie.
W ich rękach znajduje się los świata.
Nie mają nadprzyrodzonych zdolności. Nie potrafią latać, nie posługują się magią.
Od dziecka szkolono ich, by stali się zabójcami idealnymi.
Nadszedł czas.
Usłyszeli wezwanie.
Rozpoczyna się Endgame!
__________________
Czytaj książkę. Odszukuj wskazówki. Rozwiązuj łamigłówki.
Zwycięzca może być tylko jeden!
Przybyli przed dwunastoma tysiącami lat. Zeszli z gwiazd pośród dymu i ognia, stworzyli ludzkość i pokazali nam, jak żyć. Pragnęli złota i zbudowali pierwsze cywilizacje, aby im go dostarczyły. A kiedy dostali już to, czego chcieli, opuścili nas. Odchodząc, obiecali, że któregoś dnia powrócą, a gdy tak się stanie, rozpocznie się gra. Gra, która zadecyduje o naszej przyszłości.
Oto Endgame.
Przez dziesięć tysięcy lat żyli w ukryciu. Dwanaście starożytnych ludów. Każdy z nich musiał wybrać swojego Gracza. Szkolono ich z pokolenia na pokolenie, pokazano, jak posługiwać się bronią, językami, historią, taktyką, kamuflażem. Jak zabijać. Razem Gracze reprezentują sobą wszystko: siłę, dobroć, okrucieństwo, lojalność, mądrość, głupotę, brzydotę, pożądanie, niegodziwość, kapryśność, piękno, wyrachowanie, lenistwo, entuzjazm, słabość. Są dobrzy i źli. Jak ty. Jak my wszyscy.
Oto Endgame.
Kiedy rozpocznie się gra, będą zmuszeni odnaleźć trzy klucze ukryte gdzieś na Ziemi. Jedyną regułą Endgame jest brak reguł. Ktokolwiek znajdzie klucze, wygrywa. Endgame. Wezwanie opowiada o poszukiwaniach pierwszego z nich. Ale to nie tylko historia o początkowym etapie zmagań Graczy, to także zagadka. Zaprasza czytelnika do wzięcia udziału w jego własnym Endgame i podjęcia próby rozwikłania tajemnicy. Komu się powiedzie, odnajdzie skrzynię pełną złota.
Książce towarzyszy rewolucyjna gra na urządzenia mobilne, opracowana przez należące do firmy Google Niantic Labs, która pozwoli ci rozpocząć własne Endgame, dołączyć do jednego z ludów i stanąć w szranki z innymi czytelnikami.
Czy entuzjazm pokona siłę? Głupota okaże się silniejsza od dobroci? Lenistwo zgniecie piękno? Czy zwycięzca będzie dobry? A może zły? Istnieje tylko jeden sposób, aby się o tym przekonać.
ZAGRAJ.
PRZETRWAJ.
ROZWIĄŻ ZAGADKĘ.
LUDU ZIEMI.
ROZPOCZYNA SIĘ ENDGAME.
Na sąsiedniej półce
-
[ książka, e-book ]Endgame. Tom 3. Reguły GryJames Frey, Nils Johanson-Shelton
-
[ książka ]100 okienek. Poznaję liczbyKit Elliot
-
[ książka ]100 okienek. Poznaję zwierzętaKit Elliot
-
[ książka ]Magiczne okulary kretaLuca de Leone, Paolo Mancini
-
[ książka ]Otwórz prezent! Zwierzęta, pojazdy, cuda świata i więcej!Luca de Leone, Paolo Mancini
-
[ książka, e-book ]Magiczne Drzewo. InwazjaAndrzej Maleszka
-
[ książka, audiobook, e-book ]Bohaterowie Magicznego Drzewa. StwórAndrzej Maleszka
-
[ książka, e-book ]Magiczne Drzewo. Czas robotówAndrzej Maleszka
-
[ książka ]Miasto Umarłych. Miejscy Szpiedzy, tom 4James Ponti
-
[ książka ]Auroria. Cienie, tom 2Timo Parvela
-
[ książka ]Rękawiczki wojowniczki, czyli supermoce na wyciągnięcie rękiAdam Skrodzki
-
[ książka ]Sny bogów i potworówLaini Taylor
LINKI SPONSOROWANE