REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# xx34

14.02.2014 17:18

Czyli Tramwaj będzie jechał w jedna stronę i w drugą po jednym torze GRATULUJE POMYSŁU tramwaj co 30 min ?? Jesli sie myle to wyprowadźcie mię z błędnego myślenia hehe

# rgrhgr

14.02.2014 17:53

Drogi "xx34", najpierw zapoznaj się z dokumentacją projektową, a nie piszesz "bzdety"

# max

15.02.2014 07:24

Na protestujących mieszkańców Winnicy padł blady strach. Tramwaj coraz bliżej.

REKLAMA

# And

15.02.2014 11:05

#xx34
Co ty bredzisz? Gdzie tam masz mowę i jednym torze?

# J-23

15.02.2014 12:41

Do #xx34
Nim zaczniesz stukać w klawiaturę wpierw pomyśl co chcesz napisać.

# Foxy

15.02.2014 13:07

#xx34
Z przykrością muszę stwierdzić, że się drogi kolego mylisz :)
To nie jest przypadek jak z jednotorówką ze zjazdami wzdłuż Kaliskiego na Boernerowie. Poza tym jak już co niektórzy pisali, trzeba było najpierw obejrzeć plany, a potem się wypowiadać ;)

REKLAMA

# hula ula

16.02.2014 09:54

Tramwaj bedzie jezdzil duzo wolniej niz autobusy. A 64 mln to nie caly wydatek. Jeszcze trzeba zbudowac druga czesc linii do Winnicy i kupic tabor. I dodac koszt zbudowania mostu tramwajowego. A wszystko po to by codziennie stracic kilkanascie minut. Czy ktos madrzejszy ode mnie moze mi wytlumaczyc - po co?????o

# sboy5

16.02.2014 10:42

hula ula - chyba po to, ze jak caly most polnocny stoi w godzinach szczytu to i autobus tez...a tramwaj ? Pomysl

# Tadeusz

16.02.2014 10:53

tak tak - tramwaje to najwolniejszy środek komunikacji / oprócz własnego chodu/ - to po co nam ten tramwaj skoro mają poszerzyć o jedną jezdnię ul Światowida - a pieniądze z tramwaju przeznaczyć na żłobki i przedszkola itp. Pytasz się po co to - przecież to obietnica pani Prezydent Warszawy - zamiast Metra daje nam tramwaj - przecież musi jakąś obietnicę zrealizować - tylko czy potrzebna - dla mnie nie bo to wyrzucenie pieniędzy w błoto.

REKLAMA

# erazm

16.02.2014 14:01

ciekawe jak rozwiążą wyjazd samochodów z osiedla Erazma na Światowida od strony bazarku???

# Pikolo

16.02.2014 14:55

a jak tramwaj się zepsuje to i wszystkie tramwaje stoją - prawie codziennie pokazują takie obrazki w kurierze warszawskim, tak są korki nieduże na Moście MCS - to sprawa chwilowa na czas remontu Grota a i tak Ogryzki jadą prawie pustawe. Od strony bazarku nie będzie wyjazdu na Światowida gdyż bazarek idzie do likwidacji.

# Pikolo

16.02.2014 14:56

poszerzają Światowida o jedną jezdnię

REKLAMA

# kris

17.02.2014 08:53

Mam Pytanie. Czy przy okazji budowy linii tramwajowej do Mehoffera będzie także poszerzana ul. Światowida? Jeżeli tak to na jakim odcinku? Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.

# antysiskom

17.02.2014 09:34

#sboy5 napisał(a) 16.02.2014 10:42
hula ula - chyba po to, ze jak caly most polnocny stoi w godzinach szczytu to i autobus tez...a tramwaj ? Pomysl

Skoro już jest most tramwajowy, to na nim można zrobić buspas, a wydawanie milionów na ten tramwaj to jest jakiś obłęd. Na razie jeszcze ludzie sie cieszą, ale jak sie dowiedzą że ZTM będzie likwidował szybsze autobusy i kazał im jeździć wolniejszym tramwajem, to będzie irytacja

# Pikolo

17.02.2014 09:55

Kris - budowa Światowida www.ztm.waw.pl/zamówienia publiczne. Dodatkowo jedna jezdnia od ul Projektowanej do Stefanika

REKLAMA

# Winnica

17.02.2014 13:30

W skrócie ulica Światowida będzie szeroka jak pas startowy od Myśliborskiej do Mehoffera. W pozostałej części będzie taka, jak obecnie.

# sboy5

17.02.2014 19:46

antysiskom - naprawde ludzie wierzycie w to co mowicie ? Czy klepiecie bzdury zeby klepac...buspas na moscie tramwajowym ? a jak na niego chcesz wjechac / zjechac ? jak sie wymina 2 autobusy ? Budowanie infrastruktury drogowej kojarzysz przez pryzmat skladania klockow na dywanie ? Nie podoba sie to przestawie z prawej na lewa albo z gory na dol ?
I generalnie widze same hejtowanie - na dzielnicach ludzie placza , ze od lat (Goclaw chociazby) nawet metra tramwaju brak..zdecydujcie sie, czy chcemy mieszkac w rozwijajacej sie dzielnicy czy zascianku stolicy kojarzonej jako szambo miasta ?
Poszerzenie ulicy - nie . Tramwaj - skad , przeciez to be. A te zlobki i przedszkola wybudujemy i jak potem ..za 10-15 lat porozwozimy te dorastajace dzieci do centrum, ktore chca korzystac z zycia ? Wzorem systemu nakazowo-rozdzielczego zabronicie kontaktu z centrum i rodzinnie stadnie bedziemy tysiacami chodzili na wal na spacery ?
Zastanowmy sie nad efektami tych dzialan w perspektywie nie 2-3 czy 5 lat ..ale 15-20. Projektowanie alternatywnych srodkow transportu jest wpisane w dlugookresowa wizje rozwoju miasta i dzis cos co wydaje sie zbedne za kilka lat moze okazac sie koniecznoscia. Pomysleliscie nad zwiekszajaca sie liczba podrozujacych mieszkancow (tak - te dorastajace dziecie z tych zlobkow) ? Trwamwaj to zwiekszona przepustowosc - nawet ta potencjalna, ograniczone przejazdy autobusow mozna przywrocic w momencie zwiekszajacej sie populacji. Na tym poszeroznym pasie jezdni na Swiatowida. Ludzie - myslcie alternatywami i perspektywami a nie zasciankiem 30 tysiecznej miejscowosci (nie chcialem tego mowic - ale sloikowo nieco wychodzi, wybaczcie).
I w kwestii pustego tramwaju juz dzis - chyba niektorych zdziwie - dzis wysiadka na Swiderskiej z 314 w okolicach 8 rano - totalnie wypelniony autobus ludzmi ktorzy co do jednego przesiedli sie do tramwaju. Pewnie jakies dziwaki , co ?
I wracajac niedawny czas temu z Mlocin osobiscie w godz. popoludniowych - zal patrzec czasem na ludzi scisnietych jak sardynki w E-8 ..wybralem trwamwaj. Naprawde niewarto poswiecac 10 minut dla takiego zalosnego dyskomfortu..uwierzcie w to prosze

# dre

17.02.2014 21:25

radzę obejrzeć sobie budżet dzielnicy na 2014 rok... obcięte wydatki na drogi dzielnicowe w porównaniu z zeszłym rokiem... przecież tym nie da się pochwalić przed zbliżającymi się wyborami.

REKLAMA

# Pikolo

18.02.2014 07:31

sboya5 - szczytem techniki komunikacyjnej - jest tramwaj jego myślenie to aby ludzi dowieżć z punktu A do B a w jakim czasie to nieistotne/ czas to pieniądz/, to poziom myślenia, myślenia urzędnika lat 80 tych XX wieku, W swoim naukowo- urzędniczym wywodzie nie wspomniał nic o metrze na Nowodwory/tak te dorastające dzieci ze żłobków / To niepojęte- dlaczego ludzie na Młocinach przesiadają się do Metra a nie do wygodnego bez tłoku tramwaju - gdyż Panie sboy5 - ludzie chcą szybciej dojechać nawet w gorszych warunkach a te 15 minut do Centrum w ścisku to lepsze niż 40 minut w miarę lużnym tramwajem/ - czy to takie trudne do zrozumienia. Dlatego wolę autobus niż tramwaj na Nowodwory.Pozdrawiam urzędników ZTM i podległych agend i prośba do Was - korzystajcie ze srodków komunikacji miejskiej a wy stale tylko samochodami prywatnymi i służbowymi i przyczyniacie się do korków na ulicach.

# sboy5

19.02.2014 00:16

Pikolo - nie nie, to nie tak. ja mowie o gruszkach a Pan Pikolo o sliwkach. Ja mowie o powrocie do zakorkowanego Tarchomina - kilka lat temu Pikolo tu mieszkal? Doswiadczal korka na Mysliborskiej czy chociazby Swiderskiej ktory potem przechodzil w Nowodworska i niemal w Odkryta? To 2-3 km...tak bylo. Pan Pikolo wierzy, ze juz to nie wroci i zyje uluda autobusu ktory sprawnie pokonuje kazdy zskret. Juz dzis w godzinach szczytu w okolicy mostu pln to nieprawda. Pikolo powie - tak, to przejsciowe, bo remont Grota. Ale zaraz.. skad Pikolo wie, ze za 5 lat liczba aut sie nie zmieni , osiedlonych na Tarcho nie przybedzie a np. kierowcy z Legionowa/Nowego Dworu dojezdzajacy do Wawy nie "polubia" nagle polnocnego? az taka wiara w przepustowosc polnocnego? ja nie mam zludzen, jesli nie zdywersyfikuje miasto kanalow komunilacyjnych na Tarchominie to powrot do mega korkow nastapi szybciej niz sie wydaje.
Pikolo porusza aspekt czasu przejazdu..ja wole mimo wszystko jechac niz stac, czytaj perspektywa zakorkowania ponownego Tarcho (ta dzielnica jest jak wyspa z nielicznymi wyjazdami).
aha, i moge powtorzyc co napisalem - nie ja tworze alternatywy podrozy tylko sami ludzie...wspominalem o 314, moze Pikolo popolemizuje z pasazerami 314 czy ten tramwaj az taki zly...
O metrze proponuje zapomniec, jego juz nie bedzie. ale ma sie Tarchomin obrazic na swiat za "kare" braku metra i niedopuscic do zadnej inwestycji ? Czyste infrastrukturalne samobojstwo.
Mozna nie zgadzac sie z planami rozwoju..ale nie mozna ich zabronic, nie da sie traktowac duzej dzielnicy Warszawy jak zascianka ktorego nie trzeba rozbudowywac.
i slabo ten tekst z urzednkami, na tvnwarszawa tez ta sama nuta..konkrety poprosimy, kto jezdzi sluzbowym autem, ilu tych urzednikow jest..dowody i konkrety, nie internetowo powielane pomowienia..
dla jasnosci - totalnie nie mam nic wspolnego z Urzednikami i ztm..po prostu nie lubie populizmu, rowniez tego ze strony mieszkancow.
pozdrawiam i milej jazdy w scisku

# Rurex

21.02.2014 23:49

#Pikolo napisał(a) 18.02.2014 07:31
nie wspomniał nic o metrze na Nowodwory
Bo metra na Nowodwory nie będzie.
#Pikolo napisał(a) 18.02.2014 07:31
Dlatego wolę autobus niż tramwaj na Nowodwory.
Docelowo autobusu na tej trasie nie będzie.

REKLAMA

# xyzz

26.02.2014 09:53

A teraz przez następne 10 miesięcy bedą podpisywali umowę :-)

 tarantula01

26.02.2014 15:15

Do TW nie dotarło do tej pory żadne odwołanie (aczkolwiek może jeszcze wpłynąć drogą pocztową i to wysłane z innego kraju ;) ).
Po ogłoszeniu wyników przetargu byłem przekonany, że będzie protest. Jednak po analizie konstrukcji tego przetargu, doszedłem do wniosku, że np. Hiszpanie, którzy przegrali o 1 zł nie będą się odwoływać udowadniając, że wygrany zaniża cenę, a etap dotyczący oceny jakości kadr i możliwości technicznych, czy doświadczenia w wykonywaniu takich robót już za nami i nie było protestów. Z kolei pozostałe firmy w odwołaniu powinny udowodnić, że 2 konkurentów zaniża ceny, co już nie jest prosto wykazać (trzeba by było udowodnić zmowę cenową tych 2 firm, np. poprzez powiązanie kapitałowe). Udowodnienie, że 1 firma zaniża cenę jest łatwiejsze.
Pozdrawiam
Wojtek Tumasz
http://www.radny.com.pl

 tarantula01

26.02.2014 15:15

Do TW nie dotarło do tej pory żadne odwołanie (aczkolwiek może jeszcze wpłynąć drogą pocztową i to wysłane z innego kraju ;) ).
Po ogłoszeniu wyników przetargu byłem przekonany, że będzie protest. Jednak po analizie konstrukcji tego przetargu, doszedłem do wniosku, że np. Hiszpanie, którzy przegrali o 1 zł nie będą się odwoływać udowadniając, że wygrany zaniża cenę, a etap dotyczący oceny jakości kadr i możliwości technicznych, czy doświadczenia w wykonywaniu takich robót już za nami i nie było protestów. Z kolei pozostałe firmy w odwołaniu powinny udowodnić, że 2 konkurentów zaniża ceny, co już nie jest prosto wykazać (trzeba by było udowodnić zmowę cenową tych 2 firm, np. poprzez powiązanie kapitałowe). Udowodnienie, że 1 firma zaniża cenę jest łatwiejsze.
Pozdrawiam
Wojtek Tumasz
http://www.radny.com.pl

REKLAMA

# ughu

26.02.2014 16:45

tarantula01 napisał(a) 26.02.2014 15:15
Do TW nie dotarło do tej pory żadne odwołanie (aczkolwiek może jeszcze wpłynąć drogą pocztową i to wysłane z innego kraju ;) ).
Po ogłoszeniu wyników przetargu byłem przekonany, że będzie protest. Jednak po analizie konstrukcji tego przetargu, doszedłem do wniosku, że np. Hiszpanie, którzy przegrali o 1 zł nie będą się odwoływać udowadniając, że wygrany zaniża cenę, a etap dotyczący oceny jakości kadr i możliwości technicznych, czy doświadczenia w wykonywaniu takich robót już za nami i nie było protestów. Z kolei pozostałe firmy w odwołaniu powinny udowodnić, że 2 konkurentów zaniża ceny, co już nie jest prosto wykazać (trzeba by było udowodnić zmowę cenową tych 2 firm, np. poprzez powiązanie kapitałowe). Udowodnienie, że 1 firma zaniża cenę jest łatwiejsze.
Pozdrawiam
Wojtek Tumasz
http://www.radny.com.pl
Proszę lepiej przyznać, że się Pan pomylił, a nie "zdarzył się cud" i że pozostali się odwołali. Na kiedy planowane jest podpisanie umowy? Podpiszą do końca lutego? I kiedy teoretyczny koniec prac?

# wiśta wio

26.02.2014 17:34

za taką cenę to wydaje mi się , że wybudują szyny bez trakcji elektrycznej i konik będzie ciągnął wagoniki, Wio koniku do Mehoffera - to tylko 2 km

# ughu

26.02.2014 18:40

#wiśta wio napisał(a) 26.02.2014 17:34
za taką cenę to wydaje mi się , że wybudują szyny bez trakcji elektrycznej i konik będzie ciągnął wagoniki, Wio koniku do Mehoffera - to tylko 2 km
Spadaj głąbie z takimi komentarzami! Wieczne narzekanie...

# wista vio

26.02.2014 19:41

ludzie ze wsi cieszą się byle czym.

# ughu

26.02.2014 19:43

#wista vio napisał(a) 26.02.2014 19:41
ludzie ze wsi cieszą się byle czym.
To właśnie tam jedź, na tę swoją wieś. I nigdy tu nie wracaj

# lukas

26.02.2014 21:31

Niestety wszystkie parkingi na trasie tramwaju zostaną zllikwidowane :-( już dostałem wypowiedzenie ,ciekawe gdzie staną wszystkie samochody

# lol

26.02.2014 22:49

#lukas napisał(a) 26.02.2014 21:31
Niestety wszystkie parkingi na trasie tramwaju zostaną zllikwidowane :-( już dostałem wypowiedzenie ,ciekawe gdzie staną wszystkie samochody
Nie tylko parkingi, ale bazarek także. Połowa idzie do wyburzenia o czym wcześniej nie informowano

# Jolanta 24

27.02.2014 07:01

To będzie najnowocześniejsza linia tramwajowa w Europie szybka, wygodna, bezpieczna, tramwaj będzie miał tzw zielone światło na całej długości -zobaczcie wizualizację z 2010 r na stronach ZTM - super, nareszcie aż się chce mieszkać na Nowodworach.

# Luthien

27.02.2014 16:30

Więcej szkody niż korzyści z tej inwestycji dla samych mieszkańców. Jolanto nie siej propagandy, kto Ci płaci za takie komentarze? Gdyby tylko miał być tramwaj to by nie musieli likwidować parkingów i odbierać ludziom pracy poprzez burzenie potrzebnego bazarku. Ale tramwaj ma być tylko dodatkiem do lokalnej autostrady, która doszczętnie zrujnuje tą dzielnicę. Może łatwo będzie przez nią przejechać, ale chyba tylko, żeby stąd jak najszybciej uciec...

# lol

27.02.2014 17:40

#Luthien napisał(a) 27.02.2014 16:30
Więcej szkody niż korzyści z tej inwestycji dla samych mieszkańców. Jolanto nie siej propagandy, kto Ci płaci za takie komentarze? Gdyby tylko miał być tramwaj to by nie musieli likwidować parkingów i odbierać ludziom pracy poprzez burzenie potrzebnego bazarku. Ale tramwaj ma być tylko dodatkiem do lokalnej autostrady, która doszczętnie zrujnuje tą dzielnicę. Może łatwo będzie przez nią przejechać, ale chyba tylko, żeby stąd jak najszybciej uciec...
No to się pytam pana mądralę #Luthien, gdzie jest napisane, że podczas budowy tramwaju do ul. Mehoffera ma być budowana szeroka jak autostrada ul. Światowida? Proszę o źródło

 tarantula01

27.02.2014 22:13, wpis modyfikowany 2 razy,ostatnio 27.02.2014 22:14

W tym przetargu nie ma mowy o budowie ulicy Światowida, ale ZTM aktualnie projektuje ulicę i potem będzie przetarg na jej wykonanie. Umowa na budowę tramwaju ma być podpisana jutro, a potem budowa z http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=8245&start=555#p897196

 tarantula01

27.02.2014 22:13, wpis modyfikowany 2 razy,ostatnio 27.02.2014 22:14

W tym przetargu nie ma mowy o budowie ulicy Światowida, ale ZTM aktualnie projektuje ulicę i potem będzie przetarg na jej wykonanie. Umowa na budowę tramwaju ma być podpisana jutro, a potem budowa z http://wawkom.waw.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=8245&start=555#p897196

# i to tyle

27.02.2014 23:10

po co tramwaj skoro mają poszerzyć o 1 jezdnie Światowida - wtedy bez korków jak luxtorpedą można byłoby dojechać autobusem z pętli Światowida do Młocin w 10 minut - ale polikwidują autobusy i zmuszą nas do przesiadki na tramwaj w stylu naszej PKP / przejazd 25 minut. a "autostrada "pewnie będzie zarezerwowana dla tirów.''''''''''''' Luthien - dwa lata temu skasowali część bazarku a mógł on funkcjonować do dzisiaj , przynosiłby dochód i właścicielom i zatrudnionym i Ratuszowi/ podatki/ ale oni to jest władza ma ludzi pracy w środkowo-tylnej części ciała /Pieniądze z tramwaju w wys. 65 mln zł rozwiązałyby na wiele lat brak żłobków i przedszkoli na Białołęce. Ale władza ma zawsze rację tak na Ukrainie myslął Janukowicz ale do czasu....

# Luthien

28.02.2014 09:41

zgadzam się z "i to tyle", poza tym nikt nie myśli o komforcie życia ludzi w samej dzielnicy. Nie wiem czemu parę tysięcy ludzi, niektórzy żyjący na Tarcho od ponad 30 lat mają się poświęcać dla jakiejś bliżej nieokreślonej "większości". Nawiązuję teraz do opinii czytanych w Internecie, gdzie niektórzy zarzucają, ze jednostki nie chcą się poświęcić i blokują rozwój miasta. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Proszę się postawić na miejscu ludzi, którym ulica niebezpiecznie przesunie się bliżej okien. Nie mówiąc o zniszczonym ekosystemie. Czytałam opinię środowiskową, a tam napisano, ze po zakończonej budowie mają być dosadzone drzewa i powieszone budki lęgowe. Na czym chcą wieszać te budki, na tych nędznych krzaczkach, które jeśli je w ogóle posadzą, to i tak uschną, bo miasto o nie nie zadba... No i kwestia szkoły przy Światowida, czy placu zabaw, który można od razu zlikwidować, bo żadna normalna matka nie będzie narażać swojego dziecka na zabawę przy sześciopasmówce, po której pewno będą zasuwać śmierdzące ciężarówy... Przykłady na uciążliwość tej inwestycji można mnożyć... Zrobią z przyjemnej, cichej i zielonej dzielnicy śmierdzącą, głośną pustynię, na której nie będzie się dało żyć, ale przez którą będzie łatwo przejechać, absurd...

# kaszanka

28.02.2014 22:17

Jola 24 przecież tramwaj nie dojedzie za 10 miesiecy do Nowodworów tylko do granicy Nowodworów przy Mehoffera
świetnie mieszkać na Nowodworach;)

# z Dąbrówki

01.03.2014 19:03

Przecież miasto od zawsze chciało zbudować tramwaj na Tarchomin, a nie tramwaj na Nowodwory. I tak tramwaj buduje. Ma ktoś złudzenia?

# sboy5

04.03.2014 22:20

z Dąbrówki - złudzenia są - niby po wybudowaniu do Mehoffera ma być ciąg dalszy. Sadze jednak , ze ten pesymistyczny Twoj ton ma inną przyczynę . Jeśli nick wskazuje miejsce zamieszkania, to na Dabrowce nawet zludzen brak ;). O to chodzi i nieco zal sciska ?

# Jolanta24

04.03.2014 22:29

kaszanka - przecież tramwaj dojedzie za 10 miesięcy na Nowodwory - petla i przystanek jest za ul Mehoffera a więc na Nowodworach

# J-23

05.03.2014 11:38

Umowa podpisana. Odwołań nie było. Panie tarantula01 czas się uderzyć w piersi
i przyznać : pomyliłem się. Czy tak nie jest prościej i przynajmniej szczerze?

# ktoś

05.03.2014 17:55

J-23. Przecież tarantula01 już się wytłumaczył kilka postów wyżej.

 tarantula01

05.03.2014 21:34

Widocznie za słabo lub J-23 tego nie zauważył.

 tarantula01

05.03.2014 21:34

Widocznie za słabo lub J-23 tego nie zauważył.

# Era

16.04.2014 18:33

Nie rozumiem dlaczego na bazarku pozostawiono dwa rzedy pawilonow.Bazarek byl bardzo potrzebny,ale w obecnej formie jest nie tylko nieprzydatny,ale i wyjatkowo szpetny.Co gorsze nikt nie pomyslal o mieszkancach blokow przy Erazma z Zakr.1 i 3 ,ktorzy musza dzielic sie parkingiem z dostawcami i klientami bazarku.Ponadto dostawy towaru na bazarek juz od switu i odglosy zwiazane z rozladunkiem towarow sa irytujace-czy ktokolwiek o tym pomyslal? Nie.
Mam nadzieje ze te pozostawione bidabudy zostana w koncu wyburzone,a na ich miejsce ewentualnie moznaby wybudowac nowy ciag estetycznych pawilonow jak mialo to miejsce z pawilonami na Jana Pawla II.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon
Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

City Break
City Break