Forum › Bielany
# zbielan 15.01.2014 16:35 |
|
Metro na Bielanach to szczęście, luksus i przywilej. Co z tego że autobusy do/z metra jeżdżą co 15, 20 czy 30 minut, do Młocin jedzie z Broniewskiego tylko 1 linia tramwajowa, poprzenoszono linie z Broniewskiego na Żeromskiego (niech mieszkańcy Piasków mają trochę ruchu i powodów do spacerów), jest super, jest metro .....
|
# Mlocinka 15.01.2014 17:15 |
|
Na Mlocinach tramwajow nie ma wcale! Metro Mlociny jest przy hucie, a Mlociny sa 4 km dalej... I ta zbieznosc nazwy powoduje ze o Mocinach w ZTM sie nie mysli. Niby mamy tu 114, ale tylko w jedna strone - z metra. W druga jedzie Pulkowa... Przedluzyc chcielismy nie do bramy centralnej, a do pirwszej od nas - czyli o pol km! Po to by 114 mogl zawrocic, zabrac mlocinian do metra i nie parkowac stadnie na Wojcikiego co utrudnia tam ruch.
|
# eRDe 15.01.2014 22:16 |
|
Bardzo mi się spodobał ten fragment:
"Bielany mają rozwiniętą sieć metra, czego nie ma większość dzielnic. Właśnie metrem należałoby wszędzie dojeżdżać" Czy tym geniuszom wydaje się, że Bielany to tylko budynki wzdłuż linii metra? |
# michal 15.01.2014 22:55 |
|
sieć metra. To stwierdzenie samo w sobie świadczy o stanie umysłu.
|
# Bielańczyk 19.01.2014 09:53 |
|
Linia 114 autobus przeznaczony do przewożenia studentów UKSW .Śmiało można ją nazwać linią akademicką .Autobus skrzętnie omija parotysięczne osiedle Wrzeciono i jedzie mostem Północnym gdzie ma tylko jeden przystanek i to na żądanie na którym nikt nie wsiada. Z okien tego autobusu jadąc mostem widać bloki mieszkalne tego osiedla lecz nie dla mieszkańców to linia . Taka polityka ZTM .Pomimo iż dodatkowo jeździ jeszcze 114 od pętli Młociny do pętli Wóycickiego o którym nie każdy nawet wie. A wystarczy aby 114 jeździło przez ulice Przy Agorze tak jak było kiedyś.
Linia 121 autobus nie dla uczniów i nie dla chorych mieszkańców dzielnicy Bielany. W niedziele i święta nie dojedziesz do szpitala Bielańskiego na nocną pomoc lekarską .Autobus zaczyna jeździć dopiero od godziny 10:25. Rano w dzień powszedni gdy ludzie jadą do pracy króciutki autobusik gdzie wszyscy się tłoczą .Wieczorem nie wrócisz już z drugiej zmiany lub zakupów w mieście tą linią bo jeździ do godziny 20 :15 do szpitala też po godzinie 20 tej nie dojedziesz. |
# Jacek 19.01.2014 12:56 |
|
Linia 103 musi wrócić na trasę:Cm.Północny(Brama Główna)-Dw.Wschodni(Kijowska) a linia 303 skasować wtedy. Pozdrawiam.
|
# eRDe 19.01.2014 22:53 |
|
#Bielańczyk napisał(a) 19.01.2014 09:53 A wystarczy aby 114 jeździło przez ulice Przy Agorze tak jak było kiedyś. 114 na trasie przez Przy Agorze jeździło tylko w czasie budowy przeprawy dla Tarchomina. Wcześniej jeździło przez Pstrowskiego, także można uznać że wróciło na normalną trasę. Co oczywiście nie zmienia faktu, że na Wrzecionie przydałby się autobus jeżdżący częściej. Może 103 mogłoby jeździć częściej, albo 303 zagęścić. Problem z komunikacją dotyczy nie tylko ul. Przy Agorze, zobacz jak wygląda sytuacja ze 116. Na przystanku przy Aspekt w stronę miasta jest już gęsto:( Ogólnie kiepsko z komunikacją jest u nas... |
# eRDe 19.01.2014 22:58 |
|
#Jacek napisał(a) 19.01.2014 12:56 Linia 103 musi wrócić na trasę:Cm.Północny(Brama Główna)-Dw.Wschodni(Kijowska) a linia 303 skasować wtedy. Pozdrawiam. A 103 nie jeździło kiedyś z pętli Huta? Pętlę na Północnym miał tylko przez 3 lata o ile się nie mylę. Chociaż pomysł z powrotem na tę pętlę byłby dla wielu osób przydatny. Nie wspomnę już o powrocie na Pragę, bo to oczywistość:) |
# pawelb 20.01.2014 20:39 |
|
do Bielańczyka: linia 114 wozi do metra m.in. mieszkańców Chomiczówki którzy nie mają innego połączenia do Młocin! bo chyba nie myśli Pan o 121? ;)
|
# z Przasnyskiej 19.12.2014 12:08 |
|
#eRDe napisał(a) 19.01.2014 22:58 i 122 na Przasnyską.103 nie jeździło kiedyś z pętli Huta? Chociaż pomysł z powrotem na tę pętlę byłby dla wielu osób przydatny. Nie wspomnę już o powrocie na Pragę, bo to oczywistość:) |
# Chocho%u0142 29.10.2016 22:21 |
|
114 jest przetrzebiona do granic możliwości. Ktoś nawet opisywał w Echu koncepcję puszczenia 121 przez Kochanowskiego prosto za Rudnickiego i Literecką. Miał on włączać się w jakiś sposób do ruchu, płynącego na Żoliborz przez Broniewskiego na wysokości parku Olszyna. Tam jest takie rozszerzenie jezdni obok społecznych parkingów samochodowy i pawilonu handlowego. Pozornie akt desperacji, ale pokazuje jak bardzo ludzie są zdeterminowani, żeby coś zmienić no i projekt stwarzał dojazd do przychodni zdrowia oraz szkoły i przedszkola. Tabor jaki jest to widzimy teraz w czasie akcji Znicz, ile rzeczywiście wozów liczy sobie flota ZTM, więc jest co na Bielany posłać. Obecnie pojawiła się szansa powrotu do dzielnicy przyspieszonego autobusu 520. Linia 167 zostaje skrócona do pętli Znana, ZTM nic nie proponuje w jej miejsce dodatkowo przesuwając 121 na Nowe Bemowo, a tym zamiennikiem może być z powodzeniem 520 poprzez Deotymy, Wrocławską na Conrada. Łącznik z Bemowem na Powstańców Śląskich 184 powinien dalej służyć pasażerom. Bielany są ciągle poszkodowane, rozmyślnie nie przeprowadzono konsultacji społecznych chociaż budowa metra dotyczy Woli. 520 to dobry pomysł.
|
# top 22.05.2017 20:39 |
|
Myślę że to dobry pomysł/
_____________ Zobaczie http://www.toparchitektura.pl/wiaty-przystankowe.html |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBielany
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.