REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Marian

02.10.2020 12:16

Kolejny sukces Czaskoskiego. To samo na Wale Miedzeszyńskim. Mnóstwo świateł, permanantny korek. Do tego oprócz świateł bus staje na każdym przystanku. Raz na jakiś czas ktoś przechodzi a światła mrugają jak szalone. Np. Skalnicowa tylko ludzie z autobusu 146, który jedzie co pół godziny. Pasażer całą drogę trzyma się poręczy dotykanej przez setki osób ale nie może nacisnąć guzika przy światłach. Jak pusty łeb musi mieć ten Czaskoski. Teraz wiem ze nie miał szans ten głupiec wygrać wyborów.

# sdf

02.10.2020 13:44

Jakoś wszyscy w komunkacji miejskiej moga dotykać tych samych rurek, uchwytów, klamek ale przyciski dla przystanków na żądanie i przy przejściach dla pieszych są nadal be.

# Oleole899

02.10.2020 15:03

E tam, nie było korków 3 lata temu, bo po 1 - nie było świateł do skretu w lewo, co powodowało niebezpieczne sytuacje - dla pieszych, rowerzystów i samych kierowców, a po drugie było mniej samochodów. W cciągu tych 3 lat powstało mnóstwo nowych osiedli.

REKLAMA

# ankieter

02.10.2020 23:36

Upłynnić ruch mogą tylko estakady - Kowalczyka, Ekspresowa, Światowida, Klasyków, Sprawna, Aluzyjna. Ponadto szkoda, że zrezygnowano z Traktu Nadwiślańskiego oraz linii tramwajowej wzdłóż Modlińskiej.
Ew, możnaby zrobić wyjazd z Kowalczyka w stronę Centrum pod nasypem , na wysokości np. ul. Zarzecze. Ale ten wjazd na Modlińską przecinałby ścieżkę rowerową i przyszłą linię tramwajową. Wówczas byłby do likwidacji.
Niestety miasto nie ma kasy na te inwestycje. I to nie wina Trzaskowskiego tak jak nie byłaby to wina każdego innego Prezydenta. Warszawa za dużo płaci "janosikowego" a teraz jeszcze doszedł COVID.

# Mdl

03.10.2020 21:26

Sytuację poprawić może tylko rezygnacja z samochodu na rzecz komunikacji zbiorowej albo innego środka transportu.
Budowa kolejnych estakad itp. nic nie pomoże.
Samochody w mieście są przeżytkiem, widać to wszędzie na całym świecie czy tego chcemy czy nie, auta w mieście tylko przeszkadzają.

# Czytelnik

04.10.2020 14:40

Tak dla estakad, NIE dla ściskania ludzi w środkach transportu publicznego - jak widać, to po prostu wymarzone miejsce do zarażenia się grypą czy COVID-19. Oczywiście, jak ktoś chce tak jeździć, to proszę bardzo. Niech tylko płaci pełne koszty biletu (bez dotacji) i nie ZMUSZA pozostałych do tej "przyjemności". Dosyć ekologizmu i innych ideologii!

REKLAMA

# ankieter

04.10.2020 15:12

Tu pełna zgoda. Komunikacja zbiorowa powinna być podstawą. Ale...
System komunikacji w W-wie jest niedopracowany, podejmowane są decyzje na tu i teraz. Bez patrzenia co będzie za 5-10-20 lat. Np. końcówka M2 na Bródnie.
Nie każdy kto wjeżdża od północy 61 jedzie do Centrum. To jedyna droga aby dostać się do obwodnicy albo w stronę S17 czy A2.
Nawet jak powstanie WOW trzeba do niej dojechać. A trasa Olszynki G. leży na dnie szuflady.
Estakady na Modlińskiej to ułatwienie tranzytu, ułatwiające życie lokalsom i kom. zbiorowej.
Oparcie Tarchomina i Nowodworów na JEDNEJ linii tramwajowej mógł wymyślić tylko idiota.
Dopóki odpowiedni ludzie nie wezmą się za komunikację i nie poprawią tego co jest partolone od 20 lat to ludzie mając wybór, wybiorą samochód.

# olafasola

05.10.2020 09:34

#Mdl napisał(a) 03.10.2020 21:26
Sytuację poprawić może tylko rezygnacja z samochodu na rzecz komunikacji zbiorowej albo innego środka transportu.
Budowa kolejnych estakad itp. nic nie pomoże.
Samochody w mieście są przeżytkiem, widać to wszędzie na całym świecie czy tego chcemy czy nie, auta w mieście tylko przeszkadzają.

Zgadzam sie, mialam przyjemnosc mieszkac w kilku miastach gdzie faktycznie przez mysl by mi nie przeszlo poruszanie sie samochodem... ale tylko dlatego, ze komunikacja miejska byla rozbudowana i bardzo sprawna. Najlepszy przyklad Tokio - olbrzymia metropolia w ktorej da sie wszedzie szybko i wygodnie dojechac komunikacja. Z Polskich miast Lodz, ze swietnie rozwinieta siecia tramwajow. W warszawie to jest niemozliwe, obecny system komunikacji miejskiej lezy i kwiczy, szczegolnie w dzielnicach oddalonych od centrum - brakuje tramwajow i metra. Najpierw trzeba by ta infrastrukture wybudowac, zeby moc wymagac od mieszkancow korzystania z niej. Nie na odwrot... Mieszkajac na Zeraniu niestety wybieram samochod (chociaz nie lubie byc kierowca) bo dojezdzam do pracy w 25 minut, podczas gdy komunikacja miejska zajelo by to cala godzine...

# Piotr S

05.10.2020 22:21

To obchodzenie przejścia na około, żeby dostać się do przystanku Konawilowa 01 to jakaś masakra. I na dodatek, zero bloków obok.

REKLAMA

# Ewa Ewa

05.10.2020 22:31

A co Panu przeszkadza przechodzenie przez przejscia dla pieszych przecież jak Pan kupował mieszkanie to Panu nie przeszkadzało wszystko było ok bo mieszkania były tanie, a teraz dojście dokoła na przystanek przeszkadza, to jest właśnie masakra proszę Pana !!!!

# ankieter

06.10.2020 16:59

#Piotr S napisał(a) 05.10.2020 22:21
To obchodzenie przejścia na około, żeby dostać się do przystanku Konawilowa 01 to jakaś masakra. I na dodatek, zero bloków obok.
A czy jak Pan kupował mieszkanie to zainteresował się okolicą? Poszedł do Ratusza i spojrzał na plany zagospodarowania przestrzennego? Spytał Pan w Ratuszu czy i jakie inwestycje są planowane w okolicy? I czy np. właśnie będzie przebudowane przejście przez Modlińską?
Na pewno nie. Jak i 99% kupujących mieszkanie, gdziekolwiek.
Gdyby tak ludzie interesowali się okolicą, gdzie kupują mieszkania i rezygnowali z powodów np. niepełnej infrastruktury to inwestorzy sami by wychodzili z inicjatywą dofinansowania infrastruktury. No ale wówczas cena m2 by wzrosła. Więc albo tanie mieszkania i 0 udogodnień albo droższe M w cywilizacji.
W przypadku Kowalczyka "pies z kulawą nogą" nie zainteresował się planami przebudowy skrzyżowania. Zero zainteresowania. Bo jakoś to będzie.
Nie, jak widać nie będzie.

# Ewa Ewa

08.10.2020 05:58

Zgadzam się z Panem to przechodzenie przez przejście dla pieszych do około to naprawdę głupota powinni przystanek przenieść na przeciwko MC Donald lub Lidla!!!

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe