# eRDe 24.10.2013 20:09 |
|
Czy naprawdę całe Bielany mają zostać rozjeżdżone przez samochody?
Coraz ciężej się żyje w kiedyś cichej i spokojnej dzielnicy. |
# z Wawrzyszewa 24.10.2013 21:11 |
|
#eRDe napisał(a) 24.10.2013 20:09 Czy naprawdę całe Bielany mają zostać rozjeżdżone przez samochody? Coraz ciężej się żyje w kiedyś cichej i spokojnej dzielnicy. Taki los okolic metra, ale pomysl mi sie podoba. |
# abcd 25.10.2013 07:15 |
|
dajcie płyty z otworami, pogodzicie trawniki z parkingami dla samochodów
|
# bbb 25.10.2013 08:59 |
|
To w interesie Białołęki jest , aby powstały parkingi . Jako mieszkaniec Bielan chcę aby Bielany pozostały zielone i będziemy walczyć o każdy nawet mały trawnik.Po to powstał największy węzeł komunikacyjny Młociny , aby pasażerowie w tym miejscu przesiadali się z tramwajów i autobusów do metra.
|
# R17 25.10.2013 10:48 |
|
Parking ok można przemyśleć, bo problem jest i tupanie nogą ja się nie zgadzam aut wjeżdżających nie zatrzyma.
Ale stwierdzenie "Miejsc zielonych na Bielanach nie brakuje, więc kolejny trawnik niczego nie wniesie". Ludzie skąd wy się bierzecie? |
# ,,, 25.10.2013 11:15 |
|
Lepszy taki parking aniżeli uporczywe rozjeżdżanie trawników na Lindego i okolicach.
|
# pawel 25.10.2013 11:33 |
|
zgadzam się z powyższymi uwagami! nie jesteśmy parkingiem dla Białołeki i Łomianek! Bielany są zielone i niech takie pozostaną! "ciekawa" jest postawa władz naszej dzielnicy...w czyim interesie w tym momencie występują prezentując takie stanowisko?
|
# J Madrjas 25.10.2013 11:37 |
|
bzdura. parking od niczego nie uwolni. będzie więcej miejsc - przyjedzie więcej samochodów. i problem pozostanie, a dojdą kolejne - spalin, hałasu, korków.
Zyska kilkudziesięciu kierowców z Łomianek i Izabelina, którzy zaparkują na nowych miejscach, a stracą mieszkańcy - widok (jeśli powstanie piętrowy, to cały ład przestrzenny ulicy o kant d. potłuc), przestrzeń, chodnik, ciszę i spokój, zieleń. I tego chce dzielnica? Tego chcą sami mieszkańcy? |
# Ratym 25.10.2013 14:48 |
|
Spaceruję często po Bielanach, jest tam masa zieleni, drzew i alej spacerowych. Te nad metrem są akurat najmniej przyjazne. Ale ten parking mogli zrobić z płyt przepuszczających trewe.
|
# cycu 25.10.2013 18:57 |
|
No tak zwałka ,Byś ,teraz parkingi jeszcze nasrajta i można jechać metrem do Warszawy.... hołoto
|
# cycu 25.10.2013 18:59 |
|
No tak zwałka ,Byś ,teraz parkingi jeszcze zróbta kupę i można jechać metrem do Warszawy.... hołoto
|
# bielanin 25.10.2013 19:33 |
|
A dlaczego park&ride ?Jeśli już zbudować parkingi to płatne.
I tak musisz zapłacić w centrum za parkowanie,ale zaoszczędzasz na dojeździe. Uważam ,że jest to dobry pomysł na budżet dla gminy.Coś za coś. |
# Invent 25.10.2013 19:56 |
|
Park & Ride są przecież płatne. W ramach WKM lub za bilet całodobowy
|
# Mieszkaniec Bielan 26.10.2013 23:34 |
|
Cytowany w artykule pan Krzysztof nie jest raczej mieszkańcem Bielan lub też nie rozumie, o czym mówi. Brakuje słów.
Zgadzam się natomiast z opiniami, że taki parking nie zmieni zupełnie nic. Powstał już bowiem swoisty Park&Ride na małych uliczkach, jak Twardowska, Karska, Lesznowolska. Osiedle domków codziennie ok. południa jest usłane samochodami o rejestracjach z całej Polski - nawet na całej szerokości chodników czy tuż za znakami B-36... Niejednokrotnie zdarzało już się, że nie było możliwości przejść chodnikiem, wyjechać z podwórka, a czasem samochody stawiane były już na samym skrzyżowaniu (Lesznowolska x Twardowska). Wypowiedzi radnych, akceptacja traktowania naszej dzielnicy jako ogólnomiejskiego parkingu oraz fakt, że przystano na obniżenie częstotliwości linii 17 (tu odbyło się to w dodatku "po cichu"), 121, 156, a teraz likwidację przystanku Twardowska, świadczą o ich stosunku do Bielan. Nie było jeszcze sytuacji, w której burmistrz czy radni broniliby naszych interesów. Jeżeli potrzeba więcej miejsc, to proszę sobie nadbudowywać P&R Młociny, bo projekt zakładał taką możliwość (nie wiem czy o jeden poziom, czy więcej). Nie planowano jednak uczynienia z Bielan placu parkingowego o rozmiarach znanych z amerykańskich centrów handlowych. Czy wszystko musi tu iść w tak dziwną stronę? PS. Reymonta chyba też budowana jest tylko po to, by łatwiej było dojechać do parkingu zwanego przez mieszkańców ulicą Lindego. O motywacjach dla budowy Sacharowa i jej skutkach nie ma co pisać. |
# Rafał 27.10.2013 19:01 |
|
Zbudujmy alejkę spacerową, tak jak zrobiono w okolicy stacji Stare Bielany.
Dość parkingów! W Warszawie jest komunikacji miejska. |
# jackaroo 30.10.2013 11:19 |
|
Poszerzanie Kasprowicza już było pomyłką (niby jak światła co 500 metrów mają rozładować ruch?), a na kolejny beton w dzielnicy nie mam ochoty.
|
# byly mieszkaniec bielan 22.11.2013 14:06 |
|
Temat trawnika pomiędzy jezdniami Kasprowicza był już nie raz poruszany na sesjach samorządu, ale jest mnóstwo ludzi typu "bbb" którzy mówią "ja tu mieszkam od zawsze i nie było parkingów i nie chcę parkingów. Nie bo nie. Tylko jaki jest sens spacerowania po trawniku pomiędzy jezdniami ruchliwej ulicy i wdychania spalin ? Od tego są parki, np. Lasek Lindego obok. Nie dajmy się zwariować, teren pomiędzy jezdniami Kasprowicza jest wręcz idealny na parking i przecież jest polityka miasta żeby przesiadać sie do metra to trzeba gdzieś parkować ten samochód. Bez tego parkingu obstawione są wszystkie małe uliczki - czy to jest związanie dla bbb" ?
Czasami tak niewielkie inwestycje jak wyłożenie klepiska jakimkolwiek utwardzeniem mogłoby rozwiązać duże problemy. |
greg76 16.03.2014 19:09 |
|
Co za bzdury!!! Powinniśmy walczyć o każdy kawałek zieleni! Miasto jest dla ludzi, a nie dla samochodów. "Miejsc zielonych na Bielanach nie brakuje, więc kolejny trawnik niczego nie wniesie". "Ja bym zbudował miejsca parkingowe od Młocin do Słodowca, a w pierwszej kolejności i jak najszybciej pomiędzy trzema pierwszymi stacjami, gdzie teraz jest plac budowy" Co za osioł!!!!!!!!!
|
LINKI SPONSOROWANE