Forum › Białołęka
# i co jeszcze wymyslisz 01.10.2021 15:30 |
|
ja uważam przystanek na expresowej zbyteczny dla 509... zawsze przejeżdżając tamtędy nie obserwuje "tłumów" tam zwykle pojedyncze osoby może stoją wiec nie wciskajcie kitu. jeden przystanek i jesteś na przystanku z którego możesz jechać gdzie chcesz? najlepiej jakby każdemu zrobić autobus spod domu... paranoja
|
# Monika36 01.10.2021 15:50 |
|
A ja myślę ze powinien to wtedy nie dość ze nie będzie jak wsiąść do tego autobusu to opóźnienia będą jeszcze większe. Chyba że będzie jeździł jak tramwaj co 3 minuty o każdej godzinie bo wieczorem ludzie tez wracają z pracy i czasem jest zapchany po brzegi
|
# autochton 01.10.2021 17:40 |
|
...arząd ...ępych ...ózgów sam wpada na taki genialne pomysły aby spowolnić linię i zamienić ją w zwykłą albo zlikwidować jak w przypadku linii 510
To jest mega ciekawy przypadek, że słuchają i realizują wnioski "niby" mieszkańców a jak są oficjalne konsultację to mieszkańcy swoje a urzędasy swoje... Urząd do całkowitej likwidacji. |
# mieszkaniec tarchomina 03.10.2021 11:45 |
|
Pomyśleć nad dublem 509 a nie dokładać przystanków. linią świetnie nadającą się jako dubel 509 na odcinku rondo Starzyńskiego - Białołęka- Ratusz, jest linia 170 która kończy bez sensu na Starzyniaku. Dobrą linia dublującą 509/516 była 144, która komuś mocno przeszkadzała? Na odcinku od Żerania FSO 509 NIE POWINNA mieć żadnego przystanku bo są tramwaje. Powinna wrócić na trasę linia 510. Przedłużona powinna też być linia 516 do Dw.Wschodniego jako satelita 509. Wszystkie "czerwone" linie POWINNY MIEĆ przystanki TYLKO W WĘZŁACH PRZESIADKOWYCH a nie przy każdym słupie. Rozrastanie się osiedli Białołęckich powinno wymuszać otwieranie nowych linii autobusowych i to nie dla jednego osiedla. A nie dokładanie jeszcze przystanków dla czerwonych linii
|
# mieszkaniec tarchomina 03.10.2021 11:47 |
|
Pomyśleć nad dublem 509 a nie dokładać przystanków. linią świetnie nadającą się jako dubel 509 na odcinku rondo Starzyńskiego - Białołęka- Ratusz, jest linia 170 która kończy bez sensu na Starzyniaku. Dobrą linia dublującą 509/516 była 144, która komuś mocno przeszkadzała? Na odcinku od Żerania FSO 509 NIE POWINNA mieć żadnego przystanku bo są tramwaje. Powinna wrócić na trasę linia 510. Przedłużona powinna też być linia 516 do Dw.Wschodniego jako satelita 509. Wszystkie "czerwone" linie POWINNY MIEĆ przystanki TYLKO W WĘZŁACH PRZESIADKOWYCH a nie przy każdym słupie. Rozrastanie się osiedli Białołęckich powinno wymuszać otwieranie nowych linii autobusowych i to nie dla jednego osiedla. A nie dokładanie jeszcze przystanków dla czerwonych linii
#Monika36 napisał(a) 01.10.2021 15:50 I robić większe stada autobusów jednej linii?A ja myślę ze powinien to wtedy nie dość ze nie będzie jak wsiąść do tego autobusu to opóźnienia będą jeszcze większe. Chyba że będzie jeździł jak tramwaj co 3 minuty o każdej godzinie bo wieczorem ludzie tez wracają z pracy i czasem jest zapchany po brzegi |
# mic 04.10.2021 12:18 |
|
Jeżeli coś zaczyna się zapychać to jest na to gotowa receptura. Przykładowo linia 518.
Można było kiedyś dojechać bezpośrednio na dworzec kolejowy... Zwężamy ulicę Świętokrzyską i ku zaskoczeniu decydentów, większość kursów doznaje przez to opóźnień. Szybko znaleziono rozwiązanie. Wycofano linie 518 z okolic Dworca Centralnego i jest już super, wszak "dogodne przesiadki" są uwielbiane przez pasażerów ;) Zatem skoro 509 nabiera opóźnień przed Ratuszową, trzeba ją skrócić do ronda Starzyńskiego i gotowe! |
drugastrona 05.10.2021 17:44 |
|
"W hierarchii priorytetów tramwaj na Modlińskiej przegrywa z takimi wydatkami, jak Muzeum Sztuki Nowoczesnej, tramwaj do Wilanowa, metro przez rondo Wiatraczna na Gocław czy most pieszy z bulwarów na Pragę"
Kolejna część szczucia w wykonaniu dg. Tramwaj na Modlińskiej przegrywa z innymi liniami tramwajowymi, które są istotniejsze niż akurat ta. Budżet na linie tramwajowe to zupełnie inny budżet niż muzea czy mosty piesze. Tramwaje Warszawskie mają ograniczone moce przerobowe i nie są w stanie jednocześnie opracować dokumentacji dla wszystkich planowanych linii. Priorytetem jest oczywiście linia na Wilanów oraz na Białołękę (Głębocka), co jest zrozumiałe dla każdego rozumnego człowieka. A także tramwaj na Kasprzaka, z przetargiem na który bujają się już ponad rok. Pisałem już przy okazji innego artykułu: nie da się przeznaczyć pieniędzy na coś, na co nie można rozpisać przetargu. A nie można rozpisać przetargu, jeżeli nie jest opracowana dokumentacja, ustalona dokładna lokalizacja, grunty wykupione/wywłaszczone. |
# Łuki 17.08.2022 21:38 |
|
Nie ma mowy dla likwidacji linii 509!!!
|
# dgdgdg 18.08.2022 08:55 |
|
drugastrona napisał 05.10.2021 17:44 A także tramwaj na Kasprzaka, z przetargiem na który bujają się już ponad rok. Młotku tarchomiński, na Kasprzaka od kilku miesięcy trwa budowa torowiska. |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.