Forum › Wola
# Planisra 13.02.2021 18:52 |
|
To byl dobry pomysl 20 lat temu. Teraz linia z Kasprzka powinna wjeżdżać w Jana Kazimierza przez skwer przy Ordona i laczyc sie z Wolska ZA PĘTLĄ.
|
# Racjonalista 14.02.2021 01:42 |
|
Rozumiem, że nagle Jana Kazimierza się rozciągnie, żeby jeszcze zmieścić tramwaje? Póki o nawet nie ma szansy na szerszą jezdnię.
|
# Dawna trasa 14.02.2021 02:44 |
|
A wystarczyłoby wrócić tramwaj po dawnej trasie 11 bez likwidacji tunelu samochodowego, po co większe korki
|
# tinyduck 14.02.2021 10:31 |
|
A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.
|
# Jagna667755 14.02.2021 13:45 |
|
Przede wszystkim potrzebne jest metro na odolany... to aktualnie najgęściej zaludniona dzielnica Warszawy- za dwa lata ilość mieszkań się podwoi! Po Jana Kazimierza jeździ tylko jeden autobus! Ten autobus 255 dojeżdża tylko do Donalda daszynskiego. Odolany nie maja komunikacji z żadnym dworcem ani innymi częściami Warszawy. Skandal! Kto pracuje w tych urzędach!
|
# Marian 14.02.2021 15:21 |
|
Tramwaj to totalne dziadostwo. Od Hali Banacha do Centrum tramwaj zgodnie z rozkładem jedzie 15min a to raptem 3km prędkość dziadka na rowerze. Porażka.
|
# Czytelnik 15.02.2021 08:09 |
|
#Marian ma rację - tramwaj jest wolny, drogi, głośny i awaryjny i jak stanie to z całej dzielnicy nie ma jak wyjechać. Akurat na Grójeckiej i w Al. Jerozolimskich jeszcze stoją w korkach - nie da się zwiększyć już przepustowności linii.
|
# Marian 15.02.2021 09:42 |
|
#Czytelnik napisał(a) 15.02.2021 08:09 Nie wspominaj nawet o Jerozolimskich. Unikam tam jazdy tramwajem jak ognia. 20km/h na Powiślu. . Bufetowa spieprzyła remont za miliony. Jest gorzej niż przed remontem. A idioci z Ratusza gledza o zielonej fali. Po co? Żeby jechał 20km/h?#Marian ma rację - tramwaj jest wolny, drogi, głośny i awaryjny i jak stanie to z całej dzielnicy nie ma jak wyjechać. Akurat na Grójeckiej i w Al. Jerozolimskich jeszcze stoją w korkach - nie da się zwiększyć już przepustowności linii. |
# planista 15.02.2021 10:39 |
|
#Racjonalista napisał(a) 14.02.2021 01:42 A po co szersza jezdnia? jak się 2 autobusy mijają to przecież tramwaje są węższe...Rozumiem, że nagle Jana Kazimierza się rozciągnie, żeby jeszcze zmieścić tramwaje? Póki o nawet nie ma szansy na szerszą jezdnię. |
# Panjan 15.02.2021 11:47 |
|
#Jagna667755
Racja. 3 nitka metra powinna wychodzić ze stacji końcowej Mory, iść pod Połczyńską, mieć stację na Odolanach i dalej dochodzić do pl. Europejskiego i iść (pewnie) na Gocław. |
# polaczek 15.02.2021 21:11 |
|
Jak zwykle wszystkim jest w poprzek. Wszystko na nie. Nic nie pasuje. Widzę takie rozwiązanie, mieszkańcy Odolan dla zdrowotności na piechotę. Drugich takich pajaców można spotkać w Miasteczku Wilanów.
|
# nic nie rób 17.02.2021 13:43 |
|
#tinyduck napisał(a) 14.02.2021 10:31 A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp. Te zakute łby nie przeważnie chadzają po tym co wybudują bo zapewne są z innego tańszego miasta |
# Arpa61 18.02.2021 05:55 |
|
STAĆ NAS NA DROGIE SŁOMIANE INWESTYCJE. IM DROŻSZY TEN MIŚ...
|
# ŻelaznA 18.02.2021 16:21 |
|
@tinyduck 'Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji."
100% racji. Przesiadka jest tylko wtedy sensowna kiedy przesiadasz się na tym samym przystanku lub sąsiednim. Przesiadka połączona z wędrówką na długie dystanse (Metro Marymont) lub po schodach w górę i dół to katorga i ci, którzy będą mogli wybiorą samochód potęgując korki na ulicach. |
# Assam 07.03.2021 11:41 |
|
Super bhrawo Rafalek. Groczewska zamknieta (ograniczony przejazd przez P Auchan) teraz roz..dola kolejne miejsce. Przejazd nz zachod Warszawy lub z tamtad do centrum wspanialy. Pogratulowac prezydenta.
|
# Pan M 27.07.2022 02:55 |
|
#tinyduck napisał(a) 14.02.2021 10:31 Otóż to. Piszę o tym od dekady. Ta koncepcja trasy tramwajowej nie dosyć że nie likwiduje barier architektonicznych, to jeszcze tworzy nowe. Dla Odolan trasa pozostanie "za ruchliwą wylotówką", a dla wszystkich przystanki w wykopie staną się trudno dostępne (więcej na ten temat pisałem m.in. na portalu Transport Publiczny pod nickiem Martinez).A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp. |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź swoje wakacje
Najnowsze informacje na TuWola
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.