REKLAMA

Forum › Wola

REKLAMA

# Planisra

13.02.2021 18:52

To byl dobry pomysl 20 lat temu. Teraz linia z Kasprzka powinna wjeżdżać w Jana Kazimierza przez skwer przy Ordona i laczyc sie z Wolska ZA PĘTLĄ.

# Racjonalista

14.02.2021 01:42

Rozumiem, że nagle Jana Kazimierza się rozciągnie, żeby jeszcze zmieścić tramwaje? Póki o nawet nie ma szansy na szerszą jezdnię.

# Dawna trasa

14.02.2021 02:44

A wystarczyłoby wrócić tramwaj po dawnej trasie 11 bez likwidacji tunelu samochodowego, po co większe korki

REKLAMA

# tinyduck

14.02.2021 10:31

A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.

# Jagna667755

14.02.2021 13:45

Przede wszystkim potrzebne jest metro na odolany... to aktualnie najgęściej zaludniona dzielnica Warszawy- za dwa lata ilość mieszkań się podwoi! Po Jana Kazimierza jeździ tylko jeden autobus! Ten autobus 255 dojeżdża tylko do Donalda daszynskiego. Odolany nie maja komunikacji z żadnym dworcem ani innymi częściami Warszawy. Skandal! Kto pracuje w tych urzędach!

# Marian

14.02.2021 15:21

Tramwaj to totalne dziadostwo. Od Hali Banacha do Centrum tramwaj zgodnie z rozkładem jedzie 15min a to raptem 3km prędkość dziadka na rowerze. Porażka.

REKLAMA

# Czytelnik

15.02.2021 08:09

#Marian ma rację - tramwaj jest wolny, drogi, głośny i awaryjny i jak stanie to z całej dzielnicy nie ma jak wyjechać. Akurat na Grójeckiej i w Al. Jerozolimskich jeszcze stoją w korkach - nie da się zwiększyć już przepustowności linii.

# Marian

15.02.2021 09:42

#Czytelnik napisał(a) 15.02.2021 08:09
#Marian ma rację - tramwaj jest wolny, drogi, głośny i awaryjny i jak stanie to z całej dzielnicy nie ma jak wyjechać. Akurat na Grójeckiej i w Al. Jerozolimskich jeszcze stoją w korkach - nie da się zwiększyć już przepustowności linii.
Nie wspominaj nawet o Jerozolimskich. Unikam tam jazdy tramwajem jak ognia. 20km/h na Powiślu. . Bufetowa spieprzyła remont za miliony. Jest gorzej niż przed remontem. A idioci z Ratusza gledza o zielonej fali. Po co? Żeby jechał 20km/h?

# planista

15.02.2021 10:39

#Racjonalista napisał(a) 14.02.2021 01:42
Rozumiem, że nagle Jana Kazimierza się rozciągnie, żeby jeszcze zmieścić tramwaje? Póki o nawet nie ma szansy na szerszą jezdnię.
A po co szersza jezdnia? jak się 2 autobusy mijają to przecież tramwaje są węższe...

REKLAMA

# Panjan

15.02.2021 11:47

#Jagna667755
Racja. 3 nitka metra powinna wychodzić ze stacji końcowej Mory, iść pod Połczyńską, mieć stację na Odolanach i dalej dochodzić do pl. Europejskiego i iść (pewnie) na Gocław.

# polaczek

15.02.2021 21:11

Jak zwykle wszystkim jest w poprzek. Wszystko na nie. Nic nie pasuje. Widzę takie rozwiązanie, mieszkańcy Odolan dla zdrowotności na piechotę. Drugich takich pajaców można spotkać w Miasteczku Wilanów.

# nic nie rób

17.02.2021 13:43

#tinyduck napisał(a) 14.02.2021 10:31
A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.

Te zakute łby nie przeważnie chadzają po tym co wybudują bo zapewne są z innego tańszego miasta

REKLAMA

# Arpa61

18.02.2021 05:55

STAĆ NAS NA DROGIE SŁOMIANE INWESTYCJE. IM DROŻSZY TEN MIŚ...

# ŻelaznA

18.02.2021 16:21

@tinyduck 'Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji."
100% racji. Przesiadka jest tylko wtedy sensowna kiedy przesiadasz się na tym samym przystanku lub sąsiednim. Przesiadka połączona z wędrówką na długie dystanse (Metro Marymont) lub po schodach w górę i dół to katorga i ci, którzy będą mogli wybiorą samochód potęgując korki na ulicach.

# Assam

07.03.2021 11:41

Super bhrawo Rafalek. Groczewska zamknieta (ograniczony przejazd przez P Auchan) teraz roz..dola kolejne miejsce. Przejazd nz zachod Warszawy lub z tamtad do centrum wspanialy. Pogratulowac prezydenta.

# Pan M

27.07.2022 02:55

#tinyduck napisał(a) 14.02.2021 10:31
A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.
Otóż to. Piszę o tym od dekady. Ta koncepcja trasy tramwajowej nie dosyć że nie likwiduje barier architektonicznych, to jeszcze tworzy nowe. Dla Odolan trasa pozostanie "za ruchliwą wylotówką", a dla wszystkich przystanki w wykopie staną się trudno dostępne (więcej na ten temat pisałem m.in. na portalu Transport Publiczny pod nickiem Martinez).
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWola

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe