REKLAMA

REKLAMA

Wakacje z Warszawy

REKLAMA

Forum Wola

REKLAMA

# Planisra

13.02.2021 18:52

To byl dobry pomysl 20 lat temu. Teraz linia z Kasprzka powinna wjeżdżać w Jana Kazimierza przez skwer przy Ordona i laczyc sie z Wolska ZA PĘTLĄ.

# Racjonalista

14.02.2021 01:42

Rozumiem, że nagle Jana Kazimierza się rozciągnie, żeby jeszcze zmieścić tramwaje? Póki o nawet nie ma szansy na szerszą jezdnię.

# Dawna trasa

14.02.2021 02:44

A wystarczyłoby wrócić tramwaj po dawnej trasie 11 bez likwidacji tunelu samochodowego, po co większe korki

REKLAMA

# tinyduck

14.02.2021 10:31

A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.

# Jagna667755

14.02.2021 13:45

Przede wszystkim potrzebne jest metro na odolany... to aktualnie najgęściej zaludniona dzielnica Warszawy- za dwa lata ilość mieszkań się podwoi! Po Jana Kazimierza jeździ tylko jeden autobus! Ten autobus 255 dojeżdża tylko do Donalda daszynskiego. Odolany nie maja komunikacji z żadnym dworcem ani innymi częściami Warszawy. Skandal! Kto pracuje w tych urzędach!

# Marian

14.02.2021 15:21

Tramwaj to totalne dziadostwo. Od Hali Banacha do Centrum tramwaj zgodnie z rozkładem jedzie 15min a to raptem 3km prędkość dziadka na rowerze. Porażka.

REKLAMA

# Czytelnik

15.02.2021 08:09

#Marian ma rację - tramwaj jest wolny, drogi, głośny i awaryjny i jak stanie to z całej dzielnicy nie ma jak wyjechać. Akurat na Grójeckiej i w Al. Jerozolimskich jeszcze stoją w korkach - nie da się zwiększyć już przepustowności linii.

# Marian

15.02.2021 09:42

#Czytelnik napisał(a) 15.02.2021 08:09
#Marian ma rację - tramwaj jest wolny, drogi, głośny i awaryjny i jak stanie to z całej dzielnicy nie ma jak wyjechać. Akurat na Grójeckiej i w Al. Jerozolimskich jeszcze stoją w korkach - nie da się zwiększyć już przepustowności linii.
Nie wspominaj nawet o Jerozolimskich. Unikam tam jazdy tramwajem jak ognia. 20km/h na Powiślu. . Bufetowa spieprzyła remont za miliony. Jest gorzej niż przed remontem. A idioci z Ratusza gledza o zielonej fali. Po co? Żeby jechał 20km/h?

# planista

15.02.2021 10:39

#Racjonalista napisał(a) 14.02.2021 01:42
Rozumiem, że nagle Jana Kazimierza się rozciągnie, żeby jeszcze zmieścić tramwaje? Póki o nawet nie ma szansy na szerszą jezdnię.
A po co szersza jezdnia? jak się 2 autobusy mijają to przecież tramwaje są węższe...

REKLAMA

# Panjan

15.02.2021 11:47

#Jagna667755
Racja. 3 nitka metra powinna wychodzić ze stacji końcowej Mory, iść pod Połczyńską, mieć stację na Odolanach i dalej dochodzić do pl. Europejskiego i iść (pewnie) na Gocław.

# polaczek

15.02.2021 21:11

Jak zwykle wszystkim jest w poprzek. Wszystko na nie. Nic nie pasuje. Widzę takie rozwiązanie, mieszkańcy Odolan dla zdrowotności na piechotę. Drugich takich pajaców można spotkać w Miasteczku Wilanów.

# nic nie rób

17.02.2021 13:43

#tinyduck napisał(a) 14.02.2021 10:31
A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.

Te zakute łby nie przeważnie chadzają po tym co wybudują bo zapewne są z innego tańszego miasta

REKLAMA

# Arpa61

18.02.2021 05:55

STAĆ NAS NA DROGIE SŁOMIANE INWESTYCJE. IM DROŻSZY TEN MIŚ...

# ŻelaznA

18.02.2021 16:21

@tinyduck 'Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji."
100% racji. Przesiadka jest tylko wtedy sensowna kiedy przesiadasz się na tym samym przystanku lub sąsiednim. Przesiadka połączona z wędrówką na długie dystanse (Metro Marymont) lub po schodach w górę i dół to katorga i ci, którzy będą mogli wybiorą samochód potęgując korki na ulicach.

# Assam

07.03.2021 11:41

Super bhrawo Rafalek. Groczewska zamknieta (ograniczony przejazd przez P Auchan) teraz roz..dola kolejne miejsce. Przejazd nz zachod Warszawy lub z tamtad do centrum wspanialy. Pogratulowac prezydenta.

REKLAMA

# Pan M

27.07.2022 02:55

#tinyduck napisał(a) 14.02.2021 10:31
A wystarczyłoby zostawic auta w dole, a tramwaj puścić górą. Ale nie, trzeba budować, pochylenie, schody, rampy, barierki. I czkowiek musi potem zasuwać na około, dziesiątki metrów i po różnych poziomach. Kiedy dotrze do tych zakutych łbów projektantów i decydentów, że liczy się bliskość i łatwość dostępu komunikacji. Społeczeństwo sie starzeje, ludzie przemieszczają się zazwyczaj z bagazem, z zakupami, wózkiem, itp.
Otóż to. Piszę o tym od dekady. Ta koncepcja trasy tramwajowej nie dosyć że nie likwiduje barier architektonicznych, to jeszcze tworzy nowe. Dla Odolan trasa pozostanie "za ruchliwą wylotówką", a dla wszystkich przystanki w wykopie staną się trudno dostępne (więcej na ten temat pisałem m.in. na portalu Transport Publiczny pod nickiem Martinez).
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

REKLAMA