# Marian 02.10.2019 18:39 |
|
Nie cierpię PIS ale chyba bardziej lewackich idiotów. Jak czytam o zwężaniu ulic, likwidacji parkingów to aż chce mi się chce jednak głosować na PIS. Lewactwo żadnej drogi nie zbudowało a jedynie niszczy.
|
# Roberto 02.10.2019 19:29 |
|
Dzięki zwężeniu byloby miejsce wygodne dla wszystkich[obustronne ścieżki bez kolizji z pieszymi,szpalery drzew,miejsca parkingowe itd] a nie tylko dla samochody. Szykuje się niezły pas miejskiej autostrady rodem Z LAT 70-TYCH co zresztą widać już.
|
# Uspokoić ruch 02.10.2019 21:07 |
|
"Uwzględniając postulaty mieszkańców" - Ciekawe których mieszkańców? Szeroka Górczewska jest postulowana przez zamożnych mieszkańców Babic i Lipkowa, którzy mają życzenie pomykać swoimi samochodami bezpośrednio do śródmieścia.
|
# wikipedia 02.10.2019 21:26 |
|
#Marian napisał(a) 02.10.2019 18:39 [citation needed]Nie cierpię PIS ale chyba bardziej lewackich idiotów. Jak czytam o zwężaniu ulic, likwidacji parkingów to aż chce mi się chce jednak głosować na PIS. Lewactwo żadnej drogi nie zbudowało a jedynie niszczy. |
# adsd 02.10.2019 21:37 |
|
Brawo, znakomita decyzja. Wszelkiej maści aktywiści - WON !!
|
# GalDestroyer 02.10.2019 23:42 |
|
Kompletny kretynizm. Mieszkam na Młynarskiej, 100 metrów od Górczewskiej i śmigam autem, czasem zbior-komem i nieczęsto rowerem i bardzo chciałbym aby powstały ścieżki nasadzenia drzew, a z trzech zostały 2 pasy. Powstałoby też więcej miejsc do parkowania.
Decyzję o zwężeniu hejtują głównie buraki jeżdżące spod Wawy, którzy dupsko muszą dowieźć do centrum swoim autem ... |
# Roberto 03.10.2019 06:04 |
|
Mistrzostwem jest ścieżka wijącą się jak wąż przecinająca wyjścia z metra:
|
# Zdumiony 03.10.2019 08:17 |
|
Świetna informacja! Zwężenie było absurdalnym pomysłem.
|
# wwa 03.10.2019 08:40 |
|
Zdziwicie się, mieszkam przy ul. Radiowej na Bemowie, duży udział w ruchu samochodowym mają na tej ulicy pojazdy z rejestracją WY. Wytłumaczenie - proste dojazd do trasy S8. Nie wspomnę o innych egzotycznych rejestracjach poza warszawskich.
|
# janek24 03.10.2019 09:07 |
|
#Uspokoić ruch napisał(a) 02.10.2019 21:07 A ty chciałbys im zrobić na złość żeby stali w korkach i smrodzili trzy razy więcej, niż jak przemkną szybko. Lewacka logika."Uwzględniając postulaty mieszkańców" - Ciekawe których mieszkańców? Szeroka Górczewska jest postulowana przez zamożnych mieszkańców Babic i Lipkowa, którzy mają życzenie pomykać swoimi samochodami bezpośrednio do śródmieścia. |
# Przeciw samochodozie 03.10.2019 10:02 |
|
mam nadzieję, że osobę z ratusza odpowiedzialną za ten bubel wywiozą na taczkach. XXI wiek a dalej tylko samochodoza. Chyba tylko same grube i tłuste lenie chcą wozić swoje 4 litery zamiast się ruszyć.
|
Lukasz321a 03.10.2019 10:19 |
|
#Uspokoić ruch napisał(a) 02.10.2019 21:07 "Uwzględniając postulaty mieszkańców" - Ciekawe których mieszkańców? Szeroka Górczewska jest postulowana przez zamożnych mieszkańców Babic i Lipkowa, którzy mają życzenie pomykać swoimi samochodami bezpośrednio do śródmieścia. Niechce się przypadkiem przeprowadzić do zakłądu zamkniętego w ząbkach? Tak się skłąda, że Twoja odosobniona opinia utrudniająca, życie mieszkańcom stolicy jest równie dużo warta co wynik wyborczy stowarzyszenia miejskich terrorystów. dopisuje się do #adsd aktywiści - WON! |
# BeMózg 03.10.2019 10:57 |
|
#janek24 napisał(a) 03.10.2019 09:07 Nieprawda. Gdyby wybudować w każdym kierunku po jednym pasie dla samochodów oraz jednym buspasie, to samochody osobowe smrodziłyby stojąc w korku na jednym pasie. A tak, dzięki przeznaczeniu dla samochodów po trzy pasy w każdym kierunku, na tych trzech pasy będą stały w korku samochody osobowe i autobusy, trzykrotnie więcej smrodząc. Problemem jest bowiem ograniczona przepustowość skrzyżowań a nie jezdni. A samochody nie "przemkną szybko" i korki będą, zgodnie z zasadą, która mówi że "nie ma takiej jezdni na świecie i takiego parkingu, których nie dałoby się całkowicie zapchać samochodami". Tworzenie się kongestii w ruchu drogowym opisują wzory matematyczne, a matematyka - jak powszechnie wiadomo - nie jest ani lewacka ani prawacka.A ty chciałbys im zrobić na złość żeby stali w korkach i smrodzili trzy razy więcej, niż jak przemkną szybko. Lewacka logika. Autostrady w mieście to przeżytek. Warto się uczyć na błędach popełnionych na Zachodzie pięćdziesiąt czy sześćdziesiąt lat temu. |
# Orto Graff 03.10.2019 11:01 |
|
Lukasz321a napisał 03.10.2019 10:19 Lukasz321a, nie pisz po pijanemu, bo bełkoczesz i robisz błędy. A jak napiszesz, to dokładnie przeczytaj przed opublikowaniem. Owszem, jakieś literówki każdemu mogą się zdarzyć, ale pisanie z takimi ordynarnymi błędami świadczy o braku szacunku dla czytelników.Niechce się przypadkiem przeprowadzić do zakłądu zamkniętego w ząbkach? Tak się skłąda, że Twoja odosobniona opinia utrudniająca, życie mieszkańcom stolicy jest równie dużo warta co wynik wyborczy stowarzyszenia miejskich terrorystów. dopisuje się do #adsd aktywiści - WON! |
# Tomek S. 03.10.2019 12:55 |
|
Chcesz jeździć rowerem, to jeździj po ulicy. Na wała marnowanie przestrzeni miejskiej wyłącznie na ścieżkę rowerową, którą przez 5 -6 miesięcy w roku przejedzie może kilku zapaleńców. Brawo, bardzo dobra decyzja. A jak jeden z drugim nie widzieliście trzypasmowych ulic w mieście, to się bujnijcie na zachód jak to tam wygląda.
|
# kamyk23 03.10.2019 22:16 |
|
Zwęzić ulice i wprowadzić ograniczenia do 20 km/h. W Warszawie jest 2 razy więcej niż w Berlinie i 3 razy więcej niż w Nowym Jorku samochodów przydających na 1000 mieszkańców. W takim Madrycie 80 % dróg ma ograniczenie do 20 km/h. Jedna wielka komuna dopowozów, co ciężko przejść 500 metrów lub dojechać komunikacją miejską, rowerem. Potem spaślaki dożywają w tym smrodzie góra 50.
|
# HGS299 05.10.2019 21:26 |
|
Słabo, po to buduje się metro by ludzie przesiedli się do komunikacji z samochodów. Trzeba zrobić wygodne chodniki w dobrym zielonym otoczeniu aby dojście do metra była łatwe i przyjemne.
Zrobiono konsultacje społeczne w których większość opinii dotyczących zwężenia była pozytywna, a tu Wiceprezydent Soszyński wie lepiej, że mieszkańćy tego nie chcą... |
# płt 06.10.2019 13:14 |
|
Dokładnie, zwolennicy szerokich ścieków komunikacyjnych dawniej powtarzali jak mantrę, że ograniczać wjazd do Śródmieścia to można wtedy, jak będzie metro i obwodnica. No to właśnie ma być otwarte metro, a obwodnica wokół tej części miasta już jest. I co? I zostanie odtworzona okolica syfiasta i mało funkcjonalna (poza tranzytem). Nawet ciągłej ścieżki rowerowej nie da się zrobić, bo brak miejsca(!). Azjatycka mentalność rządzi. :(
|
# qvertz 06.10.2019 17:15 |
|
Wreszcie mądra decyzja. Ulica będzie miała po 3 pasy w każdą stronę. Po jednym trzeba koniecznie i na zawsze stworzyć buspas od Okopowej aż do granic miasta. Pamiętajmy, że metro nie rozwiązuje nigdzie do końca problemów komunikacyjnych. Należy koniecznie rozwijać w Warszawie sieć buspasów. To jest bardzo tani i skuteczny pomysł na rozwiązywanie problemów komunikacyjnych. I tu miasto powinno przejawiać inicjatywę. Oczywiście przydałaby się obwodowa linia metra z Białołęki przez Bemowo i Wolę na Mokotów i dalej na Gocław, ale to może za 25 lat. Teraz buspasy i, broń boże, nie zwężać miejskich arterii, tylko przysposabiać je dla autobusów. Ludzi w mieście będzie tylko przybywać i muszą szybko i sprawnie się przemieszczać. Zwężanie Górczewskiej na odcinku Prymasa - Okopowa to na pewno będą spore korki do śródmieścia. A więc, do dzieła!
|
# mieszkaniec-z-Koła 07.10.2019 00:06 |
|
Wreszcie słuszna decyzja !
|
LINKI SPONSOROWANE