# ZBiał 04.05.2016 14:21 |
|
Genialne, zakorkowane będzie wszystko i Białołęcka i Głębocka - o ile można jeszcze bardziej? a pomysł z komunikacją - bezcenny. Czy ktoś z ZTM sobie zadał trud żeby przejechać nową trasą? Jakie autobusy tam pojadą, nie przegubowe bo nie dadzą rady, czyli z okolic Vikingów brak szans na wejście do autobusu. Gratuluję pomysłowości.
|
# wyborca 04.05.2016 14:42 |
|
takie sytuacje najdobitniej pokazuje że dzielnicy jest potrzebny TOG a nie nowy szpital (jak sa niedaleko Brudnowski i Bielański)
Pani Burmistrz do roboty !!! |
# ZBiał 04.05.2016 14:47 |
|
dokładnie
|
# Gość 05.05.2016 07:48 |
|
10 Czerwca Marsz Metro Białołęka - Ratusz miasta!
|
# Lew II 05.05.2016 08:03 |
|
może jakieś szczegóły przedstawisz?
#Gość napisał(a) 05.05.2016 07:48 10 Czerwca Marsz Metro Białołęka - Ratusz miasta! |
# PacAdam 05.05.2016 12:48 |
|
Dla ciekawych. W planach inwestycyjnych jest następujący projekt: "Budowa kanału sanitarnego w ul. Ostródzkiej, odc. w kierunku Trasy AK wraz z kanalizacją w ulicach: Staropolska, Piasta Kołodzieja, Nurniego, Reniferowa, Maćka z Bogdańca, Eskimoska, Lapońska, Współczesna wraz z przełączeniem osiedla domków jednorodzinnych "Draczer" Dn 0,2/0,3 L ca 5000 m " Okres: od 2018-01-02 do 2019-12-01. Będzie ciekawie. Dodatkowo RWE zamierza coś zagrzebać w Ostródzkiej. Mam nadzieję, że to uzgodnią ze sobą.
|
# AniaSzukielowicz 05.05.2016 20:50 |
|
No wlasnie po co wydawac 40 baniek na szpital a pozniej kilka baniek rocznie na jego utrzymanie jak z dzielnicy nie ma jak wyjechac? Drogi i oswiata to powinien byc priorytet reszta jak szpital, basen to fanaberie ktore na tym etapie rozwoju dzielnicy jeszcze nie sa potrzebne.
Juz trzeba myslec o tym ze otwarcie metra na targowku zakorkuje dzielnice bo cale Marki i Radzymin, Kobylka beda robic skrot przez Wsch. Bialoleke kompletnie korkujac okolice. Czy naprawde trzeba zrobic blokade przez godzine chodzac na przejsciu dla pieszych z obecnoscia TV by ktos zaczal myslec? Czy nasi radni, nowa Burmistrz w ogole mieszkaja na naszym osiedlu i widza jakie sa najpilniejsze problemy? |
# Z Ostrodzkiej 05.05.2016 21:38 |
|
Od paru wiekow nie powstaly w Zielonej nowe drogi. Ostrodzka, Katy i Białołęcka to wytyczone w XVIII i XIX w trakty. Miasto nie widzi potrzeby modernizacji tych ulic, nie widzi potrzeby budowy nowych, a i przy tych nie ma chodnikow, latarni, poboczy i tylko ruch coraz większy i ludzi coraz wiecej. Marki już teraz korkują Lewandów i Glębocką, także Ostrodzką. Przez Katy wali Nieporęt. Za parę lat te ulice bedą tak zakorkowane jak teraz rondo i Głębocka
|
# Lew II 06.05.2016 08:55 |
|
Bolączki Wschodniej Białołęki:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji powinno ekspresem przystąpić do budowy całej niezbędnej kanalizacji na tym obszarze; a zaraz po nich - kolejne instytucje i organy zacząć modernizację obecnych i budowę nowych dróg z odwodnieniem, chodnikiem i oświetleniem; i jednocześnie pomyśleć o jakimś systemie ścieżek rowerowych by w perspektywie najbliższych 3 lat każdy rowerzysta mógł bezpiecznie dojechać m.in. do metra przy Trockiej. Kolejne kwestie: - budowa TOG od węzła Głębocka do planowanej Trasy Mostu Północnego wraz z tramwajem; - zmiana przebiegu II linii metra, a nie odnoga na Białołękę tylko zmiana obecnej stacji końcowej z Bródna na stację przy Lidlu, lub obecny plan linii rozszerzyć i przedłużyć tworząc końcową stacje metra przy PKP Toruńska łącząc ją z peronem SKM. Te dwa warianty będą opłacalne, kończąc metro w środku Bródna nie wykorzystuje się potencjału jakim jest ten środek transportu. |
# Puchat 06.05.2016 09:34 |
|
I tak od 2 dni wszyscy jadący Ostródzką w kierunku Trasy Toruńskiej wbijają się mimo zakazu. Sam widziałem jak autobus ZTM skręcający z trasy w Ostródzką został zablokowany przez panią jadącą z naprzeciwka. Pani ani myślała ustąpić, choć ewidentnie złamała przepisy, tak jak cały sznur pozostałych kierowców za nią.
|
Taltos2 06.05.2016 09:43 |
|
Do Lew:
skończmy temat z metrem na ZB, szkoda czasu, linia w tej postaci nie daje szans na odnogę na ZB, a na radykalną zmianę z Rembielińskiej na Grodzisk już za późno. Zresztą pomysł o ciągnięciu M do SKM tez jest bez sensu. Kto wysiądzie z SKM, żeby na okrągło turlać się do centrum, jak za 21 minut będzie na Centralnej, a za 11 na GDańskiej. Jeśli już gdzieś robić sensowny węzeł M-2 z SKM, to przy Szwedzkiej... W przypadku ZB skoncentrujmy się na TOG i tramwaju, bo inaczej niczego nie będzie. Co do reszty, pełna zgoda |
Taltos2 06.05.2016 09:45 |
|
PS. Chodziło mi oczywiście o przedłużenie metra do stacji Toruńska..
|
# Lew II 06.05.2016 11:25 |
|
ewentualna stacja PKP Toruńska daje możliwość wybudowania P+R, bliskość TT pozwoli na dobry dojazd do niego. Stacja metra miałaby być dla mieszkańców Białołęki, Marek i okolic. Masz racje, mieszkaniec np.: Legionowa pracujący w Centrum nie skorzysta z metra, ale ten sam mieszkaniec pracujący w okolicach Targówka, Pragi czy na Woli już skorzysta, ale nie o to mi chodzi.
Mając P+R jadę na PKP Toruńska i wsiadam do metra lub skm w zależności od potrzeby. Zauważ jak obecnie ta stacja SKM nie jest wykorzystana. W ogóle nie daje się możliwości mieszkańcom Wschodniej Białołęki do korzystania z niej. Raptem skromny przystanek na żądanie dla linii 132, brak parkingu, a potencjał jest: kilka minut i jest się w centrum. |
Taltos2 06.05.2016 11:43 |
|
Do Lew, ale kto zostawi auto na tym P&R? Tarchomin ma swój tramwaj i Most Północny. My z ZB będziemy jechać autem do Toruńskiej, żeby potem jechać naokoło od Centrum, kiedy najbliższą stację mamy przy Ratuszu Targówek? Czasowo się to nie opłaci. Marki, być może, ale jak już wbijesz się autem do PKP Toruńska, to nie wiem, czy szybciej nie będzie od razu przeskoczyć przez Grota. Problemem jest bezsensowny kształt linii M-2, w literę C, tramwaj z Rembielińskiej JUŻ ma porównywalny czas przejazdu do metra na Wileniaka...
A czy do tej SKM na Toruńskiej da się wbić? Nigdy nie korzystałem z tej trasy, dlatego pytam o stopień zatłoczenia... |
# Lew II 06.05.2016 12:38 |
|
widzisz, wszystko rozchodzi się o punkt docelowy. Do Centrum - efektywna jest SKM, II linia metra będzie efektywna dla zainteresowanych Wolą/Bemowem. W sumie na Wileński też wole II linię metra niż autobus na zakorkowanym buspasie na Radzymińskiej. Ile by to metro nie jechało to i tak w mojej subiektywnej ocenie jest bardziej komfortowym środkiem transportu publicznego.
Do SKM na Toruńskiej w godzinach szczytu wbić się da ale o miejscu siedzącym czy komfortowym stojącym mowy nie może być. Wpływa na to ma częstotliwość kursowania: co pół godziny (łącznie S3 i S9 -osobno kursują średnio co godzinę). |
# Lew II 06.05.2016 13:12 |
|
PS i mamy bliżej stacje przy Ratuszu Targówek ale droga do niej to wąska Głębocka i pytanie czy powstanie parking przy ratuszu?
|
Taltos2 06.05.2016 14:19 |
|
Parkingu P&R przy Ratuszu nie zmieścisz, dlatego ZB (ta do Berensona przynajmniej) będzie korzystać z autobusów - a pewnie E-7 będzie jeździć wtedy od Regat do Ratusza Targówek. Tramwaj na wydzielonym torowisku byłby jednak najlepszy.
Głębocką/Wincentego od CH Targówek do Kondratowicza łatwo poszerzyć, być może zrobią buspas (jeśli nie będzie tramwaju), bo trzeba jeszcze będzie zmieścić linie podmiejskie. Brak parkingów to będzie raczej problem dla Marek, Ząbek i dalej, bo nowa obwodnica MArek zwiększy atrakcyjność dojazdu do metra autem. A wtedy Bródno zapłacze... |
# Marki 07.05.2016 08:22 |
|
I dobrze, że Brodno zapłacze! Buduje się nową linię metra. Na terenie ZB są pola, mozna byloby zrobić porzadne P&R, inne miejsca parkingowe. To cześć Warszawy rozwijająca się jak kiedyś Ursynow i Kabaty. Tu jest dużo mlodych ludzi, pracujących! Dużo dzieci, przyszlych uczniów, studentow. Ale buduje się metro z wieloma stacjami w emeryckiej części, czyli na Brodnie, ktore bedzie się tylko starzeć. I bez mozliwosci zaparkowania samochodow!
|
LINKI SPONSOROWANE