REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# misiek

12.02.2014 13:10

Brawo dla radnego! Przynajmniej czasami mam poczucie, że warto wziąć udział w wyborach samorządowych, a pieniądze podatników wypłacane na diety wybranych reprezentantów nie są pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Wracając do meritum nie sposób nie zgodzić się z Panem Wojciechem. Będzie tak jak mówi. Nie jest to pierwszy przypadek, że prognozy jakie przedstawia się projektantom i stanowiące bazę do stworzenia na ich podstawie "wizjonerskich" projektów drogowych nie wytrzymują starcia z rzeczywistością. Widać to najlepiej na przykładzie tego co dzieje się w przypadku ruchu z kierunku Pruszkowa do Centrum na nowo oddanym węźle drogowym w Alejach Jerozolimskich.

# miło

12.02.2014 13:44

Tak tak, a gdzie Pan Tumasz był wcześniej? Trzeba było wszczynać alarm jak przetarg był prowadzony, a nie jak już ruszyła budowa. Po cholerę "chcę sprowokować dyskusję?", po to żeby w wyborach samorządowych powiedzieć wyborcom: "no tak próbowałem, ale przecież GDDKiA powiedziała, że wszystko jest zgodne z prognozami ruchu".
Swoją drogą ciekawe jest to, że akurat na modernizowanym odcinku przyszłej trasy S8 akurat prognozy są niedoszacowane, ale jak się proponuje metro na Zieloną Białołękę, to tam akurat prognozy są aż nadto zawyżone, że tam akurat metro się nie opłaca.

# bucksik

12.02.2014 14:45

Mniemam iz projekt robiono np. 5 lat temu. Nie sądzę iż od tego czasu populacja Białołęki wzrosła 2-3 krotnie. Po za tym mamy Most Północny.
Może być większy tranzyt z S8 to zgoda. Pytanie jest takie, czy można będzie most przejechać w szczycie 100km/h czy 80 lub 50. Czy mówimy tu o takich spowolnieniach, czy też korku jak obecnie.
Panie Tumasz, masz jakieś nowe estymacje populacji to "kawa na ławę". Gdzie i jakie one są.

REKLAMA

# zBielan

12.02.2014 21:06

Nie wiem, jakie były początkowe prognozy, ale podobnie nonsensowna wydaje się być decyzja planowanego zamknięcia wyjazdu z ul.Literackiej na trasę AK. Jeżeli nie powstanie alternatywna przebitka do Broniewskiego to os. Piaski zakorkuje się na amen.

 tarantula01

12.02.2014 21:21

Założenia przebudowy Trasy AK i toruńskiej wykonywano w latach 2004 - 2006. Wtedy dopiero tworzyłem SISKOM i stawialiśmy pierwsze kroki jako organizacja - dziś bardzo prężna.
W kolejnych latach tylko dostosowywano dokumentację do przepisów, które często się w Polsce zmieniały, w celu dostosowania prawa polskiego do przepisów unijnych. Same założenia do co ludności zamieszkałej we wschodniej Białołęce powstały w drugiej połowie ... 2013 r. na okoliczność forsowania budowy metra na wschodnią Białołękę. Są do dostania w UD Białołęka i Biurze Drogownictwa i Komunikacji m.st. Warszawy. W tym czasie przetarg na Wykonawcę był rozstrzygnięty i praktycznie zaczynała się przebudowa. Jednak dopóki nie jest zakończona, można z pewnością pokusić się o zmianę organizacji ruchu na Trasie AK:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140125pasy-ruchu.pdf

 tarantula01

12.02.2014 21:21

Założenia przebudowy Trasy AK i toruńskiej wykonywano w latach 2004 - 2006. Wtedy dopiero tworzyłem SISKOM i stawialiśmy pierwsze kroki jako organizacja - dziś bardzo prężna.
W kolejnych latach tylko dostosowywano dokumentację do przepisów, które często się w Polsce zmieniały, w celu dostosowania prawa polskiego do przepisów unijnych. Same założenia do co ludności zamieszkałej we wschodniej Białołęce powstały w drugiej połowie ... 2013 r. na okoliczność forsowania budowy metra na wschodnią Białołękę. Są do dostania w UD Białołęka i Biurze Drogownictwa i Komunikacji m.st. Warszawy. W tym czasie przetarg na Wykonawcę był rozstrzygnięty i praktycznie zaczynała się przebudowa. Jednak dopóki nie jest zakończona, można z pewnością pokusić się o zmianę organizacji ruchu na Trasie AK:
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140125pasy-ruchu.pdf

REKLAMA

# TRiddle

12.02.2014 21:40

Zgadzam się, że zatory będą, ale nie raczej dotkną one już bezpośrednio Tarchomina. Problemem będzie też to, że cały tranzyt zostanie wtłoczony do Warszawy. Ponieważ ci wariaci co pędzą ciężarówkami czy to na trasie AK czy na Modlińskiej będą prowokować kolizje to będą częste korki.

# NIESTETY

12.02.2014 22:36

Bardzo ciekawe są pomysły takie jak forsowanie metra czy Kijowskiej (jako połączenia z Kamionkiem i Grochowem!!!!) wg projektu sprzed wieków. Integracja jest prężna istotnie. Po nowemu już nie pcha się tłumów samochodów do miasta.

# gosc

13.02.2014 20:32

Bardzo słuszna teza, niestety tradycyjne Polskie "nie da się" i kolejne miliardy pójdą w błoto. Tu nawet nie trzeba robić prognoz, to jest wiedza z podstawówki, że gdy z 5 pasów zrobi się nagle 3 to będzie korek.
Swoją drogą myślałem, że za mostem będą 4 pasy. To nie jest to żadna przebudowa a jedynie remont, czyli m.in wymiana ekranów... takie same pieprzenie jak szybki tramwaj, który nie ma bezkolizyjnych przejazdów i stopuje go każda sygnalizacja. Czyli kolejny wielki bubel...
Pozostaje tylko wywalić cały ten tranzyt na DK62 i DK50 do A2 na północ albo południe.

REKLAMA

# lolek

14.02.2014 07:42

korki? jakie korki? przecież jest prosty sposób na to. wystarczy przesadzić swoje cztery litery z samochodu do komunikacji miejskiej i po sprawie.
po co ma jechać 100 osobówek po jednej osobie w środku, jak wystarczy w to miejsce 1 autobus. no ale jak komuś się z dobrobytu w d... poprzewracało i musi ową wozić samochodem, to potem mamy efekty

# Tomek

14.02.2014 09:59

Niech sobie przejdzie na Marynarską, gdzie - wskutek zabrania kasy na przebudowę 400 m tej ulicy - z 6 pasów robi się jeden. A zaraz dalej na Postępu są światła. Tam dopiero jest korek!

# Alfista

14.02.2014 12:09

P. Wojciechu, popieram zdecydowanie, to jest racjonalny projekt na miarę możliwości. Koszty niewielkie (zamiana pasa awaryjnego na pas ruchu), a korzyść w godzinach szczytu może być bardzo duża. Podejrzewam, że podobny manerw w odwrotnym kierunku trzeba będzie przeprowadzić w ciągu pierwszych kilku lat od oddania trasy do ruchu po przebudowie.
Ps. Warto pamiętać, że w tym miejscu jest monstrualne natężenie ruchu, które będzie nadal wzrastać, bo atrakcyjność trasy będzie coraz większa!

REKLAMA

# Warszawiak

14.02.2014 13:36

Tak dokładnie będą korki większe na Moście Grota-Roweckiego podczas jego remontu. Więc może warto uruchomić nową linię autobusową przyśpieszoną całodobową (np. 412) z ulic Ruskowy Bród-Zdziarska-Ostródzka (Białołęka Wschodnia) przez ul. Płochocińską do Mostu Północnego a dalej na Bemowo przez Hutę i Chomiczówkę. Ta linia autobusowa ładnie wkomponowałaby się w trasę linii 112 już jeżdzącej z CH KAROLIN przez Bemowo na Bródno.

# gosc

14.02.2014 20:50

#lolek napisał(a) 14.02.2014 07:42
prosty sposób na to. wystarczy przesadzić swoje cztery litery z samochodu do komunikacji miejskiej i po sprawie.

lolek-bolek tu nie chodzi o ruch lokalny o tranzyt. Jak by to miała być tylko trasa tranzytowa to wystarczyłoby położyć nową nawierzchnię o odciąć wszystkie wjazdy i zjazdy od Marek aż do Konotopy. Poza tym jakby połowa ludzi przesiadła się do komunikacji ta by stanęła 1.go dnia i nie pieprz o dobrobycie jak za komuny....

# Zapomniana Strumykowa

15.02.2014 08:07

Zgadzam sie z Panem Tumaszem, że po mimo rozbudowy trasy korki będą. Natomiast nie do końca uważam, że będą one występowac własnie tam. Moim zdaniem najbardziej newralgicznymi punktami bedą dwa miejsca:
Pierwsze - wjazd na most Grota od Modlińskiej - trzeba bardzo sprytnie rozwiązać sprawę połączenia dwóch nitek - z wiaduktu trasy S8 i z wiaduktu "lokalnego" w połączeniu z wjazdem z Modlińskiej.
Drugie - węzeł Marymoncka - jeśli zostanie tam obecna ilość pasów pod wiaduktami będzie tam wąskie gardło
No i jeszce można dołożyć trzecie miejsce - wjazd na Grota od strony Marymonckiej - niby będzie 5 pasów na moście, ale wszystko zależy od zorganizowania ruchu w tym miejscu. Zwróćcie uwagę, że przed remontem korkowało się przy rozjeździe na dwa wiadukty, chociaż sumarycznie z 4 pasów wjeżdżaliśmy na 5. I co ? Korki były...
To co napisałem nie jest oparte na "naukowej" analizie teoretycznego natężenia ruchu, ale na obserwacjach z życia, przy dotychczasowej organizacji ruchu. Jeśłi powielimy te błedy to 5 pasów na Grocie nic nie zmieni. Dla mieszkańców Trachomina i Nowodworów, ważne będzie, aby zjazd na Wisłostradę w kierunku mostu Północnego nie był ograniczony Buspasem, bo jest on dobry dla cwaniaków, którzy nie przejmując się zakazami suną spokojnie omijając korek. Nie oznacza to, że Buspass mi przeszkadzał.
Temat do przemyślenia - może jakies konstruktywne uwagi?

REKLAMA

# Ubaw

15.02.2014 09:34

Ja pierd... Przed remontem Grota nie było korków a po remoncie będą. Poważna dyskusja - "będą korki", "nie pomyśleli", 2004 rok to nie 2014", "apokalipsa". Niezły ubaw. Pani Sadowska bez żadnego pomyślunku przepisuje to co je Tumasz powie. Może zacznie pisać nie tylko na zlecenie Tumasza a o tym co rzeczywiście się dzieje na Białołęce. To nie jest dziennikarstwo.

# Gieroj

18.02.2014 08:39

#miło napisał(a) 12.02.2014 13:44
Tak tak, a gdzie Pan Tumasz był wcześniej? Trzeba było wszczynać alarm jak przetarg był prowadzony, a nie jak już ruszyła budowa. Po cholerę "chcę sprowokować dyskusję?", po to żeby w wyborach samorządowych powiedzieć wyborcom: "no tak próbowałem, ale przecież GDDKiA powiedziała, że wszystko jest zgodne z prognozami ruchu".
Swoją drogą ciekawe jest to, że akurat na modernizowanym odcinku przyszłej trasy S8 akurat prognozy są niedoszacowane, ale jak się proponuje metro na Zieloną Białołękę, to tam akurat prognozy są aż nadto zawyżone, że tam akurat metro się nie opłaca.
Prognozy nie są zawyżone co do Zielonej Białołęki. Poczytaj trochę na ten temat a nie bijesz pianę nie mając jakiej kol wiek wiedzy na ten temat.

# wyborca

20.02.2014 09:55

Panie radny, nie sądzę, aby było tak źle, jak Pan opisuje, choć doceniam starania.

REKLAMA

 tarantula01

15.03.2014 07:56

#Zapomniana Strumykowa napisał(a) 15.02.2014 08:07
...najbardziej newralgicznymi punktami bedą dwa miejsca:
Pierwsze - wjazd na most Grota od Modlińskiej - trzeba bardzo sprytnie rozwiązać sprawę połączenia dwóch nitek - z wiaduktu trasy S8 i z wiaduktu "lokalnego" w połączeniu z wjazdem z Modlińskiej.
Pisałem http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most130807org-ruchu.pdf, ale to przykładowe rozwiązanie http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most130823org-ruchu_gddkia.jpg. Innego jednak urzędnicy http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most130908org-ruchu.pdf.
#Zapomniana Strumykowa napisał(a) 15.02.2014 08:07
Drugie - węzeł Marymoncka - jeśli zostanie tam obecna ilość pasów pod wiaduktami będzie tam wąskie gardło. (...) wjazd na Grota od strony Marymonckiej - niby będzie 5 pasów na moście, ale wszystko zależy od zorganizowania ruchu w tym miejscu.(...) Dla mieszkańców Trachomina i Nowodworów, ważne będzie, aby zjazd na Wisłostradę w kierunku mostu Północnego nie był ograniczony Buspasem, bo jest on dobry dla cwaniaków, którzy nie przejmując się zakazami suną spokojnie omijając korek. Nie oznacza to, że Buspass mi przeszkadzał.
Tak trasa ma wyglądać http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/tt80.jpg
Pozdrawiam
Wojtek Tumasz

 tarantula01

15.03.2014 07:56

#Zapomniana Strumykowa napisał(a) 15.02.2014 08:07
...najbardziej newralgicznymi punktami bedą dwa miejsca:
Pierwsze - wjazd na most Grota od Modlińskiej - trzeba bardzo sprytnie rozwiązać sprawę połączenia dwóch nitek - z wiaduktu trasy S8 i z wiaduktu "lokalnego" w połączeniu z wjazdem z Modlińskiej.
Pisałem http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most130807org-ruchu.pdf, ale to przykładowe rozwiązanie http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most130823org-ruchu_gddkia.jpg. Innego jednak urzędnicy http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_most130908org-ruchu.pdf.
#Zapomniana Strumykowa napisał(a) 15.02.2014 08:07
Drugie - węzeł Marymoncka - jeśli zostanie tam obecna ilość pasów pod wiaduktami będzie tam wąskie gardło. (...) wjazd na Grota od strony Marymonckiej - niby będzie 5 pasów na moście, ale wszystko zależy od zorganizowania ruchu w tym miejscu.(...) Dla mieszkańców Trachomina i Nowodworów, ważne będzie, aby zjazd na Wisłostradę w kierunku mostu Północnego nie był ograniczony Buspasem, bo jest on dobry dla cwaniaków, którzy nie przejmując się zakazami suną spokojnie omijając korek. Nie oznacza to, że Buspass mi przeszkadzał.
Tak trasa ma wyglądać http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/tt80.jpg
Pozdrawiam
Wojtek Tumasz

 tarantula01

12.04.2014 20:23

Najnowsze wieści. Po pierwszym wniosku była cisza i musiałem ponowić http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140327pasy-ruchu.pdf. Otrzymałem następnego dnia http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140328pasy-ruchu_gddkia.jpg. Była (jak się spodziewałem negatywna) i do GDDKiA posłałem http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140331pasy-ruchu.pdf. GDDKiA zaproponowała http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140407pasy-ruchu_gddkia.jpg.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

REKLAMA

 tarantula01

12.04.2014 20:23

Najnowsze wieści. Po pierwszym wniosku była cisza i musiałem ponowić http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140327pasy-ruchu.pdf. Otrzymałem następnego dnia http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140328pasy-ruchu_gddkia.jpg. Była (jak się spodziewałem negatywna) i do GDDKiA posłałem http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140331pasy-ruchu.pdf. GDDKiA zaproponowała http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2-s8/t-i-m_tak140407pasy-ruchu_gddkia.jpg.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# Mirek M.

12.04.2014 21:41

Panie Wojciechu.
Czy w projekcie mostu przy wjeżdzie od strony Modlińskiej jest przewidziane miejsce na tory tramwajowe?
Chyba nie, bo własnie zauważyłem, że wykonwaca układa docelowo krawężniki jezdni i odtwarza chodniki. Czy nie wydają sie więc bez sensu zbudowane niedawno wiadukt i most tramwajowy nad Kanałem Żerańskim?
Pozdrawiam i proszę o wyjaśnienie tego wątku.

 tarantula01

12.04.2014 22:30

Proszę się dobrze trzymać krzesła. Najpierw miasto zamówiło http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2tw/s8-tram_110705_bdik-zal i wybrało taki http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2tw/s8-tram_110705_bdik-zal/s8tram-rys7_plan-syt500_wA-wybrany.pdf. A potem stwierdziło, że to za drogo i tramwaj pojedzie http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2tw/s8-tram_110705_bdik-zal/s8tram-tak-bedzie.jpg (bo nie będzie się budować Traktu Nadwiślańskiego).
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

REKLAMA

 tarantula01

12.04.2014 22:30

Proszę się dobrze trzymać krzesła. Najpierw miasto zamówiło http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2tw/s8-tram_110705_bdik-zal i wybrało taki http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2tw/s8-tram_110705_bdik-zal/s8tram-rys7_plan-syt500_wA-wybrany.pdf. A potem stwierdziło, że to za drogo i tramwaj pojedzie http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2tw/s8-tram_110705_bdik-zal/s8tram-tak-bedzie.jpg (bo nie będzie się budować Traktu Nadwiślańskiego).
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# Mirek M.

13.04.2014 16:16

Nie do wiary. Ile musi sie kasy zmarnować, czasu upłynąć, żeby ktoś coś w końcu dobrze zrobił. Dobrze, ze ulica Barei jest na Białołęce. To godne miejsce.
Rozumiem, że wersja "mnej wiecej" wymaga jeszcze opracowań kolejnych wariantów, nowych planów, posiedzeń itp. Za wszytko się należy oczywiście odpowiednie wynagrodzenie.

# Wyborca

15.04.2014 08:50

Da radę podciągnąć to pod niegospodarność?

 tarantula01

15.04.2014 20:52

Dziś byłem w GDDKiA i zapoznałem się dokładnie z projektem przebudowy. Wynika z niego, że północna jezdnia Trasy AK będzie mieć 13,8 m szerokości, tj. o 20 cm za mało, aby wyznaczyć na niej 4 pasy ruchu o szerokości 3,5 m, wynikającej z http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19990430430. Na pocieszenie dodam, że taka szerokość jest między wiaduktem ul. Mickiewicza, a kładką przy ul. Kolektorskiej. Pomiędzy Wisłostradą, a ul. Mickiewicza będą 4 pasy ruchu.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

15.04.2014 20:52

Dziś byłem w GDDKiA i zapoznałem się dokładnie z projektem przebudowy. Wynika z niego, że północna jezdnia Trasy AK będzie mieć 13,8 m szerokości, tj. o 20 cm za mało, aby wyznaczyć na niej 4 pasy ruchu o szerokości 3,5 m, wynikającej z http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19990430430. Na pocieszenie dodam, że taka szerokość jest między wiaduktem ul. Mickiewicza, a kładką przy ul. Kolektorskiej. Pomiędzy Wisłostradą, a ul. Mickiewicza będą 4 pasy ruchu.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# E-4

16.04.2014 20:25

tarantula01 napisał(a) 15.04.2014 20:52
Dziś byłem w GDDKiA i zapoznałem się dokładnie z projektem przebudowy. Wynika z niego, że północna jezdnia Trasy AK będzie mieć 13,8 m szerokości, tj. o 20 cm za mało, aby wyznaczyć na niej 4 pasy ruchu o szerokości 3,5 m, wynikającej z http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19990430430. Na pocieszenie dodam, że taka szerokość jest między wiaduktem ul. Mickiewicza, a kładką przy ul. Kolektorskiej. Pomiędzy Wisłostradą, a ul. Mickiewicza będą 4 pasy ruchu.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

Jeśli między Wisłostradą, a Mickiewicza bedą 4 pasy ruchu, to nie będzie źle.

# prud

27.06.2014 12:48

No to pozostaje kwestia, czy w prognozach uwzględniono, że cześć ruchu przeniesie się na m."Północny" i jak te prognozy maja sie do obecnych statystyk dla tego mostu?

# Mirek M.

27.06.2014 14:33

Nie będzie się budować Traktu Nadwiślańskiego.
W takim razie oprócz wiaduktów i mostu przy kanałku na Modlińskiej zbudowanych oddzielnie na tory tramwajowe zupełnie niepotrzebny jest wiadukt w ciągu trasy Mostu Północnego wraz z nasypem aż do Modlińskiej.
Pomniki głupoty urzędników za setki mln zł.

 tarantula01

28.06.2014 10:48

Przeciwnie - te wiadukty w polu posłużą do poprowadzenia bezkolizyjnie (wobec TMP) tramwaju z Żerania na Tarchomin.
Jakby był realizowany Trakt Nadwiślański w wersji z przed 2006 r., to wiadukt musiałby mieć co najmniej jedno przęsło więcej w stronę zachodnią. Obecnie przewiduje się, że Trakt Nadwiślański wpuszczony będzie w Myśliborską.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

28.06.2014 10:48

Przeciwnie - te wiadukty w polu posłużą do poprowadzenia bezkolizyjnie (wobec TMP) tramwaju z Żerania na Tarchomin.
Jakby był realizowany Trakt Nadwiślański w wersji z przed 2006 r., to wiadukt musiałby mieć co najmniej jedno przęsło więcej w stronę zachodnią. Obecnie przewiduje się, że Trakt Nadwiślański wpuszczony będzie w Myśliborską.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# o co chodzi?

30.06.2014 10:26

Wiecznie niezadowolony i wszędzie chce wykazać swoją "mądrość". Na Światowida za dużo pasów, tutaj za mało, a pas autobusowy nad kanałem żerańskim do dzisiaj zbędny, na swoim osiedlu też nie tak. Ale może tak się robi w karierę?

# z Dąbrówki

30.06.2014 12:06

Nie wiem do kogo pijesz, ale jeśli do radnego Tumasza, to w kwestiach komunikacyjnych naprawdę warto jego słuchać.

# tak

30.06.2014 12:49

faktycznie to pan Tumasz często miesza i się gubi, pełno jego wszędzie - błędy to każdy może wskazać po fakcie ale przewidzieć wcześniej - to nie każdy umysł.

# tak

30.06.2014 12:52

często nie znaczy zawsze

 tarantula01

30.06.2014 21:39

#tak napisał(a) 30.06.2014 12:49
faktycznie to pan Tumasz często miesza i się gubi, pełno jego wszędzie - błędy to każdy może wskazać po fakcie ale przewidzieć wcześniej - to nie każdy umysł.
Poproszę o wskazanie konkretnych przypadków tego mieszania oraz tego gdzie się gubię. Ale konkretnie, a nie hasło. Bo jeśli przez mieszanie należy rozumieć upierdliwość dla urzędników, to...
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

30.06.2014 21:39

#tak napisał(a) 30.06.2014 12:49
faktycznie to pan Tumasz często miesza i się gubi, pełno jego wszędzie - błędy to każdy może wskazać po fakcie ale przewidzieć wcześniej - to nie każdy umysł.
Poproszę o wskazanie konkretnych przypadków tego mieszania oraz tego gdzie się gubię. Ale konkretnie, a nie hasło. Bo jeśli przez mieszanie należy rozumieć upierdliwość dla urzędników, to...
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# Mirek M.

04.11.2014 09:40

Panie Wojtku,
A w okręgu nr 1 na kogo Pan poleca głosować? Na przystanku Płochocińska wywiesili właśnie listy kandydatów z okręgu 3. To chyba celowo, żeby nic nie było wiadomo.

# georg

04.11.2014 09:46

#z Dąbrówki napisał(a) 30.06.2014 12:06
Nie wiem do kogo pijesz, ale jeśli do radnego Tumasza, to w kwestiach komunikacyjnych naprawdę warto jego słuchać.
ponieważ ma on wielu znajomych "specjalistów" z ZTMu na wawkomie i w siskomie i opiera się o ich opinie.

# podróżnik

30.09.2015 11:28

Nie wierzyłem czytając ten artykuł, że tak może być, ale teraz z przykrością muszę stwierdzić, że Pan Tumasz trafnie przewidział korki na moście. Konieczne są 4 pasy między Wisłostradą, a Słowackiego na Trasie AK!

# rower

30.09.2015 12:24

Prawie codziennie przjezdzam sciezka rowerowa przez MGR ok godz 16 . Od czasu funkc. wszystkich pasow nie zauwazylem korkow- jest sprawnie, jest ogromna roznica sprzed remontu

# podróżnik

30.09.2015 18:30

Rano w stronę Broniewskiego są ogromne. Po południe zgadza się - jest świetnie.

# gpść

01.10.2015 08:53

tarantula01 napisał(a) 30.06.2014 21:39
Poproszę o wskazanie konkretnych przypadków tego mieszania oraz tego gdzie się gubię. Ale konkretnie, a nie hasło. Bo jeśli przez mieszanie należy rozumieć upierdliwość dla urzędników, to...
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
Nie upierdliwość tylko SPOLEGLIWOŚĆ

 tarantula01

01.10.2015 21:47

@gpść
"Nie upierdliwość tylko SPOLEGLIWOŚĆ" i znów puste słowa.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

01.10.2015 21:47

@gpść
"Nie upierdliwość tylko SPOLEGLIWOŚĆ" i znów puste słowa.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# gpść

02.10.2015 20:02

Panie "tarantula01", ileż Pan pustych słów wypowiada to nawet nie zdaje Pan sobie sprawy.

 tarantula01

03.10.2015 07:48

W tej dyskusji na pewno pobijesz mnie doświadczeniem.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

03.10.2015 07:48

W tej dyskusji na pewno pobijesz mnie doświadczeniem.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

03.10.2015 07:53

W każdym razie GDDKiA postawiła znaki ostrzegawcze o zatorach drogowych :). Nie można inaczej rozwiązać problemu, to pacnie się znak.

 tarantula01

03.10.2015 07:53

W każdym razie GDDKiA postawiła znaki ostrzegawcze o zatorach drogowych :). Nie można inaczej rozwiązać problemu, to pacnie się znak.

# mar

06.10.2015 17:02

I miał rację !

# podróżnik

09.10.2015 10:41

Panie Wojtku,
Czy da się jakoś przekonać drogowców, aby zrobili 4 pasy na Trasie AK, zamiast 3-ech? Korki są coraz większe, a miało ich nie być.

 tarantula01

13.11.2015 19:46

http://www.facebook.com/wojciech.tumasz/posts/939970566073814?pnref=story - nieco dłużej będą rozpatrywać ponowny wniosek o 4 pasy ruchu.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

13.11.2015 19:46

http://www.facebook.com/wojciech.tumasz/posts/939970566073814?pnref=story - nieco dłużej będą rozpatrywać ponowny wniosek o 4 pasy ruchu.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# wyborca

19.11.2015 10:25

Kurcze, niech szybciej myślą, bo to skandal, aby kwitnąć w korku na właśnie co przebudowanej trasie, na której korków miało nie być.

# ciekawa

19.11.2015 10:32

Jestem ciekawa czy byłyby korki w Warszawie gdyby benzyna była po 7 zł?

# wyborca

19.11.2015 10:44

Cicho, bo jeszcze jakiś mądry polityk stwierdzi, że zamiast rozbudowy dróg, trzeba walnąć akcyzę bis np. 2 zł/litr i problem korków się rozwiąże, czyli budowa dróg będzie zbędna.

# podroznik

19.11.2015 14:46

O to, to to

# wyborca

03.12.2015 11:05

Panie Wojtku, coś się dzieje w temacie?

 tarantula01

25.12.2015 10:50

Odpowiedzi jeszcze nie mam i przypomniałem się stosownie urzędnikom, że mieli odpowiedzieć.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

25.12.2015 10:50

Odpowiedzi jeszcze nie mam i przypomniałem się stosownie urzędnikom, że mieli odpowiedzieć.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# wyborca

15.02.2016 08:56

No i co jest odpowiedź?

 tarantula01

18.02.2016 22:30

http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/ i obecnie do ministra wysłałem http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/t-i-m_pasy_ruchu160214.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

18.02.2016 22:30

http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/ i obecnie do ministra wysłałem http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/t-i-m_pasy_ruchu160214.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

08.03.2017 23:46

http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/t-i-m_pasy_ruchu170217.pdf w temacie i czekamy na odpowiedź. A korki coraz większe.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

08.03.2017 23:46

http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/t-i-m_pasy_ruchu170217.pdf w temacie i czekamy na odpowiedź. A korki coraz większe.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 Rybcia

26.03.2017 17:59

tarantula01 napisał(a) 18.02.2016 22:30
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/ i obecnie do ministra wysłałem http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3-s8/t-i-m_pasy_ruchu160214.pdf.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
Szkoda, że sobie Pan nie napisał na Berdyczów. Tak się nie załatwia spraw i dobrze do Pan wiesz. Ale pewnie chodzi tylko o markowanie raboty, że niby się coś działa... Akurat minister przejmie się tym pisemkiem. No chociaż, gdyby Pan to zrobił z radnymi z PIS...
Trwa cisza wyborcza. Dodawanie nowych wpisów zostało wstrzymane.

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break