REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# gordon

14.05.2015 12:28

Kierowcy z Jelonek też powinni protestować przeciw wariantowi 1, ale pewnie nawet nie wiedzą o tych planach. Zresztą straciłyby też Odolany, część Włoch, Ożarowa itd.
Dla pasażerów z Jelonek nawet najszybszy wariant wiąże się z przesiadką do tramwaju, jeśli ktoś nie mieszka przy Powstańców Śląskich. W porównaniu z dawnym 506 to taki sobie zysk (szczególnie że torowisko na Prostej jest przygotowane pod trambuspas). I czy nie pilniejsza byłaby budowa tramwaju do Dworca Zachodniego?

# wawa

14.05.2015 17:10

Tramwaj do Dworca Zachodniego nie powstanie bez tej inwestycji, wszystkie warianty zakładają rozjazd na rondzie Tybetu w kierunku dworca.

# bemol

15.05.2015 11:40

Świetlane perspektywy przed 2020, Obozowa do remontu, Górczewska i fragment Kasprzaka zamknięte z powodu budowy metra, Kasprzaka/Wolska zablokowana przez budowę linii tramwajowej. Jedyny objazd trasą S8.

REKLAMA

# ze szwedzkich górek

15.05.2015 12:21

Dawniej tramwaje (linie 10 i 34) jeździły po torach na ulicy Kasprzaka i Nowo-Bema (obecnie Prymasa Tysiąclecia) i Wolską.
Jeszcze dawniej od Wolskiej była odnoga tramwajowa na ulicy Bema.
Ponieważ brak miejsca na Prymasa Tysiąclecia nie pozwala obecnie na torowisko tramwajowe można kompromisowo po odbudowaniu trakcji przeprowadzić tramwaje ulicami Kasprzaka i Bema do Wolskiej.

# do boju

16.05.2015 04:59

Obudźta się Ludu Pracującej Stolicy.

# darq

17.05.2015 23:53

A czy ZTM mógłby już teraz ujawnić, jak zamierza pociąć komunikację autobusową po uruchomieniu tramwaju na Kasprzaka? Czy raczej zastosuje metodę faktów dokonanych i zrobi się taka sama chryja, jak przy okazji tramwaju na Powstańców?

REKLAMA

# Wolazmian

18.05.2015 15:07

Niech się łaskawie szwedzkie górki pofatygują na ulicę Bema i zmierzą (na oko) ile ma metrów szerokości. A potem niech nas poinformują, gdzie ma się zmieścić ten tramwaj. Nie mogę się doczekać.

# Hough

20.05.2015 17:41

Najlepszy dla mnie wariant to ten najtańszy - tramwaje skręcają z Kasprzaka w Prymasa - jak dawniej. Dlaczego najlepszy? Ponieważ może być najszybciej zrealizowany, a przy tym można założyć, że zaoszczędzi sie pieniądze na najważniejszą inwestycję tramwajową - połączenie z Dworcem Zachodnim. Takie połączenie będzie przełomem w transporcie publicznym w tej części miasta. Najszybszy wariant Kasprzaka-Połczyńska to ten najdroższy: tramwaje w wykopie, samochody w stronę Bemowa w wykopie. Wariant z wprowadzeniem tramwajów do wykopu, a wyprowadzeniem z niego samochodów jest najgorszy. Kasprzaka będzie wpadać zakrętem w Wolską pomiędzy cerkwią a Redutową. Powstałyby tam światła i przez to Kasprzaka będzie korkować się już od Bema. Hough.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA