Forum › Bemowo
S7 przez Bemowo
# JAN 20.08.2014 13:02 |
|
Zachęcam do interesowania się przebiegiem S7 przez Bemowo. Trasa ta dodatkowo poszatkuje naszą dzielnicę, stanowi też zagrożenie dla zdrowia mieszkańców. jedyny plus to więcej kart osób uprzywilejowanych w kolejkach do lekarza - więcej kart osób chorych na nowotwór. Proszę jednoczmy się w sprzeciwie na przebieg S7.
J. |
# taka prawda jest 21.08.2014 08:24 |
|
Nic nie da rady zrobić. Trasa jest wytyczona i będzie realizowana w przyszłości.
|
# bemol 21.08.2014 10:48 |
|
Jan ma niestety rację. W mojej klatce schodowej / 12 mieszkań / w ciągu pół roku zmarły na raka oraz w skutek powikłań chorób układu oddechowego dwie osoby. Budynek jest oddalony od trasy S8 ok. 120 m. Dołożenie następnego truciciela w postaci trasy S7 wykończy nas skutecznie.
Lobby autostradowe nie odpuści. A można za ułamek kosztów trasy S7 poszerzyć i zmodernizować ul. Pułkową oraz przedłużyć ul. Maczka do ul. Woycickiego i ul. Trenów. Podobnie jak na cywilizowanym zachodzie Europy na terenie zabudowanym należy ograniczyć prędkość na S7 do 80 dla samochodów osobowych i 60 dla ciężarówek. No i przestrzegać zakazu tranzytu dla tzw. tirów. Teraz na Bemowie mamy paradę tirów na trasie Władywostok - Lizbona. |
# Taltos2 21.08.2014 11:56 |
|
Do bemol
Jak rozumiem, ludzie mieszkający wzdłuż Pułkowej - poszerzonej - na raka chorować nie będą? Plany S7 na Bemowie - podobnie jak każdej WAŻNEJ ulicy/trasy w tym mieście są znane od 30, 40 lat. I nie są tajne, dostępne w urzędach dzielnic, Urzędzie miasta i od kilkunastu lat w necie. Każda zmiana przebiegu trasy - w przypadku S7 praktycznie niemożliwa, z jednej Wisła, z drugiej Puszcza Kampinoska - wzbudzi protesty tych, którzy sprawdzili plany i kupili mieszkania tam, GDZIE W PLANACH NIE BYŁO ŻADNEJ trasy. NA marginesie, więcej spalin emitują samochody stojące w korku niż przemieszczające się ze stałą prędkością. Jeśli ktoś chce świeże powietrze, jelonki, las, ptaszki to trzeba się wyprowadzić pod Warszawę. TI dojeżdżać. Tylko, ups... jak dojedziesz do pracy/szkoły jeśli te wlotówki do miasta nie powstaną? |
# bemol 21.08.2014 13:44 |
|
Do Taltos2
Brednie. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Wyraźnie pisałem o budowie lokalnych dróg dojazdowych, a nie o podrzucaniu innym mega smrodu i hałasu z tranzytowych autostrad miejskich i hiper węzłów drogowych! Jestem w posiadaniu planów BPRW z połowy lat 70-tych, żadna trasa S7 i S8 nie była w planach. Trasy szybkiego ruchu/autostradę zaczęto planować na Bemowie w połowie lat 90-tych. Plany te skutecznie blokowała gmina Bemowo / kolejni burmistrzowie i radni /. Niestety zmiana w ustroju m.st. Warszawy w 2004 r. ubezwłasnowolniła lokalną społeczność, kadłubowa dzielnica nie miała nic do gadania w sprawie przebiegu autostrady / ówczesny prezydent W-wy L.Kaczyński dla poprawienia sobie PR zamienił autostradę na trasę szybkiego ruchu /. Smród po imprezie pt. budowa trasy S8 ma finał w sądzie. Główny pryncypał z ramienia GDDKiA p. D. i jego podopieczni z firm wykonawczych mają niepodważalne zarzuty prokuratorskie. Wystarczy czytać prasę. |
# Taltos2 22.08.2014 09:57 |
|
Do Bemol:
Tobie S7 zaszkodzi (rak, choroby płuc), tym wzdłuż Pułkowej już nie? Czyli trasa ekspresowa tak, sam chętnie bez korków wyskoczę na Mazury / morze, byleby u innych pod oknem była. Dwa. S7 to wjazd do / wyjazd z Warszawy, a tranzyt to znikomy procent ruchu, to Warszawa jest magnesem. Miejsca na inną wylotówkę na północ NIE MA. To stara trasa 7 (czyli Twoje poszerzenie Pułkowej) wtłacza cały ruch Wisłostradą BEZPOŚREDNIO do centrum miasta. Bez sensu. A Bemowo to centrum miasta nie jest, więc logiczne, że trasa klasy S biegnie przez tę, brzegową - dzielnicę. Tak samo jak inne S zasuwają przez Ursus, Ursynów, Targówek, Białołękę, będą przez Wilanów, Wawer, Wesołą. Taki urok życia w wielkim mieście. Nie podoba się, wyprowadź się na wieś. Trzy. Bemowski fragment S7 to część planowanej Warszawskiej Obwodnicy Miejskiej. Skoro Bemowo jest dzielnicą Warszawy, to musi uwzględniać interes całego miasta, a nie tylko grupki mieszkańców. PS. I co ma S8 do S7? rezerwa pod tę trasę jest planowana od lat. A że od kilku lat trwa intensywna zabudowa w rejonie trasy. Cóż, ziemia tańsza, a że kupujący nie oglądają planów zagospodarowania.... |
# bemol 22.08.2014 11:41 |
|
Taltos2 piszesz dyrdymałki w stylu nawiedzonych młodych miłośników betonu i asfaltu z forum skyscrapercity lub siskomu. Uparłeś się z tą Pułkową jak partyjny dogmatyk. Przebudowa Pułkowej to chyba głównie zaszkodzi ptaszkom w lesie młocińskim, jeśli jeszcze tam jakiś się uchował. Jeszcze raz proszę - czytaj ze zrozumieniem. Północna i zachodnia część Warszawy jest przeinwestowana jeśli chodzi o inwestycje drogowe. Teraz należy dokończyć obwodnicę południową i wreszcie zacząć inwestować w drogi i trasy szybkiego ruchu po stronie praskiej.
Historycznie zaprzepaszczono doskonały projekt jaki forsowały władze gminy Bemowo w 2 połowie lat 90-tych tj. polegał on na przebiegu " trasy mostu północnego " od Konotopy przez pola gminy Stare Babice wzdłuż przebiegu linii wysokiego napięcia do południowej granicy Cmentarza Północnego a dalej do ul. Nocznickiego. Tanio i z minimalnymi uciążliwościami / rok 1995 /. |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBemowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.