Forum › Wola
# Asa 21.06.2022 21:02 |
|
Przynajmniej jest jakaś perspektywa. Na Białołęce to nawet nie ma perspektyw na chodniki..
|
# Madbutcher 22.06.2022 08:54 |
|
- Mamusiu, ja chcę mieć po dwa pasy w każdą stronę...
- Ale kochanie, nie da rady, jezdnia jest jest za wąska. - ALE JA CHCĘ!!! |
# Panjan 23.06.2022 16:27 |
|
Czy ktoś wie dlaczego nie wyznaczają ścieżki rowerowej na ulicy Obozowej? To by rozwiązało problem. Jeden pas dla samochodów (normalnej szerokości) i ścieżki dla rowerów na pozostałej części pasa drogowego.
|
# Gagatek Szmatek 23.06.2022 17:40 |
|
Piniendzy nie było, nie ma i nie bendzie. Poza tym podobne ulice są w Berlinie i to wystarczy.
|
# Andy 23.06.2022 20:45 |
|
Problem w tym, że gdyby zlikwidować parkowanie na chodniku przy jezdni i zwezic trochę chodnik o 1,5metra i poszerzyć jezdnie to by się 2 pasy zmiescily, ale o tym w ratuszu nikt nie pomyśli.
|
# K. Piarz 24.06.2022 00:34 |
|
#Andy napisał(a) 23.06.2022 20:45 Zmieściłyby się nawet po trzy pasy. Po co chodniki, skoro można jeździć samochodami? No i nie powinno się rezygnować z wiaduktów pozwlającyh bezkolizyjnie przejechać Obozową nad Księcia Janusza, Ciołka i Deotymy.Problem w tym, że gdyby zlikwidować parkowanie na chodniku przy jezdni i zwezic trochę chodnik o 1,5metra i poszerzyć jezdnie to by się 2 pasy zmiescily, ale o tym w ratuszu nikt nie pomyśli. |
# Kocur 24.06.2022 11:21 |
|
Ja tu nie widzę problemu - wystarczy zlikwidować tramwaj i chodniki i będzie nawet i autostrada - idąc tokiem rozumowania niektórych komentujących.
|
# Kolo 26.06.2022 12:21 |
|
Muszę się zgodzić z Panem Kocurem w tej kwestii. Powiem więcej, jakby się wyburzylo okoliczne kamienice to by się dało nawet po 4 pasy w każdym kierunku zrobić.
Ale poważnie, Obozowa to ulica lokalna z założenia a nie przelotówka. Z założenia (choćby z uwagi na wiadukt kolejowy) jest ulica jednojezdniowa, podobnie jak charakter tej ulicy wyznacza przekrój Mlynarskiej. Zastanawiam się tylko co za duren zrobił dwa pasy na krótkim odcinku od wiaduktu do Płockiej (jakieś 700 m) podczas gdy wcześniej i później mamy po jednym pasie. Czy nie warto w ramach przebudowy dostosować także na tym odcinku przekrój Obozowej do przekroju całej ulicy oraz Mlynarskiej. Na tym krótkim odcinku niektórzy debile jeżdżą ponad 100 km/h w sytuacji w której za chwilę jest po jednym pasie i wiadukt. Te dwa skrajne pasy można wykorzystać albo do parkowania równoległego (jak zrobiono na Kasprowicza czy Marymonckiej w niektórych miejscach) albo trochę ten obszar zazielenic (tylko jakimiś nasadzeniami których nie trzeba pielęgnować bo z tą pielęgnacja zieleni miejskiej jest jak że sznurkiem do snopowiazalek w czasach PRL). Generalnie Obozowa powinna być (i taka w założeniach byla) ulica ruchu lokalnego a nie przelotowka przez centrum. Poza tym już czas pomyśleć o ograniczaniu administracyjnym wjazdu do centrum prywatnych samochodów. To już jest ten czas i ta epoka. Będzie oddane metro na Bemowo to nie będzie już argumentów że nie na sprawnego dojazdu z zachodnich dzielnic. Parkingi przy ostatniej stacji metra a potem komunikacja. Obiektywnie nie ma przesłanej żeby wpuszczać tak duży ruch do miasta. |
# wiedzacy 29.06.2022 12:16 |
|
#Kolo: święte słowa. Obozowa powinna zachować swój charakter tramwajowego ciągu komunikacyjnego plus ruch lokalny plus Zieleń np. na torowisku trawa i odbudowanie drzewostanu na poszerzonym poboczu. W okolicy już jest Górczewska przerobiona na prawie autostradę.
|
# hans 25.08.2022 08:36 |
|
Nieprawda, powód zablokowania remontu był zupełnie inny i myślę że bez problemu można dotrzeć do dokumentów które to potwierdzają. Chodziło przede wszystkim o protesty mieszkańców Bemowa (zasadniczo słuszne) którzy nie chcieli zostać odcięci od świata przez jednoczesne zamknięcie Górczewskiej na czas budowy metra i Obozowej.
@Koło, dosłownie parę dni temu został zwężony odcinek między wiaduktem i przejściem dla pieszych na wys. przystanku Wawrzyszewska, na razie dobre i to. |
# Kolo 18.09.2022 16:13 |
|
Zgadza się, dobre i to. Zauważalnie zrobiło się bezpieczniej ba przejściu i jakby wolniejszy ruch. To element pozytywny. Mam nadzieję że nie jest to tylko rozwiązanie tymczasowe w związku z tymczasowym przeniesieniem przystanku autobusowego. Docelo tam w ogóle powinien być jeden pas w jazda stronę a resztę można punktowo przeznaczyć pod parkowanie równoległe lub zagospodarować na ścieżkę rowerową i pas zieleni. To byłoby nawet chyba lepsze. I byłaby ładna ulica a nie ściek
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuWola
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.