Forum › Białołęka
# WaBia 06.10.2021 12:56 |
|
Kolejny temat do mydlenia ludziom oczu na wybory samorządowe 2023, czyli patrzcie jaki fajny projekt mamy, ale tramwaju to się nie doczekacie nigdy. Tak samo było z Trasą Olszynki Grochowskiej, co finalnie spadła z planów Warszawy na "nigdy nie wybudujemy". Podobnie Marywilska - miała być szersza po przeniesieniu kupców ze stadionu 10-cio lecia i co obiecywała HGW a finalnie pozostała wąską drogą przy której powstają kolejne osiedla i tak samo z trasą Mostu Północnego do Płochocińskiej, co miała być na Euro 2012 a teraz została przesunięna na "do 2030". Naprawdę szkoda słów na tempo tych inwestycji.
|
# bajanie 06.10.2021 17:21 |
|
ha ha nie wierzcie w te bajki, póki co dziś biłem głową w telefon kontaktowy centrali WTP (Warszawski Transport Publiczny)
w akcie desperacji zadzwoniłem do rzecznika instytucji, tylko on odebrał, ale i tak później nie mogłem się dodzwonić, nawet próbowałem 4 razy wysłać ze strony WTP formularz ze zgłoszeniem i później jako skargę i błąd zatem bardzo ostrożnie i z uprzedzeniem podchodzę do tego rodzaju zapowiedzi co ma się zdarzyć i jak ma być dobrze w niedalekiej przyszłości, tylko zawsze na samym finale jakieś ale i cos przeszkodziły, okoliczności "obiektywne" |
# xXx 06.10.2021 22:07 |
|
"Samo studium będzie powstawać 300 dni, więc przy pomyślnym rozwoju wydarzeń może być gotowe na początku 2023 roku."
Przedziwny zbieg okoliczności.. a w tymże samym roku będą wybory na prezydenta Warszawy |
# Macek 07.10.2021 08:07 |
|
Wszystko przez smiecia o nicku drugastrona, który tu komentuje. Budowę drugiej jezdni Światowida też blokuje.
|
# f3f4 07.10.2021 09:54 |
|
Nie sądzę - główną przyczyną jest opieszałość urządu Białołęki, moim zdaniem jednego z najgorszych w Warszawie. W sprawie jednej z lokalnych ulic dzwoniłem raz na miesiąc, zero postępu przez 2 lata!!! Teraz urzędnicy nie odbierają ode mnie telefonów. Naprawdę to porażka a nie urząd. Całe życie czekasz na parę ulic, obiecywanych przez kolejne władze a w rzeczywistości mają cię w zadzie. Jedyne co sprawnie idzie, to wydawanie pozwoleń na kolejne osiedla, do których już nie ma jak dojechać.
|
drugastrona 07.10.2021 10:35 |
|
O, jednak coś się dzieje w temacie tramwaju na Modlińskiej :D Urzędnikom udało się po wielu miesiącach przygotować dokumentację przetargową na studium techniczno-ekonomiczne. Czyli po ludzku: teraz zewnętrzni "eksperci" przygotują parę wariantów, policzą który z nich jest najbardziej opłacalny finansowo i który jest najbardziej wykonalny technicznie i na tej podstawie dopiero wtedy będzie znana lokalizacja. Wtedy będzie trzeba rozpisać przetarg na projekt albo łączony przetarg na projekt i budowę nowej trasy (co też potrwa wiele miesięcy) i mniej więcej wtedy miasto będzie mogło przyznać pieniądze. Może wreszcie skończy się szczucie dg "łolaboga budujom muzeum i kłatke zamiast tramwajuw".
|
drugastrona 07.10.2021 10:38 |
|
#f3f4 napisał(a) 07.10.2021 09:54 Nie sądzę - główną przyczyną jest opieszałość urządu Białołęki, moim zdaniem jednego z najgorszych w Warszawie. W sprawie jednej z lokalnych ulic dzwoniłem raz na miesiąc, zero postępu przez 2 lata!!! Teraz urzędnicy nie odbierają ode mnie telefonów. Naprawdę to porażka a nie urząd. Całe życie czekasz na parę ulic, obiecywanych przez kolejne władze a w rzeczywistości mają cię w zadzie. Jedyne co sprawnie idzie, to wydawanie pozwoleń na kolejne osiedla, do których już nie ma jak dojechać. Urząd dzielnicy Białołęka nie ma nic wspólnego z budową linii tramwajowych, bo jest to zadanie miasta. Jeżeli chodzi zaś o pozwolenia na budowę, to zgodnie z przepisami prawa jeżeli wniosek o pozwolenie na budowę jest zgodny z przepisami prawa, w tym z przepisami planu zagospodarowania a w przypadku braku tego planu - z przepisami studium kierunków zagospodarowania, to urząd nie ma innej możliwości niż wydanie pozwolenia na budowę. Innymi słowy, urzędnicy lokalni mają ręce związane przepisami prawa i tyle. Pretensje należy kierować do posłów, którzy uchwalili Prawo Budowlane i inne ustawy. |
# podatNIKT 07.10.2021 10:39 |
|
drugastrona napisał 07.10.2021 10:35 Może wreszcie skończy się szczucie dg "łolaboga budujom muzeum i kłatke zamiast tramwajuw". Nie skończy się, bo miasto nie ma pieniędzy na ten tramwaj. O dotacjach z zadłużonej po uszy Unii można zapomnieć i warto przestać ludziom wmawiać, że Unia nam w najbliższych latach coś da. Nie da. Czas nauczyć się żyć za własne pieniądze. |
# lokals 07.10.2021 10:42 |
|
Ten tramwaj i tak nic nie zmieni poza skutecznym odłożeniem metra na nigdy - no bo są dwie trasy tramwajowe.
Na Tarchomin się jedzie i do końca naszego życia będzie się jechało po 40-50 minut. Bez szans na zmianę. |
# f3f4 07.10.2021 14:52 |
|
drugastrona napisał 07.10.2021 10:38 Urząd dzielnicy Białołęka nie ma nic wspólnego z budową linii tramwajowych, bo jest to zadanie miasta. Jeżeli chodzi zaś o pozwolenia na budowę, to zgodnie z przepisami prawa jeżeli wniosek o pozwolenie na budowę jest zgodny z przepisami prawa, w tym z przepisami planu zagospodarowania a w przypadku braku tego planu - z przepisami studium kierunków zagospodarowania, to urząd nie ma innej możliwości niż wydanie pozwolenia na budowę. Innymi słowy, urzędnicy lokalni mają ręce związane przepisami prawa i tyle. Pretensje należy kierować do posłów, którzy uchwalili Prawo Budowlane i inne ustawy. Dziękuję za merytoryczną wypowiedź. Oczywiście miasto to nie tramwaje i wiem, że jedno z drugim się nie łączy, jednak jak się obserwuje z jaką werwą sieć tramwajowa się. rozbudowuje, to mam wrażenie, że nieco większa współpraca między podmiotami mogłaby sporo zmienić. Druga kwestia, to chciałbym zwrócić uwagę, że jak piszę urząd to w większości przypadków nie mam na myśli urzędników. Owszem, trafiają się ślepi i głusi, ale wiem że znakomita większość z nich stara się porządnie wykonywać swoje obowiązki. Jednak.... gdzieś ten system zawodzi i z całym szacunkiem ale spychologia, że to do sejmu powinienem mieć pretensje mnie nie urządza. Problem jak był tak jest a inwestycji jak nie było, tak nie ma. A winnych.... brak, bo się wszystko rozmywa :( |
drugastrona 07.10.2021 15:03 |
|
#podatNIKT napisał(a) 07.10.2021 10:39 Nie skończy się, bo miasto nie ma pieniędzy na ten tramwaj. O dotacjach z zadłużonej po uszy Unii można zapomnieć i warto przestać ludziom wmawiać, że Unia nam w najbliższych latach coś da. Nie da. Czas nauczyć się żyć za własne pieniądze. Oczywiście masz rację. Dziś już miłościwie nam panujący rząd PiSu stwierdza, że pieniądze z UE nie są nam do niczego potrzebne i poradzimy sobie sami. Czekam niecierpliwie na CPK i inwestycje powiązane z pieniędzy krajowych. |
drugastrona 07.10.2021 15:13 |
|
#f3f4 napisał(a) 07.10.2021 14:52 Dziękuję za merytoryczną wypowiedź. Oczywiście miasto to nie tramwaje i wiem, że jedno z drugim się nie łączy, jednak jak się obserwuje z jaką werwą sieć tramwajowa się. rozbudowuje, to mam wrażenie, że nieco większa współpraca między podmiotami mogłaby sporo zmienić. Druga kwestia, to chciałbym zwrócić uwagę, że jak piszę urząd to w większości przypadków nie mam na myśli urzędników. Owszem, trafiają się ślepi i głusi, ale wiem że znakomita większość z nich stara się porządnie wykonywać swoje obowiązki. Jednak.... gdzieś ten system zawodzi i z całym szacunkiem ale spychologia, że to do sejmu powinienem mieć pretensje mnie nie urządza. Problem jak był tak jest a inwestycji jak nie było, tak nie ma. A winnych.... brak, bo się wszystko rozmywa :( Winni są - posłowie, którzy uchwalili Prawo Budowlane i inne ustawy. M.in. to przez nich czytamy mrożące krew w żyłach artykuły o planowanych blokach 4 metry od już istniejących. Bo jest to zgodne z prawem, które uchwalili konkretni posłowie! Kiedyś ktoś "mądry" wymyślił, że okna mogą znajdować się najbliżej 2 m od granicy działki oraz że okna są zabronione w ostrej granicy działki. Pewnie w ten sposób chciano zachęcić deweloperów do budowania budynków ściana w ścianę (czyli "kamienic"). Ale jak wiemy z doświadczenia, wielu deweloperów jednak buduje te okna 2 m od granicy działki, przez co sąsiad też może zrobić dokładnie to samo i mamy okna 4 m od siebie. Albo okna 2 m od ślepej ściany. I dostaje na to pozwolenie, bo urzędnik nie może odmówić wydania pozwolenia na inwestycję zgodną z przepisami... Przy każdej takiej okazji staram się uświadamiać, że obecni urzędnicy wydający pozwolenie na budowę nie są winni tej sytuacji - muszą postępować zgodnie z przepisami, które uchwaliły lata temu zupełnie inne osoby... Tak, zawodzi system, uchwalane ustawy. Lokalni urzędnicy z Białołęki akurat w tej kwestii są niewinni. Tramwaj na Modlińskiej to również sprawa miejska - nie dzielnicowa. Są różne szczeble administracji. Dzielnica, miasto, województwo, kraj. |
# f3f4 07.10.2021 16:08 |
|
drugastrona napisał 07.10.2021 15:13 .... I dostaje na to pozwolenie, bo urzędnik nie może odmówić wydania pozwolenia na inwestycję zgodną z przepisami... Przy każdej takiej okazji staram się uświadamiać, że obecni urzędnicy wydający pozwolenie na budowę nie są winni tej sytuacji - muszą postępować zgodnie z przepisami, które uchwaliły lata temu zupełnie inne osoby... Tak, zawodzi system, uchwalane ustawy. Lokalni urzędnicy z Białołęki akurat w tej kwestii są niewinni. I tu jest uchwycone sedno. Niestety czasem urzędnicy nie wydają decyzji przez 2 lata, przenosząc tylko umowę między pokojami. I nic. Druga sprawa, to pewna sztampa - tzn. działanie z założeniem, żeby nikt się nie przywalił a nie, żeby coś naprawdę było spoko zrobione. Przecież Ci ludzie, którzy np: zatwierdzają te osiedla-potworki na Białołęce wiedzą, że tam nie będzie jak dojechać, bo nie ma żadnych arterii komunikacyjnych. A mimo wszystko cyk i projekt powstaje. Czy któryś z tych urzędników wnioskował o potrzebne inwestycje towarzyszące? O informacje odnośnie potrzebnej komunikacji?? No nie, ważne żeby się kwit zgadzał. |
# Soove Sevizs 10.10.2021 19:13 |
|
https://sites.google.com/4kmovies.ltd/download-watch-the-many-2021on/
https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-free-online-the-many-sai/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-watch-here-the-many-/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-free-watch-the-many-/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviesthemanysaintsofnewark/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watchthemanysaintsofnewark2021/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-my-little-pony-a-new/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviesmylittleponyanewgener/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watchmylittleponyanewgeneratio/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/download-my-little-pony-2021-1/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/free-download-my-little-pony-/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviesfreewatchmylittlepony/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/my-little-pony-2021-123-movies/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-my-little-pony-a-new-gen/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviestitane2021hdonlinemov/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviestitane2021movieonline/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-titane-2021-online-movie/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-free-online-titane-2021-/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-watch-here-titane-20/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-free-watch-titane-21/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviestitane2021onlinemovie/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-titane-2021-123movies-on/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-the-french-dispatch-2021/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watchthefrenchdispatch2021onli/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-the-french-dispatch-/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123movies-watch-here-the-frenc/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviesthefrenchdispatch2021/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/click-watch-now--the-french/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/123moviesfreewatchthefrenchdis/ https://sites.google.com/4kmovies.ltd/watch-free-online-the-french-d/ |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.