# uhhaaa 14.03.2016 13:20 |
|
Wygodnie ma być urzędnikom ratusza.
|
# zjelonek 14.03.2016 14:38 |
|
Czyli jak zwykle NIEDASIE jak mówi Bartosz Milczarczyk.
Korytarz Górczewskiej jest dostatecznie szeroki abu peron był prosty , tylko ze musiałby być lekko skośnie do osi jezdni - zadanie wykraczając ponad urzędniczą wyobraźnie i możliwości firmy projektowej Przecież merto w odróznieniu od tramwaju nie musi jeździć dokładnie wzdłóż ulicy - wogóle budowa tuneli pod szerokimi ulicami jak Górczewska gdzie spokojnie zmieściłby sie szybki tramwaj jest głupotą , tunele poiwnny byc skośnie do istniejącej siatki ulic. |
# Piotr134 14.03.2016 15:35 |
|
Jak komuś nie pasuje to proponuje pozostać przy korzystaniu z komunikacji naziemnej :)
|
# darq 14.03.2016 15:58 |
|
Przecież to ściema. Na stronie bemowiacy.waw.pl można obejrzeć lokalizację stacji z projektu planu miejscowego dla Jelonek - umieszczona centralnie pod skrzyżowaniem, tunele bez problemu zmieściłyby się w pasie Górczewskiej. Nawet przy odsuniętej stacji można zrobić przejścia podziemne. Przy takiej kumulacji ruchu kołowego i pieszego to oczywiste, skoro duża część pieszych i tak będzie szła do/z metra. Inaczej niż w większości dzielnic, metro przetnie Bemowo w poprzek i na tej jednej stacji skupi się duży ruch. Zamiast myśleć o ergonomii, miasto woli pakować kasę w pasaże handlowe, które potem stoją puste.
Niech może pan Milczarczyk powie szczerze, czy przy niedawnej przebudowie sieci tramwajowej i przenoszeniu przystanków zostawiono rezerwę na zejścia z tych przystanków do metra. @Piotr134 Tyle że ZTM komunikację naziemną likwiduje tam, gdzie jest metro, a nawet gdzie go nie ma. Gdyby wróciły popularne linie 506 i 507, to wielu pasażerów wolałoby je zamiast "wygodnej" przesiadki do metra przy ratuszu. Niestety, zamiast tego zostaną wycięte 109, E-2 i pewnie kilka innych linii. Z komunikacji naziemnej zostanie własne auto... |
# ander 14.03.2016 16:54 |
|
Nawet jeśli preon ma być na prostej, to co to ma do wejść do metra?
|
# Orto Graf 14.03.2016 19:40 |
|
#zjelonek - wyraz "wzdłuż" piszemy przez "u" otwarte.
|
# zjelonek 15.03.2016 16:50 |
|
#Orto Graf napisał(a) 14.03.2016 19:40 Dzięki , obiecuję poprawę#zjelonek - wyraz "wzdłuż" piszemy przez "u" otwarte. |
# warto nie warto ? 16.03.2016 16:53 |
|
to przecież świetne rozwiązania z "centrum"-chcąc dostać się ze stacji "Centrum"na Dworzec Centralny trzeba gonić kilometr aż z "pupy" nogi wypadają.najważniejsza jest funkcjonalność i wygoda i to się "powiela"
|
# Pezet 16.03.2016 17:22 |
|
#ander napisał(a) 14.03.2016 16:54 Dokładnie tak - przecież można zrobić dłuższe łączniki.Nawet jeśli preon ma być na prostej, to co to ma do wejść do metra? A może, korzystając z okazji, jedną z ulic: Górczewską albo Powstańców wrzucić w tunel na poziomie na -1? Wtedy lokalizację przystanków tak na poziomie -1 jak i na poziomie 0 można by pewnie łatwiej przesunąć i dostosować. |
# bemow 17.03.2016 22:36 |
|
"Przeszkodą w budowie prostego peronu dokładnie pod skrzyżowaniem jest łagodny łuk Górczewskiej".
A, to przepraszam, to ma być jednak metro naziemne ??? |
# Mil 18.03.2016 21:11 |
|
powinno wrócić 507 i 506!!!!!!!! Bemowo jest odcięte od centrum, linia 109 to masakra!!!!!!!
|
# prawdawoczykole 21.03.2016 13:06 |
|
A co te nieudaczniki Kuca i Lipiński na to? Jakaś reakcja była?
|
# Emerytka 23.03.2016 15:11 |
|
Widzę że metro rzeczywiście pogorszy komunikację na Bemowie. Może pora zawiązać komitet przeciw budowie metra i na rzecz powrotu autobusów 105, 506 i 507 na dawne trasy?
|
# inżynier 24.03.2016 12:10 |
|
Ale bzdurny artykuł
|
# inżynier 24.03.2016 12:11 |
|
Stacja metra C4 została zaprojektowana ze względu na aktualnie obowiązujący MPZP
|
# Obiektywny 26.03.2016 03:42 |
|
Czyli jedni idioci uchwalili, inni przypierdzieli a jeszcze inni bezrefleksyjnie popełnią kolejnego knota skazującego na uciążliwe przesiadki przez najbliższe 100 lat. Super... Boże chroń nas od takich radnych, urzędasów i inżynierów.
|
# darq 26.03.2016 09:46 |
|
Akurat MPZP jest w trakcie sporządzania - nietrudno sprawdzić, panie inżynierze (uchwała nr XXI/521/2015). Nawet gdyby był już uchwalony, to czasu na zmiany jeszcze sporo. Prawdziwe przyczyny są chyba trzy:
* lokalizacja przyszłej stacji Lazurowa z dala od Lazurowej * koszty * bezmyślność podczas budowy torów tramwajowych, gdy rozgrzebano na długi czas skrzyżowanie i nie uporządkowano instalacji podziemnych. Co ciekawe, to uczestnicy konkursu na koncepcje stacji postulowali racjonalizację założeń, miasto się nie zgodziło. Wiadomość z czerwca 2015: [i]Uczestnik konkursu postulował rozszerzenie etapu zachodniego rozbudowy o stację Lazurowa, za którą miałyby zostać przeniesione komora do zawracania i tory odstawcze. Pozwoliłoby to też na możliwość lepszego zorganizowania przesiadek |
# darq 26.03.2016 09:48 |
|
jeszcze raz cytat
Uczestnik konkursu postulował rozszerzenie etapu zachodniego rozbudowy o stację Lazurowa, za którą miałyby zostać przeniesione komora do zawracania i tory odstawcze. Pozwoliłoby to też na możliwość lepszego zorganizowania przesiadek - w pobliżu przebiega droga ekspresowa S8, która krzyżuje się z drogą wojewódzką 580, mógłby powstać parking przesiadkowy P&R. Pozwoliłoby to na lepsze skomunikowanie układu drogowego i komunikacji miejskiej. Zakończenie etapu budowy na Powstańców Śląskich może - zdaniem uczestnika postępowania - spowodować jeszcze większe obciążenie ruchem drogowym skrzyżowania Górczewskiej i Powstańców Śląskich. Ponadto, jak podkreślano, zmiana nie spowodowałaby zmiany technologii pracy odcinka, ani nie pociągałaby ze sobą wyższych kosztów opracowań projektowych wobec rezygnacji z możliwości wydłużenia II linii metra na Zieloną Białołękę na odcinku wschodnio-północnym. Metro Warszawskie w imieniu zamawiającego odpowiedziało, że po rozważeniu okoliczności podnoszonych przez uczestnika konkursu warunki postępowania pozostają bez zmian, co oznacza, że jego zakres nie zostanie rozszerzony. Chęć ograniczenia utrudnień w czasie budowy może jednak skłaniać do przesunięcia stacji poza obręb skrzyżowania, co z kolei wiąże się z pogorszeniem przesiadek i wydłużeniem dróg dojścia do przystanków komunikacji naziemnej - takie przykłady nie są niestety obce w historii budowy warszawskiego metra. |
# embe 27.03.2016 20:00 |
|
Przypuszczam, że uczestnik został posłany na Berdyczów, bo nie nie był z układu rodzinno-partyjno-wódczanego. Odnoszę wrażenie, że interes społeczny się nie liczy. Osobiście widzę to tak, że pieniądze muszą trafić do fumfla, choćby był regularnym idiotą i proponował jeszcze bardziej idiotyczne rozwiązanie.
|
# Realista 07.04.2016 18:24 |
|
Niestety.
|
# perd 13.04.2016 12:21 |
|
A może chodzi o to, że Pan Wiceprezydent Wojciechowicz się założył z dziennikarzem, i byłoby nietaktem gdyby Pan Prezydent przegrał zakład przez ludzi którym nie chce się przejść 2 razy przez skrzyżowanie, i wejść wspólnie jednym wejściem.
|
# Wagner Clerk 05.05.2022 15:08 |
|
Jak dostałem pożyczkę od Christy Walton Finance, wpadłem w ręce oszustów, dopóki nie spotkałem tego wiernego pożyczkodawcy, który udzielił mi pożyczki w wysokości 50 000 zł, teraz wierzę, że nadal istnieją prawdziwi pożyczkodawcy online, oto e-mail (christywalton355@ gmail.com) pożyczkodawcy, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy finansowej, możesz skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy: christywalton355@gmail.com
|
LINKI SPONSOROWANE