REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Forum Bemowo

REKLAMA

# uhhaaa

14.03.2016 13:20

Wygodnie ma być urzędnikom ratusza.

# zjelonek

14.03.2016 14:38

Czyli jak zwykle NIEDASIE jak mówi Bartosz Milczarczyk.
Korytarz Górczewskiej jest dostatecznie szeroki abu peron był prosty , tylko ze musiałby być lekko skośnie do osi jezdni - zadanie wykraczając ponad urzędniczą wyobraźnie i możliwości firmy projektowej
Przecież merto w odróznieniu od tramwaju nie musi jeździć dokładnie wzdłóż ulicy - wogóle budowa tuneli pod szerokimi ulicami jak Górczewska gdzie spokojnie zmieściłby sie szybki tramwaj jest głupotą , tunele poiwnny byc skośnie do istniejącej siatki ulic.

# Piotr134

14.03.2016 15:35

Jak komuś nie pasuje to proponuje pozostać przy korzystaniu z komunikacji naziemnej :)

# darq

14.03.2016 15:58

Przecież to ściema. Na stronie bemowiacy.waw.pl można obejrzeć lokalizację stacji z projektu planu miejscowego dla Jelonek - umieszczona centralnie pod skrzyżowaniem, tunele bez problemu zmieściłyby się w pasie Górczewskiej. Nawet przy odsuniętej stacji można zrobić przejścia podziemne. Przy takiej kumulacji ruchu kołowego i pieszego to oczywiste, skoro duża część pieszych i tak będzie szła do/z metra. Inaczej niż w większości dzielnic, metro przetnie Bemowo w poprzek i na tej jednej stacji skupi się duży ruch. Zamiast myśleć o ergonomii, miasto woli pakować kasę w pasaże handlowe, które potem stoją puste.
Niech może pan Milczarczyk powie szczerze, czy przy niedawnej przebudowie sieci tramwajowej i przenoszeniu przystanków zostawiono rezerwę na zejścia z tych przystanków do metra.
@Piotr134
Tyle że ZTM komunikację naziemną likwiduje tam, gdzie jest metro, a nawet gdzie go nie ma. Gdyby wróciły popularne linie 506 i 507, to wielu pasażerów wolałoby je zamiast "wygodnej" przesiadki do metra przy ratuszu. Niestety, zamiast tego zostaną wycięte 109, E-2 i pewnie kilka innych linii. Z komunikacji naziemnej zostanie własne auto...

# ander

14.03.2016 16:54

Nawet jeśli preon ma być na prostej, to co to ma do wejść do metra?

REKLAMA

# Orto Graf

14.03.2016 19:40

#zjelonek - wyraz "wzdłuż" piszemy przez "u" otwarte.

# zjelonek

15.03.2016 16:50

#Orto Graf napisał(a) 14.03.2016 19:40
#zjelonek - wyraz "wzdłuż" piszemy przez "u" otwarte.
Dzięki , obiecuję poprawę

# warto nie warto ?

16.03.2016 16:53

to przecież świetne rozwiązania z "centrum"-chcąc dostać się ze stacji "Centrum"na Dworzec Centralny trzeba gonić kilometr aż z "pupy" nogi wypadają.najważniejsza jest funkcjonalność i wygoda i to się "powiela"

# Pezet

16.03.2016 17:22

#ander napisał(a) 14.03.2016 16:54
Nawet jeśli preon ma być na prostej, to co to ma do wejść do metra?
Dokładnie tak - przecież można zrobić dłuższe łączniki.
A może, korzystając z okazji, jedną z ulic: Górczewską albo Powstańców wrzucić w tunel na poziomie na -1? Wtedy lokalizację przystanków tak na poziomie -1 jak i na poziomie 0 można by pewnie łatwiej przesunąć i dostosować.

# bemow

17.03.2016 22:36

"Przeszkodą w budowie prostego peronu dokładnie pod skrzyżowaniem jest łagodny łuk Górczewskiej".
A, to przepraszam, to ma być jednak metro naziemne ???

REKLAMA

# Mil

18.03.2016 21:11

powinno wrócić 507 i 506!!!!!!!! Bemowo jest odcięte od centrum, linia 109 to masakra!!!!!!!

# prawdawoczykole

21.03.2016 13:06

A co te nieudaczniki Kuca i Lipiński na to? Jakaś reakcja była?

# Emerytka

23.03.2016 15:11

Widzę że metro rzeczywiście pogorszy komunikację na Bemowie. Może pora zawiązać komitet przeciw budowie metra i na rzecz powrotu autobusów 105, 506 i 507 na dawne trasy?

# inżynier

24.03.2016 12:10

Ale bzdurny artykuł

# inżynier

24.03.2016 12:11

Stacja metra C4 została zaprojektowana ze względu na aktualnie obowiązujący MPZP

REKLAMA

# Obiektywny

26.03.2016 03:42

Czyli jedni idioci uchwalili, inni przypierdzieli a jeszcze inni bezrefleksyjnie popełnią kolejnego knota skazującego na uciążliwe przesiadki przez najbliższe 100 lat. Super... Boże chroń nas od takich radnych, urzędasów i inżynierów.

# darq

26.03.2016 09:46

Akurat MPZP jest w trakcie sporządzania - nietrudno sprawdzić, panie inżynierze (uchwała nr XXI/521/2015). Nawet gdyby był już uchwalony, to czasu na zmiany jeszcze sporo. Prawdziwe przyczyny są chyba trzy:
* lokalizacja przyszłej stacji Lazurowa z dala od Lazurowej
* koszty
* bezmyślność podczas budowy torów tramwajowych, gdy rozgrzebano na długi czas skrzyżowanie i nie uporządkowano instalacji podziemnych.
Co ciekawe, to uczestnicy konkursu na koncepcje stacji postulowali racjonalizację założeń, miasto się nie zgodziło. Wiadomość z czerwca 2015:
[i]Uczestnik konkursu postulował rozszerzenie etapu zachodniego rozbudowy o stację Lazurowa, za którą miałyby zostać przeniesione komora do zawracania i tory odstawcze. Pozwoliłoby to też na możliwość lepszego zorganizowania przesiadek

# darq

26.03.2016 09:48

jeszcze raz cytat
Uczestnik konkursu postulował rozszerzenie etapu zachodniego rozbudowy o stację Lazurowa, za którą miałyby zostać przeniesione komora do zawracania i tory odstawcze. Pozwoliłoby to też na możliwość lepszego zorganizowania przesiadek - w pobliżu przebiega droga ekspresowa S8, która krzyżuje się z drogą wojewódzką 580, mógłby powstać parking przesiadkowy P&R. Pozwoliłoby to na lepsze skomunikowanie układu drogowego i komunikacji miejskiej. Zakończenie etapu budowy na Powstańców Śląskich może - zdaniem uczestnika postępowania - spowodować jeszcze większe obciążenie ruchem drogowym skrzyżowania Górczewskiej i Powstańców Śląskich. Ponadto, jak podkreślano, zmiana nie spowodowałaby zmiany technologii pracy odcinka, ani nie pociągałaby ze sobą wyższych kosztów opracowań projektowych wobec rezygnacji z możliwości wydłużenia II linii metra na Zieloną Białołękę na odcinku wschodnio-północnym.
Metro Warszawskie w imieniu zamawiającego odpowiedziało, że po rozważeniu okoliczności podnoszonych przez uczestnika konkursu warunki postępowania pozostają bez zmian, co oznacza, że jego zakres nie zostanie rozszerzony. Chęć ograniczenia utrudnień w czasie budowy może jednak skłaniać do przesunięcia stacji poza obręb skrzyżowania, co z kolei wiąże się z pogorszeniem przesiadek i wydłużeniem dróg dojścia do przystanków komunikacji naziemnej - takie przykłady nie są niestety obce w historii budowy warszawskiego metra.

# embe

27.03.2016 20:00

Przypuszczam, że uczestnik został posłany na Berdyczów, bo nie nie był z układu rodzinno-partyjno-wódczanego. Odnoszę wrażenie, że interes społeczny się nie liczy. Osobiście widzę to tak, że pieniądze muszą trafić do fumfla, choćby był regularnym idiotą i proponował jeszcze bardziej idiotyczne rozwiązanie.

# Realista

07.04.2016 18:24

Niestety.

REKLAMA

# perd

13.04.2016 12:21

A może chodzi o to, że Pan Wiceprezydent Wojciechowicz się założył z dziennikarzem, i byłoby nietaktem gdyby Pan Prezydent przegrał zakład przez ludzi którym nie chce się przejść 2 razy przez skrzyżowanie, i wejść wspólnie jednym wejściem.

# Wagner Clerk

05.05.2022 15:08

Jak dostałem pożyczkę od Christy Walton Finance, wpadłem w ręce oszustów, dopóki nie spotkałem tego wiernego pożyczkodawcy, który udzielił mi pożyczki w wysokości 50 000 zł, teraz wierzę, że nadal istnieją prawdziwi pożyczkodawcy online, oto e-mail (christywalton355@ gmail.com) pożyczkodawcy, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy finansowej, możesz skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy: christywalton355@gmail.com
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

REKLAMA