REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# uhhaaa

14.03.2016 13:20

Wygodnie ma być urzędnikom ratusza.

# zjelonek

14.03.2016 14:38

Czyli jak zwykle NIEDASIE jak mówi Bartosz Milczarczyk.
Korytarz Górczewskiej jest dostatecznie szeroki abu peron był prosty , tylko ze musiałby być lekko skośnie do osi jezdni - zadanie wykraczając ponad urzędniczą wyobraźnie i możliwości firmy projektowej
Przecież merto w odróznieniu od tramwaju nie musi jeździć dokładnie wzdłóż ulicy - wogóle budowa tuneli pod szerokimi ulicami jak Górczewska gdzie spokojnie zmieściłby sie szybki tramwaj jest głupotą , tunele poiwnny byc skośnie do istniejącej siatki ulic.

# Piotr134

14.03.2016 15:35

Jak komuś nie pasuje to proponuje pozostać przy korzystaniu z komunikacji naziemnej :)

REKLAMA

# darq

14.03.2016 15:58

Przecież to ściema. Na stronie bemowiacy.waw.pl można obejrzeć lokalizację stacji z projektu planu miejscowego dla Jelonek - umieszczona centralnie pod skrzyżowaniem, tunele bez problemu zmieściłyby się w pasie Górczewskiej. Nawet przy odsuniętej stacji można zrobić przejścia podziemne. Przy takiej kumulacji ruchu kołowego i pieszego to oczywiste, skoro duża część pieszych i tak będzie szła do/z metra. Inaczej niż w większości dzielnic, metro przetnie Bemowo w poprzek i na tej jednej stacji skupi się duży ruch. Zamiast myśleć o ergonomii, miasto woli pakować kasę w pasaże handlowe, które potem stoją puste.
Niech może pan Milczarczyk powie szczerze, czy przy niedawnej przebudowie sieci tramwajowej i przenoszeniu przystanków zostawiono rezerwę na zejścia z tych przystanków do metra.
@Piotr134
Tyle że ZTM komunikację naziemną likwiduje tam, gdzie jest metro, a nawet gdzie go nie ma. Gdyby wróciły popularne linie 506 i 507, to wielu pasażerów wolałoby je zamiast "wygodnej" przesiadki do metra przy ratuszu. Niestety, zamiast tego zostaną wycięte 109, E-2 i pewnie kilka innych linii. Z komunikacji naziemnej zostanie własne auto...

# ander

14.03.2016 16:54

Nawet jeśli preon ma być na prostej, to co to ma do wejść do metra?

# Orto Graf

14.03.2016 19:40

#zjelonek - wyraz "wzdłuż" piszemy przez "u" otwarte.

REKLAMA

# zjelonek

15.03.2016 16:50

#Orto Graf napisał(a) 14.03.2016 19:40
#zjelonek - wyraz "wzdłuż" piszemy przez "u" otwarte.
Dzięki , obiecuję poprawę

# warto nie warto ?

16.03.2016 16:53

to przecież świetne rozwiązania z "centrum"-chcąc dostać się ze stacji "Centrum"na Dworzec Centralny trzeba gonić kilometr aż z "pupy" nogi wypadają.najważniejsza jest funkcjonalność i wygoda i to się "powiela"

# Pezet

16.03.2016 17:22

#ander napisał(a) 14.03.2016 16:54
Nawet jeśli preon ma być na prostej, to co to ma do wejść do metra?
Dokładnie tak - przecież można zrobić dłuższe łączniki.
A może, korzystając z okazji, jedną z ulic: Górczewską albo Powstańców wrzucić w tunel na poziomie na -1? Wtedy lokalizację przystanków tak na poziomie -1 jak i na poziomie 0 można by pewnie łatwiej przesunąć i dostosować.

REKLAMA

# bemow

17.03.2016 22:36

"Przeszkodą w budowie prostego peronu dokładnie pod skrzyżowaniem jest łagodny łuk Górczewskiej".
A, to przepraszam, to ma być jednak metro naziemne ???

# Mil

18.03.2016 21:11

powinno wrócić 507 i 506!!!!!!!! Bemowo jest odcięte od centrum, linia 109 to masakra!!!!!!!

# prawdawoczykole

21.03.2016 13:06

A co te nieudaczniki Kuca i Lipiński na to? Jakaś reakcja była?

# Emerytka

23.03.2016 15:11

Widzę że metro rzeczywiście pogorszy komunikację na Bemowie. Może pora zawiązać komitet przeciw budowie metra i na rzecz powrotu autobusów 105, 506 i 507 na dawne trasy?

# inżynier

24.03.2016 12:10

Ale bzdurny artykuł

# inżynier

24.03.2016 12:11

Stacja metra C4 została zaprojektowana ze względu na aktualnie obowiązujący MPZP

# Obiektywny

26.03.2016 03:42

Czyli jedni idioci uchwalili, inni przypierdzieli a jeszcze inni bezrefleksyjnie popełnią kolejnego knota skazującego na uciążliwe przesiadki przez najbliższe 100 lat. Super... Boże chroń nas od takich radnych, urzędasów i inżynierów.

# darq

26.03.2016 09:46

Akurat MPZP jest w trakcie sporządzania - nietrudno sprawdzić, panie inżynierze (uchwała nr XXI/521/2015). Nawet gdyby był już uchwalony, to czasu na zmiany jeszcze sporo. Prawdziwe przyczyny są chyba trzy:
* lokalizacja przyszłej stacji Lazurowa z dala od Lazurowej
* koszty
* bezmyślność podczas budowy torów tramwajowych, gdy rozgrzebano na długi czas skrzyżowanie i nie uporządkowano instalacji podziemnych.
Co ciekawe, to uczestnicy konkursu na koncepcje stacji postulowali racjonalizację założeń, miasto się nie zgodziło. Wiadomość z czerwca 2015:
[i]Uczestnik konkursu postulował rozszerzenie etapu zachodniego rozbudowy o stację Lazurowa, za którą miałyby zostać przeniesione komora do zawracania i tory odstawcze. Pozwoliłoby to też na możliwość lepszego zorganizowania przesiadek

# darq

26.03.2016 09:48

jeszcze raz cytat
Uczestnik konkursu postulował rozszerzenie etapu zachodniego rozbudowy o stację Lazurowa, za którą miałyby zostać przeniesione komora do zawracania i tory odstawcze. Pozwoliłoby to też na możliwość lepszego zorganizowania przesiadek - w pobliżu przebiega droga ekspresowa S8, która krzyżuje się z drogą wojewódzką 580, mógłby powstać parking przesiadkowy P&R. Pozwoliłoby to na lepsze skomunikowanie układu drogowego i komunikacji miejskiej. Zakończenie etapu budowy na Powstańców Śląskich może - zdaniem uczestnika postępowania - spowodować jeszcze większe obciążenie ruchem drogowym skrzyżowania Górczewskiej i Powstańców Śląskich. Ponadto, jak podkreślano, zmiana nie spowodowałaby zmiany technologii pracy odcinka, ani nie pociągałaby ze sobą wyższych kosztów opracowań projektowych wobec rezygnacji z możliwości wydłużenia II linii metra na Zieloną Białołękę na odcinku wschodnio-północnym.
Metro Warszawskie w imieniu zamawiającego odpowiedziało, że po rozważeniu okoliczności podnoszonych przez uczestnika konkursu warunki postępowania pozostają bez zmian, co oznacza, że jego zakres nie zostanie rozszerzony. Chęć ograniczenia utrudnień w czasie budowy może jednak skłaniać do przesunięcia stacji poza obręb skrzyżowania, co z kolei wiąże się z pogorszeniem przesiadek i wydłużeniem dróg dojścia do przystanków komunikacji naziemnej - takie przykłady nie są niestety obce w historii budowy warszawskiego metra.

# embe

27.03.2016 20:00

Przypuszczam, że uczestnik został posłany na Berdyczów, bo nie nie był z układu rodzinno-partyjno-wódczanego. Odnoszę wrażenie, że interes społeczny się nie liczy. Osobiście widzę to tak, że pieniądze muszą trafić do fumfla, choćby był regularnym idiotą i proponował jeszcze bardziej idiotyczne rozwiązanie.

# Realista

07.04.2016 18:24

Niestety.

# perd

13.04.2016 12:21

A może chodzi o to, że Pan Wiceprezydent Wojciechowicz się założył z dziennikarzem, i byłoby nietaktem gdyby Pan Prezydent przegrał zakład przez ludzi którym nie chce się przejść 2 razy przez skrzyżowanie, i wejść wspólnie jednym wejściem.

# Wagner Clerk

05.05.2022 15:08

Jak dostałem pożyczkę od Christy Walton Finance, wpadłem w ręce oszustów, dopóki nie spotkałem tego wiernego pożyczkodawcy, który udzielił mi pożyczki w wysokości 50 000 zł, teraz wierzę, że nadal istnieją prawdziwi pożyczkodawcy online, oto e-mail (christywalton355@ gmail.com) pożyczkodawcy, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy finansowej, możesz skontaktować się z nim w celu uzyskania pomocy: christywalton355@gmail.com
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

City Break
City Break

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy