# Ewcia 26.08.2024 13:26 |
|
Jedna nitka w jedną, druga w drugą.... szczerze mówiąc, już teraz tworzą się tam GIGANTYCZNE korki, spowodowane głównie beznadziejnymi światłami. Widać jak na dłoni, że cała Płochocińska powinna mieć po 2 pasy w jedną i drugą stronę. Nadziei więc na poprawę sytuacji jak zwykle nie ma - podobnie jak na S8, po przebudowie zero zmian, jak most stał, tak stoi. Mści się też brak inwestycji w TMP do Płochocińskiej. Miasto obiecywało inwestycję na Euro 2012. Tymczasem mamy 12 lat później i.... nic. Most Północny to most bez dojazdów. Tak to pięknie nam się Warszawa rozwija.
|
# Texas 27.08.2024 10:28 |
|
Mijają lata a ul Płochocińska nie jest rozbudowywana a miała być druga jezdnia.. Wcale nie ! Polityka miasta jest taka, że poruszać się tylko rowery i hulajnogi. Zwężane są jezdnie a budowane chodniki i drogi dla rowerów (oczywiście potrzebne), ograniczone po przebudowie miejsca postojowe, brak zatok autobusowych a wyznaczone linią na jezdni itd. UL. PŁOCHOCIŃSKA TO WYLOT NAD ZEGRZE, DO NIEPORĘTU I DALEJ TU NIEZBĘDNE SĄ DWIE JEZDNIE PO DWA PASY W KAŻDĄ STRONĘ NA MOŻLIWYM DO PRZEBIDOWY ODCINKU JUŻ TERAZ.
|
# Texas 27.08.2024 11:32 |
|
Dwie jezdnię po dwa pasy w każdym kierunku od ul Mrywilskiej ! Kto jest za !?
|
# Madbutcher 27.08.2024 13:43 |
|
A tak z innej beczki... Ten most jest, jak wspomniano w artykule, nad odnogą Kanału Żerańskiego - tak w zasadzie to komu i na co jest dzisiaj ta odnoga potrzebna? Nie prościej byłoby to w diabły zasypać? Wydaje mi się, że mamy tu casus wiaduktu nad nieczynnymi torami w ciągu Marywilskiej.
|
# xxx 27.08.2024 13:47 |
|
#Madbutcher napisał(a) 27.08.2024 13:43 A tak z innej beczki... Ten most jest, jak wspomniano w artykule, nad odnogą Kanału Żerańskiego - tak w zasadzie to komu i na co jest dzisiaj ta odnoga potrzebna? Nie prościej byłoby to w diabły zasypać? Wydaje mi się, że mamy tu casus wiaduktu nad nieczynnymi torami w ciągu Marywilskiej. Dokładnie tak. Ale skoro nie udało się zasypać torów, to usypanie grobli i wypompowanie wody tym bardziej przekracza możliwości miasta. |
# Pompka 28.08.2024 06:31 |
|
A nie lepiej zamiast drugiego pasa zrobić ścieżki dla rowerów.. to takie modne w Warszawie !
|
# Mostowy 28.08.2024 09:59 |
|
Ale budujemy mosty? Platforma od 16 lat blokuje Most Krasińskiego a teraz zmiana? Laluś chce chyba Szymona w walce o żyrandol pokonać.
|
# krytyk 28.08.2024 10:09 |
|
Jak trzeba było most deweloperowi na Chudoby wybudować to szybciutko poszło, no ale ludzie gołosują to mają Trzaska i jego koleżankę Majchrzak
|
# Jurek z bagien 28.08.2024 10:14 |
|
Narzekaliście na Kuce ale Majchrzak to inna liga niekompetencji
|
# Nie jest robotem 28.08.2024 12:41 |
|
Jezdnia dwu lub trzypasmowa dla jednego kierunku ,jeden z pasów powinien być tylko dla rowerów. Ścieżki rowerowe słabo spełniają swoją rolę w centrum miasta, sprawdzą się poza nim.
|
# Bruki 28.08.2024 13:33 |
|
Mosty to krwioobieg miasta. W Warszawie nie ma architekta miasta to o tym nie wiedzą. A jak deszcz spadnie to kłócą się czyja wina że woda stoi. Czy my Polacy umiemy coś robić wspólnie? Ten most dla developera to sprawa do prokuratury. Popis niszczy Polskę od prawie 19 lat
|
# Igrzyska 29.08.2024 08:30 |
|
Super. Więcej samochodów i Więcej zanieczyszczeń
|
# Madbutcher 29.08.2024 11:31 |
|
#Igrzyska napisał(a) 29.08.2024 08:30 Samochodów będzie dokładnie tyle samo, co teraz, tylko będą mniej stały w korkach, więc zanieczyszczeń będzie mniej.Super. Więcej samochodów i Więcej zanieczyszczeń |
# Igrzyska 29.08.2024 14:13 |
|
Hahaha. Samochodów z każdym rokiem jest więcej. Już ponad 2 mln. Nawet niemowlę w Wawie ma ponad 1 samochód i dlatego jest ogromne zanieczyszczenie. Popatrzcie dzjs z balkonów jak szary smog otacza miasto.
|
# Paweł 02.09.2024 12:56 |
|
#krytyk napisał(a) 28.08.2024 10:09 Ważne że nie są z PiS. Reszta to detaleJak trzeba było most deweloperowi na Chudoby wybudować to szybciutko poszło, no ale ludzie gołosują to mają Trzaska i jego koleżankę Majchrzak |
# Paweł 02.09.2024 13:00 |
|
#Igrzyska napisał(a) 29.08.2024 08:30 Super. Więcej osiedli na poprzemysłowych peryferiach, z upośledzoną siatką ulic dojazdowych.Super. Więcej samochodów i Więcej zanieczyszczeń |
# Elon 17.09.2024 10:29 |
|
Dokładnie. Samochody biorą się z braku możliwości sensownego dojazdu komunikacją. Jeśli budujemy osiedla na kilkadziesiąt tysięcy ludzi bez autobusu nawet, to nie dziwota, że ludzie będą mieli po 2 auta w rodzinie. Jak już autobus się pojawia to okazuje się, że dojazd np: do pracy trwa niemal 2 godziny i nie opłaca się nim jeździć. Wtedy miasto myśli o tramwaju albo obiecuje metro (np: na Tarchomin) i.... realizuje obietnice już w niecałe 50 lat, czyli jak ludzie wymrą albo w najlepszym wypadku wyprowadzą się. I problem się powtarza. To co mnie osobiście wkurza, to że są robione analizy rozwoju miasta, co kilka lat miasto publikuje naprawdę sensowny dokument z liczbami mieszkańców, potrzebami, zdefiniowanymi kierunkami przemieszczania się. Później miasto buduje kładkę (w strategii nic nie było o kładce) i wszyscy są zadowoleni a miasto dalej tonie w korkach. Kocham Warszawę, ale takiej chały jaką odwalają zarządzający to nie widziałem nigdzie. Serio czas skończyć z janosikowym i wziąć się za porządne inwestycje infrastrukturalne w mieście.
|
# Lyly 21.09.2024 01:22 |
|
Ewidentnie Białołęka nie ma szczęścia do zarządzających. To jest bardzo przykre.
|
LINKI SPONSOROWANE