REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# Poirytowany

02.07.2021 04:24

Kolejny wynalazek do jazdy na stojąco, psia krew. Ale trzeba przyznać, że progres w zniechęcaniu pasażerów do komunikacji zbiorowej jest. W nowej tandecie nie tylko nie ma wystarczającej liczby miejsc siedzących, ale także drzwi na początku i końcu wagonu - co praktycznie uniemożliwi przesiadkę do tramwaju zatrzymującego się na przystanku przed azjatyckim gniotem. Nóż otwiera się w kieszeni, gdy człowiek uświadomi sobie, że na ponad 2 tys. pojazdów komunikacji miejskiej, tylko 15 tramwajów typu 120N i 60 autobusów 2200-2259 trzyma mniej więcej standard cywilizowanego świata. No ale konsultacje dotyczące wyglądu ściany czołowej się odbyły ...

# Jgfd

02.07.2021 09:34

Chodzę o lasce. Nie jestem w stanie dojść w jadącym pojeździe do wolnego?miejsca.

# J 23

02.07.2021 10:23

A Mnie interesuje czy będą działać wyświetlacze z numerem Lini oraz trasą??? W ostatnim czasie ok 2-3 lat zaobserwowałem że w bardzo wielu tramwajach nie działają , wyświetlacze LCD są ciemne a w zamian jest włożoną za szybę tablica jak w tramwajach z lat 70!!! W nocy jak taki tramwaj podjeżdża na przystanek to nie widać co to za linią " tramwaj widmo" . Następny problem to działająca klimatyzacja a raczej Nie Działająca klimatyzacja , moje pytanie brzmi dlaczego są wydawane olbrzymie pieniądze na coś co w upały przeważnie nie działa , nie raz Motorniczy pokazywał Mi na pulpicie że klimatyzacja jest włączona a na wagonie była taka temperatura że nie da się przejechać kilku przystanków. Kolejny problem to zacinające się przyciski do otwierania drzwi tak zwany " ciepły guzik" nie raz chcąc wyjść z tramwaju po naciśnięciu przycisku drzwi się nie otwierały ( to samo z wejściem ) i trzeba było biec do następnych drzwi które się otworzyły.

REKLAMA

# Zainteresowany

02.07.2021 10:35

Rozumiem że Motorniczowie przejdą kurs wspinaczki żeby wejść do kabiny i bezpieczne z niej wyjść !!!! Kolejny nie udany projekt i co za tym idzie gotowy produkt. Proszę Mi wytłumaczyć dlaczego pierwszy stopień jest na osłonie wózka ???? Gdzie jest dział BHP w Tramwajach Warszawskich??? Czy wsiadanie i wysiadanie z kabiny jest bezpieczne??? I co mają zrobić starzy pracownicy którzy z racji wieku i często nadwagi mają problem żeby tak wysoko podnieść nogę???

# Andy

02.07.2021 16:41

Zrobili, co mogli, żeby odebrać kontrakt polskiej państwowej firmie.

# dddd

02.07.2021 17:49

#Andy napisał(a) 02.07.2021 16:41
Zrobili, co mogli, żeby odebrać kontrakt polskiej państwowej firmie.

PESA "schodzi na psy" dlatego przegrała przetarg. Czesi zakupili tabor kolejowy i jest bardzo awaryjny. Więcej czasu stoi niż jeździ.
A tak naprawdę to malkontenctwo. Po poprzednim przetargu, gdy to właśnie PESA dostarczała do Warszawy tramwaje, było tylko narzekanie, że brzydkie, że niewygodne, że hałaśliwe.
Teraz kolejne narzekania.

REKLAMA

# Assd

03.07.2021 13:08

#Zainteresowany napisał(a) 02.07.2021 10:35
Rozumiem że Motorniczowie przejdą kurs wspinaczki żeby wejść do kabiny i bezpieczne z niej wyjść !!!! Kolejny nie udany projekt i co za tym idzie gotowy produkt. Proszę Mi wytłumaczyć dlaczego pierwszy stopień jest na osłonie wózka ???? Gdzie jest dział BHP w Tramwajach Warszawskich??? Czy wsiadanie i wysiadanie z kabiny jest bezpieczne??? I co mają zrobić starzy pracownicy którzy z racji wieku i często nadwagi mają problem żeby tak wysoko podnieść nogę???
Czy nie udany to pokaże czas. Starzy pracownicy będą jeździć starymi tramwajami albo w końcu pójdą na emeryturę.

# Zainteresowany

03.07.2021 18:17

Niestety nie ma tyłu nowych pracowników żeby jeździli nowymi tramwajami.( Swoją drogą to nie wiem czy szanowny pan powierzył by nowy sprzęt za kilka milionów Nowym młodym bez doświadczenia pracownikom ???) Rozumiem że się zgadzamy że wchodzenie i wychodzenie po osłonie wózka jest nie bezpieczne??? Swoją drogą to dzisiaj czytałem artykuł że Te nowe wynalazki nawet nie mieszczą się na przystankach bo są za szerokie i przejazd z R1 do R 4 trwał 5 godzin!!!! Normalnie bez pasażerów przejazd powinien trwać ok 30 minut. Teraz będzie trzeba wydać parę set tysięcy złotych a nawet może parę milionów na przebudowę przystanków Brawo Tramwaje Warszawskie i Włodarze z Ratusza!!!

# Marian

04.07.2021 11:06

Czask nieudacznik w swoim żywiole.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA