REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# Drogowskaz

25.02.2021 19:01

Więcej świateł, więcej !!

# Kierowca bombowca

25.02.2021 19:15

#Drogowskaz napisał(a) 25.02.2021 19:01
Więcej świateł, więcej !!
A najlepiej rond ze światłami!
A ja naiwnie sądziłem że dokonczenie przebudowy lazurowej dotycz y odcinka az do kocjana. A tu nawet nie do dywizjonu...

# Kierowca

25.02.2021 20:10

Wyjazd w lewo z Dywizjonu 303 na Lazurową jest bardzo trudny,dobrze ze będą światła.

REKLAMA

# Cypisek

26.02.2021 09:43

Wjazd w S8 w tym miejscu to podręcznikowy przykład złego planowania.
Dwupasmowa ulica Powstańców jest kilometr na wschód i to tam powinny byc zjazdy / wjazdy a nie w okolicy takich uliczek-pipidówek jak Narwik czy Dywizjonu. Teraz trzeba stawiać światła i wiecie, co, korki będą aż na S8!

# BeMózg

26.02.2021 12:11

#Cypisek napisał(a) 26.02.2021 09:43
Wjazd w S8 w tym miejscu to podręcznikowy przykład złego planowania.
Dwupasmowa ulica Powstańców jest kilometr na wschód i to tam powinny byc zjazdy / wjazdy a nie w okolicy takich uliczek-pipidówek jak Narwik czy Dywizjonu. Teraz trzeba stawiać światła i wiecie, co, korki będą aż na S8!
Węzła drogowego na połączeniu trasy S8 z ul. Powstańców Śląskich nie ma, ponieważ przed ponad dwudziestu laty pomysł jego wybudowania ówczesne władze dzielnicy Bemowo skutecznie oprotestowały w Agencji Budowy i Eksploatacji Autostrad. Główny argument brzmiał podobno "bo nam będą ruskie TIR-y tu zjeżdżały". Nikt jednak nie pomyślał, że te mityczne ruskie TIR-y nie miałyby po co zjeżdżać na Bemowo. I tak zostaliśmy z niepełnosprawnym układem komunikacyjnym.
Prawdopodobnie projektanci trasy S8 przewidzieli możliwość wybudowania w przyszłości skromnego węzła drogowego w tym miejscu - wzdłuż jezdni trasy z każdej z czterech stron widoczne są poszerzenia z trawnikami, w miejscu których mogłyby się mieścić pasy i jezdnie do włączenia i wyłączenia z ruchu. Jednak GDDKiA nie ma żadnego interesu w budowaniu węzła drogowego w tym miejscu. Żywotny interes mają natomiast mieszkańcy, przede wszystkim Bemowa, ale aby władze miasta podjęły się realizacji takiej inwestycji, konieczny byłby wieloletni nacisk ze strony społeczeństwa i władz dzielnicy.
A najlepiej by było, gdyby w okolicy mieszkał prezydent miasta lub któryś w wiceprezydentów i codziennie musiał tkwić w korku na Lazurowej, Dywizjonu 303 lub Pełczyńskiego. Wtedy chęci i pieniądze na taką budowę szybko by się znalazły.

# wojtek234

26.02.2021 15:33

co za debilizm .... powinien być prawoskręt o długości co najmniej od Łokuciewskiego, rozwiązałby problem. Światła spowodują, że nie da się zjechać z trasy przez 2h ...

REKLAMA

# Bembembem

26.02.2021 18:56

Od dawna powinny być światła na dywizjonu 303. Wieczny korek żeby skręcić do trasy s8. Nareszcie ktoś pomyślał

# BumperZone

27.02.2021 10:31

#Cypisek napisał(a) 26.02.2021 09:43
Wjazd w S8 w tym miejscu to podręcznikowy przykład złego planowania.
Dwupasmowa ulica Powstańców jest kilometr na wschód i to tam powinny byc zjazdy / wjazdy a nie w okolicy takich uliczek-pipidówek jak Narwik czy Dywizjonu. Teraz trzeba stawiać światła i wiecie, co, korki będą aż na S8!
Tylko drogi uzytkowniku tych drog..Lazurowa i caly jej ciag tez mial byc poszerzony az do mostu polnocnego ....wiec nie biadol, tylko cisnij zeby sie to wydarzylo.

# BumperZone

27.02.2021 10:36

#BeMózg napisał(a) 26.02.2021 12:11
Węzła drogowego na połączeniu trasy S8 z ul. Powstańców Śląskich nie ma, ponieważ przed ponad dwudziestu laty pomysł jego wybudowania ówczesne władze dzielnicy Bemowo skutecznie oprotestowały w Agencji Budowy i Eksploatacji Autostrad. Główny argument brzmiał podobno "bo nam będą ruskie TIR-y tu zjeżdżały". Nikt jednak nie pomyślał, że te mityczne ruskie TIR-y nie miałyby po co zjeżdżać na Bemowo. I tak zostaliśmy z niepełnosprawnym układem komunikacyjnym.
Prawdopodobnie projektanci trasy S8 przewidzieli możliwość wybudowania w przyszłości skromnego węzła drogowego w tym miejscu - wzdłuż jezdni trasy z każdej z czterech stron widoczne są poszerzenia z trawnikami, w miejscu których mogłyby się mieścić pasy i jezdnie do włączenia i wyłączenia z ruchu. Jednak GDDKiA nie ma żadnego interesu w budowaniu węzła drogowego w tym miejscu. Żywotny interes mają natomiast mieszkańcy, przede wszystkim Bemowa, ale aby władze miasta podjęły się realizacji takiej inwestycji, konieczny byłby wieloletni nacisk ze strony społeczeństwa i władz dzielnicy.
A najlepiej by było, gdyby w okolicy mieszkał prezydent miasta lub któryś w wiceprezydentów i codziennie musiał tkwić w korku na Lazurowej, Dywizjonu 303 lub Pełczyńskiego. Wtedy chęci i pieniądze na taką budowę szybko by się znalazły.
A zajrzyj Mozgu w plany trasy mostu Polnocnego i pomysl, czy teraz najlepszym rozwiazaniem nie jest aby wykonanie tej planowanej kiedys przebitki od Lazurowej do mostu??
Budowanie wjazdow i zjazdow co 500m z drogi ekspresowej jest od czapy...droga ekspresowa to ekspresowa a nie jakis zygzak fla kogos kto sie przy MCscieku na Gorczewskiej zdecydowal na Kebaba na Wroclawskiej.

REKLAMA

# BumperZone

27.02.2021 10:50

Prawda jest taka ze miasto i zdm przespalo czas na dostosowanie drog miejskich na Bemowie w okolicy Lazurowej do wzrostu zaludnienia i ruchu samochodowego....i teraz zjazd z s8 na Polnoc odbywa sie np przez osiedlowa uliczke Pelczynskiego...absurd..ale tak sie dzieje i Pelczynskiego czasem stoi na calej dlugosci...
A powinni juz lata temu poszerzyc Lazurowa, umozliwic skret z Dywizionu303 na polnoc w Powstancow slaskich, wykonac przebitke Lazurowej do mostu Polnocnego, ogarnac Radiowa do rozsadnej przepustowosci, sprobowac cos zrobic z pato skrzyzowaniem Estrady i Arkuszowej...

# Rex

27.02.2021 14:34

Swiatła powinny być co 10m, jak na Powstańców! Albo co 5m! Wtedy zniknie potrzeba ograniczeń prędkości. A i firmy instalujące światła zarobią więcej. I zwęzić wszystkie ulice. I jeszcze dołożyć garbów. Na tych kawałkach drogi, gdzie jeszcze nie ma dziury.

# BumperZone

01.03.2021 08:26

#Rex napisał(a) 27.02.2021 14:34
Swiatła powinny być co 10m, jak na Powstańców! Albo co 5m! Wtedy zniknie potrzeba ograniczeń prędkości. A i firmy instalujące światła zarobią więcej. I zwęzić wszystkie ulice. I jeszcze dołożyć garbów. Na tych kawałkach drogi, gdzie jeszcze nie ma dziury.
Hehe swietny żart, ale radze uważac, bo ktos moze to wziasc na serio i ... od Górczewskeij do Arkuszowej czy MAczka szybciej bedzie z buta niz samochodem... o tym ze teraz rowerem jest szybciej, to nie trzeba chyba nikogo przekonywac :>

REKLAMA

# Cypisek

01.03.2021 09:20

>>A powinni juz lata temu poszerzyc Lazurowa, umozliwic skret z Dywizionu303 na polnoc w Powstancow slaskich, wykonac przebitke Lazurowej do mostu Polnocnego, ogarnac Radiowa do rozsadnej przepustowosci, sprobowac cos zrobic z pato skrzyzowaniem Estrady i Arkuszowej...
Ale po co skoro Powstańców Śląski jest 2 kierunkowa i 2-pasmowa od dawna. Teraz mieszkańcy ulic Dywizjonu, Narwik, Pełczyńskiego mają "prywatną ekspresówke". Piszę prywatną, bo zaprojektowaną tak, jakby nikomu innemu nie przyszło do głowy z niej korzystać, tymczasem jednak inni też chcą na ekspresówkę wjechać, no kto by to przewidział.....? W efekcie absurdalnego planowania mamy wjazd na drogę ekspresową z uliczki osiedlowej a więc z pominięciem co najmniej jednego szczebla w hierarchii przepustowości dróg. Efekt jest taki, że słusznie niezadowoleni są zarówno chcący wjechać na ekspresówkę mieszkańcy dalej położonych dzielnic i osiedli oraz mieszkańcy uliczek położonych bezpośrednio blisko.

 Beast

01.03.2021 14:23

Prawdopodobnie projektanci trasy S8 przewidzieli możliwość wybudowania w przyszłości skromnego węzła drogowego w tym miejscu - wzdłuż jezdni trasy z każdej z czterech stron widoczne są poszerzenia z trawnikami, w miejscu których mogłyby się mieścić pasy i jezdnie do włączenia i wyłączenia z ruchu. Jednak GDDKiA nie ma żadnego interesu w budowaniu węzła drogowego w tym miejscu. http://tustolica.pl

# BumperZone

02.03.2021 13:55

#Cypisek napisał(a) 01.03.2021 09:20

Ale po co skoro Powstańców Śląski jest 2 kierunkowa i 2-pasmowa od dawna. Teraz mieszkańcy ulic Dywizjonu, Narwik, Pełczyńskiego mają "prywatną ekspresówke". Piszę prywatną, bo zaprojektowaną tak, jakby nikomu innemu nie przyszło do głowy z niej korzystać, tymczasem jednak inni też chcą na ekspresówkę wjechać, no kto by to przewidział.....? W efekcie absurdalnego planowania mamy wjazd na drogę ekspresową z uliczki osiedlowej a więc z pominięciem co najmniej jednego szczebla w hierarchii przepustowości dróg. Efekt jest taki, że słusznie niezadowoleni są zarówno chcący wjechać na ekspresówkę mieszkańcy dalej położonych dzielnic i osiedli oraz mieszkańcy uliczek położonych bezpośrednio blisko.

No jak to po co, po to zeby jadacy na polnoc od s8 mogli sie rozlac na inne ulice ...a nie tkwic na Powstancow...ktorej przepustowosc byla dobra w latach 90tych...ulica miliona swiatel, przejsc...jeden wielki zator...czasem stoi to od Wroclawskiej po Conrada...

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024