Forum › Legionowo i Jabłonna
# pasażer731 18.02.2014 17:48 |
|
Jednak urzędnicy nie pozostawiają wątpliwości, że szanse na autobus do Młocin są znikome. Miasto nie ma pieniędzy na finansowanie nowej linii,
Przecież koszty skierowania linii na Młociny nie różnią sie od jazdy na Żerań |
# bftbrt 19.02.2014 16:26 |
|
#pasażer731 napisał(a) 18.02.2014 17:48 Chodzi o koszt zużycia paliwaJednak urzędnicy nie pozostawiają wątpliwości, że szanse na autobus do Młocin są znikome. Miasto nie ma pieniędzy na finansowanie nowej linii, Przecież koszty skierowania linii na Młociny nie różnią sie od jazdy na Żerań |
# Robi21 19.02.2014 16:33 |
|
Mniej wiecej ta sama odleglość. nie ma róznicy w kosztach. Argument odpada.
|
# elaa 20.02.2014 12:57 |
|
Jeśli chodzi o koszty, to jak więc mają się koszty przejazdu autobusu z 5 osobami do przystanku Żerań? 90% osób wysiada na przystanku Białołeka. Dalej autobus jedzie praktycznie pusty.....Jeśli zależy na rentowności, to tym bardziej należy zmienić trasę, a nie wozić powietrze.
|
# elaa 20.02.2014 12:58 |
|
Ha jedyny problem, który widzę to, że 731 jest już bardzo zatłoczony, jeśli będzie jeździł do metra może być jeszcze gorzej...
|
Daro 20.02.2014 22:29 |
|
Przecież nie ma żadnych przesłanek finansowych czy logistycznych aby autobusy z Legionowa nie mogły dojechać bezpośrednio do metra
Skazywanie mieszkańców Legionowa na uciążliwe przesiadki nie ma żadnego sensu, wynika chyba jedynie z czystej złośliwości Owszem autobus 731 jest bardzo zatłoczony ale jak ma nie być zatłoczony autobus który kursuje co 30-40 minut Ogólnie w Legionowie komunikacja jest cyklicznie psuta. Jak nie likwidacja linii autobusowej to ograniczenie kursów innej, jak nie roszady z pociągami. A to w weekendy nie jedzie S3 teraz w weekendy nie jedzie S9 to od marca kolejne cyrki z pociągami |
# kruszywo 21.02.2014 12:11 |
|
Wszystko zależy od dobrej woli urzędu miasta Legionowo i ztm warszawa. Brak dobrej woli - brak dobrego rozwiązania. "niedasizm" po prostu i "niechciejstwo" tych dwóch instytucji. Żadnych znacznych kosztów przetrasowania jednej z dwóch podmiejskich linii legionowskich. NALEPIEJ GŁUPOTY LUDZIOM WBIJAC DO GŁOWY
|
Daro 21.02.2014 13:44 |
|
Gdyby władze Legionowa wykazały chociaż trochę dobrej woli już dawno mielibyśmy bezpośredni autobus do metra na Młocinach
A tak standardową odpowiedzią jest że Legionowo dopłaca 6 mln do komunikacji albo kompletne bzdety typu że zmiana trasy spowodowałby przerzucenie 100% kosztów na Legionowo |
# kruszywo 21.02.2014 17:53 |
|
Niestety, władza musi ludziom pokazać, że ona jest władzą i wie najlepiej jak ludzi "uszczęśliwić". To takie kompleksy będących u władzy.
|
# Jacek 29.11.2014 13:10 |
|
Moim zdaniem ZTM powinien przywrócić przyspieszoną linię szczytową 803 na trasie Piaski - Zegrzyńska - Warszawska - Obwodnica Jabłonny - Modlińska - Plac Hallera (tu jest modyfikacja bo linia 803 jeździła kiedyś przez Jabłonnę gdy obwodnicy jeszcze nie było a teraz idzie o ominięcie bo Jabłonna ma teraz 723 i 741) z przystankami na Piaskach, przed wiaduktem, za wiaduktem, przy Sobieskiego a potem w Warszawie w Henrykowie, przy ratuszu Białołęckim, przy Kowalczyka, na Rondzie Starzynskiego i na Placu Hallera. Pozdrawiam.
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuLegionowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.