# Marian 04.03.2019 22:41 |
|
Biorąc pod uwagę że nie ma innej alternatywnej drogi to ci co mają jechać to będą jechać tylko w korku i smordzić mieszkańcom. Ale jak tego chcą to ich sprawa.
|
# Gość 04.03.2019 22:43 |
|
Od Młynarskiej w kierunku Bemowa do Tyszkiewicza przez chwilę tylko dwa pasy. Tam jest taki budynek, że naprawdę inaczej się nie da. Od Tyszkiewicza już po staremu. Przecież tam jest już droga rowerowa i chodnik i pas zieleni. Po co jeszcze więcej?
|
# Lukasz321a 05.03.2019 14:30 |
|
Większość była za zwężeniem Górczewskiej, ale przez trzy tygodnie urzędnikom udało się zebrać zaledwie 258 opinii, więc trudno uznać taki wynik za choć trochę miarodajny
258 opinii z czego wspólnoty mieszkaniowe były liczone jako 1 opinia po mimo tego, że przestawiały listy osób podpisujących się przeciw durnemu pomysłowi zwężania Górczewskiej. |
# lideksynubeka 05.03.2019 15:34 |
|
Bardzo dobry pomysł ze zwężeniem Górczewskiej. Niech leminże łby zobaczą skutki swojego durnego wyboru. Dlatego też pomysł wprowadzenia pedofili do szkół pod szyldem karty LGTB też jest doskonały. Jak lemingi nie staną w obronie swoich dzieci,to znaczy,że należało to im się
|
# Alicja 05.03.2019 17:20 |
|
przy zwiększającej się liczbie aut konieczności remontu ul Obozowej uważam, że pozostawienie 3x3 pasów jezdni jest wręcz koniecznością Po co podejmować kosztowne próby, by za kilka lat poszerzać jezdnię. Pamiętam Górczewską2x2 było ciasno, rozbudowa uporządkowała ruch, stało się bezpieczniej. Zatem niech jezdnia Górczewskiej będzie 3x3 Alicja
|
# MIMI 05.03.2019 17:40 |
|
#Alicja napisał(a) 05.03.2019 17:20 przy zwiększającej się liczbie aut konieczności remontu ul Obozowej uważam, że pozostawienie 3x3 pasów jezdni jest wręcz koniecznością Po co podejmować kosztowne próby, by za kilka lat poszerzać jezdnię. Pamiętam Górczewską2x2 było ciasno, rozbudowa uporządkowała ruch, stało się bezpieczniej. Zatem niech jezdnia Górczewskiej będzie 3x3 Alicja Popieram. Nie wiem kto głosował za zwężeniem Górczewskiej, chyba bezmózg jakiś. Ścieżki rowerowe już są, chyba że chcemy robić autostradę rowerową wzdłuż Górczewskiej |
# qvertz 05.03.2019 21:14 |
|
Dzięki trzem pasom na Górczewskiej było możliwe zrobienie buspasa. Dzięki temu pasażerowie z Woli i Bemowa mogli w miarę szybko dostać się w okolice Placu Bankowego. W tym momencie zwężenie spowoduje wyłącznie spadek płynności ruchu i autobusy będą grzęzły w korkach cały dzień. Działania Ratusza są żenujące. Jedyne, co im wychodzi, to wsparcie lgbt, odmowa odbudowy Pałacu Saskiego i zgoda na postawienie ohydnego potworka architektonicznego, jakim jest budynek muzeum "sztuki nowoczesnej" w samym centrum miasta. Poza pilnowaniem interesów cwaniaczków deweloperskich cała reszta spraw warszawskich jest zlewana ciepłym płynem nie do spożycia.
|
# cave 05.03.2019 22:30 |
|
Im węższe horyzonty, tym szersze ulice.
|
# robson82 06.03.2019 10:24 |
|
radni pis ?? smieszna zagrywka wyborcza. sami byli za zwężeniem teraz będzie wina tuska :P nie dam się nabrać
|
# MIMI 06.03.2019 16:06 |
|
#cave napisał(a) 05.03.2019 22:30 Raczej im węższe ulice tym korek po horyzont Im węższe horyzonty, tym szersze ulice. |
# Cricto 08.03.2019 10:47 |
|
Nie wiem skąd autor artykułu powziął informację, że większość mieszkańców była za zwężeniem ul. Górczewskiej. Brałem udział w spotkaniu w ramach tzw. konsultacji społecznych. Cała przybyła grupa mieszkańców skrytykowała koncepcje zwężenia ulicy, posługując się przy tym rzeczowymi argumentami. Projektant oraz cała świta z miasta dostali joby, pospuszczali głowy i nikt nawet jednego, dosłownie jednego argumentu za zwężeniem nie podał.
|
# lol 09.03.2019 07:24 |
|
A moje zdanie jest takie na razie zostawić po staremu i zobaczyć jak będzie wyglądał ruch po otwarciu metra do Bemowa. Potem wrócić do tematu i zająć się ulica kompleksowo od ratusza w Bemowie do jej początku na Woli.
|
# Riddik 10.03.2019 18:18 |
|
Może w takim razie referendum na woli w celu wybrania jednego z dwóch projektów 2 +2 + drogi rowerowe po obu stronach lub 3 +3 droga z jednej strony?
|
# Lekarz_k 22.03.2019 10:39 |
|
Budowanie ulic o przekroju nawet 5x5 to nic innego jak stymulowanie ruchu samochodowego i droga do nikąd.
Cywilizowany świat od dawna odchodzi od stymulowania indywidualnej motoryzacji w miastach i Warszawa wbrew ujadaniu części użytkowników samochodów nie może być wyjątkiem. Akcja PiS to natomiast kolejny dowód na to, że to ugrupowanie chce z Polski zróbic skansen. |
# ignorant 25.03.2019 17:26 |
|
Zwężać, zwężać i jeszcze raz zwężać! Obsadzić drzewami, zazielenić i ścieżki rowerowe jeszcze zrobić.
Nie można oglądać się na ograniczonych malkontentów - przywróćmy miasto ludziom! |
# adriannn 27.03.2019 10:14 |
|
ludzie to też samochody w mieście, osle
|
# Tomaszppp 28.03.2019 10:18 |
|
#adriannn napisał(a) 27.03.2019 10:14 Ludzie to też ich odchody, ośle. To znaczy, że mamy je tolerować na ulicy?ludzie to też samochody w mieście, osle |
LINKI SPONSOROWANE