# ALS 08.07.2014 11:41 |
|
Burmistrz nie chce, ale mieszkańcy chcą. Kto jest dla kogo, mieszkańcy dla burmistrza czy burmistrz dla mieszkańców?
|
# molenda 08.07.2014 13:19 |
|
burmistrz jest nietutejszy dlatego tramwaj jest mu obcy.
|
# Taltos2 08.07.2014 13:34 |
|
Przy dużej ilości kasy koncepcja z rozwidleniem metra miałaby może sens. Ale ponieważ pieniędzy nigdy nie ma za dużo, to Zielona Białołęka zostałaby i bez metra i bez tramwaju. A docelowo tylko "szynówka" może być rozwiązaniem komunikacyjnym dla ZB. Dlatego mam propozycję dla burmistrza Targówka:
ZB rezygnuje z tramwaju, za to Targówek rezygnuje ze stacji metra Rembielińska (oczywiście z założeniem, że kiedyś może powstać) i od razu budujemy metro do stacji Grodzisk. PS. Poszerzenie Wincentego niewiele da, bo Most Gdański już teraz zapycha się aż do Żaby. Chyba że od razu machniemy Praską obwodnicę od Żaby w kierunku Radzymińskiej i Wiatraka, wtedy tak. PS 2. A może zamiast poszerzenia Wincentego do 2x2, dobudować tylko tramwaj (albo trambuspas)? |
# MARK2 08.07.2014 14:05 |
|
Zdrajca ten Zawistowski
|
# Baca 08.07.2014 15:10 |
|
To nie będe jeździł metrem doić moje krówki ? Szkoda.
|
# gmps 08.07.2014 21:11 |
|
Przeciez ten Burmistrz jest chory. Wie lepiej, n co się zgodzi GDDKIA a nawet nie wystąpił o zdanie. Pi9es ogrodnika - Białołece nie da, a z tramwaju od Zaby na Białłekę (do cemntarza już kiedyś był) skorzystałby też Targówek.
|
# mana 09.07.2014 10:43 |
|
To śmieszne. Pan "nadęty" burmistrz Targówka wypowiada się o sprawach innej dzielnicy. Lepiej niech się zajmie swoim ogródkiem.
Tramwaj jest potrzebny, bo metro na ZB to mrzonka i tyle w temacie. |
# zapytanie do przemyślenia 09.07.2014 10:43 |
|
Czy każda dzielnica Warszawy (skoro pan Zawistowski oponuje w sprawiach słusznych dla mieszkańców stolicy, a mieszkańcy Bródna i Derbów zasadniczo są mieszkańcami stolicy) stanowi osobne "księstewko" wyjęte ze struktur miasta ?
Jeżeli tak to władze Warszawy na placu Bankowym są zupełnie niepotrzebne. |
# buahaha 09.07.2014 14:47 |
|
Ten Burmistrz Targówka to kawał squr.....
Najpierw nie zgodził się na tramwaj na ZB, więc radny Białołeki zaczęli walczyć o skierowanie metra na ZB, to wówczas Burmistrz Taergówka znowu zaczał zatykać się tramwajem, który to rzekomo miał wystarczyć dla ZB, a jak HGW zdecydowała, ze jednak metro do Rembielińskiej, to on znowu zabrał tramwaj i teraz mydli oczy rozgałęziem po 2022 metra na ZB! Twierdząc teraz, że jednak metro na ZB jest potrzebne. Co za bydl..!!! Dobrze wie, ze to nierelane. Moze by tak rozwidlić metro na Bródna, a główna linia to na ZB, co Burmistrzu? Taltos2 ma rację - powinno się mu postawić ultimatum - ZB zrezygnuje z tramwaju, jak Targówek zrezygnuje z metra przy Rembielińskiej. A swoją droga - mocno podszyty jest ten jegomość! |
# 1234 12.07.2014 16:09 |
|
P.Burmistrz ma rację wincentego sto,i korek rano i popołudniu do tego jeszcze tramwaj, teraz już nie da się tutaj spać samochody cały dzień całą noc, rozbudowa wincentego wystarczy i tak będzie tutaj wielki hałas, dojdzie jeszcze tramwaj, mamy tutaj klub IMPREZY wiecznie huczne imprezy też nie dają spokoju w nocy.
Myślę że metro jest najlepsze powinna tutaj pójść większa kasa, przy tym większa ilość pracowników do budowy metra, to by przyśpieszyło prace |
# Ńik 12.07.2014 16:43 |
|
Prawo Lewisa-Mogridge'a... na tej zasadzie trzeba by zaorać wszystkie ulice prowadzące do centrum oprócz dwóch. A ja wolę korek na szerokiej ulicy niż na wąskiej -- i posunąć karetce się łatwiej, i ew. ewakuacja miasta przebiegnie sprawniej, a są jeszcze wakacje, kiedy większość ludzi wybywa i poszerzenie może wręcz -- uwaga, uwaga -- zapewnić brak korka, jak myślą ludzie nie znający tego prawa! Więc najpierw miejmy jakiekolwiek drogi, a potem zastanawiajmy się, jak je podoptymalizować. Osobiście dziwię się, czemu wszyscy tak się podniecają transportem publicznym, a nikt nie zaproponuje np. obowiązku zapewnienia miejsc parkingowych przez każdego właściciela nowego (albo starego z dużym podwórkiem) budynku (liczba miejsc: liczba lokali *2, zasada -- mieszkańca parkującego na ulicy zamiast w garażu ściąga straż miejska) albo przerobienia siatki ulic na kratową z zamykaniem/zaginaniem starych dróg skośnych (warkoczyk na Służewiu i Służewcu jest dobrym polem do popisu: można by wpuścić Sikorskiego w (poszerzoną) zach. część Al. Wilanowskiej, Dolinę we wschodnią, a łącznik skrzyżować ze św. Bonifacego i przedłużyć od południa na Wilanów, od północy w (przeznaczone pod zabudowę?) działki).
|
# Wystarczy Chcieć 12.07.2014 21:59 |
|
Cwaniaczek. Nie chce tramwaju, chce dla Białołęki - łaskawca - metra.
Bo doskonale wie, że szansa na metro jest o wiele mniej realna niż tramwaj (koszty budowy). Nawet przy konieczności budowy nowego mostku nad Kanałem Bródnowskim i przy konieczności przesunięcia kolizyjnej infrastruktury. Co do GDDKiA - ok, niech się tramwaj kończy (na razie) przy CH Targówek. Skończy się gwarancja, puści się tramwaj do Derbów i dalej... |
# Sławek 15.07.2014 18:04 |
|
Jako już były burmistrz Targówka mogę powiedzieć, że bardzo szkodliwe dla Targówka i całej Warszawy jest eliminowanie tramwaju ze Św. Wincentego. Trzeba niezwłocznie podjąć działania w kierunku przeprojektowania mostu na Kondratowicza (opartego na przepustach rurowych) i zaprojektowć go na podporach, a nie z głupim uporem eliminować tramwaj. Ta linia tramwajowa wzdłuż Matki Teresy z Kalkuty może zostać poźniej włączona w trasę Mostu Krasińskiego i Nowotrocką. Skąd ten upór o likwidację tramwaju zupełnie nie rozumiem. Może warto zapytać wprost obecnego burmistrza dlaczego działa na szkodę mieszkańców Targówka i Białołęki.
|
# Sławek 15.07.2014 18:17 |
|
Jako już były burmistrz Targówka zupełnie nie rozumiem takiego działania na szkodę mieszkańców. Przecież ten tramwaj doskonale wpisuje się poźniej w Trasę Mostu Krasińskiego i Nowotrocką. A wystarczy podjąć działania zmierzające do przeprojektowania mostu nad kanałem w ulicy Kondratowicza. Ustaliliśmy w ZTM rozmawiając o Metrze, że projektant rozważy rozwiązanie na podporach zamiast przepustów rurowych, co zabezpieczy spławność kanału. Nigdy nie podjąłbym działań usuwających z koncepcji tramwaj. Może warto zapytać obecnego burmistrzą dlaczego działa na szkodę mieszkańców Targówka, a szczególnie mieszkańców ul. Św. Wincentego, fundując im ogromne korki i wiele "świeżego"powietrza.
|
Alek 17.07.2014 20:33 |
|
Smutne to jest ,ze Burmistrz Dzielnicy nie jest zainteresowany budową linii tramwajowej istotnej nie tylko dla Targówka i Białołęki ale dla wszystkich warszawiaków. Dobrze,ze Warszawska Wspólnota Samorządowa , która może wygra najbliższe wybory, ma inny pogląd na budowę nowych połączeń tramwajowych.
|
# Lusia 18.07.2014 15:19 |
|
Jakie metro???? Kiedy? w 2035???? Po wyborach HGW powie, ze kryzys!
tylko tramwaj od żaby do Berensona coś zmieni!!!!! |
# warszawiak 25.07.2014 11:38 |
|
my, mieszkańcy nie chcemy tego tramwaju, który będzie przejeżdzał przez naszą dzielnicę wozić ludzi spod Warszawy (czyt. Biała-Łąka)
|
# kokok 29.07.2014 16:26 |
|
a ja nie chcę tramwaju, wolę szerszą ulicę.
|
# kokok 29.07.2014 16:27 |
|
a ja nie chcę tramwaju wole szersza ulicę.
|
# houdini 01.08.2014 04:07, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
Po co ciągnąć metro na wieś? Nie przeszadzajmy z tym metrem na Białołękę.
|
# Marek DM 11.09.2014 15:36 |
|
ja nie chcę tramwaju, popieram Burmistrza. Lepszy jest BUSPAS.
|
# dddddddd 18.10.2014 23:57 |
|
No, to można tę linię zbudować i nie wpuszczać burmistrza - i będzie taj jak chciał...
|
# 19102014 19.10.2014 00:44 |
|
#warszawiak napisał(a) 25.07.2014 11:38 Wyjaśnij czemu ona taka biała ?czyt. Biała-Łąka |
# Lolee 20.10.2014 08:56 |
|
#warszawiak napisał(a) 25.07.2014 11:38 my, mieszkańcy nie chcemy tego tramwaju, który będzie przejeżdzał przez naszą dzielnicę wozić ludzi spod Warszawy (czyt. Biała-Łąka) Ale że np. Bródno przyłączono do Warszawy w połowie ubiegłego wieku, to już nie pamiętasz???????????? |
# Lolee 20.10.2014 09:36 |
|
#houdini napisał(a) 01.08.2014 04:07 Po co ciągnąć metro na wieś? Nie przeszadzajmy z tym metrem na Białołękę. Na wieś?? Ale że np. Bródno przyłączono do Warszawy w połowie ubiegłego wieku, to już nie pamiętasz???????????? |
LINKI SPONSOROWANE