Forum › Wola
# juli 25.05.2021 15:09 |
|
pieniądze wydane w błoto. Jakby autobus jadący tam co 10min nie wystarczał. Natomiast likwidacja tunelu spowoduje korki samochodowe na odcinku Ordona, Redutowa, i możliwe że aż do Powstańców.
|
# hzl 25.05.2021 16:15 |
|
#juli napisał(a) 25.05.2021 15:09 pieniądze wydane w błoto. Jakby autobus jadący tam co 10min nie wystarczał. Natomiast likwidacja tunelu spowoduje korki samochodowe na odcinku Ordona, Redutowa, i możliwe że aż do Powstańców. Tramwaj zabiera więcej ludzi niż autobus. Widocznie autobus nie wystarczał. A jak ktoś nie lubi stać w korkach, w 90% przypadków może się przesiąść w komunikację miejską... |
# Odolany 26.05.2021 09:56 |
|
Autobus elektryczny nie różni się od tramwaju i nie ma żadnego argumentu dla tej inwestycji spóźnionej o wiele lat. Przypominam że tory rozebrano wiec widac jak się planuje w tym mieście rozwój dzielnic.
Lepiej aby te pieniądze wydać na połączenie linia Włoch przez tunel do mszczonowskiej. Tam planuje i buduje się kolejna sypialnia a komunikacji brak. Do ronda ONZ autobus jedzie 15 min bo ma wydzielony pas. W tym kraju najpierw się robi potem myśli. |
# wykolejnica wąskotorowa 26.05.2021 12:55 |
|
#juli napisał(a) 25.05.2021 15:09 Korki były, są i będą jeszcze większe, a przebudowa istniejącej jezdni na torowisko jak obok jest mnóstwo miejsca żeby zbudować torowisko a nie nowe skrzyżowanie to faktycznie wyrzucanie pieniędzy w błoto.pieniądze wydane w błoto. Jakby autobus jadący tam co 10min nie wystarczał. Natomiast likwidacja tunelu spowoduje korki samochodowe na odcinku Ordona, Redutowa, i możliwe że aż do Powstańców. Tramwaj z Kasprzaka powinien wjeżdżać w Jana Kazimierza, a może i dalej po rozebranych torowiskach kolejowych - tamte tereny kolej kiedyś sprzeda a deweloperzy zabudują. Ale nasi warszawscy urzędnicy przecież nie dogadają się z koleją , bo kolej jest rządowa. |
# Korkolikwidator 26.05.2021 22:48 |
|
#juli napisał(a) 25.05.2021 15:09 Jeżeli stojąc w korku narzekasz ze w nim utkwiłeś, to uświadom sobie że ty również go stworzyłeś.pieniądze wydane w błoto. Jakby autobus jadący tam co 10min nie wystarczał. Natomiast likwidacja tunelu spowoduje korki samochodowe na odcinku Ordona, Redutowa, i możliwe że aż do Powstańców. |
# Odlany 26.05.2021 22:53 |
|
#Odolany napisał(a) 26.05.2021 09:56 Trzy zasadnicze różnice pomiędzy autobusem elektrycznym a tramwajem:Autobus elektryczny nie różni się od tramwaju 1) Tramwaj nie wymaga długotrwałego ładowania baterii a autobus elektryczny wymaga. 2) Tramwaj nie zanieczyszcza środowiska pyłem ze startych opon a autobus elektryczny zanieczyszcza. 3) Konstrukcja tramwaju jest parokrotnie trwalsza od konstrukcji autobusu. |
# gaz 27.05.2021 17:30 |
|
Od 50 lat temu metro miało mieć taką trasę jedna ze stacji metra miała być pod budynkiem Płocka 2 (Płocka róg Kasprzaka) a nad nią 10 piętrowy budynek. Metro miało kończyć się w Morach. Metro miało dowozić pracowników do zakładów Świeczewskiego, Zakładów WOla, WOlskiej mleczarni a teraz by dowoziło do osiedli mieszkaniowych ale 20 lat temu ktoś nagle zmienił trasę. Dlaczego?:) Ja bym po prostu metro pobudował jak było wtedy wstępnie projektowane a nie zabierał ulice. Pieniądze można zdobyć tylko trzeba pomyśleć. Opłata od deweloperów, sprzedaż gruntów miejskich itp.
|
# Tims 27.05.2021 20:14 |
|
Budowa całej infrastuktury tramwajowej w dobie autobusów elektrycznych to nieporozumienie. Autobus można wprowadzić do ruchu dowolną trasą, a zepsucie autobusu nie tamuje ruchu. W przypadku awarii sieci tramwajowej nie jeździ cały sznur tramwajów i nikt nie przefrunie. Mam nadzieję, że ktoś myślący wstrzyma tę inwestycję.
|
# Rogo 27.05.2021 22:27 |
|
Szkoda kasy, będą korki, trąbienie na rondzie tybetu i kombinowanie dojazdu bocznymi ulicami. Rozumiem że miasto chce zmusić mieszkańców do komunikacji miejskiej ale to się nie sprawdzi nic na siłę, Musi być zachęta nie przymus. Za 10 lat się obudzą i znowu zrobią rozpierduchę by przywrócić 2 pasy.
|
# a_co_tam_zakorkujmy_miasto 28.05.2021 10:07 |
|
#Odlany napisał(a) 26.05.2021 22:53 Trzy zasadnicze różnice pomiędzy autobusem elektrycznym a tramwajem: 1) Tramwaj nie wymaga długotrwałego ładowania baterii a autobus elektryczny wymaga. 2) Tramwaj nie zanieczyszcza środowiska pyłem ze startych opon a autobus elektryczny zanieczyszcza. 3) Konstrukcja tramwaju jest parokrotnie trwalsza od konstrukcji autobusu. To teraz zniszczę twój świat. Koła w nowych tramwajach starczają na 1 miesiąc bo nie mają wózków skrętnych. Czyli masz pył metaliczny. |
# cave 28.05.2021 13:10 |
|
#Rogo napisał(a) 27.05.2021 22:27 Budowa linii tramwajowych jest właśnie zachętą.Musi być zachęta nie przymus. |
# Biały 02.06.2021 16:52 |
|
Pranie pieniędzy , tory tramwajowe są od skrzyżowania ( przystanku " szpital Wolski" przysypane ziemią a na jezdni ( skrzyżowanie z brylowską) są aż do ronda wystarczy postawić słupy i zeszlifować tory i kilkanaście milionów w kieszeni. Nie wierzycie to idźcie na spacer tamtą trasa i sami się przekonacie( linia tramwajowa kiedyś tam istniała)
|
# jarekwawa 08.09.2021 15:18 |
|
Ale ciekawe , że na rysunku jest obok tramwajów ulica na poziomie "-1"
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuWola
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.