Targówek

17/1719 




07.10.2019 12:10
Taltos2

O matko, to są jeszcze normalni ludzie: " Cieszę się, że będę mieć metro tak blisko, ale obiektywnie patrząc ta lokalizacja stacji jest bez sensu." Zamiast budować tę stację, lepiej by kasa z niej poszła na tramwaj na ZB
07.10.2019 13:32
#RJW
Rychło w czas! Projektowanie sklejankowe się kłania. Stacja Zacisze-Wilno za to jest hen daleczko, na Elsnerowie... Bardzo to ponure - bez ładu i skłądu.
07.10.2019 15:19
#mtirala
Nie rozumiem dlaczego Pan Redaktor napisał ten artykuł, jeśli w przeszłości wielokrotnie twierdził, że z sensem czy bez sensu, trzeba budować metro, tak jak wymyślono, a nie naprawiać to co nie ma sensu. Bo <jakoby> nie ma czasu na naprawianie.
Dlatego nie ma i nie będzie hubu przesiadkowego Głębocka / Trasa Toruńska, gdzie natęzenie ruchu byłoby o wiele większe niż na Trockiej czy Targówku M. Dlatego też jest ta bezsensowna stacja Zacisze. I też mało sensowna stacja Rembielińska i Szwedzka.
Tylko dlaczego Pan Redaktor się teraz dziwi, że coś jest bez sensu?
Dlatego nie ma i nie będzie hubu przesiadkowego Głębocka / Trasa Toruńska, gdzie natęzenie ruchu byłoby o wiele większe niż na Trockiej czy Targówku M. Dlatego też jest ta bezsensowna stacja Zacisze. I też mało sensowna stacja Rembielińska i Szwedzka.
Tylko dlaczego Pan Redaktor się teraz dziwi, że coś jest bez sensu?
07.10.2019 15:51
#Jolab
Cieszmy się z tego co mamy. Wszysto i wszystkich krytykować najlepiej. A ludzom i tak nie dogodzi. Czytałam, że na Zaciszu jest zakręt na którym metro musi zwolnić. Sprawa technologiczna konstrukcji odcinka.
07.10.2019 16:08
#Urzędnik
Już jest plan dowalenia między domki wielkie bloki kwestia czasu dokumenty czakaja na podpis. Zacisze jakie znamy będzie miało układ Blok - Domek - Blok kto jeszcze może niech sprzedaje domy bo za kilka lat na jego działkę będzie wlepionych 1000 par oczu z sąsiedniego bloku który wyrośnie tuż za ogrodzeniem ;)
REKLAMA
07.10.2019 21:31
#Pit
Jeśli poprzednia stacją jest Trocka, następną Kondratowicza to za dużego pola manewru tu nie było. Obydwie stacje leżą względem siebie mniej więcej pod katem 90%. Albo wiec prowadzimy delikatny łuk (nie wymuszający zbyt dużych ograniczeń prędkości i nie prowadzący do zbyt szybkiej degradacji nawierzchni torowej i zestawów kołowych co generuje koszt i konieczność częstych wyłączeń taboru oraz odcinka linii)i budujemy stację gdzieś właśnie na przecięciu z Rolanda / Codzienną, albo z tej stacji w ogóle rezygnujemy. Odgięcie na pole PGR albo wymusiłoby całkowicie inne umiejscowienie sąsiednich stacji albo byłoby niewykonalne technicznie. Odgięcie w stronę Radzymińskiej byłby teoretycznie możliwe, ale znów stacja wypadałoby gdzieś między Piecyka a Tużycką, czyli nie specjalnie w miejscu jakiegoś hubu. Odcinek między Trocka. Kondratowicza byłby też w tym układzie jednym wielkim łukiem w rano a potem w lewo i byłby też o jakieś 50% dłuższy niż obecny. TAk wiec bez przeprojektowania całej linii za dużo manewru nie było.
08.10.2019 15:50
drugastrona

Zgadza się, trzeba było zmienić trasę całej linii od Pragi Północ na północ. Ale po co się starać? Po co dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości i budować metro tam, gdzie jest najgęściej? Zrobiono byle jak i dzięki temu osiedle domków jednorodzinnych ma stację metra. #stolatplanowania
22.10.2019 21:27
jeremi

Kupa niedopatrzeń, brak chęci zmian i zrobienia czegokolwiek dobrego w tym mieście...
01.01.2021 17:22
#snowie
Pasażerowie dojadą autobusami. Pytanie tylko czy można puścić linie autobusowe takimi ulicami jak Spójni, Kościeliska...
Dodaj wpis