# TW Wiesław 26.03.2012 13:15 |
|
"równocześnie kosztowną wielokilometrową linię tramwajową na Zieloną Białołękę?"
Panie Roszak - przestań pisać te swoje tramwajofobiczne brednie. Metro jest 10 RAZY DROŻSZE od tramwaju. Poza tym budowa metra na Derby będzie o conajmniej 1 MILIARD ZŁOTYCH droższa od metra na Bródno. |
tarantula01 26.03.2012 22:19 |
|
To się okaże po analizach. Być może nie będzie tak źle, zwłaszcza, że budowa metra ma odsunąć w czasie potrzebę budowy tramwaju (czyt. tramwaj ma nie powstać, czyli mamy nie wydawać pieniędzy na ten środek transportu). Już widzę, jak po metrze zbudują jeszcze tramwaj wzdłuż tego metra. Swego czasu chciano po zbudowaniu metra w centrum zlikwidować tramwaje na Marszałkowskiej.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 26.03.2012 22:19 |
|
To się okaże po analizach. Być może nie będzie tak źle, zwłaszcza, że budowa metra ma odsunąć w czasie potrzebę budowy tramwaju (czyt. tramwaj ma nie powstać, czyli mamy nie wydawać pieniędzy na ten środek transportu). Już widzę, jak po metrze zbudują jeszcze tramwaj wzdłuż tego metra. Swego czasu chciano po zbudowaniu metra w centrum zlikwidować tramwaje na Marszałkowskiej.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# TW Wiesław 28.03.2012 15:06 |
|
Czyli zostawiamy Zieloną Białołękę bez komunikacji, bo czekamy na mgliste metro? Hehehe - czemu nie - 10, 20 lat..... Mam nadzieję, że mieszkańcy będą wiedzieli komu to zawdzięczają.
|
platformers 28.03.2012 15:19, wpis modyfikowany 2 razy, |
|
#TW Wiesław napisał(a) 28.03.2012 15:06 Czyli zostawiamy Zieloną Białołękę bez komunikacji, bo czekamy na mgliste metro? Hehehe - czemu nie - 10, 20 lat..... Mam nadzieję, że mieszkańcy będą wiedzieli komu to zawdzięczają. Może i będą pamiętali, tylko że Tumasz nie startuje z Zielonej Białołęki. To kolejny oryginalny pomysł pana radnego. |
# papa 30.03.2012 20:02 |
|
a ja wolę szybki i często jeżdzący autobus teraz i metro za 10-15 lat niż tramwaj, który do pl. Bankowego będzie jechał 45 min, a jak jeden się rozkraczy, to wszyscy na piechotkę do centrum, bo autobusy (te które zostaną) będą przepełnione.
Nie widzicie, jak tramwaje rozkładają komunikację? Co kilka dni jakaś awaria i setki ludzi lezie po poboczu. |
waldek_roszak 31.03.2012 11:33 |
|
#TW Wiesław napisał(a) 26.03.2012 13:15 Panie Roszak - przestań pisać te swoje tramwajofobiczne brednie. Metro jest 10 RAZY DROŻSZE od tramwaju. Poza tym budowa metra na Derby będzie o conajmniej 1 MILIARD ZŁOTYCH droższa od metra na Bródno. Oczywiście, że budowa linii metra jest wielokrotnie droższa niż tramwaju. To proste. Zapraszam jednak do "głębszego" zapoznania się dostępnymi informacjami na temat naszej propozycji. My wnosimy o PRZENIESIENIE końcowej stacji metra z jednego miejsca w drugie (tzn. z Bródna na Białołękę). To da się zrobić przy PODOBNYCH KOSZTACH. Taka zmiana pozwoli znacząco odsunąć w czasie potrzebę budowy linii tramwajowej z Bródna (być może na zawsze). Będzie zapewne kosztować 250-500mln. To jest oszczędność, o której mówimy. Chętnie wyjaśnię inne wątpliwości w tej sprawie. Pozdrowienia Waldek Roszak radny dzielnicy Białołęka |
waldek_roszak 31.03.2012 11:44, wpis modyfikowany 2 razy, |
|
#TW Wiesław napisał(a) 28.03.2012 15:06 Czyli zostawiamy Zieloną Białołękę bez komunikacji, bo czekamy na mgliste metro? Hehehe - czemu nie - 10, 20 lat..... Mam nadzieję, że mieszkańcy będą wiedzieli komu to zawdzięczają. Sprawy AKTUALNE, nurtujące nas wszystkich obecnie są oczywiście NAJWAŻNIEJSZE (np. komunikacja autobusowa). Abyśmy jednak w 2020 roku nie obudzili się w ręką, nie powiem gdzie, TRZEBA TEŻ MYŚLEĆ O DALSZEJ PRZYSZŁOŚCI. Mieszkasz na ZB? Znasz np. osiedla Derby? Wiesz dlaczego stoją na środku pola a wokół nie ma prawie żadnej infrastruktury? Dlaczego wokół są wąskie drogi i nie ma miejsca na ich poszerzenie? Dlaczego nie ma miejsca na obiekty publiczne (parki, place zabaw, boiska itd)? Dlatego, że NIKT O TYM NIE POMYŚLAŁ 10-15 LAT TEMU! W latrach 1998-2004 uchwalono takie plany miejscowe. Na przykład słynny "X-71 cz.1", czyli taki wielki 650-hektarowy worek, w którym bez żadnych ograniczeń można budować wielkie osiedle za osiedlem. Nikt nawet nie zastanowił się, jak te dziesiątki tysięcy nowych mieszkańców np. dojedzie. Pozdrowienia Waldek Roszak radny dzielnicy Białołęka |
tarantula01 01.04.2012 08:35 |
|
Poczekajmy na analizy, czyli co najmniej jakieś 1,5 roku
Ja tylko napiszę, że 10 - 15 lat temu prognozowano w Warszawie, powstanie TOG najpóźniej do 2015 roku. Perspektywa wtedy była tak odległa, że aż ... realna. PS. Trasę Toruńską chciano zmodernizować do końca 2005 r. łącznik na lotnisko Okęcie miał powstać do ... 2006 r. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 01.04.2012 08:35 |
|
Poczekajmy na analizy, czyli co najmniej jakieś 1,5 roku
Ja tylko napiszę, że 10 - 15 lat temu prognozowano w Warszawie, powstanie TOG najpóźniej do 2015 roku. Perspektywa wtedy była tak odległa, że aż ... realna. PS. Trasę Toruńską chciano zmodernizować do końca 2005 r. łącznik na lotnisko Okęcie miał powstać do ... 2006 r. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# Marek 1 01.04.2012 09:20 |
|
A most Północny jest gotowy od siedmiu lat według pierowtnych założen.
|
# Bogdan S. 01.04.2012 21:46 |
|
Fatalny pomysł z metrem do super marketu. Wschodnia Białołęka powinna wykorzystać dla poprawy komunikacji Trasę Toruńską i już istniejącą linię tramwajową na ulicy Annopol. Nikt rozsądny w Warszawie nie pozwoli na inwestycje komunikacyjne, które poza ogromnymi kosztami nie przyniosą mieszkańcom Białołęki korzyści.
|
waldek_roszak 02.04.2012 12:14 |
|
#Bogdan S. napisał(a) 01.04.2012 21:46 (...) inwestycje komunikacyjne, które poza ogromnymi kosztami nie przyniosą mieszkańcom Białołęki korzyści. Odnoszę wrażenie, że Twoje zdanie na ten temat jest odosobnione. Pzdr |
platformers 02.04.2012 15:32 |
|
waldek_roszak napisał 02.04.2012 12:14 [#Bogdan S. napisał(a) 01.04.2012 21:46] (...) inwestycje komunikacyjne, które poza ogromnymi kosztami nie przyniosą mieszkańcom Białołęki korzyści. Odnoszę wrażenie, że Twoje zdanie na ten temat jest odosobnione. Pzdr Bogdan S. pisząc Białołęka myśli o Tarchominie. |
# biala 16.04.2012 08:40 |
|
wiec moze szersze ulice i wiecej linii autobusowych ?
|
# Bolek 11.09.2012 12:38 |
|
W tej części nie jest potrzebna komunikacja. Niech wszystkie autobusy pojadą ulicą Światowida. Przecież innych ulic nie ma na Białołęce. Może warto wy dodać jeszcz klika autobusów E i niech wszystkie jadą ulicą Światowida. A tak wogóle to niech wszystkie autobusy w warszawie jadą ul Światowida.
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 11.09.2012 16:07, wpis modyfikowany 4 razy, |
|
Ale przeciez nie mogą jechać innymi. Decydują o tym wazne wzgledy społeczne i polityczne wprawdzie o znaczeniu lokalnym, ale zawsze! Przy Świderskiej mieszka była deputowana, a przy Mysliborskiej, prezes. Oni nie zgadzaja się na hałas, który towarzyszy komunikacji miejskiej i w związku z tym dwie duże równoległe do Swiatowida ulice są wyłączone ( jedna całkowicie, na drugiej ruch jest eliminowany wszelkimi mozliwymi metodami) z autobusowej obsługi. A tramwaj... to kalectwo zaślepione za mostem na wieki wieków, czemu w marzeniach projektanta poszedł w pole, gdzieś het za bloki. Czyżby nowoczesna PESA miała promień skrętu ustawiony na 800 metrów? To czemu z Nowotki skręca, na zwykłym skrzyżowaniu? Jezeli wam się wydaje, że coś tu się planuje dla ludzi, to jestescie w bledzie. Planuje się pod ludzi. Taki Tadeusz eS., wezmy na przyklad. Towarzysz, fan Lenina do podstawówki, ma gniazdko przy Myśliborskiej.
Miał że by mu stawać po nocach? Tramwaj pod oknem, oczywiscie? |
# ccc 30.01.2014 00:00 |
|
na hu... kupowałeś/kupowaś mieszkanie w polu, a teraz krzyczysz o metro!!!
""widziały gały co brały" zanim wybuduja tramwaj lub metro na z/ białołękę te domki od deweloperów rozsypią się pył.... dawniej tez budowano z tanich materiałów (np wielka płyta) oraz szybko, lecz w tamtych czasach najtansze materiały były lepsze niż dzisiejsze ze średniej pułki. a developerzy budują z najgorszych jakie można. |
LINKI SPONSOROWANE