Forum › Bielany
# Rafał 06.07.2017 22:39 |
|
Cały węzeł Młociny to jedna wielka porażka i przykład na to jak nie budować takich węzłów.
Zlikwidowane (istniały za czasów starej pętli) przejścia od metra na pętlę, o których mowa w artykule, to jedna rzecz. Druga to zadaszenie na skrajnym peronie na pętli tramwajowej, które nie chroni przed opadami deszczu. Cały węzeł jest niefunkcjonalny. Wejścia na górę z pętli autobusowej zajmują zbyt wiele miejsca, za mało jest peronów autobusowych, dzięki czemu np. 103 ma pętlę "w lesie" zamiast razem z pozostałymi autobusami miejskimi. Jest to jeden wielki bubel, który powinno się rozebrać. |
# Rafał 06.07.2017 22:40 |
|
... a na kurację, poza ewentualną zmianą nazwy, raczej bym nie liczył.
|
# pan olo 07.07.2017 13:09 |
|
To sa 2 różne sprawy: zmiana nazwy jest konieczna bo jest tu ważna huta, konieczna jest też przebudowa aby poprawić życie padażerom
|
eRDe 10.07.2017 00:48 |
|
Chyba nie sądzisz, że dla ZTM wygoda pasażerów ma jakiekolwiek znaczenie?
|
# Rafał 10.07.2017 09:29 |
|
#pan olo napisał(a) 07.07.2017 13:09 To sa 2 różne sprawy: zmiana nazwy jest konieczna bo jest tu ważna huta, konieczna jest też przebudowa aby poprawić życie padażerom Oczywiście, że są to dwie różne sprawy, ale i tak nie zmienia to faktu, że o ile na zmianę nazwy jest cień nadzei, o tyle na żadne przebudowy czy na budowę choćby wspomnianych w artykule chodników nie ma co liczyć. Ale mogę się mylić :) |
# Bielan 11.07.2017 09:01 |
|
Generalnie to cały projekt jest od czapy, poczynając od wąskich skrętów pod kątem 90o, na których kierowcy autobusów czynią cuda, żeby się złamać tak długim pojazdem, po ustawienie cyklu świateł. Tam mało kto z pieszych czeka na zielone, poniewaz czas oczekiwania na niektorych kierunkach to kilka minut.
Kuriozum jest światło wzdłuż ścieżki rowerowej, gdzie zielone włącza sie na kilka sekund, a czerwone trwa kilka minut. Tam nikt nie czeka i wszyscy przechodzą/przekeżdżają na czerwonym. |
# Conrad 11.07.2017 10:42 |
|
#Bielan napisał(a) 11.07.2017 09:01 Swego czasu była akcja osiłków w czarnym BMW 20 letnim. Spisywali gangsterów przechodzących na czerwonym świetle.Generalnie to cały projekt jest od czapy, poczynając od wąskich skrętów pod kątem 90o, na których kierowcy autobusów czynią cuda, żeby się złamać tak długim pojazdem, po ustawienie cyklu świateł. Tam mało kto z pieszych czeka na zielone, poniewaz czas oczekiwania na niektorych kierunkach to kilka minut. Kuriozum jest światło wzdłuż ścieżki rowerowej, gdzie zielone włącza sie na kilka sekund, a czerwone trwa kilka minut. Tam nikt nie czeka i wszyscy przechodzą/przekeżdżają na czerwonym. |
# sordyl 03.01.2018 18:06 |
|
Chyba się za to biorą.
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuBielany
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.