REKLAMA

Forum › Bielany

REKLAMA

# Rafał

06.07.2017 22:39

Cały węzeł Młociny to jedna wielka porażka i przykład na to jak nie budować takich węzłów.
Zlikwidowane (istniały za czasów starej pętli) przejścia od metra na pętlę, o których mowa w artykule, to jedna rzecz. Druga to zadaszenie na skrajnym peronie na pętli tramwajowej, które nie chroni przed opadami deszczu. Cały węzeł jest niefunkcjonalny. Wejścia na górę z pętli autobusowej zajmują zbyt wiele miejsca, za mało jest peronów autobusowych, dzięki czemu np. 103 ma pętlę "w lesie" zamiast razem z pozostałymi autobusami miejskimi. Jest to jeden wielki bubel, który powinno się rozebrać.

# Rafał

06.07.2017 22:40

... a na kurację, poza ewentualną zmianą nazwy, raczej bym nie liczył.

# pan olo

07.07.2017 13:09

To sa 2 różne sprawy: zmiana nazwy jest konieczna bo jest tu ważna huta, konieczna jest też przebudowa aby poprawić życie padażerom

REKLAMA

 eRDe

10.07.2017 00:48

Chyba nie sądzisz, że dla ZTM wygoda pasażerów ma jakiekolwiek znaczenie?

# Rafał

10.07.2017 09:29

#pan olo napisał(a) 07.07.2017 13:09
To sa 2 różne sprawy: zmiana nazwy jest konieczna bo jest tu ważna huta, konieczna jest też przebudowa aby poprawić życie padażerom

Oczywiście, że są to dwie różne sprawy, ale i tak nie zmienia to faktu, że o ile na zmianę nazwy jest cień nadzei, o tyle na żadne przebudowy czy na budowę choćby wspomnianych w artykule chodników nie ma co liczyć.
Ale mogę się mylić :)

# Bielan

11.07.2017 09:01

Generalnie to cały projekt jest od czapy, poczynając od wąskich skrętów pod kątem 90o, na których kierowcy autobusów czynią cuda, żeby się złamać tak długim pojazdem, po ustawienie cyklu świateł. Tam mało kto z pieszych czeka na zielone, poniewaz czas oczekiwania na niektorych kierunkach to kilka minut.
Kuriozum jest światło wzdłuż ścieżki rowerowej, gdzie zielone włącza sie na kilka sekund, a czerwone trwa kilka minut. Tam nikt nie czeka i wszyscy przechodzą/przekeżdżają na czerwonym.

REKLAMA

# Conrad

11.07.2017 10:42

#Bielan napisał(a) 11.07.2017 09:01
Generalnie to cały projekt jest od czapy, poczynając od wąskich skrętów pod kątem 90o, na których kierowcy autobusów czynią cuda, żeby się złamać tak długim pojazdem, po ustawienie cyklu świateł. Tam mało kto z pieszych czeka na zielone, poniewaz czas oczekiwania na niektorych kierunkach to kilka minut.
Kuriozum jest światło wzdłuż ścieżki rowerowej, gdzie zielone włącza sie na kilka sekund, a czerwone trwa kilka minut. Tam nikt nie czeka i wszyscy przechodzą/przekeżdżają na czerwonym.
Swego czasu była akcja osiłków w czarnym BMW 20 letnim. Spisywali gangsterów przechodzących na czerwonym świetle.

# sordyl

03.01.2018 18:06

Chyba się za to biorą.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBielany

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA