REKLAMA

Forum › Targówek

REKLAMA

 Zaciszny

21.03.2012 19:22

Przebudowa ulicy Łodygowej "leży na sercu" Pana Przewodniczącego Poczesnego ale gdzie leży u Pana Burmistrza Zawistowskiego, który od dwóch lat informuje mieszkańców, że ta inwestycja nie ma sensu bez budowy wiaduktu nad torami i że będzie to uzgadniał z burmistrzem Ząbek ?
Rada Miasta w ubiegłym roku skreśliła ul. Łodygową z uwagi na brak pieniędzy, a Zarząd Dzielnicy przyjął do wiadomości. że w ciągu najbliższych 4 lat nie będzie na Targówku żadnej inwestycji drogowej finansowanej przez miasto (m.in. ul. Św. Wincentego i Nowo-Trockiej).
Wiadukt nad torami w ciągu ul. Łodygowej może być rozważany dopiero gdy zostanie zatwierdzony projekt budowy Trasy Olszynki Grochowskiej (TOG), która ma przebiegać nad linią kolejową przy ul. Łodygowej. Nie jest możliwa budowa wiaduktu nad wiaduktem tak więc do czasu zaprojektowania Trasy Olszynki Grochowskiej możemy zapomnieć o przebudowie ul. Łodygowej.

 Zaciszny

21.03.2012 19:47

Schemat planowanego węzła TOG - rejon ul. Łodygowej można zobaczyć w na stronie internetowej SISKOM.waw.pl - mapy.
Do tego węzła ul. Łodygowej dochodzi też ul. Janowiecka, która prowadzi do budowanego właśnie ogromnego osiedla "Wilno" i za 2 lata przybędzie na Targówku Fabrycznym kilkanaście tysięcy mieszkańców.
Tak więc w tym rejonie sytuacja będzie komunikacyjnie krytyczna bez decyzji Wojewody Mazowieckiego i Pani Prezydent HGW odnośnie projektu połączenia drogowego Targówka z Ząbkami, a w tym budowy węzła z wiaduktem nad torami w ciągu TOG i ul. Łodygowej.
Decyzja środowiskowa o budowie ul. Łodygowej wygaśnie w 2013 roku i podobnie jak 11 innych przedawnionych inwestycji drogowych powiększy wielomilionowe straty wynikające z nierealizowanych planów budowy dróg w Warszawie.

# wojtas1022 z zacisza

03.12.2012 21:07

Uważam, że inwestycja rozbudowy ul. Łodygowej nie ma aż tak dużego znaczenia, bo co da jej poszerzenie? jeśli w ząbkach mamy zwężenie przy Kościele na świałach, po co pchać ruch samochodowy do centrum ząbek? dużo lepszym rozwiązaniem jest jedynie wyremontowanie ulicy Łodygowej i raczej budowa trasy Olszynki Grochowskiej - możliwość połączenia z Toruńską, Radzymińską. Budowa nie kolidowała by z dzisiejszym ruchem, bo jest po nowym śladzie i po terenach działkowych. Problem wykupu działek jest i tak i tak i byłby z Łodygową również problem wykupu działek

REKLAMA

# mci

30.12.2012 12:46

HGW nie ma kasy na praską cześć i nic nie powstanie w tej cześci wa-wy dopóki ona bedzie u steru władzy, a rzecznicy są od tego aby opowiadać dyrdymały typu "W tej chwili nie ma pieniędzy, chociaż tę inwestycję traktujemy priorytetowo."

# Timmy

09.06.2013 19:47

Kurcze po ostatnich ulewach dochodzę do wniosku ze wladze Targówka mają mieszkańców w głębokim poważaniu... nie obchodzi ich że budynki niszczeją bo woda stoi i fundamenty nasiąkają... A nikt kasy potem na remont nie da. O gigantycznych kałużach nawet nie ma co wspominać.
Wg mnie powinni ruszyć z kanalizacją burzową. Łodygowa i tak wygląda jak wygląda więc mogą ją połatać żeby tylko nie wpaść w dziurę i z asfaltem i wiaduktem można poczekać. Ale kanalizacja burzowa to potrzebna jest już.

# skibowa

10.06.2013 10:03

Łodygowa poczeka nie cztery lata, nie trzy, nie dwea. Poczeka dotąd aż będzi kompletnie nieprzejezdna. Wtenczas "na chybcika" załatają ją. Na razie sie jakoś trzyma więc nie jest jeszcze najgorzej Wy narzekacze na wszystko. ;-) Dzieki takiemu stanowi rzeczy jest bezpieczniejsza dla pieszych a to są pozytywy. Patrzcie pozytywnie Wy narzekacze. I nie krytykujcie władzy, która ma na celu priorytet dla piechurów. Piechotą zdrowiej.

REKLAMA

# Bródno the Best

28.08.2013 07:57

Może włodarzom najwygodniej byłoby zaorać Łodygową i zrobić skwer, podobny do tego przy ratuszu. To jest ciekawy pomysł, a kierowcy przestaną narzekać na dziury w jezdni i korek na niej, gdy się ją zamieni na zieleń miejską.

# nokorkom

25.12.2013 16:51

Te zakorkowane ulice to wstyd. Może S8 (obwodnica Marek) pomoże w sprawie odciążenia Łodygowej? Są też inne ulice we wschodniej części Warszawy, które są bardzo ignorowane i zapchane, jak południowy Wał Miedzeszyński czy Płochocińska. To też drogi wojewódzkie kwalifikujące się do rozbudowy do przekroju dwujezdniowego.

# kwintesencja

26.12.2013 13:48

Poczekają (władze) aż Łodygowa rozsypie się zupełnie. Wtedy wyznaczą objazd przez Kraśnicką (Rozwadowskiego, komu u licha przeszkadzała nazwa Kraśnicka?) i ks.Ziemowita lub Utratę, ewentualnie przez Marki i Ząbki (wybudowanym w tym celu w przyszłości dwukilometrowym kawałkiem S8, na którego wybudowanie wyrażono zgodę na wysokich szczeblach władzy od drogownictwa).

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

City Break
City Break