REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


21.12.2020 13:43 #kierowca bombowca
Jak długo jeszcze będzie odgrzewany pomysł budowy wiaduktu dla Lazurowej nad Górczewską , pochodzący z czasów Układu Warszawskiego i sojuszu ze Związkiem Radzieckim, a mającym zapewnić sprawny wyjazd wojska z jednostek wokół WAT-u ?
Po co 1 wiadukt pomiędzy 2 skrzyżowaniami ze światłami ?
Jeśli tu w ogóle jest potrzebny jakiś wiadukt to wzdłuż Górczewskiej, z wjazdem na górny poziom P+R.
21.12.2020 17:15 #lideksynubeka
Ja mam świetny pomysł a'la Rafalala;budujemy poszerzoną ulicę,a potem ją zwężamy.
21.12.2020 22:06 #Jelonkowy
Lazurowa zmieniła się w obwodnicę. Świateł tam jest więcej niż to przyzwoite, teraz dobudują brakujący odcinek, a wkrótce otworzą metro i dopiero się zrobi ruch. A właściwie korek. Trzeba będzie poszerzyć Lazurową.
21.12.2020 22:52 #jkk
Widywałem w niektórych miastach, np. w Hiszpanii, parkingi w miejscach pod wiaduktami. Podejrzewam, że na Lazurowej stanie się podobnie, tylko nie będzie wiaduktu.
22.12.2020 11:12 #BeMózg
#Jelonkowy napisał(a) 21.12.2020 22:06

Lazurowa zmieniła się w obwodnicę. Świateł tam jest więcej niż to przyzwoite, teraz dobudują brakujący odcinek, a wkrótce otworzą metro i dopiero się zrobi ruch. A właściwie korek. Trzeba będzie poszerzyć Lazurową.
Bzdura. Trzeba "tylko" wybudować brakujący odcinek trasy S7 wyprowadzający ruch w kierunku Gdańska, Olsztyna i Torunia, połączenie tego odcinka S7 z trasą S79 wzdłuż kolejowej linii obwodowej i linii kolejowej prowadzącej do Radomia oraz brakujący węzeł drogowy na skrzyżowaniu trasy S8 z ulicą Powstańców Śląskich. Wtedy dwie trzecie ruchu tranzytowego przeniesie się tam z ulicy Lazurowej. Rosnące natężenie ruchu na ulicy Lazurowej jest skutkiem niedorozwoju układu komunikacyjnego Warszawy.
REKLAMA
24.12.2020 01:58 #Sabotaż czy idiotyzm?
Problemem układu komunikacyjnego Warszawy jest nie tyle jego niedorozwój, ile rozwój w złym kierunku - a tego problemu nie rozwiąże kolejna trasa wcinająca się w strukturę miasta niczym przyciasne nachy w d... Leczenie kaca klinem w postaci rozbudowy trasy S7 będzie tak samo fatalne w skutkach jak budowa trasy S8 pomiędzy A2 a Trasą Toruńską. Miasto potrzebuje obwodnicy, natomiast wymienione trasy S8 i S7 nie dosyć że nie rozwiązują problemu, to sprowadzają lub sprowadzą nowe. To podobnie jak druga linia metra i północny odcinek pierwszej, które nie podzieliły i nigdy nie podzielą sukcesu linii pierwszej na odcinku Ursynów- Śródmieście, a dodatkowo przekreśliły szanse na optymalny i atrakcyjny transport publiczny w zachodniej i północnej części miasta.
26.12.2020 08:32 #Świetlik
Wincy świateł, wincy! Już chyba lepsze to wąskie gardło niż dodatkowe światła przy Narwiku.
07.01.2021 17:23 #Jelonekbambo
#BeMózg napisał(a) 22.12.2020 11:12

Bzdura. Trzeba "tylko" wybudować brakujący odcinek trasy S7 wyprowadzający ruch w kierunku Gdańska, Olsztyna i Torunia, połączenie tego odcinka S7 z trasą S79 wzdłuż kolejowej linii obwodowej i linii kolejowej prowadzącej do Radomia oraz brakujący węzeł drogowy na skrzyżowaniu trasy S8 z ulicą Powstańców Śląskich. Wtedy dwie trzecie ruchu tranzytowego przeniesie się tam z ulicy Lazurowej. Rosnące natężenie ruchu na ulicy Lazurowej jest skutkiem niedorozwoju układu komunikacyjnego Warszawy.
To dopiero bzdura. Poczekaj jeszcze na P&R na Lazurowej wtedy zacznie sie zabawa na całego.
08.01.2021 22:42 #BeMózg
#Jelonekbambo napisał(a) 07.01.2021 17:23

To dopiero bzdura. Poczekaj jeszcze na P&R na Lazurowej wtedy zacznie sie zabawa na całego.
W takim przypadku żądanie wybudowania dróg i węzłów o których pisałem wcześniej dla odciążenie ulicy Lazurowej jest jeszcze bardziej uzasadnione.

 30/2870 


  • Poleć
  • Polub Tu Bemowo
  • Udostępnij


  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 
REKLAMA
REKLAMA

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA