# Dociekliwy 08.04.2022 18:13 |
|
A dlaczego w artykule jest akurat pogrubioną czcionką nazwa pewnego hipermarketu budowlanego, który czerpie zyski z krwawych rubli w RU. Przypadek?
|
# Działkowiec ROD 08.04.2022 18:19 |
|
Kompromitacja to jest ten tekst...tytuł skonstruowany tak aby w niego klikać. I autor chyba słabo się orientuje jeżeli chodzi o 112, ZTM przez ostatnie 10-15lat przynajmniej 2-3razy probowało skrocić jego trasę lub zlikwidować tą linie. Tu stolica schodzicie ostatnio z poziomem strasznie.
|
# KBR 08.04.2022 18:32 |
|
#Dociekliwy napisał(a) 08.04.2022 18:13 A dlaczego w artykule jest akurat pogrubioną czcionką nazwa pewnego hipermarketu budowlanego, który czerpie zyski z krwawych rubli w RU. Przypadek? To jest aktywny link, zwykle na każdej stronie jest pogrubiony |
# peter 08.04.2022 18:32 |
|
Autor tej publikacji stwarza wrażenie "inteligentnego inaczej". Zamiast pisać pieniackie artykuły należało dokonać rzetelnych ustaleń. Otwarcie kolejnych stacji Metra planowane jest na czerwiec-lipiec 2022 r. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że te terminy są "umowne" i mają poślizg. Faktem jest, że Tesco już nie istnieje ale jest bardzo popularny market Bricoman. Ponadto jesienią 2022 r. planowane jest otwarcie Leroy Merlin, do którego nikt nie będzie chodził na piechotę. Ponadto parking bo byłym Tesco aktualnie jest węzłem przesiadkowym dla osób, które od strony Błonia i Ożarowa Maz. dojeżdżają samochodami, a następnie przesiadają się m.in. do 112. Pan "dziennikarz" chciał błysnąć ale okazało się, że jest zwykłym "słojem", który nie zna Warszawy.
|
# Pan M 08.04.2022 18:38 |
|
Po falach hejtu jaki niemal zawsze uruchamia konstruktywna krytyka wymierzona na tym portalu w działalność wiecznych społeczników i samorządowych misjonarzy na warszawskich urzędach - od urzędu miasta, przez ZDM, ZTM - po urzędy dzielnic i właśnie radnych Bemowa, obiecałem sobie że odpuszczam. Niestety widząc kolejną g*ó*w*n*o*b*u*rz*ę jaką prognozowałem kilka dni temu na tym portalu, pozwoliłem sobie na postawienie pytania: jaki jest cel tych konsultacji i nawoływania przez jednego z lokalnych polityków do aktywności. Co ma dać wymieniona g*ó*w*n*o*b*u*r*z*a, która pogłębi tylko frustrację nas mieszkańców a przy okazji poprawi notowania samorządowców których nazwiska przygasły w świetle medialnych haseł covid - 19 i wojna? Pozwoliłem sobie nie zgodzić się z zapraszającym na konsultacje przedstawicielem bemowskiego samorządu. Zadałem otwarte pytanie, co zapraszający chce osiągnąć? Rozpalić emocje do czerwoności? Przyprawić starszych mieszkańców lub osoby z problemami kardiologicznymi o zawał serca? Zakładałem że nie. Czy więc chodziło tylko o zasygnalizowanie swojej obecności w przestrzeni publicznej; o dużą dawkę upitraszonego w duchu postdemokracji - populizmu? Jeśli bemowscy samorządowcy uwierzyli w skuteczność tych konsultacji - mogę chyba podejrzewać ich o zwykłą naiwność, lub inny cel. No bo czemu miałyby służyć i czym skutkować konsultacje na które zapraszano? Kłótniami ludzi bez jakiejkolwiek wiedzy na temat tworzenia siatki połączeń transportu publicznego, zajmującymi miejsca po obu stronach linii sporu? Nie, nie. Nie wbijam ostrza krytyki w fatalne propozycje mieszkańców - chcą dobrze, ale nie mogą przecież liczyć na ignorantów (patrząc po efektach) z ZTM-u. Dlaczego zakładam, że nie chodzi o znalezienie dobrego rozwiązania? Bo takie przedstawiałem już niemal dekadę temu - odnosząc się przy każdej przepychance do faktów i fatalnych propozycji ZTM-u. Nawet z wyliczeń ZTM wyszło, że rozwiązanie jest tańsze niż propozycja ich autorstwa, która ciągle wymaga korekty, zmian rozkładów etc. Ta permanentna rewolucja w układzie komunikacyjnym to także koszty społeczne. Tymczasem na konsultacjach zorganizowanych wiele lat temu, moja koncepcja została podsumowana gromkimi brawami mieszkańców dzielnicy. Była więc również akceptowalna społecznie. Gdyby bemowscy radni byli zainteresowany dobrym transportem na Bemowie i Jelonkach pomimo fatalnego przebiegu metra o czym pisałem od chwili wykoślawienia linii pod Górczewską i skierowania jej miast na Tarchomin via Żerań - na Targówek i Bródno, pochyliliby się nad tym opracowaniem. Zaprosili mieszkańców, zaproponowali głosowanie czy rozwiązanie ZTM, czy moje. A dziś? Niespójne propozycje mieszkańców zostaną spacyfikowane bełkotem urzędników. Tak, bełkotem, bo propozycje ZTM są tak głęboko sprzeczne, że same się wykluczają. Szkoda, że zmarnowano kolejną szansę. Marna to pociecha, że po latach znowu okaże się iż miałem rację w świetle narastającego niezadowolenia społecznego i cytowanych przez Redakcję moich komentarzy sprzed lat..
|
# A capite 08.04.2022 19:05 |
|
#Pan M napisał(a) 08.04.2022 18:38 Panie M! Akapity! Akapity! Takiego rozciągniętego słowotoku nie da się czytać!Po falach hejtu jaki niemal zawsze uruchamia konstruktywna krytyka wymierzona na tym portalu w działalność wiecznych społeczników i samorządowych misjonarzy na warszawskich urzędach - od urzędu miasta, przez ZDM, ZTM - po urzędy dzielnic i właśnie radnych Bemowa, obiecałem sobie że odpuszczam. Niestety widząc kolejną g*ó*w*n*o*b*u*rz*ę jaką prognozowałem kilka dni temu na tym portalu, pozwoliłem sobie na postawienie pytania: jaki jest cel tych konsultacji i nawoływania przez jednego z lokalnych polityków do aktywności. Co ma dać wymieniona g*ó*w*n*o*b*u*r*z*a, która pogłębi tylko frustrację nas mieszkańców a przy okazji poprawi notowania samorządowców których nazwiska przygasły w świetle medialnych haseł covid - 19 i wojna? Pozwoliłem sobie nie zgodzić się z zapraszającym na konsultacje przedstawicielem bemowskiego samorządu. Zadałem otwarte pytanie, co zapraszający chce osiągnąć? Rozpalić emocje do czerwoności? Przyprawić starszych mieszkańców lub osoby z problemami kardiologicznymi o zawał serca? Zakładałem że nie. Czy więc chodziło tylko o zasygnalizowanie swojej obecności w przestrzeni publicznej; o dużą dawkę upitraszonego w duchu postdemokracji - populizmu? Jeśli bemowscy samorządowcy uwierzyli w skuteczność tych konsultacji - mogę chyba podejrzewać ich o zwykłą naiwność, lub inny cel. No bo czemu miałyby służyć i czym skutkować konsultacje na które zapraszano? Kłótniami ludzi bez jakiejkolwiek wiedzy na temat tworzenia siatki połączeń transportu publicznego, zajmującymi miejsca po obu stronach linii sporu? Nie, nie. Nie wbijam ostrza krytyki w fatalne propozycje mieszkańców - chcą dobrze, ale nie mogą przecież liczyć na ignorantów (patrząc po efektach) z ZTM-u. Dlaczego zakładam, że nie chodzi o znalezienie dobrego rozwiązania? Bo takie przedstawiałem już niemal dekadę temu - odnosząc się przy każdej przepychance do faktów i fatalnych propozycji ZTM-u. Nawet z wyliczeń ZTM wyszło, że rozwiązanie jest tańsze niż propozycja ich autorstwa, która ciągle wymaga korekty, zmian rozkładów etc. Ta permanentna rewolucja w układzie komunikacyjnym to także koszty społeczne. Tymczasem na konsultacjach zorganizowanych wiele lat temu, moja koncepcja została podsumowana gromkimi brawami mieszkańców dzielnicy. Była więc również akceptowalna społecznie. Gdyby bemowscy radni byli zainteresowany dobrym transportem na Bemowie i Jelonkach pomimo fatalnego przebiegu metra o czym pisałem od chwili wykoślawienia linii pod Górczewską i skierowania jej miast na Tarchomin via Żerań - na Targówek i Bródno, pochyliliby się nad tym opracowaniem. Zaprosili mieszkańców, zaproponowali głosowanie czy rozwiązanie ZTM, czy moje. A dziś? Niespójne propozycje mieszkańców zostaną spacyfikowane bełkotem urzędników. Tak, bełkotem, bo propozycje ZTM są tak głęboko sprzeczne, że same się wykluczają. Szkoda, że zmarnowano kolejną szansę. Marna to pociecha, że po latach znowu okaże się iż miałem rację w świetle narastającego niezadowolenia społecznego i cytowanych przez Redakcję moich komentarzy sprzed lat.. |
# @A capite 08.04.2022 19:09 |
|
No to jest kontrargument (...)
|
# listek 08.04.2022 19:19 |
|
#peter Całkowicie zgadzam się z tym komentarzem!!
|
# Do mulata łapówkarza z urzedu 08.04.2022 19:34 |
|
Nikt nie pomyślał że ludzie z Bemowa jadą do pracy do marek i na 6 rano muszą tam być. Dzięki mulatki że dbasz tak o bemowo
|
# Pst112 09.04.2022 00:08 |
|
#peter napisał(a) 08.04.2022 18:32 Autor tej publikacji stwarza wrażenie "inteligentnego inaczej". Zamiast pisać pieniackie artykuły należało dokonać rzetelnych ustaleń. Otwarcie kolejnych stacji Metra planowane jest na czerwiec-lipiec 2022 r. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że te terminy są "umowne" i mają poślizg. Faktem jest, że Tesco już nie istnieje ale jest bardzo popularny market Bricoman. Ponadto jesienią 2022 r. planowane jest otwarcie Leroy Merlin, do którego nikt nie będzie chodził na piechotę. Ponadto parking bo byłym Tesco aktualnie jest węzłem przesiadkowym dla osób, które od strony Błonia i Ożarowa Maz. dojeżdżają samochodami, a następnie przesiadają się m.in. do 112. Pan "dziennikarz" chciał błysnąć ale okazało się, że jest zwykłym "słojem", który nie zna Warszawy. Dokładnie ten tekst to jakaś żenada, kto to dopuścił do publikacji ? Co ma 112 wspólnego z M2 ? Gdzie przecinają się tylko na jednym przystanku. |
# *****PIS 09.04.2022 09:02 |
|
112 to byl fajny dojazdowo lokalnie ale Rafau chce zeby ludzie chodzili a nie marnowali zdrowie dojezdzajac
|
# Anabell 09.04.2022 11:00 |
|
A klienci i pracownicy którzy dojeżdżają do Selgros , tylko ktoś pisze o Tesco nie zna topografii Warszawy.
Będąc na konsultacja obiecali dużo a nic nie zrobili Przy przystanku Dostawcza 2 jest zawsze jezioro i,... |
# @Anabell 09.04.2022 13:08 |
|
Od przystanku Lazurowa (w kierunku Włoch) do furtki Selgros (zakładam że pracownicy mogą z niej korzystać), jest niecałe 300 metrów. Jazda 112 do Karolina jest bezzasadna. Linia powinna zostać poprowadzona przez al. 4 Czerwca, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Orląt Lwowskich, Keniga, Warszawska, Orląt Lwowskich, URSUS - NIEDŹWIADEK.
|
# 112112 10.04.2022 08:02 |
|
#peter napisał(a) 08.04.2022 18:32 Autor tej publikacji stwarza wrażenie "inteligentnego inaczej". Zamiast pisać pieniackie artykuły należało dokonać rzetelnych ustaleń. Otwarcie kolejnych stacji Metra planowane jest na czerwiec-lipiec 2022 r. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że te terminy są "umowne" i mają poślizg. Faktem jest, że Tesco już nie istnieje ale jest bardzo popularny market Bricoman. Ponadto jesienią 2022 r. planowane jest otwarcie Leroy Merlin, do którego nikt nie będzie chodził na piechotę. Ponadto parking bo byłym Tesco aktualnie jest węzłem przesiadkowym dla osób, które od strony Błonia i Ożarowa Maz. dojeżdżają samochodami, a następnie przesiadają się m.in. do 112. Pan "dziennikarz" chciał błysnąć ale okazało się, że jest zwykłym "słojem", który nie zna Warszawy. Poza tym, gdy już zostanie otwarty Leroy Merlin, powstanie tam pewnie więcej punktów handlowo-usługowych. |
# @112112 10.04.2022 10:43 |
|
Ciągle nie zmienia to faktu, że Karolin to zła lokalizacja dla przystanku końcowego linii 112. Tylko Osiedle Niedźwiadek w Ursusie. Przypominam, że nawet gdy Tesco działało pełną parą, autobusy 112 jadące na Karolin robiły się luźne na przystanku Rozłogi i praktycznie puste na przystanku Sternicza.
|
# nnn 10.04.2022 11:16 |
|
#@112112 napisał(a) 10.04.2022 10:43 Bo pętla na Niedźwiadku jest z gumy i rozciągnie się po wepchnięciu tam jeszcze jednej linii.Ciągle nie zmienia to faktu, że Karolin to zła lokalizacja dla przystanku końcowego linii 112. Tylko Osiedle Niedźwiadek w Ursusie. Przypominam, że nawet gdy Tesco działało pełną parą, autobusy 112 jadące na Karolin robiły się luźne na przystanku Rozłogi i praktycznie puste na przystanku Sternicza. |
# Pan M do nnn 10.04.2022 12:22 |
|
Łaaaa..., "Argument" niczym ze strony ZTMu w sprawie tramwaju z Jelonek do Śródmieścia: "ósemka nie może być przywrócona, bo na Towarowej jest wykorzystana przepustowość" - po czym myk - uruchomiono 28 na Plac Narutowicza i zwiększono częstotliwość "jedynki". Ale w nawet gdyby pętla na Niedźwiadku pracowała na granicy pojemności - co nie jest prawdą - miejsce na 112 byłoby po wycofanej linii 197 która w Ursusie powinna zastąpić linie 129 i 194.
|
# Zjelonek 10.04.2022 17:54 |
|
#@Anabell napisał(a) 09.04.2022 13:08 Popieram . O przedłużeniu 112 do Ursusa były dywagacja już kilka lat temu. . Zapewniloby dojazd do skmOd przystanku Lazurowa (w kierunku Włoch) do furtki Selgros (zakładam że pracownicy mogą z niej korzystać), jest niecałe 300 metrów. Jazda 112 do Karolina jest bezzasadna. Linia powinna zostać poprowadzona przez al. 4 Czerwca, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Orląt Lwowskich, Keniga, Warszawska, Orląt Lwowskich, URSUS - NIEDŹWIADEK. |
# Pan M 10.04.2022 19:05 |
|
@Zjelonek: Taki właśnie był jeden z celów. 112 do Ursusa to moja propozycja sprzed dekady. Była częścią całego spójnego założenia komunikacyjnego, które w czasie konsultacji spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem przez mieszkańców. Niestety zabrakło politycznej oprawy samorządowców bemowskich i ostatecznie skutkiem powyższego, ZTM od lat wykonuje schizofreniczne ruchy nie licząc się z kosztami i notorycznym zamieszaniem
|
# Onn43 10.04.2022 22:21 |
|
#@Anabell napisał(a) 09.04.2022 13:08 Od przystanku Lazurowa (w kierunku Włoch) do furtki Selgros (zakładam że pracownicy mogą z niej korzystać), jest niecałe 300 metrów. Jazda 112 do Karolina jest bezzasadna. Linia powinna zostać poprowadzona przez al. 4 Czerwca, Traktorzystów, Wojciechowskiego, Orląt Lwowskich, Keniga, Warszawska, Orląt Lwowskich, URSUS - NIEDŹWIADEK. Głowa Ciebie nie boli. Rozkładowo czas przejazdu tej linii to ponad 70 minut. Patrząc na Twój pomysł to czas przejazdu wyniósł by z 85-90 minut w jedną stronę. Przy czasie przejazdu 70 minut to jest ciężka linia do pracy dla kierowców po przez przejazd przez S8. Wydłużenie czasu przejazdu to już rzeźnia. Chcesz wykończyć tych kierowców MZA. Tam pracują ludzie a nie roboty Zanim coś napiszesz to pomyśl. To jest jedna z najdłuższych tras linii w Warszawie. Odrazu może niech wydłuża linię do Błonia a kierowcom niech rozdają pampersy. Ktokolwiek pisze o wydłużeniu tej linii to pustak i dzban. Ta linia przy tych opóźnieniach tylko się nadaje do skrócenia. |
# Pan M 11.04.2022 01:34 |
|
W zasadzie do hejtu nie powinno się odnosić, ale niech tam. Po pierwsze celowość utrzymywania linii ustala się nie w oparciu o jej długość, ale na podstawie istnienia potoku pasażerskiego uzasadniającego utrzymywanie połączenia bezpośredniego. Może warto to wydrukować urzędnikom z ZTM chętnie dzielącym linie na zasadzie "bo tak". Długość jest wynikową istnienia takich potoków i skali miasta. W wielkich miastach (czyli w warunkach europejskich 300. tysięcznych i większych) choćby tylko w Polsce, linie autobusowe tej długości nie są rzadkością. Bydgoska linia 69, krakowska 163 etc. W samej Warszawie 112 też nie jest wyjątkiem. Linia 521 ma niemal identyczną długość. To jednak nic przy wrocławskiej 246 - rozkładowe 102. minuty i 35 km. Bardzo ważną kwestią są warunki pracy kierowców, zarówno z punktu widzenia komfortu prowadzących, bezpieczeństwa ruchu drogowego, jak też zgodności z właściwymi regulacjami prawnymi. Proponowana zmiana przebiegu linii 112 uwzględnia wszystkie paradygmaty. Co więcej, przeniesienie jej krańca do Ursusa dałoby perspektywę poprawy warunków socjalnych (pętla posiada zaplecze w budynku ekspedycji), zaś wycofanie z Karolina i skrócenie linii do pętli Bródno - Podgrodzie nie spowodowałoby zmiany długości linii. Co więcej, wycofanie jej z Marek i problematycznego skrzyżowania z S8, poprawiłoby punktualność linii, a tym samym regularność przerw dla kierowców.
|
# ZelaznA 11.04.2022 13:39 |
|
"Nie da się jednak ukryć, że przy obecnej siatce ulic i braku mostu Krasińskiego nie ma lepszego połączenia Jelonek z Bielanami czy Bielan z Bródnem, niż właśnie 112."
Most Krasińskiego nic nie pomoże bo wyprowadziłby ruch z Mokotowa tylko z/na zakorkowaną Jagiellońską. A projekty przeprowadzenia trasy szybkiego ruchu od Mostu Krasińskiego nad torami aż do Budowlanej, czyli w głąb Bródna z dojazdem na Zacisze jakoś zdechły. |
# zjelonek 11.04.2022 13:46 |
|
#Onn43 napisał(a) 10.04.2022 22:21 A kierowca ciężarówki ma postój co 2 godziny - komunikacja publiczna jest aby wygodnie było dla pasażerów czy kierowców ?ciężka linia do pracy dla kierowców po przez przejazd przez S8. Wydłużenie czasu przejazdu to już rzeźnia. Chcesz wykończyć tych kierowców MZA. . Odrazu może niech wydłuża linię do Błonia a kierowcom niech rozdają pampersy. Ktokolwiek pisze o wydłużeniu tej linii to pustak i dzban. Jak komuś nie trzyma i nie pasuje pampers to niech sobie dzban postawi... |
# Lolek 11.04.2022 15:13 |
|
To może by ją skrócić z drugiej strony jednak, skoro na s8 stoi w korkach. Niech dojeżdza przynajmniej do bielan z bemowa, czy tam z ursusa...
|
# Pan M 11.04.2022 15:53 |
|
@Lolek: Skrócenie z drugiej strony, to wycofanie linii z Marek i zakończenie na Bródnie. Ewentualna likwidacja na odcinku Bródno - Bielany podobnie jak Bemowo - Jelonki pozbawia linię jakiegokolwiek sensu. Zresztą karykaturalne "gnioty" Bemowo - Włochy i Bielany - Bródno jako wykwity radosnej twórczości ZTM-u istnieją i nie cieszą się powodzeniem. 112 bezwzględnie winno komunikować Ursus Niedźwiadek z Bródnem przez Jelonki, Bemowo, Bielany.
|
# Marek W. 11.04.2022 17:13 |
|
No to może jednak skrócić trasę, ale od strony Marek. Skoro tam stoi w korkach. Niech łączy bemowo czy tam ursus chociaż z bielanami. Niech ma pętlę gdzieś tam po drodze...
|
# Pan M 11.04.2022 17:30 |
|
@Marek W: No nie! To są wprost propozycje ZTM: albo z Bródna na Bielany lub Nowe Bemowo, albo z Jelonek czy Karolina na Chomiczówkę... Nie! Likwidacja ciągłości połączenia pomiędzy Jelonkami, a Bródnem pozbawia linię jakiegokolwiek sensu. Zresztą jak napisałem powyżej, karykaturalne "gnioty" Bemowo - Włochy i Bielany - Bródno jako wykwity radosnej twórczości ZTM-u ostatnich lat istnieją i nie cieszą się powodzeniem. 112 bezwzględnie musi komunikować Ursus Niedźwiadek z Bródnem przez Jelonki, Bemowo, Bielany.
|
# Marek W. 12.04.2022 12:05 |
|
No to moze jednak skrócić trasę, ale od strony marek i bródna. Niech 112 nie utyka na s8, niech dojeżdża gdzieś na bielany.... I wtedy puscic do ursusa.
|
# Marek W. 12.04.2022 12:09 |
|
Sorki z zdublowny wpis. Chodzilo mi nie o chomiczówkę tylko ewentualnie marymont. Serio jak ktos jedzie na brodno to szybciej tym metrem jednak spod ratusza bemowo.
|
# Pan M 12.04.2022 14:37 |
|
@Marek W: Z Osiedla Górce na Bródno czas przejazdu metrem będzie zaledwie porównywalny (to skutek fatalnego przebiegu trasy metra), ale już z Nowego Bemowa - bezpośredni autobus będzie bezkonkurencyjny. Mówimy na Bródno. A jeśli chodzi o np. Żerań ( przesiadka przy Modlińskiej), to dojazd metrem w ogóle nie może być rozpatrywany jako alternatywa. Tak samo jak kuriozalne twierdzenie, że nowe 109 i metro zastąpią 171. Bzdura, zwłaszcza że nowe 109 (ach ta zabawa numerkami) i M2 nie będą miały choćby jednego wspólnego punktu umożliwiającego przesiadkę (!).
|
# nnn 12.04.2022 22:07 |
|
#zjelonek napisał(a) 11.04.2022 13:46 Widać, że nie masz pojęcia o różnicy w pracy kierowcy ciężarówki i autobusu miejskiego. Ale to nic, niedługo będziesz chodził piechotą, to docenisz wartośc drugiego człowieka.A kierowca ciężarówki ma postój co 2 godziny - komunikacja publiczna jest aby wygodnie było dla pasażerów czy kierowców ? Jak komuś nie trzyma i nie pasuje pampers to niech sobie dzban postawi... |
# Pan M 13.04.2022 06:37 |
|
Szanowni Państwo. Język konfrontacji i przenoszenie ciężaru dyskusji na sprawy które powinny być rozwiązane w innym trybie, to woda na młyn dla ZTM-u. Jak już napisałem powyżej, kwestia warunków pracy prowadzących pojazdy komunikacji miejskiej jest istotna chociażby z punktu widzenia bezpieczeństwa pasażerów. Znam ten problem od strony praktycznej, przez wiele lat pracując bezpośrednio w ruchu oraz aktywnie działając na forum związku zawodowego na rzecz poprawy warunków pracy. W żaden jednak sposób nie należy stawiać fałszywego założenia, że albo warunki pracy, albo dobrze wytrasowana linia - bo nie jest prawdą, że krótkie linie gwarantują lepsze warunki pracy. Na te ostatnie składa się szereg czynników od miejsca zaplanowanych przerw, poprzez długość czasów wyrównawczych, po jakość infrastruktury samych pętli i sieci ulicznej. Istnieje wiele krótkich linii, których kierowcy wręcz unikają. Tak było swego czasu z lokalną 113 Os. Górczewska - Groty, gdzie nierzadko kierowcy jeździli przez kilka godzin non stop, bo krótki czas buforowania i zatory na Górczewskiej przed Lazurową powodowały lawinowe spiętrzanie opóźnień. Indolencja ignorantów na miejskich urzędach odpowiedzialnych za inżynierię ruchu, rozkłady jazdy komunikacji miejskiej i organizację pracy kierowców, nie może być argumentem dla dewastacji siatki połączeń.
|
# BLANK ATM CARD 30.04.2022 18:59 |
|
GET RICH WITH BLANK ATM CARD ... Whatsapp: +18033921735
I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Cyber hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich.(dwchzone@gmail.com) I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 250,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode. You can also contact them for the service below * Western Union/MoneyGram Transfer Hack * Bank Transfer Hack * PayPal / Skrill Transfer Hack * Crypto Mining Hack * CashApp Transfer Hack Email: dwchzone@gmail.com Text & Call or WhatsApp: +18033921735 Visit: https://darkwebcycberhackers.com |
LINKI SPONSOROWANE