# Juli1988 02.02.2024 15:03 |
|
Trzecia linia jest totalnie głupia. Ta linia powinna iść od tarchomina na wawer, czyli północ-południe prawego brzegu Wisły, tak jak idzie pierwsza linia. Dodatkowo na pewnej wysokości powinna być odnoga i drugi kierunek na Białołęke. M3Tarchomin, M3Białołęka.
|
# Marian 02.02.2024 20:06 |
|
Trasa III lini metra pokazuje poziom intelektu w Ratuszu.
Chyba tylko chodzi żeby robić i zgarnąć kasę a nie koniecznie żeby to miało sens |
# Tyvjj 02.02.2024 20:26 |
|
W komentarzach sami eksperci urbanistyki. Że też ratusz nie mógł wysłuchać naszej mądrości.
|
# Ggg 03.02.2024 12:24 |
|
Rozumiem że piszący ten artykuł mieszka na Tarchominie ?
|
# Grochowiak 03.02.2024 22:09 |
|
Ja mieszkam na Grochowskiej, mnie 3 linia się podoba;)
|
# I to już 03.02.2024 23:52 |
|
Budować, nie marudzić!!!
|
# Ursyn N. 04.02.2024 06:51 |
|
Gocław to drugi Ursynów. Od dawna powinno być Metro łączące z Centrum.
|
# Phoenix(L)k 04.02.2024 10:56 |
|
#Grochowiak napisał(a) 03.02.2024 22:09 Przestanie, jak najpierw zablokują ci ulice, a potem pokasują tramwaje, bo metro...Ja mieszkam na Grochowskiej, mnie 3 linia się podoba;) |
# Phoenix(L)k 04.02.2024 10:59 |
|
Ech, gdyby znalazł się jakiś dziennikarz i zadał pytanie, ile Warszawa musiałaby oddać Unii za odejście od pomysłu takiej wersji stacji Stadion Narodowy...
|
# pZz 04.02.2024 18:17 |
|
To sie wzial do roboty. 5 lat przepierdziane.
|
# Bumbum 04.02.2024 20:24 |
|
Metro nie musi być pod ziemia poza centrum. Wtedy jest taniej. 2m powinno pojsc na polnoc i przez rzekę do jedynki. I most Krasińskiego oraz obwodnica. Ale laluś nic nie zrobi. Zadnej inwestycji nie jest w stanie zrobić żeby ślad po nim pozostał.
|
# Ann 04.02.2024 22:13 |
|
Największym skandalem jest to, że największa dzielnica Warszawy Białołęka nadal nie ma metra. Druga równie ważna sprawa to brak linii tramwajowej na najbardziej zakorkowanym moście w Warszawie, czyli Grota-Roweckiego, a tramwaju nie ma bo miało być metro od stacji Bródno do stacji Marymont. Trzecia sprawa to brak tramwaju na Głębockiej.
|
# Realista 05.02.2024 01:34 |
|
Linia Tarchomin - MORDOR - Wilanów jest pilnie potrzebna także po to by zdjąć trochę obciążenia z 1. linii metra. Natomiast obecny kształt "3 linii" to jazda przez bezludne Siekierki i w ogóle linia półokolista. Poatrzmy na historię rozwoju metra w dużych mistach podbnych do Warszawy - wszędzie linie okrężne powstawały znacznie poźniej. Takie linie buduje się na końcu, gdy ma się już zrobione linie proste łączące ze sobą gęsto zaludnione zagłebia mieszkaniowe przechodzące w środku przez znajdujące się w centrum obszary pracy takie jak Mordor.
No ale Trzasku z koleżkami idą widać śladem Piskorskiego który też nie liczył się z ekonomią rozwoju miasta, bo miał interes w zwiększeniu cen nieruchomości na Powiślu ... |
# do ann 05.02.2024 09:13 |
|
Biało łęka największa niby pod jakim kontem bo nie pod kątem liczby ludności. Jest rzecia pod względem liczby ludności a jeśli wziąć gęstość zaludnienia to ma mniejsze od np Ursusa. Na pole metrem sie nie dojeżdza
|
# Bumbum 05.02.2024 11:36 |
|
Nie ma nikogo z wizją rozwoju miasta. Zatrzymano obwodnicę i mosty to na siłę próbują klocki wpychać jak dzieci. Ale trójkątny nie wejdzie do kwadratowego otworu. Niestety popis niszczy Polskę już 19 rok
|
# obrzeża bez infrastruktury 05.02.2024 19:27 |
|
Największa dzielnica Warszawy - Wawer - jest bardzo źle skomunikowana. Linia średnicowa na Otwock jest oddalona od obszarów w kierunku Traktu Lubelskiego i Wału Miedzeszyńskiego, a istniejące linie autobusowe raz, że się korkują w godzinach szczytu, dwa, że za rzadko jeżdżą 9także przez te korki), trzy - jest ich za mało. Dojazd z tych obszarów np. na Płowiecką to często-gęsto marszruta nożna, bo autobus gdzieś stoi w korku albo długo trzeba na niego czekać. Skutek to wzmożony ruch samochodowy przez różne, dotychczas pustawe i wąskie uliczki starej zabudowy, bo dzielnica się rozrasta, ludzi dużo, a infrastruktura, jak to u nas, leży na pośladkach i do łopatek jej daleko. Przydałby się choćby tramwaj z Gocławka przy Grochowskiej (tam tramwaje kończą bieg) dalej, przez wiadukt na Płowieckiej w kierunku Traktu Brzeskiego. Potrzeby na tym odcinku widać po ruchu samochodowym. Wiadomo, że wszystkie dalsze, krańcowe dzielnice (także Trachomin czy Białołeka) były przyłączane do stolicy tylko po to, by skubnąć podatki do kasy miejskiej, ale nie przekłada się to w drugą stronę. Nadal traktuje się je jak przysiółki, nawet nie wsie, lata mijają, ludzi multum, ale władza interesuje się tylko centrum, które niedługo się zupełnie wyludni, a samą rozrywką drogiej gastronomii nie da się go wiecznie ożywiać.
|
# TO JEST POWÓD PLANÓW BUDOWY 05.02.2024 21:32 |
|
Ta linia musi powstać, bo miasto czyli my, stracimy miliony z dotacji na drugi peron metra (tak na stadionie są dwa perony) na Stadion Narodowy. Nie mają wyjścia. To nie ta władza to wymyśliła, a jedynie próbuje to zrealizować, aby nie stracić ogromnych pieniędzy. Widzę, że krytykantów i znawców jak zwykle wielu, ale sięgnać po rzetelene materiały, to już nie ma czasu.
|
# Vvv 06.02.2024 13:59 |
|
#TO JEST POWÓD PLANÓW BUDOWY napisał(a) 05.02.2024 21:32 Przecież partia rządząca Warszawą nie zmieniła już od ponad 15 lat i plany metra wydało miasto, zatem w pełni odpowiada za to.Ta linia musi powstać, bo miasto czyli my, stracimy miliony z dotacji na drugi peron metra (tak na stadionie są dwa perony) na Stadion Narodowy. Nie mają wyjścia. To nie ta władza to wymyśliła, a jedynie próbuje to zrealizować, aby nie stracić ogromnych pieniędzy. Widzę, że krytykantów i znawców jak zwykle wielu, ale sięgnać po rzetelene materiały, to już nie ma czasu. |
# Vvv 06.02.2024 14:17 |
|
Żeby ta 3 linia miała sens to musi prowadzić jak najdalej na wschód.
Najlepiej bylo gdyby powstałby komunikacyjny węzeł na Gocławiu, w miejscu obecnej pętli. Linia mogłaby prowadzić dalej do wawra,międzylesia, nawet do aleksandrowa. Z kolei kolejna linia mogłaby zacząć się w wesolej, przez remeberów oraz wspomniany wezęł na gocławiu przejść na drugi brzeg wisły do siekierek i dalej. |
# Ddr 09.02.2024 00:25 |
|
Uj z metrem.
|
# Madbutcher 09.02.2024 12:35 |
|
#Bumbum napisał(a) 04.02.2024 20:24 No jak to? A pudełko na buty?Zadnej inwestycji nie jest w stanie zrobić żeby ślad po nim pozostał. |
# Rafi 10.02.2024 16:25 |
|
Pudełko to sukces mój choć żona mówi że nie stoi już tramwaj mój. Jednak dla kasy robimy bekasy
|
# Bumbum 10.02.2024 16:26 |
|
Czy metro dojedzie do Ciechanowa?
|
LINKI SPONSOROWANE