Forum › Legionowo i Jabłonna
# "neutralny" 29.05.2017 09:44 |
|
te wszystkie "zarzuty " pasują jak ulał do władz PKP,które nigdy nic nie zrobiły dla ponad 50tys Legionowa .Dlaczego to właśnie one nie wystąpiły wczesniej z propozycją budowy dworca - a jak się można domniemać nie łożą na jego utrzymanie,chociaż do wysokości kosztów ponoszonych na dworce wybudowanie według własnej koncepcji w innych lokalizacjach.Pozostawmy temat dworca ,obecnie najważniejszy jest temat przedłużenia peronów na stacji Płudy- rodzi to problem z długością składów pociągów a co za tym idzie z tłokiem który nie każdy akceptuje i jest zmuszony do korzystania z innych środków transportu.Problem znany od dawna ale jakoś "gloryfikowana"PKP nie spieszy się z rowiązaniem tego problemu poprzez wydłużenie peronów i poprawę warunków transportu dla Legionowian.Szkoda bo pieniądze na kolej ze środków zewnętrznych niebawem się skończą ,a problem nie zostanie rozwiązany.Nie piszmy o dobrej woli PKP względem Legionowa a raczej o jej wieloletnim braku zainteresowania poprawą stanu infrastruktury kolejowej w tm mieście .Te dobrotliwe słowa na temat tej instytucji są zwykłą nieprawdą ,szerzoną ze strata dla mieszkańców miasta i okolic.
|
# blotny 29.05.2017 11:46 |
|
Problem z peronami na Płudach był w czasie budowy wiaduktów - wtedy rzeczywiście były one za krótkie. Teraz perony na Płudach mają standardową wysokość jak wszędzie indziej. Problemem są braki taborowe.
|
Daro 30.05.2017 23:43 |
|
Innej odpowiedzi niż ta że w Legionowie winni są wszyscy oprócz władz tego miasta nie spodziewałem się niestety.
Dlaczego tylko w Legionowie kolej wykazała dziwną "niechęć" do inwestycji Odpowiedzi typu że ówczesny zakres prac nie obejmował projektu budowy dworca są żenujące Projekty budowy nowych dworców np w Nasielsku czy Mławie zaplanowano przy okazji modernizacji trasy przenosząc tylko ich budowę na ostatni etap modernizacji I nie chodzi tu tylko o dworzec,w znacznie mniejszych od Legionowa miejscowościach kolej potrafiła zrobić znacznie więcej niż w 55 tyś Legionowie, dlaczego w 5 tyś miejscowościach typu Łochów kolej potrafiła wybudować tunele-wiadukty,podziemne przejścia czy nawet zmodernizowac węzły drogowe. Dlaczego tylko w Legionowie kolej zdobyla się jedynie na wybudowanie tunelu do tego na peryferiach Dlaczego władze Legionowa nie zrobiły nic kiedy z planów po konsultacjach społecznych zniknęły projekty tunelu w Al.3 Maja czy kładki na Parkowej I w końcu skoro więc miasto zdecydowało się wybudować dworzec po co w takim razie wybudowano taki moloch wiedząc ze koszty jego utrzymania będą gigantyczne |
# neutralny 31.05.2017 09:32 |
|
no właśnie dlaczego?-pytanie jak najbardziej " na czasie"- przy tylu zaniechaniach kolei i wynikających z nich problemów dla Legionowian -chociażby codzienny tłok w pociągach.-no właśnie dlaczego?/komentarze z których nic nie wynika/
|
Daro 31.05.2017 17:16 |
|
Może dlatego że w któreś z gazet wyczytalem że kolej była bardzo zadowolona ze współpracy z władzami Legionowa ponieważ te ostatnie niczego od kolei....nie wymagały
Zapewne dlatego w małych miejscowościach kolej zrobiła duuuużo więcej niż w 55 tyś Legionowie |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuLegionowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.