REKLAMA

Forum › Legionowo i Jabłonna

REKLAMA

# "neutralny"

29.05.2017 09:44

te wszystkie "zarzuty " pasują jak ulał do władz PKP,które nigdy nic nie zrobiły dla ponad 50tys Legionowa .Dlaczego to właśnie one nie wystąpiły wczesniej z propozycją budowy dworca - a jak się można domniemać nie łożą na jego utrzymanie,chociaż do wysokości kosztów ponoszonych na dworce wybudowanie według własnej koncepcji w innych lokalizacjach.Pozostawmy temat dworca ,obecnie najważniejszy jest temat przedłużenia peronów na stacji Płudy- rodzi to problem z długością składów pociągów a co za tym idzie z tłokiem który nie każdy akceptuje i jest zmuszony do korzystania z innych środków transportu.Problem znany od dawna ale jakoś "gloryfikowana"PKP nie spieszy się z rowiązaniem tego problemu poprzez wydłużenie peronów i poprawę warunków transportu dla Legionowian.Szkoda bo pieniądze na kolej ze środków zewnętrznych niebawem się skończą ,a problem nie zostanie rozwiązany.Nie piszmy o dobrej woli PKP względem Legionowa a raczej o jej wieloletnim braku zainteresowania poprawą stanu infrastruktury kolejowej w tm mieście .Te dobrotliwe słowa na temat tej instytucji są zwykłą nieprawdą ,szerzoną ze strata dla mieszkańców miasta i okolic.

# blotny

29.05.2017 11:46

Problem z peronami na Płudach był w czasie budowy wiaduktów - wtedy rzeczywiście były one za krótkie. Teraz perony na Płudach mają standardową wysokość jak wszędzie indziej. Problemem są braki taborowe.

 Daro

30.05.2017 23:43

Innej odpowiedzi niż ta że w Legionowie winni są wszyscy oprócz władz tego miasta nie spodziewałem się niestety.
Dlaczego tylko w Legionowie kolej wykazała dziwną "niechęć" do inwestycji
Odpowiedzi typu że ówczesny zakres prac nie obejmował projektu budowy dworca są żenujące
Projekty budowy nowych dworców np w Nasielsku czy Mławie zaplanowano przy okazji modernizacji trasy przenosząc tylko ich budowę na ostatni etap modernizacji
I nie chodzi tu tylko o dworzec,w znacznie mniejszych od Legionowa miejscowościach kolej potrafiła zrobić znacznie więcej niż w 55 tyś Legionowie, dlaczego w 5 tyś miejscowościach typu Łochów kolej potrafiła wybudować tunele-wiadukty,podziemne przejścia czy nawet zmodernizowac węzły drogowe.
Dlaczego tylko w Legionowie kolej zdobyla się jedynie na wybudowanie tunelu do tego na peryferiach
Dlaczego władze Legionowa nie zrobiły nic kiedy z planów po konsultacjach społecznych zniknęły projekty tunelu w Al.3 Maja czy kładki na Parkowej
I w końcu skoro więc miasto zdecydowało się wybudować dworzec po co w takim razie wybudowano taki moloch wiedząc ze koszty jego utrzymania będą gigantyczne

REKLAMA

# neutralny

31.05.2017 09:32

no właśnie dlaczego?-pytanie jak najbardziej " na czasie"- przy tylu zaniechaniach kolei i wynikających z nich problemów dla Legionowian -chociażby codzienny tłok w pociągach.-no właśnie dlaczego?/komentarze z których nic nie wynika/

 Daro

31.05.2017 17:16

Może dlatego że w któreś z gazet wyczytalem że kolej była bardzo zadowolona ze współpracy z władzami Legionowa ponieważ te ostatnie niczego od kolei....nie wymagały
Zapewne dlatego w małych miejscowościach kolej zrobiła duuuużo więcej niż w 55 tyś Legionowie
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025
Lato 2025

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni