Forum › Białołęka
Meggg 23.11.2016 16:32 |
|
Skrócenie kadencji radnego Pelca to też dobry pomysł. Może będzie miał czas żeby przemyśleć swoje genialne sugestie
I czy tylko ja mam wrażenie że artykuł jest tendencyjny i pisany pod zmiany ZTM. po raz kolejny z resztą? Może autor przedstawi procentowo ile opinii było za pozostawieniem 518 a ile przeciwko. Obstawiam 99:1. I jakoś nie widzę tych głosów poparcia w sprawie skrócenia 518 |
Zenek1 23.11.2016 21:21 |
|
Ta ankieta jest równie zmanipulowana co artykul, 30 głosów za skróceniem linii które sie pojawiają w ciągu minuty? Propaganda jak z czasów głębokiej komuny. Trybuna Białołęki zawsze przychylna władzy
|
tarantula01 23.11.2016 23:28 |
|
ZTM zaskoczył mnie przy zmianie trasy tym, że chce tę linię "puścić wężykiem" na Nowodworach i te pokręcenie trasy 518 wpisuje się w popartą przez mieszkańców petycję dotycząca zmiany http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3ztm/ztm-101linia160831odkryta1.jpg - http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3ztm/ztm-101linia160831odkryta2.jpg.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 23.11.2016 23:28 |
|
ZTM zaskoczył mnie przy zmianie trasy tym, że chce tę linię "puścić wężykiem" na Nowodworach i te pokręcenie trasy 518 wpisuje się w popartą przez mieszkańców petycję dotycząca zmiany http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3ztm/ztm-101linia160831odkryta1.jpg - http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3ztm/ztm-101linia160831odkryta2.jpg.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
drugastrona 24.11.2016 10:55 |
|
Robimy nagle z 518, która zawsze była linią na Trakt Królewski, dowozówkę do metra dla Żerania. Niech Żerań powalczy o własną linię do metra, zamiast nam odbierać połączenie z Traktem Królewskim. 518 powinna jechać najkrótszą trasą wzdłuż Światowida i dalej Modlińską i Jagiellońską, jak dawniej. Bo to nie jest linia dowożąca do metra. Najwyżej niech ZTM przywróci dawno skasowane 510 albo 508, ale łapy precz od 518.
|
Strumykowa 24.11.2016 10:56 |
|
Sam generalnie nie korzystam z 518, ale jeśli jest prawdą (podkreślam: jeśli), że na Nowodworach i Tarchominie ten autobus cieszy się ograniczoną popularnością, a z drugiej stronny jest bardzo przydatny dla Żerania, to może tak:
1. Zmniejszyć, a nie zwiększyć częstotliwość 518, po dotychczasowej trasie, w tym po Trakcie Królewskim. 2. W zamian dołożyć nową linię, ale nie z Nowodworów, a z Żerania na Marymont. Dzięki temu: 1. Po Tarchominie i Nowodworach mniej będzie jeździć 518-tek, z zyskiem dla mniejszej emisji hałasu i zanieczyszczeń oraz korków (skoro już dziś 518-ki mają tu ponoć jeździć puste, to po diabła ich tu jeszcze dokładać?) 2. Żerań zyska wygodne połączenie do metra Marymont, nie tracąc połączenia z Traktem Królewskim. 3. Bruk na Trakcie Królewskim też skorzysta (i generalnie Centrum), bo 518-tek będzie mniej. |
Meggg 24.11.2016 11:19 |
|
Pamiętajcie o tym, że ten artykuł ma na celu tylko i wyłącznie wprowadzenie zamieszania i skłócenie ludzi.
ZTM nie ma żadnych merytorycznych argumentów za skroceniem 518 i wielu innych linii (przypominam że chcą obciąć 705/735 z Żerania żeby nie jeździły do metra!!) więc liczy na to że ludzie się pokłócą i będą mogli zrobić swoje. Nie dajmy im tej satysfakcji:) Prawda jest taka że powinno zostać rozwiązanie zbliżone do tego co jest teraz. 518 jako dowóz z Tachomina do Centrum i wspierający inne linie. I główny dowóz z Żerania do centrum. I wszyscy zadowoleni. Częstotliwość w zależności od tego co zrobią z 705/735. |
Ikarus 24.11.2016 12:12 |
|
Moim zdaniem 518 powinien wrócić na starą trasę,czyli do Pl. Trzech Krzyży. Nie ma sensu pchać go do Centrala bo tam jeździ 17. W takim kształcie 518 byłoby moim zdaniem naprawdę dobrą alternatywą dla podróży do centrum metrem. Argument o punktualności może i ma sens,ale w takim razie nie rozumiem dlaczego dotyczy tylko 518. Dla przykładu 509 też codziennie stoi w korku na Targowej i w tygodniu też nie jeździ co do minuty z rozkładem. To co,skracamy do Wileniaka?
Pozdrawiam |
boss84 24.11.2016 22:28 |
|
Rozumiem, że planowane wydłużenie odcinka na Nowodwory linii tramwajowej nr 2 wiąże się ze zmianą rozkładu jazdy niektórych linii autobusowych ale działania ZTMu raczej mają na celu zmuszenie całego Tarchomina i Nowodworów do przesiadki w tramwaj i transport tycjh osób do Metra Młociny. Szczerze mówiąc nie widzę tego.
|
Nala 30.11.2016 11:36 |
|
Po co kombinować z 518?
-518 - na swojej obecnej trasie; - może oddać 511 lub przywrócić dawne 508 (numer bez znaczenia) do metra. Jeśli już ktoś upiera się przy 518 to mogą DODAĆ (nie mylić z "zamienić") kurs skrócony do metra. |
Nala 30.11.2016 12:04 |
|
Jeszcze jeno mieszkańcy Żerania nie chcą skrócenia 518. Wszyscy tracimy połączenie ze starym miastem i centrum to ZTM tłumaczy w ten sposób swoje decyzje.
Jako mieszkanka Żerania chcę połączenie z Centrum, jak również punktualny autobus do/z metra, wówczas znowu przesiądę się z samochodu do komunikacji. |
# łukasz w. 05.12.2017 15:30 |
|
Chciałbym żeby 314 nie zostało zlikwidowane, ale żeby jechało np. nowa trasą:
LEŚNEJ POLANKI - SZKOŁA (nowy kraniec) - Leśnej Polanki - Światowida - Strumykowa - Myśliborska - most Skłodowskiej Curie - Kasprowicza - METRO MŁOCINY Co wy na to? |
# Strumyk 05.12.2017 15:43 |
|
#łukasz w. napisał(a) 05.12.2017 15:30 No jeżeli tak, to ja bym jednak chciał, żeby zostało zlikwidowane. Strumykowa na autobus to bardzo kiepski pomysł. Może Ci to pasuje na mapie, ale tam jest zabudowa przy samej ulicy. Zostaw Strumykową w spokoju.Chciałbym żeby 314 nie zostało zlikwidowane, ale żeby jechało np. nowa trasą: LEŚNEJ POLANKI - SZKOŁA (nowy kraniec) - Leśnej Polanki - Światowida - Strumykowa - Myśliborska - most Skłodowskiej Curie - Kasprowicza - METRO MŁOCINY Co wy na to? |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Wstąp do księgarni
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.