REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# jelomanek

24.04.2018 07:37

Jak zwykle każdy myśli tylko o czubku swojego nosa.
Przecież każda dodatkowa możliwość zawracania powoduje wydłużenie cyklu świateł i tym samym spiętrzenie ruchu na się lazurowej. Wystarczy skręcić w prawo w Człuchowską i zawrócić na rozłogi. To jest dodatkowe 600m. Faktycznie tragedia.

# zbij słoja

24.04.2018 08:53

a może ja nie chcę, żeby jakiś słój TK, EOP WWL, WOR ESI generował dodatkowy ruch na Człuchowskiej, skoro może nie opuszczać peryferii

# zbij słoja2

24.04.2018 09:39

masz racje. Niestety niedługo słoje opanują całą Warszawę.. jak juz skończą te bloki przy lazurowej to do auchan bedziemy jechac 45 min -_- masakra..

REKLAMA

# jkk

24.04.2018 09:42

Warto zwrócić uwagę na fatalne wyprofilowanie wjazdu w prawo z Lazurowej w Batalionów. Dwukrotnie już nadwyrężony został słup sygnalizacji świetlnej, kierowcy w tym miejscu wykonywać muszą skręt o więcej niż 90 stopni a pasek jezdni jest z gatunku minimum minimorum. Dochodzi do tego od czasu do czasu jakiś geniusz za kierownicą swojego pojazdu przeznaczonego właśnie do mycia usiłujący wjechać do myjni co zatyka wlot w Batalionów. Rozwiązaniem wydaje się poszerzenie wjazdu z Lazurowej oraz wykonanie wysepki na pierwszych kilkunastu metrach Batalionów Chłopskich.

# igła

24.04.2018 10:30

Jadąc ulicą Lazurową od strony ronda Radia Wolna Europa za trasą za S8 powinna być możliwość skrętu w lewo w ul Przy Fosie

# PCC

24.04.2018 10:30

Na skrzyżowaniu Lazurowa/Batalionów (jadąc od Człuchowskiej w kierunku Górczewskiej) nie można zawracać. Wydaje mi się, że zawrotka jest możliwa na wcześniejszym wjeździe do Biedronki/Shella.

REKLAMA

# ben

24.04.2018 11:08

Przed rondem Radia Wona Europa ile miejsca jest pomiędzy jezdniami ile trawy będzie. Dobrze że takie szerokie lotnisko zostawili. Teraz przez 8 lat gwarancji, nikt tego nie ruszy. Brawo drogowcy, brawo. Tak szeroki pas pomiędzy jezdniami spowodował wybudowanie ciągów pieszo-jezdnych zamiast ścieżek rowerowych na tym odcinku. Brawo geniusze. Może tym by się także gazeta zajęła. Można by tam więcej pasów do skrętu zrobić a tak mamy rezerwę pod wiadukty, które nigdy nie powstaną i korki w których stoją autobusy. Proponowałbym także spojrzeć na znak drogowy na ciągu pieszo - jezdnym przed stacją benzynową. Jadąc rowerem znak może stwarzać zagrożenie.

# czilla

24.04.2018 15:26

Ale przecież na wysokości Batalionów Chłopskich (jadąc w stronę ronda) tam jest tylko skrętów lewo, a nie nawrotka. Druga sprawa (#jkk) geniusze skręcający w lewo do myjni z Batalionów też nie powinni tego robić, gdyż tam nie ma wjazdu (podwójna ciągła). Przerywana jest trochę dalej, już za wjazdem. No i pomijam już kolejnych geniuszy, którzy wyjeżdżają z myjni nią Batalionów pomimo znaku zakazu.

# mam dosc słoi

24.04.2018 15:33

#czilla napisał(a) 24.04.2018 15:26
Ale przecież na wysokości Batalionów Chłopskich (jadąc w stronę ronda) tam jest tylko skrętów lewo, a nie nawrotka. Druga sprawa (#jkk) geniusze skręcający w lewo do myjni z Batalionów też nie powinni tego robić, gdyż tam nie ma wjazdu (podwójna ciągła). Przerywana jest trochę dalej, już za wjazdem. No i pomijam już kolejnych geniuszy, którzy wyjeżdżają z myjni nią Batalionów pomimo znaku zakazu.
popatrz na rejestracje tych geniuszy i wszystko jasne !!!!!!!!! same wory słojowe

REKLAMA

# Pittt

24.04.2018 21:20

Odnosnie zawracania na skrzyzowaniu Lazurowej i Bataionow jadac w strone Gorczewskiej (czyli na polnoc), sygnalizacja na to nie zezwala. Kolejny raz wprowadzacie w blad. Mozna tylko skrecic w B. Ch. Nie mozna zawracac.

# badzio

11.05.2018 08:31

#jelomanek napisał(a) 24.04.2018 07:37
Jak zwykle każdy myśli tylko o czubku swojego nosa.
Przecież każda dodatkowa możliwość zawracania powoduje wydłużenie cyklu świateł i tym samym spiętrzenie ruchu na się lazurowej. Wystarczy skręcić w prawo w Człuchowską i zawrócić na rozłogi. To jest dodatkowe 600m. Faktycznie tragedia.

To nie chodzi o te 600 metrów, ale o ilość świateł do pokonania. Natomiast Lazurowa nie jest tak zatłoczona, że trzeba zrobić oddzielny cykl do zawracania. Tak naprawdę na dzisiaj wystarczyłoby usunąć barierki dla pasa do skrętu/zawracania, każdy by sobie poradził z zawracaniem bez wydłużania cyklu - ba nawet bez zmian w dzisiejszym ustawieniu cyklu świateł.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA