REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# jelomanek

24.04.2018 07:37

Jak zwykle każdy myśli tylko o czubku swojego nosa.
Przecież każda dodatkowa możliwość zawracania powoduje wydłużenie cyklu świateł i tym samym spiętrzenie ruchu na się lazurowej. Wystarczy skręcić w prawo w Człuchowską i zawrócić na rozłogi. To jest dodatkowe 600m. Faktycznie tragedia.

# zbij słoja

24.04.2018 08:53

a może ja nie chcę, żeby jakiś słój TK, EOP WWL, WOR ESI generował dodatkowy ruch na Człuchowskiej, skoro może nie opuszczać peryferii

# zbij słoja2

24.04.2018 09:39

masz racje. Niestety niedługo słoje opanują całą Warszawę.. jak juz skończą te bloki przy lazurowej to do auchan bedziemy jechac 45 min -_- masakra..

REKLAMA

# jkk

24.04.2018 09:42

Warto zwrócić uwagę na fatalne wyprofilowanie wjazdu w prawo z Lazurowej w Batalionów. Dwukrotnie już nadwyrężony został słup sygnalizacji świetlnej, kierowcy w tym miejscu wykonywać muszą skręt o więcej niż 90 stopni a pasek jezdni jest z gatunku minimum minimorum. Dochodzi do tego od czasu do czasu jakiś geniusz za kierownicą swojego pojazdu przeznaczonego właśnie do mycia usiłujący wjechać do myjni co zatyka wlot w Batalionów. Rozwiązaniem wydaje się poszerzenie wjazdu z Lazurowej oraz wykonanie wysepki na pierwszych kilkunastu metrach Batalionów Chłopskich.

# igła

24.04.2018 10:30

Jadąc ulicą Lazurową od strony ronda Radia Wolna Europa za trasą za S8 powinna być możliwość skrętu w lewo w ul Przy Fosie

# PCC

24.04.2018 10:30

Na skrzyżowaniu Lazurowa/Batalionów (jadąc od Człuchowskiej w kierunku Górczewskiej) nie można zawracać. Wydaje mi się, że zawrotka jest możliwa na wcześniejszym wjeździe do Biedronki/Shella.

REKLAMA

# ben

24.04.2018 11:08

Przed rondem Radia Wona Europa ile miejsca jest pomiędzy jezdniami ile trawy będzie. Dobrze że takie szerokie lotnisko zostawili. Teraz przez 8 lat gwarancji, nikt tego nie ruszy. Brawo drogowcy, brawo. Tak szeroki pas pomiędzy jezdniami spowodował wybudowanie ciągów pieszo-jezdnych zamiast ścieżek rowerowych na tym odcinku. Brawo geniusze. Może tym by się także gazeta zajęła. Można by tam więcej pasów do skrętu zrobić a tak mamy rezerwę pod wiadukty, które nigdy nie powstaną i korki w których stoją autobusy. Proponowałbym także spojrzeć na znak drogowy na ciągu pieszo - jezdnym przed stacją benzynową. Jadąc rowerem znak może stwarzać zagrożenie.

# czilla

24.04.2018 15:26

Ale przecież na wysokości Batalionów Chłopskich (jadąc w stronę ronda) tam jest tylko skrętów lewo, a nie nawrotka. Druga sprawa (#jkk) geniusze skręcający w lewo do myjni z Batalionów też nie powinni tego robić, gdyż tam nie ma wjazdu (podwójna ciągła). Przerywana jest trochę dalej, już za wjazdem. No i pomijam już kolejnych geniuszy, którzy wyjeżdżają z myjni nią Batalionów pomimo znaku zakazu.

# mam dosc słoi

24.04.2018 15:33

#czilla napisał(a) 24.04.2018 15:26
Ale przecież na wysokości Batalionów Chłopskich (jadąc w stronę ronda) tam jest tylko skrętów lewo, a nie nawrotka. Druga sprawa (#jkk) geniusze skręcający w lewo do myjni z Batalionów też nie powinni tego robić, gdyż tam nie ma wjazdu (podwójna ciągła). Przerywana jest trochę dalej, już za wjazdem. No i pomijam już kolejnych geniuszy, którzy wyjeżdżają z myjni nią Batalionów pomimo znaku zakazu.
popatrz na rejestracje tych geniuszy i wszystko jasne !!!!!!!!! same wory słojowe

REKLAMA

# Pittt

24.04.2018 21:20

Odnosnie zawracania na skrzyzowaniu Lazurowej i Bataionow jadac w strone Gorczewskiej (czyli na polnoc), sygnalizacja na to nie zezwala. Kolejny raz wprowadzacie w blad. Mozna tylko skrecic w B. Ch. Nie mozna zawracac.

# badzio

11.05.2018 08:31

#jelomanek napisał(a) 24.04.2018 07:37
Jak zwykle każdy myśli tylko o czubku swojego nosa.
Przecież każda dodatkowa możliwość zawracania powoduje wydłużenie cyklu świateł i tym samym spiętrzenie ruchu na się lazurowej. Wystarczy skręcić w prawo w Człuchowską i zawrócić na rozłogi. To jest dodatkowe 600m. Faktycznie tragedia.

To nie chodzi o te 600 metrów, ale o ilość świateł do pokonania. Natomiast Lazurowa nie jest tak zatłoczona, że trzeba zrobić oddzielny cykl do zawracania. Tak naprawdę na dzisiaj wystarczyłoby usunąć barierki dla pasa do skrętu/zawracania, każdy by sobie poradził z zawracaniem bez wydłużania cyklu - ba nawet bez zmian w dzisiejszym ustawieniu cyklu świateł.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl