REKLAMA

Forum › Targówek

REKLAMA

# ze stolicy

24.04.2014 11:01

Po co komu naturalne parki z drzewami i zielenią jako enklawy odpoczynku ? Zabetonować Warszawę, nowoczesne parki to: np. wolapark (kompleks handlowy w betonowych bunkrach) parkendrajd (miejsca postojowe dla samochodów w pietrowych betonowoceglanych bunkrach), parktower (kompleks betonowoszklanych budynków biurowych), parkhandlowytargówek (kompleks sklepów opakowany betronowymi bunkrami). Ci "nowocześni" nie uznają wartości prawdziwej natury.

# Szmul Zbytkower

24.04.2014 11:34

#ze stolicy napisał(a) 24.04.2014 11:01
...Ci "nowocześni" nie uznają wartości prawdziwej natury.

I słusznie, bo nie samą naturą człowiek żyje - trochę kultury - są przecież także galerie!!!
...handlowe :(
Niech ich diabli - pod domem będę miał jeszcze większe korki i smród przed którym nie ucieknę do prawdziwego parku.

# RJW

24.04.2014 20:19

Sprowadzanie tego do Szmulki odpuściły to szczyt głupoty. Zlekceważono to, co pisałem wiele razy, że taka robota zablokuje dobre projekty "nowoczesną trasą". Zamiast walczyć o obwodnicę, to szukacie drogi na Grochów przez Targową, a miasto zadowolone, bo przecież nie musi nic robić z tym bałaganem, do którego dopuściło. Trasa z czasów komuny - nowoczesna. Dno absolutne. I tak to jest: dziel i rządź, każdy sobie rzepkę skrobie. Jakby Szmulki nie wiedziały, że ten projekt ma inne aspekty. Nawzajem się lekcewążmy, a będzie na pewno lepiej.(-) Grochów nie Praga Pd.

REKLAMA

# mmm

24.04.2014 20:39

dlaczego aż tylu ludzi forsuje projekt, który jest po prostu zły...rozumiem, że ludzie chcą dojechać do Warszawy - ale dojazd samochodem to jest najgorsze rozwiązanie. dlaczego to pod tramwaj zostaje rezerwa?dlaczego nie wybudujemy tramwaju najpierw, ze ścieżką rowerową, a zostawimy rezerwę pod samochody?za parę lat okaże się, że może jednak wpuszczanie jeszcze więcej samochodów do centrum jest niepotrzebne - i zostanie tramwaj w parku, który nikomu nie będzie przeszkadzał.

# mieszkaniec szmulek

25.04.2014 10:59

skandal i wstyd. cholerny bangladesz, zabetonujcie wszystko, buraki z rady miasta

# Karol Langie

25.04.2014 18:02

Absolutna dezinformacja.
W imieniu PSM "Michałów" dementuję, jakoby Stowarzyszenie w jakikolwiek sposób zgodziło się na realizację Trasy w sposób proponowany przez ZMID.
Co więcej, z naszego oszacowania wynika, że koszty prac budowlanych, w tym muru oporowego, potrzebnych do skorygowania przebiegu drogi wynosiłby 4 mln złotych, a nie 27.

REKLAMA

# Vars

25.04.2014 18:15

Przeciez to jest kłamstwo!! PSM Michalow nie odpuscil sprawy. Nawet PKP poszlo na ustępstwa i pozwolilo na przeprojektowanie Trasy na newralgicznym odcinku. Oczywisicie, nalezalo wybudować mur oporowy, który w kazdymwariancie jest potrzebny dla trwaloscii konstrukcji.
Koszt przeprojektowania 27 mln. A co znaczy ten koszt, wobec neodracalnie niszczscielksich skutkow w postaci zniszczenia terenu zielonego i pogorszenia jakości zycia okolicznych mieszkancow , nie wspomnę o powstałych wielu hektarow niezuzytkow w centrum miast???? Kto za to poniesie odpowiedzialność. Było 5 lata na przeprojektowanie tego odcinka , przed czym skutecznie bronila się dyrekcja ZMID=u, majac za argument, ze PKP nie zgadza się. Po interwencji w PKP, okazało się, ze można przeprojektować TRase i PKP zgadaza się, tylko 5 lat temu, nikt z projektabtow, czyli inwestor nie zrobil NIC, żeby porozumieć się z PKP!!!! A teraz kielbasa wyborcza!!!! Po trupach a do celu! Pytanie, dla kogo wreszcie jest miasto?? Dla jego mieszkancow, czy przyjezdnych?? W tym miescie zyja mieszkancy i maja prawo bronic swoich praw!!!!
Potwotrne kłamstwo i oszczerstwo, ze strony Targowka!!!!

# Karol Langie

28.04.2014 14:31

Absolutna dezinformacja.
W imieniu PSM "Michałów" dementuję, jakoby Stowarzyszenie w jakikolwiek sposób zgodziło się na realizację Trasy w sposób proponowany przez ZMID.
Co więcej, z naszego oszacowania wynika, że koszty prac budowlanych, w tym muru oporowego, potrzebnych do skorygowania przebiegu drogi wynosiłby 4 mln złotych, a nie 27.

# Robert Frw

06.05.2014 18:59

trasa drogowców nie będzie miejska bo oni nie wiedzą co to miasto [nie projektują tego urbaniści !].Ustawią bariery,ekrany, przejścia co 400 metrów i będziemy mieli kolejny ściek komunikacyjny
Problem jest też w tym że bez zwężenia i zbudowania miejskiej ulicy tętniącej życiem TARGOWEJ będziemy mieli dwa ścieki i i syf spalinowy z parkującymi samochodami wszędzie.

REKLAMA

# kick

08.05.2014 10:15

Dla Zacisza i Targówka ta trasa jest konieczna aby dojechać do Dworca Wschodniego, na Grochów, do centrum nie robiąc przy okazji tłoku na Targowej od pl. Wileńskiego do Kijowskiej, rozkładając ruch z Naczelnikowskiej, małej Radzymińskiej, Ząbkowskiej i al. Solidarności.
Jak będziecie kochani mieszkańcy Szmulek i Pragi tak usilnie protestować ZA budową Mostu Krasińskiego to tym bardziej wiele problemów z tranzytem przez Pragę się skończy.

# otwocka

10.05.2014 19:55

#kick napisał(a) 08.05.2014 10:15
Dla Zacisza i Targówka ta trasa jest konieczna aby dojechać do Dworca Wschodniego, na Grochów, do centrum nie robiąc przy okazji tłoku na Targowej od pl. Wileńskiego do Kijowskiej, rozkładając ruch z Naczelnikowskiej, małej Radzymińskiej, Ząbkowskiej i al. Solidarności.
Jak będziecie kochani mieszkańcy Szmulek i Pragi tak usilnie protestować ZA budową Mostu Krasińskiego to tym bardziej wiele problemów z tranzytem przez Pragę się skończy.
Nie jest potzrebna o prezentowanym przebiegu przez oazę zieleni, którą mają zlikwidować.
Jako przedłużenie Kijowskiej na wprost bez zbędnego zahaczania o tereny zielone Szmulek - aplauz dla inwestycji.
Tobie niech budują autostradę nawet pod Twoimi oknami, nie protestuj wtedy i przyjmij jako dobrodziejstwo bo widać, że lubisz smród spalin i inne zanieczyszczenia.

# Darek

14.05.2014 14:22

i dobrze. niech się zaczyna. lepsza trasa bez tramwaju niż brak trasy. szmilki myślą tylko o sobie i mają to głęboko w d..., że tyle tysięcy ludzi dziennie się męczy, bo oni tak chcą.
Niech zasypią Targową całą, Ząbkowską i Kijowską robiąc wielki park, wtedy będą zadowoleni. nie będą się mogli wydostać, ale będą mieli zieleń.

REKLAMA

# Warszawiak

30.05.2014 16:22

Super decyzja, wreszcie szybki przejazd z Targówka (ul. Zabraniecka) do Dworca Wschodniego. Chodnikiem tą drogę będzie można przejść na piechotę w 15 minut, a samochodem w 5 minut. Przydałaby się nowa kładka dla pieszych w rejonie pomiędzy Tesco a Radzymińską. A dla samochodów tunel pod torami kolejowymi, aby połączyć ulice Radzymińską, aby samochody nie stały w korkach przed przejazdem kolejowym.

 dr Fager

05.06.2014 07:08

Trasa Świętokrzyska miała powstać już około 30 lat temu. Przez ten czas na miejscu w którym miała przebiegać zdążyły wyrosnąć pokaźnych rozmiarów drzewa i zorganizowano {tymczasowy} park zapominając , że ma tu być trasa dojazdowa do Zabranieckiej a ta miała być częścią obwodnicy. Może w końcu ktoś zrozumiał , że Targowa z Grochowską nie może być jedyną trasą w kierunku wschodnim dla Targówka i nie tylko. Budowa metra i korki na Zielenieckiej (pół godziny bywało, żeby przejechać tę ulicę) uzmysłowiło najbardziej opornym , że tędy trzeba jakoś przejechać.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break