REKLAMA

Forum › Targówek

REKLAMA

# ze stolicy

24.04.2014 11:01

Po co komu naturalne parki z drzewami i zielenią jako enklawy odpoczynku ? Zabetonować Warszawę, nowoczesne parki to: np. wolapark (kompleks handlowy w betonowych bunkrach) parkendrajd (miejsca postojowe dla samochodów w pietrowych betonowoceglanych bunkrach), parktower (kompleks betonowoszklanych budynków biurowych), parkhandlowytargówek (kompleks sklepów opakowany betronowymi bunkrami). Ci "nowocześni" nie uznają wartości prawdziwej natury.

# Szmul Zbytkower

24.04.2014 11:34

#ze stolicy napisał(a) 24.04.2014 11:01
...Ci "nowocześni" nie uznają wartości prawdziwej natury.

I słusznie, bo nie samą naturą człowiek żyje - trochę kultury - są przecież także galerie!!!
...handlowe :(
Niech ich diabli - pod domem będę miał jeszcze większe korki i smród przed którym nie ucieknę do prawdziwego parku.

# RJW

24.04.2014 20:19

Sprowadzanie tego do Szmulki odpuściły to szczyt głupoty. Zlekceważono to, co pisałem wiele razy, że taka robota zablokuje dobre projekty "nowoczesną trasą". Zamiast walczyć o obwodnicę, to szukacie drogi na Grochów przez Targową, a miasto zadowolone, bo przecież nie musi nic robić z tym bałaganem, do którego dopuściło. Trasa z czasów komuny - nowoczesna. Dno absolutne. I tak to jest: dziel i rządź, każdy sobie rzepkę skrobie. Jakby Szmulki nie wiedziały, że ten projekt ma inne aspekty. Nawzajem się lekcewążmy, a będzie na pewno lepiej.(-) Grochów nie Praga Pd.

REKLAMA

# mmm

24.04.2014 20:39

dlaczego aż tylu ludzi forsuje projekt, który jest po prostu zły...rozumiem, że ludzie chcą dojechać do Warszawy - ale dojazd samochodem to jest najgorsze rozwiązanie. dlaczego to pod tramwaj zostaje rezerwa?dlaczego nie wybudujemy tramwaju najpierw, ze ścieżką rowerową, a zostawimy rezerwę pod samochody?za parę lat okaże się, że może jednak wpuszczanie jeszcze więcej samochodów do centrum jest niepotrzebne - i zostanie tramwaj w parku, który nikomu nie będzie przeszkadzał.

# mieszkaniec szmulek

25.04.2014 10:59

skandal i wstyd. cholerny bangladesz, zabetonujcie wszystko, buraki z rady miasta

# Karol Langie

25.04.2014 18:02

Absolutna dezinformacja.
W imieniu PSM "Michałów" dementuję, jakoby Stowarzyszenie w jakikolwiek sposób zgodziło się na realizację Trasy w sposób proponowany przez ZMID.
Co więcej, z naszego oszacowania wynika, że koszty prac budowlanych, w tym muru oporowego, potrzebnych do skorygowania przebiegu drogi wynosiłby 4 mln złotych, a nie 27.

REKLAMA

# Vars

25.04.2014 18:15

Przeciez to jest kłamstwo!! PSM Michalow nie odpuscil sprawy. Nawet PKP poszlo na ustępstwa i pozwolilo na przeprojektowanie Trasy na newralgicznym odcinku. Oczywisicie, nalezalo wybudować mur oporowy, który w kazdymwariancie jest potrzebny dla trwaloscii konstrukcji.
Koszt przeprojektowania 27 mln. A co znaczy ten koszt, wobec neodracalnie niszczscielksich skutkow w postaci zniszczenia terenu zielonego i pogorszenia jakości zycia okolicznych mieszkancow , nie wspomnę o powstałych wielu hektarow niezuzytkow w centrum miast???? Kto za to poniesie odpowiedzialność. Było 5 lata na przeprojektowanie tego odcinka , przed czym skutecznie bronila się dyrekcja ZMID=u, majac za argument, ze PKP nie zgadza się. Po interwencji w PKP, okazało się, ze można przeprojektować TRase i PKP zgadaza się, tylko 5 lat temu, nikt z projektabtow, czyli inwestor nie zrobil NIC, żeby porozumieć się z PKP!!!! A teraz kielbasa wyborcza!!!! Po trupach a do celu! Pytanie, dla kogo wreszcie jest miasto?? Dla jego mieszkancow, czy przyjezdnych?? W tym miescie zyja mieszkancy i maja prawo bronic swoich praw!!!!
Potwotrne kłamstwo i oszczerstwo, ze strony Targowka!!!!

# Karol Langie

28.04.2014 14:31

Absolutna dezinformacja.
W imieniu PSM "Michałów" dementuję, jakoby Stowarzyszenie w jakikolwiek sposób zgodziło się na realizację Trasy w sposób proponowany przez ZMID.
Co więcej, z naszego oszacowania wynika, że koszty prac budowlanych, w tym muru oporowego, potrzebnych do skorygowania przebiegu drogi wynosiłby 4 mln złotych, a nie 27.

# Robert Frw

06.05.2014 18:59

trasa drogowców nie będzie miejska bo oni nie wiedzą co to miasto [nie projektują tego urbaniści !].Ustawią bariery,ekrany, przejścia co 400 metrów i będziemy mieli kolejny ściek komunikacyjny
Problem jest też w tym że bez zwężenia i zbudowania miejskiej ulicy tętniącej życiem TARGOWEJ będziemy mieli dwa ścieki i i syf spalinowy z parkującymi samochodami wszędzie.

REKLAMA

# kick

08.05.2014 10:15

Dla Zacisza i Targówka ta trasa jest konieczna aby dojechać do Dworca Wschodniego, na Grochów, do centrum nie robiąc przy okazji tłoku na Targowej od pl. Wileńskiego do Kijowskiej, rozkładając ruch z Naczelnikowskiej, małej Radzymińskiej, Ząbkowskiej i al. Solidarności.
Jak będziecie kochani mieszkańcy Szmulek i Pragi tak usilnie protestować ZA budową Mostu Krasińskiego to tym bardziej wiele problemów z tranzytem przez Pragę się skończy.

# otwocka

10.05.2014 19:55

#kick napisał(a) 08.05.2014 10:15
Dla Zacisza i Targówka ta trasa jest konieczna aby dojechać do Dworca Wschodniego, na Grochów, do centrum nie robiąc przy okazji tłoku na Targowej od pl. Wileńskiego do Kijowskiej, rozkładając ruch z Naczelnikowskiej, małej Radzymińskiej, Ząbkowskiej i al. Solidarności.
Jak będziecie kochani mieszkańcy Szmulek i Pragi tak usilnie protestować ZA budową Mostu Krasińskiego to tym bardziej wiele problemów z tranzytem przez Pragę się skończy.
Nie jest potzrebna o prezentowanym przebiegu przez oazę zieleni, którą mają zlikwidować.
Jako przedłużenie Kijowskiej na wprost bez zbędnego zahaczania o tereny zielone Szmulek - aplauz dla inwestycji.
Tobie niech budują autostradę nawet pod Twoimi oknami, nie protestuj wtedy i przyjmij jako dobrodziejstwo bo widać, że lubisz smród spalin i inne zanieczyszczenia.

# Darek

14.05.2014 14:22

i dobrze. niech się zaczyna. lepsza trasa bez tramwaju niż brak trasy. szmilki myślą tylko o sobie i mają to głęboko w d..., że tyle tysięcy ludzi dziennie się męczy, bo oni tak chcą.
Niech zasypią Targową całą, Ząbkowską i Kijowską robiąc wielki park, wtedy będą zadowoleni. nie będą się mogli wydostać, ale będą mieli zieleń.

REKLAMA

# Warszawiak

30.05.2014 16:22

Super decyzja, wreszcie szybki przejazd z Targówka (ul. Zabraniecka) do Dworca Wschodniego. Chodnikiem tą drogę będzie można przejść na piechotę w 15 minut, a samochodem w 5 minut. Przydałaby się nowa kładka dla pieszych w rejonie pomiędzy Tesco a Radzymińską. A dla samochodów tunel pod torami kolejowymi, aby połączyć ulice Radzymińską, aby samochody nie stały w korkach przed przejazdem kolejowym.

 dr Fager

05.06.2014 07:08

Trasa Świętokrzyska miała powstać już około 30 lat temu. Przez ten czas na miejscu w którym miała przebiegać zdążyły wyrosnąć pokaźnych rozmiarów drzewa i zorganizowano {tymczasowy} park zapominając , że ma tu być trasa dojazdowa do Zabranieckiej a ta miała być częścią obwodnicy. Może w końcu ktoś zrozumiał , że Targowa z Grochowską nie może być jedyną trasą w kierunku wschodnim dla Targówka i nie tylko. Budowa metra i korki na Zielenieckiej (pół godziny bywało, żeby przejechać tę ulicę) uzmysłowiło najbardziej opornym , że tędy trzeba jakoś przejechać.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuTargówek

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy