REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# Marian

04.03.2019 22:38

Teraz już te dziady zaplute nie włączają klimy. Smród i zaduch że trudno w tym syfie parę przystanków przejechać (ja niestatey muszę się codziennie pond godzinę w bydłowozie smrodzić). A w elektrycznych to już będzie syf totalny.
Chyba że zrobią klimę na węgiel.

# Hiki

05.03.2019 12:08

Opłaca się mieć elektryki. Nie raz używam 222 i komfort jazdy jest bardzo wysoki. Cisza, jedynie słyszy się opory toczenia, No i zysk ekologiczny niewątpliwy. Jeden bemol w całej sprawie. Jako cyklista używam Traktu Królewskiego w weekendy i obserwuję stan tej nieszczęsnej kostki. Pomimo wielokrotnych napraw, jezdnia ma ciągle nowe koleiny, granit jest popękany. Jest to wizualnie nie do przyjęcia. Ile waży elektryk? Ile waży taki sam w dieslu? Na mój gust elektryki są cięższe, będą więc niszczyć Trakt , będą niszczyć asfalt szybciej od zwykłych autobusów. Co z tym Miasto zrobi?

# Max

05.03.2019 19:04

#Marian napisał(a) 04.03.2019 22:38
Teraz już te dziady zaplute nie włączają klimy. Smród i zaduch że trudno w tym syfie parę przystanków przejechać (ja niestatey muszę się codziennie pond godzinę w bydłowozie smrodzić). A w elektrycznych to już będzie syf totalny.
Chyba że zrobią klimę na węgiel.
Naprawdę myślisz, że klimatyzacja w spalinowych nie powoduje zużycia paliwa? Naprawdę myślisz, że w Teslach nie ma klimatyzacji?
Cały haczyk z elektrycznymi pojazdami, to wywalenie źródła zanieczyszczeń poza miasto - do elektrowni, które jednak muszą przestać korzystać z wegla. I jeśli gdzieś tutaj jest problem - to w podejściu rządów do węgla.

REKLAMA

# qvertz

19.03.2019 20:17

Na razie pozostaje jeszcze do rozwiązania produkcja prądu elektrycznego (smród i spaliny wylatują w powietrze z kominów elektrowni) oraz trwałych i wydajnych baterii. Prawdopodobnie fala smogu w mieście nie zmniejszy się, a miasto będąc w "pierwszym szeregu" instytucji ekologicznych po prostu zacznie na tym tracić finansowo. Bo być może problem likwidacji smogu nie leży w kompetencjach samorządu stolicy. A już na pewno nieskuteczne będą strategie zmuszające do wymiany taboru ZTM na poprawny politycznie transport elektryczny. Są kapitałochłonne, koszt eksploatacji bieżącej też nie jest bez znaczenia, a problem utylizacji baterii wcale nie jest banalny.

# oldboy

24.03.2019 12:38

smród i spaliny wylatują w powietrze z kominów elektrowni - w niklym stopniu gdyz tam sa elektrofiltry i tylko ok 9% smogu nad Polska pochodzi z elektrocieplowni. najwiecej ponad 52% to tkzw niska emisja z przydomowych kotlowni, transport drogowy 10%. elektryczne autobusy, walka z dieslami to takie typowe pudrowanie trupa i zabieranie sie z rzeczy mniejsze pozostawiajac nierozwiazany glowny problem z przydomowymi kotlowniami ktore po prostu powinny byc zabronione w nowo budowanych domach. zdaje sobie sprawe ze ludzie musza miec sie czym ogrzewac ale np zamiast zakupu elektrycznych autobusow miasto mogloby doplacac do piecy gazowych czy instalacji fotowoltaicznych.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA