REKLAMA

Artykuł sponsorowany

Zbita szybka lub brak ładowania - czy naprawa iPhone jest problematyczna?

Zbita szybka lub brak ładowania - czy naprawa iPhone jest problematyczna?
źródło: Facebook / AppleHome - Profesjonalny serwis produktów Apple

Ktoś kiedyś powiedział, że "są smartfony i są iPhony" i coś zapewne w tym jest. Co nie oznacza, że i te drugie nie potrafią ulec niespodziewanej awarii. Często mechanicznej, a więc wina zazwyczaj leży po naszej stronie. Gdzie wówczas szukać pomocy? AppleHome to serwis urządzeń Apple na warszawskiej Woli, który zawsze spieszy z fachową pomocą. Dlaczego akurat tam?

Pęknięta szybka w smartfonie czy tablecie jest jednym z najczęstszych problemów związanych z użytkowaniem tych urządzeń. Ale nie jedynym. Zazwyczaj telefon towarzyszy nam przez cały dzień, niekiedy zasypiamy trzymając go pod poduszką czy zabieramy go nawet do łazienki. Podczas zwykłych czynności domowych, zabawy z dzieckiem czy psem, w pracy, w trakcie uprawiania sportu czy podróży zawsze może zdarzyć się tak, że wypadnie nam z ręki. Prawdopodobieństwo upadku na podłogę, asfalt, beton lub inne podłoża jest bardzo duże. Na szybce powstaje specyficzna "pajęczyna", w głowie pojawia się panika, bo ekran nagle znika. Jest to bardzo irytujące, dla wielu wręcz stresujące.

Wymienić samodzielnie?

Wielu wydaje się, że wymiana jest bardzo prosta. tzw. Zosia-Samosia zawsze woli podłubać sama w uszkodzonym urządzeniu, a czy naprawa jej wyjdzie, to już inna kwestia. Myślenie na zasadzie "wujaszek Google" w razie czego pomoże może okazać się zgubne, zaś takie działanie narazić nas może na stracony czas, nerwy i jeszcze większe koszty. Bo prawda jest taka, że samodzielna wymiana pękniętej szybki w telefonie dla laika jest najtańszą, ale też najbardziej ryzykowną opcją naprawy. W sieci co prawda bez problemu można kupić oryginalne części zamienne oraz tanie zamienniki. Niestety, tańsze zamienniki lub oryginalne przez nas wstawione części często nie działają tak, jak powinny. W rezultacie i tak urządzenie trafia na serwis.

Autoryzowany czy nieautoryzowany serwis?

Z pomocą idą nam nieautoryzowane, jak i autoryzowane serwisy iPhonów. Jaki wybrać? Tylko z pozoru naszego iPhona możemy taniej naprawić w tym pierwszym. Niestety zdarza się, że wymieniona szybka lub cały moduł nie współgra z całością lub może się odkleić. W takim wypadku serwis powinien dokonać bezkosztowych poprawek lub następnej naprawy. Niestety smartfon lub tablet po raz kolejny jest rozkręcany i narażany na kolejne - późniejsze - problemy. Wiedzą coś na ten temat specjaliści z AppleHome na warszawskiej Woli, którzy oferują też usługi typu "door to door", tylko po to, abyś nie musiał zanosić swojego urządzenia do mało znanego, nieautoryzowanego serwisu w okolicy.

- Jeśli nasz serwis iPhone'ów i MacBooków na Woli jest Ci nie po drodze, a potrzebujesz wykonać naprawę lub inną czynność serwisową w swoim urządzeniu Apple - nie musisz ograniczać się do mało wykwalifikowanych serwisów lokalnych. Wiemy jak kosztowne są urządzenia Apple i bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę z tego, w jakim stanie trafiają one do nas czasem, po wizytach w innych serwisach. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twój iPhone, iPad czy Mac trafią w ręce profesjonalistów - sprawdź koniecznie AppleHome. Wypełnij formularz zgłoszeniowy i powierz nam swoje urządzenie w serwisie typu "door to door" - czytamy na stronie internetowej AppleHome.

(jr)


Chcesz przekazać coś więcej, poprawić SEO swojej strony?

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA