Tak jest co weekend. Lidl: "Dbamy o klientów"
10 września 2021
Mieszkańcy Królewskiej i Zegrzyńskiej w Jabłonnie zwracają uwagę na coweekendowy bałagan wokół marketu. Przedstawiciele sieci wyjaśniają sprawę w zaskakujący sposób.
"Każdego dnia dbamy o to, by zakupy w sklepach Lidl Polska były dla naszych klientów wygodne oraz komfortowe" - czytamy na wstępie odpowiedzi na pytania o cotygodniowy bałagan wokół wejścia do marketu w Jabłonnie.
Śmieci walają się wszędzie
Jak zauważają okoliczni mieszkańcy, śmieci walające się w okolicy Lidla pojawiają się niemal w każdą sobotę.
- Nikt tego bałaganu w niedzielę nie ogarnia, więc fruwają dosłownie wszędzie - mówi mieszkanka Jabłonny. - Proszę się przejść tam w niedzielę.
Tuż po zgłoszeniu byliśmy na miejscu dwukrotnie i w obu przypadkach sytuacja wyglądała podobnie. Śmieci przed wejściem do marketu przy Zegrzyńskiej walały się dosłownie wszędzie a wiatr roznosił je po całym przysklepowym parkingu i sąsiednich ulicach. Jak łatwo zauważyć, pojemnik na śmieci jest zbyt mały.
Wdrożą procedury
Jak na nasze pytanie o śmieciowy problem odpowiada biuro prasowe Lidla? Oprócz zachwalania swoich działań na rzecz klientów otrzymujemy zapewnienie.
- Dziękujemy za przesłane zgłoszenie i zawiadomienie nas o zaistniałej sytuacji - pisze Aleksandra Robaszkiewicz z firmy Lidl Polska. - Obecnie wdrażamy odpowiednie procedury.
- Nie wiedziałam, że do systematycznego sprzątania śmieci po sobocie trzeba wdrażać odpowiednie procedury - komentuje klientka, której przekazaliśmy stanowisko firmy.
(db)